Esiuste klaasid krigisevad kui neid üles/alla liigutada. Kuidas sellisest asjast vabaneda? Kas tuleb siinid eemaldada ja pa*ast puhtaks teha? Või on seal midagi muud mis seda kohutavat häält teeb?
Juhipoolse ukse polstri ülemine äär ei püsi ka omal kohal. Klaasi üles liigutades tõuseb kaasa. Kas seal peaksid olema mingid nagad, mis teda kinni hoiavad?
Esimeste uste klaasid krigisevad
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Võtsin kõik laiali. Akna tihendi saab väga edukalt puhtaks hambaharja, vee ja suruõhuga.
Et mul kõik nüüd laiali, tekkis võimalus ka liikuvad osad ära määrida. Mida selleks kasutada? Akna tõstuki siin, peegli mehhanism ja ukse lukk. Ukse luku poolsel küljel on ka üks plastik siin mis hoiab akent paigas. Millega seda määrida, kuiv ta ju ometi olla ei tohi, või tohib?
Et mul kõik nüüd laiali, tekkis võimalus ka liikuvad osad ära määrida. Mida selleks kasutada? Akna tõstuki siin, peegli mehhanism ja ukse lukk. Ukse luku poolsel küljel on ka üks plastik siin mis hoiab akent paigas. Millega seda määrida, kuiv ta ju ometi olla ei tohi, või tohib?
määre mida kasutad peab töötama nii külmas kui soojasAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Võtsin kõik laiali. Akna tihendi saab väga edukalt puhtaks hambaharja, vee ja suruõhuga.
Et mul kõik nüüd laiali, tekkis võimalus ka liikuvad osad ära määrida. Mida selleks kasutada? Akna tõstuki siin, peegli mehhanism ja ukse lukk. Ukse luku poolsel küljel on ka üks plastik siin mis hoiab akent paigas. Millega seda määrida, kuiv ta ju ometi olla ei tohi, või tohib?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kasutasin sellist määret nagu Statoil Moly Way Li 712, Multi purpose Moly Grease 1%. Svenska värk. Musta värvi, temp taluvus -30 kuni +110.
Tõstuki trossi peal kasutsin lihtsalt mootori õli.
Hakkan nüüd kokku tagasi laduma, et kas akna tihendi paigutusel võib kasutada universaalset silikooni. Kas ma hiljem tihendi uesti kätte saan?
EDIT: Ütlen siis niipalju veel, et kui keegi peegli mehhanismi kallale asub, mis koosneb pisikestest hammikatest, siis kasutage kedagi sellist kelle närvid kaua vastu peavad. Minu omad ei pidanud ja nüüd tuleb peegli otsinguile asuda:P
Tõstuki trossi peal kasutsin lihtsalt mootori õli.
Hakkan nüüd kokku tagasi laduma, et kas akna tihendi paigutusel võib kasutada universaalset silikooni. Kas ma hiljem tihendi uesti kätte saan?
EDIT: Ütlen siis niipalju veel, et kui keegi peegli mehhanismi kallale asub, mis koosneb pisikestest hammikatest, siis kasutage kedagi sellist kelle närvid kaua vastu peavad. Minu omad ei pidanud ja nüüd tuleb peegli otsinguile asuda:P
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ära kasuta silikooni! Mitte kunagi! Vähemalt autode puhul!
Kui tahad mingeid tihendeid määrida, siis ainult tefloni sisaldav kraam on pikas perspektiivis kõlbulik. Näiteks uksetihendite puhul hakkavad nad üsna ruttu krigisema silikooni puhul.
Kui tahad mingeid tihendeid määrida, siis ainult tefloni sisaldav kraam on pikas perspektiivis kõlbulik. Näiteks uksetihendite puhul hakkavad nad üsna ruttu krigisema silikooni puhul.
Näiteks baierlased välistavad kategooriliselt igasugused silikoonipõhised möginad kummidetailidel ja seda just käginate pärast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Just, silikoon ajab krigisema, tefloni (PTFE) baasil määre on see mida vajad. Herr IFF mind õpetas
Varem toppisin uksetihenditele ainult silikoonmöginaid ja mitte vähe erinevaid variante. Ei miskit tolku! Nagu krdi vedruvanker oli kuivema ilmaga, niiskega jäi vähemaks.
Pulverisaatoris mingi Spray Lubricant with PTFE sai ostetud ja nägu läks kohemaid naerule...
Teine hea asi pidi olema seesama Krytox, mida DI-kassetil kasutatakse, neidki mitmeid erinevaid. Samuti ei sisalda silikooni. Aga pidevalt seda kasutades tuleb vist kogu oma maine vara maha müüa
Varem toppisin uksetihenditele ainult silikoonmöginaid ja mitte vähe erinevaid variante. Ei miskit tolku! Nagu krdi vedruvanker oli kuivema ilmaga, niiskega jäi vähemaks.
Pulverisaatoris mingi Spray Lubricant with PTFE sai ostetud ja nägu läks kohemaid naerule...
Teine hea asi pidi olema seesama Krytox, mida DI-kassetil kasutatakse, neidki mitmeid erinevaid. Samuti ei sisalda silikooni. Aga pidevalt seda kasutades tuleb vist kogu oma maine vara maha müüa
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kõrval istuja poolne klaasike ei krigise enam. Esimesed aknad käivad kuidagi raskelt üles. Tagumised käivad vups ja vups (kergelt siis).
Peeglist ikka jagu ei saanud. Seal mingid planetaar ülekanded sees. Nende hammikate vahele kipuvad pisikesed kivikesed minema, muidugi juhul kui garaazis seda tööd teed. Ja siis on tük aega tegemist et see krt sealt jälle üles leida. No sain lõpuks peegli kokku aga mootorike ei jõua keerata. Eks pean uuesti laiali kakkuma.
Peeglist ikka jagu ei saanud. Seal mingid planetaar ülekanded sees. Nende hammikate vahele kipuvad pisikesed kivikesed minema, muidugi juhul kui garaazis seda tööd teed. Ja siis on tük aega tegemist et see krt sealt jälle üles leida. No sain lõpuks peegli kokku aga mootorike ei jõua keerata. Eks pean uuesti laiali kakkuma.
Peegel iseenesest väga lihtsa nipiga pesast välja käib. peegli all on auk kustkaudu nt kruvikeerajaga läheneda asjale. Kui niisama tõmbad siis läheb puruks jah. Mul iseenesest töötav peegel ka olemas kui sa enda oma tööle ei saa.