Armatuuri taastamine avanenud turvapadja korral
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
On kellegil infot ja kogemusi armatuuri taastamise kohta, avanenud turvapatjade korral? Kas seda ültse teostatakse või vahetatakse sell puhul armatuur välja? Naha meistrid teevad teevad küll vahel igasugu ime asju ju? (autoks saab 9-5)
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Algselt postitas: Garu
Kuidas ta sul sealt välja saab kui naha peale õmbled?
Ilmselt sinna sisse enam turvapatja ei lähegi...? Sest armatuur, võrreldes turvapadja ning aju hinnaga (ja veel mitu tükki) maksab sandikopikaid.
Olen kuulnud tüüpidest kes teenivard ropult niimoodi - "taastavad" masinaid. Õmblevad kinni või panevad uued detailid, veakoodid lülitatakse välja/petetakse ära - neil kulu paartuhat krooni. Ning kindlustuselt küistakse raha mitukümmend tuhat :gun:
Kaastunne omanikule, kes "korras" autoga järgmisele liiklusõnnetusele vastu läheb.
P.S Pilt on illustratiivne, leitud Romu.ee oskjonilt.
terv, teager
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Loomulikult tuleks ka uus padi sisse panna. Tehasest tulnud armatuur on ju samuti nahaga kaetud ja pealegi on padja avenemise jõud uskumatult suur niiet ma ei näe küll mingit vahet, kas on tehase oma või mitte. Küsimus on lihtsalt selles kas mõni sadulsepp suudab asja sama väärselt taastada? Selles suhtes on Madisel õigus et uus armatuur maksab Vikingis 24 tuhat eeku.Algselt postitas: Garu
Hmm. Turvapadi ise tuleks ka ju uus panna, et edaspidigi turvaline sõita oleks. Kuidas ta sul sealt välja saab kui naha peale õmbled?
Minu tagasihoidlik arvamus, et ikka uut armatuuri on vaja.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Väidetavalt taastatakse kõike. Isegi igasugused vastavad kirjad pressitakse sisse. Üks taastatud rooli oli küll porno, keskel asuva plastmassi rebenemise koht oli selgelt läbi naha näha.
Seda et.. taastatakse küll aga kas keegi ka oskab öelda, mida see taastatud armatuur laksu puhul teeb, kui (asendatud) turvapadi tahab uuesti lahti minna? Kui originaalil peaks selline spetsiaalselt disainitud ja katsetatud struktuur olema et armatuuri kate läheb ilusasti lõhki ilma selle taga istujat omakorda vigastamata, siis mis juhtub taastatuga, virutab kattenahaga vastu hambaid ja peent plastipuru suhu-silmadesse? Paraku ei kipu uskuma, et suvaline sadulsepp oleks oma disaini turvalisust silmas pidades koostanud ja katsetanud.. :(
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Suvaline sadulsepp katab kõik mis rebenenud nahaga, et ei oleks purustusi näha ja et ei peaks roppu raha maksma turvasüsteemide taastamise eest. Avanenud turvasüsteemi puhul vahtetakse välja kõik! Absoluutselt kõik! Juhtelektroonika, juhtmed, padjad (rooli padi + kate), turvavöö püropingutid jne jne. Vastasel juhul ei saaks garantiid anda järgmise paugu tarbeks. Tonnise kahe padjaga süsteemi taastamine näiteks läheks 50-60000 krooni maksma! Seda pole aga kindlustus nõus maksma ja kompenseerib auto vastavalt mingitele jaburatele turuhindadele. Kahjukannataja on igal juhul kaotaja. Kahjuks!
Algselt postitas: martti77
Turvavööde püropinguti?!? Asjatundmatule jääb veidi arusaamatuks. Oleksin tänulik, kui selgitaksid või viitaksid olemasolevale teemale foorumis.
Turvavööde eelpinguti toimib lõhkelaengu plahvatamisel tekkinud gaaside jõul.Laengu süütab elektridetonaator.Gaasid liigutavad kolvi-trossimehanismi,mis tõmbab turvavöö tihedalt pingule.
Lastel võivad sellest luud puruneda.
See on hästi kirvemeetodiline selgitus,tegelik elu on keerulisem seal.
Süsteem on taastamatu,nagu hr.qdwin mainis.kõik tuleb välja vahetada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: jupats
Aga millest tekib selline nähtus, et järsku pidurdades teevad autos kõik turvavööde kinnitused "klõpsu" isegi kui peal ei ole?
Koputa neile peale,siis saad aru.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989