90 õõtshoobade kinnituste rem.
Vabandan saabneti piltidega täitmise eest ja selle teema võib lugeda kustutatuks nii umbes nädala pärast, hetkel kasutan siis teie väärtuslikku ruumi, et pildid herr ryhkiale edastada. Teda huvitas ülevaade töödest mis tehakse, kus kuidas ja kui kallilt.
Tegu siis mu saab 90 - nega millel olid õõtshoobade kinnitused kere küljes üsna haprad. Algne plaan oli mootor maha ja siis igaltpoolt tugevaks aga kui sai alt lahti võetud tekkis asjast pisut parem ülevaade ja tundub, et mootori mahavõtmine siiski vajalik pole.
Täiesti läbi oli parem alumine kinnitus, natuke läbi vasak alumine. Seesmised (poritiiva pealsed) kinnitused on tegelikult veel päris korralikud, natuke tugevdamist, aga mootor jääb esialgu peale. Pisut töid ka põhja all olevate tugevdustega kuid 87 aasta soome minevikuga auto kohta ilus põhi, paar varasemat tööd mis paistavad on kah korralikud (va üks siterdis).
vasak tugevdus
vasak kinnitus
parem tugevdus
parem kinnitus
Need siis tööd mis teoksil, pakiruumis ka vasak nurk ja uste alumised servad jne. aga siis kui valmis panen ka jutu pikemalt ja pildid lugejate autode alla.
P.S. kui väga see üldse serverit koormab kui pildid siia lingin?
Tegu siis mu saab 90 - nega millel olid õõtshoobade kinnitused kere küljes üsna haprad. Algne plaan oli mootor maha ja siis igaltpoolt tugevaks aga kui sai alt lahti võetud tekkis asjast pisut parem ülevaade ja tundub, et mootori mahavõtmine siiski vajalik pole.
Täiesti läbi oli parem alumine kinnitus, natuke läbi vasak alumine. Seesmised (poritiiva pealsed) kinnitused on tegelikult veel päris korralikud, natuke tugevdamist, aga mootor jääb esialgu peale. Pisut töid ka põhja all olevate tugevdustega kuid 87 aasta soome minevikuga auto kohta ilus põhi, paar varasemat tööd mis paistavad on kah korralikud (va üks siterdis).
vasak tugevdus
vasak kinnitus
parem tugevdus
parem kinnitus
Need siis tööd mis teoksil, pakiruumis ka vasak nurk ja uste alumised servad jne. aga siis kui valmis panen ka jutu pikemalt ja pildid lugejate autode alla.
P.S. kui väga see üldse serverit koormab kui pildid siia lingin?
Algselt postitas: Mart900
P.S. kui väga see üldse serverit koormab kui pildid siia lingin?
Ainuke asi mis mängima hakkab on see kui kiire serveri küljes su pildid on millele sa lingid. :)
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Pole hullu midagi on hullemat nähtud Soovitan soojalt mootoriruumis porikoopa ja vedrutoe konstruktsiooni kolmnurga sisse viia ,annab jäikust juurde sealt just kipub ka laiali minema. Õõtsa juurde pane lisaks korralik vinkel see koht on väga nadi ja vajab tavaliselt kõigil tugevdamist .
Mootori mahavõtt pole üldiselt ülivajalik,samas korralikult juhipoolset koobast mootor peal ei tee.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
To Trionic :jah nii ta om, aga paistab et just kõrvalistuja poolne on see murelaps, juhipoolne käiakse kah alt üle aga üleval pole tõesti nagu eriti mõtet, teha muidugi võiks aga tööde mahukus on natuke liiiga suur, kes teab võibolla kui kunagi..oeh kunagi saab natuke teise mootori, siis saab need kohad ka üle.
vaatasinja uurisinj a sain umbes sellised andmed, et olemas esimene ARB küülikul, tagumine ja esimene 900 turbodel aga 99/90 on puhta ilma jäetud, tagumise peaks saama küll 900-lt aga kust esimese? Aga see jääb vist nii kui nii uitmõtteks, olin lihtsalt seal all kolades natuke üllatunud..
Tänud :notworthy:,
pean nüüd ledma koha, kus oma masina all fotokaga ring teha ning siis saan samu kohti võrrelda.
Võibolla rumal küsimus :red: , aga mida see anti roll bar (ARB) teeb ja kus see asub, kui vähemast tagumine kõigil 900-del olemas on?
pean nüüd ledma koha, kus oma masina all fotokaga ring teha ning siis saan samu kohti võrrelda.
Võibolla rumal küsimus :red: , aga mida see anti roll bar (ARB) teeb ja kus see asub, kui vähemast tagumine kõigil 900-del olemas on?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
http://uk.geocities.com/saab99tips/FrmSet/FrmSet.htm
Kui minna suspensioni alla, siis seal pisut juttu ja pilte anti roll baride kohta, küll 99 näitel, aga kehtib ka klassiku kohta vist.
Kui minna suspensioni alla, siis seal pisut juttu ja pilte anti roll baride kohta, küll 99 näitel, aga kehtib ka klassiku kohta vist.
Nii nüüd osad tööd tehtud, vasak õõtsa kinnitus jäigi keevitamatta alt poolt, vajadust pole, koputades ja kratsides ilusad tugevad.
see eest tugevdus tala sai nii hoolega tehtud et oman roolis istudes suisa uut jalgealust paar illustreerivat pilti, seekord palju kehvema nurga alt, auto oli muudeks töödeks madalamale lastud, just nii palju, et kapoti alla norm. ei pääse ja alla enam norm ei mahu. aga rühkija peaks üld ülevaate saama.
see eest tugevdus tala sai nii hoolega tehtud et oman roolis istudes suisa uut jalgealust paar illustreerivat pilti, seekord palju kehvema nurga alt, auto oli muudeks töödeks madalamale lastud, just nii palju, et kapoti alla norm. ei pääse ja alla enam norm ei mahu. aga rühkija peaks üld ülevaate saama.