Armatuuri taastamine avanenud turvapadja korral

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 229
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#1

L Sept 02, 2006 12:57

On kellegil infot ja kogemusi armatuuri taastamise kohta, avanenud turvapatjade korral? Kas seda ültse teostatakse või vahetatakse sell puhul armatuur välja? Naha meistrid teevad teevad küll vahel igasugu ime asju ju? (autoks saab 9-5)
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#2

P Sept 03, 2006 1:21

Hmm. Turvapadi ise tuleks ka ju uus panna, et edaspidigi turvaline sõita oleks. Kuidas ta sul sealt välja saab kui naha peale õmbled?
Minu tagasihoidlik arvamus, et ikka uut armatuuri on vaja.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

P Sept 03, 2006 7:06

Algselt postitas: Garu
Kuidas ta sul sealt välja saab kui naha peale õmbled?

Ilmselt sinna sisse enam turvapatja ei lähegi...? Sest armatuur, võrreldes turvapadja ning aju hinnaga (ja veel mitu tükki) maksab sandikopikaid.

Olen kuulnud tüüpidest kes teenivard ropult niimoodi - "taastavad" masinaid. Õmblevad kinni või panevad uued detailid, veakoodid lülitatakse välja/petetakse ära - neil kulu paartuhat krooni. Ning kindlustuselt küistakse raha mitukümmend tuhat :gun:
Kaastunne omanikule, kes "korras" autoga järgmisele liiklusõnnetusele vastu läheb.

P.S Pilt on illustratiivne, leitud Romu.ee oskjonilt.
Pilt

terv, teager
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#4

P Sept 03, 2006 11:04

armatuur, võrreldes turbapadja ning aju hinnaga (ja veel mitu tükki) maksab sandikopikaid.




armatuuri hind vist VM oli üle 20k (kui ma õigesti mäletan)....nii et päris sandikopikad ikka pole:P
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 229
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#5

P Sept 03, 2006 21:52

Algselt postitas: Garu
Hmm. Turvapadi ise tuleks ka ju uus panna, et edaspidigi turvaline sõita oleks. Kuidas ta sul sealt välja saab kui naha peale õmbled?
Minu tagasihoidlik arvamus, et ikka uut armatuuri on vaja.
Loomulikult tuleks ka uus padi sisse panna. Tehasest tulnud armatuur on ju samuti nahaga kaetud ja pealegi on padja avenemise jõud uskumatult suur niiet ma ei näe küll mingit vahet, kas on tehase oma või mitte. Küsimus on lihtsalt selles kas mõni sadulsepp suudab asja sama väärselt taastada? Selles suhtes on Madisel õigus et uus armatuur maksab Vikingis 24 tuhat eeku.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

P Sept 03, 2006 22:37

Väidetavalt taastatakse kõike. Isegi igasugused vastavad kirjad pressitakse sisse. Üks taastatud rooli oli küll porno, keskel asuva plastmassi rebenemise koht oli selgelt läbi naha näha.
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#7

E Sept 04, 2006 9:30

Seda et.. taastatakse küll aga kas keegi ka oskab öelda, mida see taastatud armatuur laksu puhul teeb, kui (asendatud) turvapadi tahab uuesti lahti minna? Kui originaalil peaks selline spetsiaalselt disainitud ja katsetatud struktuur olema et armatuuri kate läheb ilusasti lõhki ilma selle taga istujat omakorda vigastamata, siis mis juhtub taastatuga, virutab kattenahaga vastu hambaid ja peent plastipuru suhu-silmadesse? Paraku ei kipu uskuma, et suvaline sadulsepp oleks oma disaini turvalisust silmas pidades koostanud ja katsetanud.. :(
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

E Sept 04, 2006 21:18

Suvaline sadulsepp katab kõik mis rebenenud nahaga, et ei oleks purustusi näha ja et ei peaks roppu raha maksma turvasüsteemide taastamise eest. Avanenud turvasüsteemi puhul vahtetakse välja kõik! Absoluutselt kõik! Juhtelektroonika, juhtmed, padjad (rooli padi + kate), turvavöö püropingutid jne jne. Vastasel juhul ei saaks garantiid anda järgmise paugu tarbeks. Tonnise kahe padjaga süsteemi taastamine näiteks läheks 50-60000 krooni maksma! Seda pole aga kindlustus nõus maksma ja kompenseerib auto vastavalt mingitele jaburatele turuhindadele. Kahjukannataja on igal juhul kaotaja. Kahjuks!
martti77
Postitusi: 32
Liitunud: N Okt 14, 2004 16:35
Asukoht:
Auto:

#9

E Sept 04, 2006 23:36

Turvavööde püropinguti?!? Asjatundmatule jääb veidi arusaamatuks. Oleksin tänulik, kui selgitaksid või viitaksid olemasolevale teemale foorumis.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

T Sept 05, 2006 2:32

Püropinguti on vist eelpinguti. Ühesõnaga kui pauk tuleb tõmmatakse tuvavöö sul vastu keret kinni, et sa kuhugile ei liiguks. No tõmmatakse vastu istet kinni. Parandage kui valesti ütlesin.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

T Sept 05, 2006 7:53

Algselt postitas: martti77
Turvavööde püropinguti?!? Asjatundmatule jääb veidi arusaamatuks. Oleksin tänulik, kui selgitaksid või viitaksid olemasolevale teemale foorumis.


Turvavööde eelpinguti toimib lõhkelaengu plahvatamisel tekkinud gaaside jõul.Laengu süütab elektridetonaator.Gaasid liigutavad kolvi-trossimehanismi,mis tõmbab turvavöö tihedalt pingule.
Lastel võivad sellest luud puruneda.
See on hästi kirvemeetodiline selgitus,tegelik elu on keerulisem seal.
Süsteem on taastamatu,nagu hr.qdwin mainis.kõik tuleb välja vahetada.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#12

T Sept 05, 2006 8:57

Aga millest tekib selline nähtus, et järsku pidurdades teevad autos kõik turvavööde kinnitused "klõpsu" isegi kui peal ei ole?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

T Sept 05, 2006 11:28

Algselt postitas: jupats
Aga millest tekib selline nähtus, et järsku pidurdades teevad autos kõik turvavööde kinnitused "klõpsu" isegi kui peal ei ole?


Koputa neile peale,siis saad aru.
martti77
Postitusi: 32
Liitunud: N Okt 14, 2004 16:35
Asukoht:
Auto:

#14

K Sept 06, 2006 0:29

Tänud selgituse eest Trionic!
Vasta