Uksepolster

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
tony
Postitusi: 13
Liitunud: K Juun 14, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#1

L Juul 15, 2006 1:32

Kuidas Saab 9000-del uksepolstrid lahti käivad?
Ning samas igaks juhuks võiks teada, et kui palju uued uksed maksavad?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13556
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#2

L Juul 15, 2006 20:11

Äkki mainid aastanumbri ka ära autol, kasvõi profiilis..;)

Ilmselt on kusagil käepideme allküljes mõned kruvid ja siis on ka hunnik tüübleid mööda serva. Nende eemaldamiseks peaks mõni abivahend olema, pisikese sõra vms kujul, muidu võid lõhkuda nii tüübli kui polstri.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

L Juul 15, 2006 20:56

Uksed paistavad olema muutumatud nii vana ninaga kui ka uue ninaga tonnistel.

Igaljuhul EPC, avita :notworthy:

Siit esiuks:

Lisatud failid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

L Juul 15, 2006 20:57

Ja tagauks:

Lisatud failid
tony
Postitusi: 13
Liitunud: K Juun 14, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#5

L Juul 15, 2006 21:38

Jah, mu arust olis ka nii, et kõikidel tonnistel ühesugune ukse ehitus.
Äitäh!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2203
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#6

P Juul 16, 2006 22:28

Alasti kistud ukse toorik maksab suurusjärk 1000. Mul vist endalgi on üks toorik alles veel.

Uksepolstri lahti lammutamiseks tuleb enne kruvimist eemaldada väikse lapiku kruvikaga kõik polte varjavad kübarad käepidemel ja polstri all servas. Seejärel otsida üles kõik hästipeidetud poldid: lombilaterna taga ja klaasitõstuki-ukselingi nublakate taga. Ettevaatust juhipoolse peeglite reguleerimise nuppudega. Fiksaator asub nende nublakate taga, st. kõigepealt tuleb peegli nupud välja kiskuda ja alles siis saab fiksaatori lahti urgitseda ja selle pikliku katte välja tõmmata. Senini on enamus katte pooleks tõmmanud ja alles siis ära tabanud tegeliku ülilihtsa nõksu (nagu paljude teistegi asjade puhul).
Paar plasttüüblit on ka varuks, eesustel vist 2, taga 1. Küüned polstrile taha ja jõuga eemale. Kui kõik poldid said lahti, ei tohiks olulisi purustusi tekkida.
Kui on aga tarvis ukse sisse ronida, siis veetõkke eemaldamine nõuab väga külmi närve, see krdi hall "kile" rebeneb ülikergelt. Musta liimi saab lahti vaibanoaga lõigates. Rebida ei tohi. Esiustel peeglitaguseid katteid eemaldama ei pea. Ülevalt, klaasi juurest, tuleb polster lahti polstrit ülespoole tõstes.

Lammutan ise samuti hetkel uksi, et pigimatte liimida. Jäle töö. bez butõlki ne kak.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#7

L Juul 29, 2006 19:04

aaaga kuidas eemaldada riidest osa polstri küljest nii, et need väiksed nagad katki ei läheks? Mul kõigil neljal uksel vaja riidest osad uuesti liimida, aga ei saa neid sealt kätte? TÄNAN!:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6976
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

E Juul 31, 2006 8:07

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
aaaga kuidas eemaldada riidest osa polstri küljest nii, et need väiksed nagad katki ei läheks? Mul kõigil neljal uksel vaja riidest osad uuesti liimida, aga ei saa neid sealt kätte? TÄNAN!:)


lähevad alati katki need nagad.Mina asendasin need 5-ste peitpeadega poltidega,kui
kangast nahaga asendasin.
Sillu
Postitusi: 21
Liitunud: R Jaan 09, 2009 18:03
Asukoht:
Auto:

#9

T Jaan 13, 2009 13:22

Kas 9-5 uksepolstrite kohta oskab keegi infot jagada.

Tagauks nimelt.

Tänan!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13556
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#10

T Jaan 13, 2009 14:25

Algselt postitas: Sillu
Kas 9-5 uksepolstrite kohta oskab keegi infot jagada.

Tagauks nimelt.

Tänan!

Aga palun
Pilt
Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sillu
Postitusi: 21
Liitunud: R Jaan 09, 2009 18:03
Asukoht:
Auto:

#11

E Jaan 19, 2009 12:40

Äkki oskad täpsemalt seletada kuidas lahti saab. Proovisin igatepidi, kruvisin kõikvõimalikud poldid lahti, aga mitte ei tahtnud polster ära liikuda ees :wtf::red:
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1033
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#12

E Jaan 19, 2009 12:52

Kõikvõimalikud poldid lahti, siis ukse raami pealt plastik (nr21?). Seejärel sikutad polstrit alt äärest kuni saad ringi mööda düüblid lahti. Polster eemaldub alt ülesse ... Midagi sellist oli :)
Sillu
Postitusi: 21
Liitunud: R Jaan 09, 2009 18:03
Asukoht:
Auto:

#13

E Jaan 19, 2009 13:33

Asi nimelt selles, et ma ei saa ust üldse lahti ja sellega seoses ei saa ka seda plastikut ära sealt küljest :)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2113
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#14

E Jaan 19, 2009 16:28

Kasutaja Jupats praegu kisub oma 9-5'l polstreid lahti ja laob kokku. Paar vänget sõna tuli, aga õnnestus küll. Tund aega tagasi oli teine isegi elus veel..:)
Õhtuks lubas (oma auto all) pildid ja õpetused välja panna. Nii et stay tuned...
Sillu
Postitusi: 21
Liitunud: R Jaan 09, 2009 18:03
Asukoht:
Auto:

#15

E Jaan 19, 2009 16:53

selge selge :D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2708
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#16

T Jaan 20, 2009 12:48

Kuna juhiukse lahti kiskumise kirjeldus jäi Hõbenoole teemas kehvakeseks, siis kirjutan siia...
"Vasak juhiuks, näoga uksepaneeli suuna"

1. Kõigepealt tuleb eemaldada must plastik kaar. Kaar algab paremalt peelite liigutamisenupu (see kaasa arvatud) juurest ning lõppeb teisel pool samal kõrgusel.
Eemaldamist peab alustama paremalt poolt, kuna vasakul istub kaar alumise kaare all kinni. Suru sõrmed klaasi ning kaare vahele ning tõmba enda poole. Teise käega toeta kaart et see sirgena püsiks. Tõmba peab suht kõvasti. Kaare all on klambrid, mis lähevad kere sisse ning asuvad terve kaare pikkuses u 20cm vahedega. Tervet kaart korraga tõmmata ei tohi vaid klambri haaval paremalt vasakule. Mitte mingil juhul ei tohi kaart väänata, vaid peab otse uksest eemalt tõmbama.

2. Eelduseks on, et kaar on käes. Eemalda kruvi katted käepidemelt (2tk) ning ukselingi seest(1tk). Seejärel kruvid välja(3tk torx). Ukse lingi tagant tuleb tross eemaldada ning ukse link pingipeale puhkama. Midagi muud sealt eemaldada ei ole vaja.

3. Nüüd peab vabastama ka alumise kaare, mis peaks olema paneeliga kokku liimitud. Alumine kaar tuleb ära koos paneeliga.

4. Minu auto puhul jäi paneel nüüd akna alumist tihendid pidi rippuma. Mina jätsin tihendi sinna paika ning ettevaatlikult tõmbasin paneeli serva selle küljest ära. Kui saab siis oleks mõtekas koos tihendiga võtta. Tihend tuleb ära otse ülesse tõmmates. Paistab aga siiski et kergelt see tihend ära ei tule, kuna on plastmassist ning on surutud metallriba peale.

5. Nüüd peaks uks lahti olema, kuid ettevaatlik peab olema uksenupuga (vasakul paneeli peal see julkin millega ust lukustada saab:D) Paneel tuleb sellest üle tõsta ning uks ongi käes.

6. Juhiukse puhul jookseb paneeli sisse 3 juhet. Bensuluuk, Pagassinupp ning lombivalgusti. Need tuleb sealt eemaldada.

7. Kui taha väliplekini jõuda, siis tuleb ka see hall niiskuskate eemaldada. See istub kinni mingi paksu silikoonivahu sarnase ainega. Pikki vahtu lõigates saab ka selle lahti. Kõlar käib lahti 3 poldiga(10 võti) ning taga on pistik.

Loodan, et sellest oli abi.


Jupats
Sillu
Postitusi: 21
Liitunud: R Jaan 09, 2009 18:03
Asukoht:
Auto:

#17

T Jaan 20, 2009 12:54

tänan...:thumb:
eks nädalavahetusel peab ka selle jama ette vist võtma :D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2708
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#18

T Jaan 20, 2009 14:43

Seda ka veel, et tagaistmetega käib täpselt sama moodi.

EDIT:
Ülemine kaar istub kinni selliste klambritega:

Pilt
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#19

N Mai 14, 2009 12:46

Saan ma õieti aru, et 9-5 kõlari saab kätte, et peaks uksepoltstrit täies ulatuses maha kruvima ? Et see plastik tuleb sealt lihtsalt natuke kangutades maha ... vaja oleks kõlar ära vahetada ..
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2708
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#20

N Mai 14, 2009 15:50

Ei saa kätte, kuna sees pool hoiavad kinni terashammastega rõngad. Mina ei saanud kõlarikatet ka maas polstriga kätte. Terashammastega rõngad on haigelt kõvasti kinni seal. Kui hakkad seal kiskuma, lõhud ka kattekinnitused. Lihtsam on polster maha võtta.
IndrekPloom
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 25, 2009 18:43
Asukoht:
Auto:

#21

N Nov 26, 2009 11:14

Oma masinal uksepolstreid eemaldades avastasin, et tagumiste uste polstrid on alt läbi vettinud:angry:. kus kohast vesi sisse saab ei oska arvata. Ise kahtlustan tihendit mis on väljaspool klaasi vastus. Kas kellelgi on olnud vastavat probleemi?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13556
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#22

N Nov 26, 2009 11:21

No sealt tihendite vahel ilmselt jah, ja lisaks on siis allotsas väljavooluavad umbes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IndrekPloom
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 25, 2009 18:43
Asukoht:
Auto:

#23

N Nov 26, 2009 12:05

Kus need väljavoolu avad võiksid asuda? mul on seal ukse all mingi plastmass liist milles on avad, kuid nende taga on plekk. Kuidas need listud ära käivad?
Vasta