Kulunud esiklaas
On kellelgi kogemust, kas kindlustus vahetab kulunud esiklaasi ka välja. Kui päike madalalt vastu paistab, siis on nähtavus suht olematu.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: krss
Soovitan proovida kõigepealt klaasivahasid - need teevad kulunud ja kriibitud klaasiga imesid ja võibolla ei tekigi tahtmist klaasi vahetada. Puruks jõuab seda hiljem kah lüüa
Proovida võiks. Kas mingeid vihjeid saaks, et milline vaha osta ja kust saab?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mul on negatiivsed muljed, just selle Turtle Wax-iga. Esialgu tundub jah, et nähtavus paraneb, aga pärast muutub palju hullemaks.
__In Boost We Trust__
Üldiselt on see klaasivahade (ja muude sääraste vanhendite) kasutamise teema paljudest foorumitest läbi käinud ja lõpptulemusena ei soovitata klaasi siiski määrida. Lihtsam, mugavam ja turvalisem (kulukam) on klaas siiski välja vahetada.
OT: Muuseas, päikseliste ilmadega on üllatavalt palju abi polaroidklaasidega päikseprillidest. Neelab üsnagi palju igalt poolt tagasipeegeldavat päikesekiirgust ära. Ise soetasin polaroidid kalastuskauplusest suhteliselt odavalt. Paraku on odavate asjadega nii, et asjade disaini väga valida ei saanud.
OT: Muuseas, päikseliste ilmadega on üllatavalt palju abi polaroidklaasidega päikseprillidest. Neelab üsnagi palju igalt poolt tagasipeegeldavat päikesekiirgust ära. Ise soetasin polaroidid kalastuskauplusest suhteliselt odavalt. Paraku on odavate asjadega nii, et asjade disaini väga valida ei saanud.
Minu suksul sama häda, palju pisikesi täkkeid täis ja mõni suurem ka nende hulka. Käisin siis Mäealusel klaasi lihvimis uurimias, vanamees ütles et täkkete eemaldamine ja siis lihvimine ja poleerimine tuleks umbes sama mis uus klaas. Nii et lihvimisest ei saa paraku kogemuste puudumisel rääkida. Kuid autopartnerits sain proovida klaasi vaha. Nähtavus oluliselt paranes ja vesi liikus loomulikult nagu nõia väel klaasilt minema. Aga jah nagu eelpool mainitud kuiva ilmaga liivast/tolmust klaasi puhastada peab see klaas ikka korralikult märg olema. Muidu tulevad vihmase ilma korral triibud kojamehe liikumis suunas.
Et mul siis suurema raha saamise korral klaasi vahetus. Selleks aastaks veidikeseks on need kivi puistamised läbi :headbang:
Et mul siis suurema raha saamise korral klaasi vahetus. Selleks aastaks veidikeseks on need kivi puistamised läbi :headbang:
Saku PEOREKKA hooldaja:)
kui klaasivahetus kaskoga tagatud siis võta kaasa kindlustusleping ja mine kohe klaasivahetussse. ära kindlustusse minemisega aega raiska. endalgi lendasid paar kivi aknasse ja kindlustusest saadeti kohe klaasivahetusse, keegi ei tulnud autot vaatamagi, et äkki ajan jama
Klaasivahetus on kaskoga tagatud ja mingit raha selle eest maksma ei pea. Äkki peab ikkagi enne kindlustust teavitama, siis vähemalt kindlus olemas, et pärast klaasivahetuse arvet ei esitata.
Aga eks ma proovin selle vaha ka ära, siiani pole seda teinud ja äkki ongi väga hea asi.
Polaroidprillidest pole sellise kulumisastme puhul enam abi. Klaas on lihtsalt tihedalt pisikesi täkkeid täis, mis madala vastupäikesega niipalju sädelevad, et läbi enam ei näe. Muidu kasutan isegi polariseeriva klaasiga prille ja soovitan ka teistele. Näiteks armatuuri peegeldus esiklaasilt on täielikult kadunud, teise auto värvilt peegelduv päike ei paista enam silma, jne, jne. Tavalisi päikeseprille enam kasutada ei tahagi, niipalju on polaroid parem. :)
Aga eks ma proovin selle vaha ka ära, siiani pole seda teinud ja äkki ongi väga hea asi.
Polaroidprillidest pole sellise kulumisastme puhul enam abi. Klaas on lihtsalt tihedalt pisikesi täkkeid täis, mis madala vastupäikesega niipalju sädelevad, et läbi enam ei näe. Muidu kasutan isegi polariseeriva klaasiga prille ja soovitan ka teistele. Näiteks armatuuri peegeldus esiklaasilt on täielikult kadunud, teise auto värvilt peegelduv päike ei paista enam silma, jne, jne. Tavalisi päikeseprille enam kasutada ei tahagi, niipalju on polaroid parem. :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: tripp
Klaasivahetus on kaskoga tagatud ja mingit raha selle eest maksma ei pea. Äkki peab ikkagi enne kindlustust teavitama, siis vähemalt kindlus olemas, et pärast klaasivahetuse arvet ei esitata.
seesamis ei tundud küll keegi suuremat huvi minu vastu. neiu kahjuhüvituse osakonnas(või mis iganes see on) andis 2 visiitkaarti klaasitöökodade andmetega ja valisin selle millel oli peal saint-cobaini logo(peterburi tee 46 vist, texaco tankla kõrval) ja läksin sinna. panin aja kinni, täitsin avalduse ja viisin õigel päeval auto neile. paari tunniga tehti töö ära. igaks juhuks võid ju kindlustusse helistada aga mul on miskipärast tunne, et neid see eriti ei huvita. pärast ongi hea kõigil kindlustusmakseid tõsta
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Mul ka Seesamis auto kindlustatud. Huvitav kas nemad nõuavad, et peab just nende poolt pakutud klaasitöökodades laskma klaasi vahetada? Ma tahaksin hoopis esinduses lasta vahetada :)
Esiklaasil on 2 kivitäket, kardan ühe pärast, et kui nüüd külmad ilmad tulevad, lööb veel klaasi katki :P
Esiklaasil on 2 kivitäket, kardan ühe pärast, et kui nüüd külmad ilmad tulevad, lööb veel klaasi katki :P
Algselt postitas: Jaanus
Mul ka Seesamis auto kindlustatud. Huvitav kas nemad nõuavad, et peab just nende poolt pakutud klaasitöökodades laskma klaasi vahetada? Ma tahaksin hoopis esinduses lasta vahetada :)
Esiklaasil on 2 kivitäket, kardan ühe pärast, et kui nüüd külmad ilmad tulevad, lööb veel klaasi katki
ei tea, aga siin, kuhu seesamist saadeti oli töö kiire ja korralik. 2 töökoja vahel valides otsustasingi ametliku saint-cobaini esindaja juurde minna, sest saabil just selle firma klaasfassaad
pagan... seda kuulen ma küll esimest korda, et kindlustus miskite asjade kulumist kompenseerib... aga eks see maailm ongi selline, et kõike ei saa sellest teada. Aga üldiselt kui ikkagi on soov asi kindlustuse kaela ajada, siis säti ennast kusagil teeremondi alal mõne jõmmi sappa... sealt ikka kivi saad esiklaasi ja selle kompenseerib kasko ilmselt küll.
Aga mina ühinen herr suurega selles suhtes, et esiklaas on suhteliselt tähtis liiklusohutuse seisukohalt, et seal ei ole mõtet miskit kantossilappimist ja muid sarnaseid üritusi igasuguste vahade jms teha... lihtsam on sinna miski Pilkingtoni klaas etta surada ja korras päev.
Aga mina ühinen herr suurega selles suhtes, et esiklaas on suhteliselt tähtis liiklusohutuse seisukohalt, et seal ei ole mõtet miskit kantossilappimist ja muid sarnaseid üritusi igasuguste vahade jms teha... lihtsam on sinna miski Pilkingtoni klaas etta surada ja korras päev.
Algselt postitas: wyxx
to misfits:
minu teada pead auto 3 päeva jooksul ette näitama. siis kirjutatakse vead ülesse- kriipsud kraapsud jne.
Kui on liisingu auto, siis ei tunne keegi huvi - vähemalt IF ei tundnud minu auto vastu :P
Arvatavasti usaldavad nad liisingut, sest liisingule tuleb teha auto hindamisakti, kus kajastatakse ka vead.
Minul jälle selline kogemus, et viimase kahe auto ostu korral pole ei kindlustus ega liising autot füüsiliselt ülevaadanud. On minu jutu järgi kirjutatud kõik lisad ülesse ja muud midagi. Mõlemal autol oli ka ostes juba esiklaas mõrane, mida ma kindlustuses ei maininud, ja peale kasko tegemist oli esimene tee kohe klaasikotta, kus vahetati esiklaasid tasuta ära.
jah, õige tähelepanek! lugu selline- kuskil foorumis autoomaniku sõber võttis sõna ja kirjutas kuidas omanik suutis kõikvõimalikud visuaalsed vead kindlustusele pähe määrida. juhtus seda lugema ka kindlustuseagent kes oligi konkreetse autoga tegelenud. mistõttu võetakse asi uuesti ülesse.
samas- ootame ju ikka konkreetseid vastuseid ja lahendusi
soovitus- leidke tasakaal (loe: häma veidi) või suhelge u2u
samas- ootame ju ikka konkreetseid vastuseid ja lahendusi
soovitus- leidke tasakaal (loe: häma veidi) või suhelge u2u
Kulumist kindlustus reeglina ei kata, täkked ja mõrad aga küll. Alati pole kaskos klaase sees, lugege enne poliisi kui miskit nõudma lähete :)
Ja reeglina kindlustused kahjude korral ikka uurivad asjaolusid ka, mitte ei maksa pimesi remonti kinni. Vahel satutakse algaja kahjukäsitleja juurde, kes miskit urgitseda ei julge aga need koolitatakse kiirelt ümber. Vanad kindlustusekalad on nagu politseiuurijad. Meenub üks lugu soomest, kus keegi tüüp tahtis ka oma autole uut klaasi ja viskas kiviga. Kindlustus siis tegi ekspertiisi, millest selgus asjaolu, et kivi kukkus seisvale autole, mitte sõitvale nagu omanik väitis. Ka otsiti üles tunnistaja, kes nägi pealt kuidas omanik autole kivi viskas.
Aga uuriks hoopis sellist asja, et kas mingi nipiga saaks tonnisele esiklaasi koos soojendusega? Ei suuda eestist leida firmat, mis sellist klaasi pakuks. Eksisteerib mingi kile moodi pealekleebitav soojendus?
Ja reeglina kindlustused kahjude korral ikka uurivad asjaolusid ka, mitte ei maksa pimesi remonti kinni. Vahel satutakse algaja kahjukäsitleja juurde, kes miskit urgitseda ei julge aga need koolitatakse kiirelt ümber. Vanad kindlustusekalad on nagu politseiuurijad. Meenub üks lugu soomest, kus keegi tüüp tahtis ka oma autole uut klaasi ja viskas kiviga. Kindlustus siis tegi ekspertiisi, millest selgus asjaolu, et kivi kukkus seisvale autole, mitte sõitvale nagu omanik väitis. Ka otsiti üles tunnistaja, kes nägi pealt kuidas omanik autole kivi viskas.
Aga uuriks hoopis sellist asja, et kas mingi nipiga saaks tonnisele esiklaasi koos soojendusega? Ei suuda eestist leida firmat, mis sellist klaasi pakuks. Eksisteerib mingi kile moodi pealekleebitav soojendus?
Minu 9-3'l oli see esiklaasi teema algusest peale. Nii kui käin ära pesulas ja päike paistab, oleks nagu nõelgranaat lõhkenud esiakna juures, nagu miljon torget oleks tehtud. Pealegi on esiklaas veel defektiga, ükski kojamees ei suuda puhastada kõrvalistuja poolset alumist nurka.
Boschi raamita kojamehi ei soovita, head aga teevad häält, liiguvad üles, käib selline kummiklõps, ja liiguvad alla tagasi. Eelmised olid Benny autopoest, need olid vaiksemad ja kestsid aasta+.
Boschi raamita kojamehi ei soovita, head aga teevad häält, liiguvad üles, käib selline kummiklõps, ja liiguvad alla tagasi. Eelmised olid Benny autopoest, need olid vaiksemad ja kestsid aasta+.
Trico raamita luuad seni parimad proovituist(mul küll bmw külge aretatult).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989