Küsimus selline, et kas tegemist on sama asjaga või mõlemat tarvis?
Asjad siis autoosad.ee-st ja plaanis on amortide ning vedrude vahetus, mille käigus vahetaks välja ka muud nendega seotud vidinad. Millele peaks veel tähelepanu pöörama?
AMORTISAATORI TUGILAAGER Saksamaa
AMORTISAATORI TUGILAAGRIKOMPL., ESI Rootsi
Amortisaatori tugilaager
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uuri täpselt jah, mis seal esiamordikates sees on.
ja mis seal yleval tavaliselt kulub ja häält hakkab tegema?
amort nagu alati töötand aga mingi kõlks ikka sisse tulnud jka just seal ylemises pooles.
ja kas seda tugilaagrit annab ka ilma amordita vahetada ja mis see teisel pildil on??
kas vaid laager ja esimesel pildil koos mingi puksiga?
ja mis seal yleval tavaliselt kulub ja häält hakkab tegema?
amort nagu alati töötand aga mingi kõlks ikka sisse tulnud jka just seal ylemises pooles.
ja kas seda tugilaagrit annab ka ilma amordita vahetada ja mis see teisel pildil on??
kas vaid laager ja esimesel pildil koos mingi puksiga?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Olen kunagi ühe oopeli tugilaagri vahetamise juures olnud. Selleks tuli ikka amort maha võtta. Oopeli tugilaager sarnanes pigem teisel pildil toodule. Soran natuke EPC's kah. Järsku leian mingi hea pildi.
EDIT: Leidsingi. Üks pildil alumine peaks vedru survet vastu võtma ja ülemine laager rohkem pööramisel abiks olema.
EDIT: Leidsingi. Üks pildil alumine peaks vedru survet vastu võtma ja ülemine laager rohkem pööramisel abiks olema.
seal on nii laager kui ka puks mis on soovitav ka välja vahetada. müügil on nad komplektis ( puks ja laager ) kui ka eraldi. olen seda laagrit kunagi vahetanud ja odavam tuli osta laager ja puks eraldi.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: saabotska
seal on nii laager kui ka puks mis on soovitav ka välja vahetada. müügil on nad komplektis ( puks ja laager ) kui ka eraldi. olen seda laagrit kunagi vahetanud ja odavam tuli osta laager ja puks eraldi.
aga kumbseal häält tegema hakkab??
kolksuma?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kolisema kakkab laager ja mitte vähe.
ja teine võimalus on see et keeramisel hakkab vedru plõnnima kuna laager jookseb kuivaks ja roostetab kinni,
Kui laager on kinni kulub ära puks ja ongi asi pees.
kui kogu krempli ära vahetad saab rooli ka siga kergemaks
ja veel kui survelaagrit vahetate võtke uus laager lahti ja pange tavotti juurde seda õli on seal originaalis siga vähe sees
ja teine võimalus on see et keeramisel hakkab vedru plõnnima kuna laager jookseb kuivaks ja roostetab kinni,
Kui laager on kinni kulub ära puks ja ongi asi pees.
kui kogu krempli ära vahetad saab rooli ka siga kergemaks
ja veel kui survelaagrit vahetate võtke uus laager lahti ja pange tavotti juurde seda õli on seal originaalis siga vähe sees
Algselt postitas: MadMan
Misasi on survelaager? :red:
Survelaager on tegelikult hoopis tugilaager ja selle kohta loe näiteks sealt:
http://www.ene.ttu.ee/Elektriajamid/oppeinfo/AAV5420/3.htm
Väike illustreeriv pilt kah. "F" tähendab jõudu :)