Auto kisub jubedalt paremale + karpa jamad

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#1

N Juun 22, 2006 21:59

Tõenäoliselt olen kuskil augus midagi vigastanud. Sest rehvide ja rõhkudega on kõik korras. Mis võib viga olla ? Millised sillajupid võivad seda põhjustada? teatud kiirustelt alates 80 hakkab ka vibratsioon tekkima.

Auto saab 99
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#2

P Juun 25, 2006 9:46

arvatavasti oled velje kõveraks sõitnud:thumb:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

P Juun 25, 2006 11:05

Kokkujooks on vale. Kontrolli roolivardaid ja roolivarda otsasi (sarniire). Meie opelil olid mõlemad roolivarda otsad läbi ja tekkis ka jube vibratsioon. Kiskus ka paremale.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

P Juun 25, 2006 11:15

Ma mõtlesin ka kunagi et huvitav mis jama, auto kisub. Käisin sillastendis isegi. Ei olnud nagu midagi viltu. Pealtnäha olid ka rehvid OK, rõhud ka. Alles siis, kui ratas alt ära sai võetud, nägi ära, et va rehv tegelikult mõne koha pealt vormist puha väljas oli. Auto all ei saanud aru midagi. Vibra polnud, aga kiskus.

Kas sul lööb vibra rooli ka? Siis vast ikka mõni velg/rehv kõver.

Aga kui loogiliselt võtta, siis selleks, et kiskuda saaks, peaks mingi ratas viltu sõitma. Selleks peab järgi andma kas rooliots või üks sharniiridest... rohkem seal ju polegi õieti midagi, see kahe õõtsaga süsteem on väga lihtsa ehitusega. No õõtsakinnitused ka, aga kui need juba järgi annavad, siis ei sõida sa kuhugi enam. Need annavad märku ka enne, auto läheb ujuvaks ja konkreetsus roolimisel kaob. Võib sellisena pikka aega ujuda, kuni rooste oma tööd teeb ja kinnitusi ussitab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#5

P Juun 25, 2006 16:01

Kusjuures rool on ikkagi konkreetne. Sellist kõvera velje ja rehvi tunnet ei ole. Tõenäoliselt on viga rooliotstes sest et kokkujooks on silmaga nähtavalt vale. Eile sai uuritud. Homme lasen asja paika panna
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#6

P Juun 25, 2006 16:58

Raaiiisk
ma ei hakka uut teemat tegema, aga järjekordne anomaalia :D

Autol purunes eile mingi karburaatori bensiinivoolik (selline mis jooksis karburaatorist karburaatorisse st ühendas seal mingeid asju.) Sai see ära vahetatud, aga auto ei toimi normaalselt. Saaks nagu liiga palju kütet peale. Karburaatori küljes on mingi lahtine ots kust voolab kütust lihtsalt maha, (See vist ongi mingi ülevool ? ) Auto ei lähe pöördesse. Kuna kõik voolikud kapoti all on suht rabedad, kas võib eeldada et kuskilt mõni vaakum vms voolik veel lekib? (st sai teist voolikut vahetades kuidagi viga vms)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

P Juun 25, 2006 17:49

no kyll sul kõigi autode ja asjadega myret.:P
vihje: karburaatoris on ujuk ja nõelklapp.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#8

P Juun 25, 2006 18:17

Karburaatorist justkui lekiks bensiini, kuskilt. mingi tihend ? membraan?

On jah kõigega probleem sest kui üks asi ikka alt veab siis täielikult :D
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#9

P Juun 25, 2006 21:52

Kuidas selle Zenith- Strömbergi lahti saaks, et seda ujukit logistada. Minu jaoks võõras seade, ei julge läheneda kuskilt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

E Juun 26, 2006 8:25

Algselt postitas: stennadi
Karburaatorist justkui lekiks bensiini, kuskilt. mingi tihend ? membraan?

On jah kõigega probleem sest kui üks asi ikka alt veab siis täielikult :D


Nõelklapp tuleb välja vahetada,karpat saab lammutada ainult altpoolt,ehk siis eelnevalt tuleb ta (nad) kollektorilt eemaldada.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 855
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#11

E Juun 26, 2006 8:47

Algselt postitas: stennadi
Kusjuures rool on ikkagi konkreetne. Sellist kõvera velje ja rehvi tunnet ei ole. Tõenäoliselt on viga rooliotstes sest et kokkujooks on silmaga nähtavalt vale. Eile sai uuritud. Homme lasen asja paika panna


ma võtaksin arvesse ka õõtsa kinnitused, mis ei pruugi olla mitte ainult mädad vaid ka nt mõrased (kiirenda-pidurda 1.-2. käiguga ja vt kas kuuldub selline spetsiifiline metalne nagin-kriuks, või siis tajutav muutus rooligeomeetrias)
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#12

E Juun 26, 2006 17:44

Puhastasin nõelklapi ja karpa üldiselt ära. Asi käib nüüd väga kaunilt.
holger
Postitusi: 83
Liitunud: T Mär 16, 2004 12:33
Asukoht:
Auto:

#13

E Juun 26, 2006 23:03

stennadi kirjutas

teatud kiirustelt alates 80 hakkab ka vibratsioon tekkima.

Sõitsin mingi aeg mingite vanade, näiliselt üsna korralike 165 laiusega rehvidega. Muidu oli tip-top, aga 90-100 km/h hakkaid esiots ja rool üha süvenevalt vibreerima. Uued rehvid kaotasid probleemi koheselt. Äkki sul ka rehvid "ajaloolised"?
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#14

K Juun 28, 2006 0:28

Ja Holger tabaski asja olemuse ära.
Kogu jama oligi näiliselt korralikes rehvides :D
Vasta