Nii, juhtus see mida tegelikult üldse ei oodanud. Sillaremondi käigus avastasin, et miskipärast ei ole võimalik tagasi keerata esiõõtsa tagumise puksi polte. Mõlemad keermed olid maas. Hakkasin siis üle 12-seks keermestama ja näed, Tema arvas, et murdub sinna sisse. Kuidas ma nüüd selle sealt ära saan? On variant, et pean raami lahti laskma, kere küljest tüki ära lõikama, keermepuuri eemaldama jne jne. On kellelgi paremaid ideid?
Krt, kas oleks pidanud varia alla selle tegema?
Murdunud keermepuuri eemaldamine
Krt,mutriplaadid ju eraldi vahetavad,salongist tulevad vabalt välja ja lähevad ka tagasi:poke:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
pedaalide all(mati all) on kaas,mille eemaldad ja seal plaat 2 mutriga. Otsi 10-12 kõvadusega mutrid ja keevita asemele vanadele,kui prükast plaati ei leia. Kasuta ALATI orig. tüüpi isekeermestavaid polte.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täpselt,tänu sellele keermestatud koonusotsale ei lähe selline polt valesse keermesse,mis muidu vääga võimalik sellises kohas. 63-70Nm. peab poldile pinget keerama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989