Kulunud esiklaas

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#26

L Apr 07, 2007 21:13

Trico on Boschi omast igati vaiksem tõesti. Mõlemad on praegu ei autodel kasutusel. Aga see kui parem alumine nurk ei käida üle - on see siis tõesti õnnetus? See pind on üsna pisike.
Peltz
Postitusi: 35
Liitunud: R Juun 25, 2004 0:31
Asukoht:
Auto:

#27

L Apr 07, 2007 21:50

Ei see on savi aga näed krt, ei tule seda kivi aknasse, juba 5 aastat ei tule :D
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#28

L Apr 07, 2007 22:05

Algselt postitas: Peltz
Ei see on savi aga näed krt, ei tule seda kivi aknasse, juba 5 aastat ei tule :D


noo löö siis ise:poke:
Peltz
Postitusi: 35
Liitunud: R Juun 25, 2004 0:31
Asukoht:
Auto:

#29

L Apr 07, 2007 23:28

Kisub offtopicuks.

Roomlane, kas sina käituksid oma ustava teenriga niimodi, kes on sind 5 aastat peaaegu veatult teeninund? kuigi jah, su tekst pani muigama :D

Ei taha kätt tõsta auto vastu, teisel sabas sõitmine minu arust tekitab hoopis värvikahjustusi. Just plaanin siin poleerimist ja värki.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#30

P Apr 08, 2007 12:20

Kunagi proovisin tonnise esiklaasi lihvida drelli otsas pehme ketta (mingi karvane lihvimismoodustis) ja rohelise GOI pastaga. Mõttetu tegevus oli see küll.
Muidu särasid vastu päikest kojameestest jäetud triibud, nüüd lisandusid veel lihvimisketta jäetud ringid.
Jama ühesõnaga.
Eks spetsid saaksid parema tulemuse, teiste vahenditega jne., aga vaevalt sealt miskit head kokkuvõttes tuleb. Täkked on reeglina liiga sügavad, et neid õnnestuks välja lihvida ja klaas hakkab moonutama kui tervet pinda tasaseks ei saa.
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 229
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#31

P Apr 08, 2007 17:22

Ei ole need klaasivahad ega lihvimine midagi väärt. Kõige mõttekam, et head tulemust saada siis paigaldada uus klaas ja kõik. Klaasi poleerimine võib tulla jah kõnealla mõne ekstra kalli klaasipuhul ja kui on mingi väike täkkes või nii.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#32

N Mai 10, 2007 23:24

Panin täna klaasiteeninduses vahetamiseks aja kinni... õnneks polnud vaja lõhkumise või mittelõhkumise teemal mõtteid mõlgutada, kuna kaskot pole:)
Huvitav oli see, et ütlesin telefonis SAAB 900 '96... natuke vaikust... küsiti uste arvu... natuke vähem vaikust ja siis küsiti, kas sedaan või luukpära. Tekkis kohe uudishimu ja otsisin, mis otsisin, 900NG sedaani kohta mingit infot leida ei suutnud. Huvitav, kas sedaan on siiski olemas või on ainult selle esiklaasi võimalik tellida;)
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#33

R Mai 11, 2007 0:31

Algselt postitas: melka
Ei ole need klaasivahad ega lihvimine midagi väärt. Kõige mõttekam, et head tulemust saada siis paigaldada uus klaas ja kõik. Klaasi poleerimine võib tulla jah kõnealla mõne ekstra kalli klaasipuhul ja kui on mingi väike täkkes või nii.


Kindlasti tasub ära ka heas korras ja isegi uue klaasi vahatamine 3-5 korda aastas. :wise:Tulemusena säilib läbipaistvus nagu auto omandamise hetkel.
Vaha tootjad on just sellisele ostjaskonnale oma toote loonud mitte tseenile `tähesajust`, kus päästa enam ei ole midagi. :wall:
Vasta