90 õõtshoobade kinnituste rem.

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 22, 2006 16:39

Vabandan saabneti piltidega täitmise eest ja selle teema võib lugeda kustutatuks nii umbes nädala pärast, hetkel kasutan siis teie väärtuslikku ruumi, et pildid herr ryhkiale edastada. Teda huvitas ülevaade töödest mis tehakse, kus kuidas ja kui kallilt.
Tegu siis mu saab 90 - nega millel olid õõtshoobade kinnitused kere küljes üsna haprad. Algne plaan oli mootor maha ja siis igaltpoolt tugevaks ;) aga kui sai alt lahti võetud tekkis asjast pisut parem ülevaade ja tundub, et mootori mahavõtmine siiski vajalik pole.
Täiesti läbi oli parem alumine kinnitus, natuke läbi vasak alumine. Seesmised (poritiiva pealsed) kinnitused on tegelikult veel päris korralikud, natuke tugevdamist, aga mootor jääb esialgu peale. Pisut töid ka põhja all olevate tugevdustega kuid 87 aasta soome minevikuga auto kohta ilus põhi, paar varasemat tööd mis paistavad on kah korralikud (va üks siterdis).


vasak tugevdus
Pilt

vasak kinnitus
Pilt

parem tugevdus
Pilt

parem kinnitus

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt



Need siis tööd mis teoksil, pakiruumis ka vasak nurk ja uste alumised servad jne. aga siis kui valmis panen ka jutu pikemalt ja pildid lugejate autode alla.

P.S. kui väga see üldse serverit koormab kui pildid siia lingin?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

T Aug 22, 2006 16:56

Kuna pildid pole Saabneti serveris, siis sinu poolt kirjutatud teksti maht on ca 1,96kB

terv, teager
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#3

T Aug 22, 2006 17:01

noh siis võtan vabandused tagasi:P
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

T Aug 22, 2006 17:06

Algselt postitas: Mart900

P.S. kui väga see üldse serverit koormab kui pildid siia lingin?


Ainuke asi mis mängima hakkab on see kui kiire serveri küljes su pildid on millele sa lingid. :)
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

T Aug 22, 2006 18:14

Kui seda teemat pisut rohkemate kommentaaridega varustada, siis võib selle ka "Terade" alla liigitada... Siis võib ka pildid ringi tõsta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#6

K Aug 23, 2006 0:15

Pole hullu midagi on hullemat nähtud Soovitan soojalt mootoriruumis porikoopa ja vedrutoe konstruktsiooni kolmnurga sisse viia ,annab jäikust juurde sealt just kipub ka laiali minema. Õõtsa juurde pane lisaks korralik vinkel see koht on väga nadi ja vajab tavaliselt kõigil tugevdamist .
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

K Aug 23, 2006 8:08

Mootori mahavõtt pole üldiselt ülivajalik,samas korralikult juhipoolset koobast mootor peal ei tee.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#8

K Aug 23, 2006 8:10

Jah vinkel mõlkus ka meistrimehe mõtetes, ei saanud hästi aru mis sa sellega mõtled - "Soovitan soojalt mootoriruumis porikoopa ja vedrutoe konstruktsiooni kolmnurga sisse viia.."?
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#9

K Aug 23, 2006 8:13

To Trionic :jah nii ta om, aga paistab et just kõrvalistuja poolne on see murelaps, juhipoolne käiakse kah alt üle aga üleval pole tõesti nagu eriti mõtet, teha muidugi võiks aga tööde mahukus on natuke liiiga suur, kes teab võibolla kui kunagi..oeh kunagi saab natuke teise mootori, siis saab need kohad ka üle.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#10

K Aug 23, 2006 8:34

OT: kas saab mingeid nn anti roll bar-e kah tunnistab?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

K Aug 23, 2006 12:12

Üldiselt on olemas ARB võimalus küll. Aga kui sa selle sinna ette keerad, siis läheb see auto veel rohkem alajuhitavaks... Tagumine pidavat siiski vastupidise efektiga olema.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#12

K Aug 23, 2006 12:31

vaatasinja uurisinj a sain umbes sellised andmed, et olemas esimene ARB küülikul, tagumine ja esimene 900 turbodel aga 99/90 on puhta ilma jäetud, tagumise peaks saama küll 900-lt aga kust esimese? Aga see jääb vist nii kui nii uitmõtteks, olin lihtsalt seal all kolades natuke üllatunud..
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#13

K Aug 23, 2006 16:39

Tänud :notworthy:,
pean nüüd ledma koha, kus oma masina all fotokaga ring teha ning siis saan samu kohti võrrelda.
Võibolla rumal küsimus :red: , aga mida see anti roll bar (ARB) teeb ja kus see asub, kui vähemast tagumine kõigil 900-del olemas on?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#14

K Aug 23, 2006 16:48

ARB eestikeelne vaste ei kipu meenuma, lisab jäikust, ja suurendab kontakti teepinnaga, aga nagu cyber juba mainis suurendab ka alajuhitavust. Auto ei kaldu enam nii väga kurvides.
Eest

Pilt

Tagant

Pilt
holger
Postitusi: 83
Liitunud: T Mär 16, 2004 12:33
Asukoht:
Auto:

#15

K Aug 23, 2006 16:54

http://uk.geocities.com/saab99tips/FrmSet/FrmSet.htm
Kui minna suspensioni alla, siis seal pisut juttu ja pilte anti roll baride kohta, küll 99 näitel, aga kehtib ka klassiku kohta vist.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#16

N Aug 24, 2006 8:17

seal need pildid pärinevadki :D igati muhe lehekülg üle-üldse.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#17

N Aug 24, 2006 13:20

Nii nüüd osad tööd tehtud, vasak õõtsa kinnitus jäigi keevitamatta alt poolt, vajadust pole, koputades ja kratsides ilusad tugevad.
see eest tugevdus tala sai nii hoolega tehtud et oman roolis istudes suisa uut jalgealust :) paar illustreerivat pilti, seekord palju kehvema nurga alt, auto oli muudeks töödeks madalamale lastud, just nii palju, et kapoti alla norm. ei pääse ja alla enam norm ei mahu. aga rühkija peaks üld ülevaate saama.
Pilt


Pilt


Pilt
Vasta