Trico Teflon Blade 9-3le.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
On keegi neid teflon kojamehi ka kasutanud?
Sai endal nimelt juhipoolne kojamees välja vahetatud (teist poes lihtsalt ei olnud - oleks mõlemad vahetanud). Nüüd aga vihmaga sõites avastasin, et pühkimisjälg kaunis vilets - jätab üle terve klaasi sellised peenikesed-peenikesed triibud.
On see normaalne ja vajab kojamees lihtsalt veidi sissetöötamist?
Samal ajal vana kojamees teeb tööd korralikult, vaatamata liigsele krudisemisele.
Sai endal nimelt juhipoolne kojamees välja vahetatud (teist poes lihtsalt ei olnud - oleks mõlemad vahetanud). Nüüd aga vihmaga sõites avastasin, et pühkimisjälg kaunis vilets - jätab üle terve klaasi sellised peenikesed-peenikesed triibud.
On see normaalne ja vajab kojamees lihtsalt veidi sissetöötamist?
Samal ajal vana kojamees teeb tööd korralikult, vaatamata liigsele krudisemisele.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: jupats
Otsi kojamehe teemasid otsingut kasutades.
Nendest on kole palju juttu olnud. Teemadest on läbi käinud ka Tricod
Need juba läbi vaadatud ja konkreetset vastust ei leidunud.
Koos uue esiklaasiga said Trico Teflonid pandud. Mingeid jutte ta küll ei jäta; samas pühkimise kvaliteedi kohapealt oleks võinud vabalt ka Championeid edasi kasutada - minu kogenematu silm vahet ei tee. Krudinat ka ei tee, aga peale pesu "liibub" kojamees nii tihedalt klaasi külge ja liigub vaevalisemalt.
Võid proovida mingi Rain Repellent'iga klaasi üle töödelda, kas jutid kaovad ära või mitte.
terv, teager
Võid proovida mingi Rain Repellent'iga klaasi üle töödelda, kas jutid kaovad ära või mitte.
terv, teager
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: teager
Koos uue esiklaasiga said Trico Teflonid pandud. Mingeid jutte ta küll ei jäta; samas pühkimise kvaliteedi kohapealt oleks võinud vabalt ka Championeid edasi kasutada - minu kogenematu silm vahet ei tee. Krudinat ka ei tee, aga peale pesu "liibub" kojamees nii tihedalt klaasi külge ja liigub vaevalisemalt.
Ei tea jah milles häda - käisin vahetasin Järvel poes ümber (õnneks tsekk alles). Asemele saadud identne Teflon Blade ei teinud samuti korralikku jälge - kohapeal spetsialist ütles et nendega pidigi vahetevahel häda olema ja saadab "uurimisele" selle isendi. Nüüd siis shampinjonid minulgi ees ja klaas selge ja puhas.
Võib-olla on neile mingi praak partii saabunud vms. Meeldiva teeninduse eest aga viis punkti. :beer:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vabalt.. Vaata, mis pikkusega vaja on ja mine osta. Trico või Bosch..Algselt postitas: MaxPower
ega juhuslikult ei uurinud, kas Saabile on võimalik soetada neid nn. vedelaid kojamehi, need mis ilma raamita...kui said aru mida mõtlesin?
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: MaxPower
ega juhuslikult ei uurinud, kas Saabile on võimalik soetada neid nn. vedelaid kojamehi, need mis ilma raamita...kui said aru mida mõtlesin?
Järvel peaks selliseid olema küll. Keegi minu mäletamist mööda oli seal just neid ostmas.
Valeo kohapealt niipalju, kui ette sai pandud siis töötas ideaalselt. Nüüd kui kuskil kuu pooldeist möödas on hakanud kojamehe ülemine äär triipe klaasile jätma(üldiselt rahul nendega).
Ainus soovitus "all ride" 80.- raamita kojamehi ei tasu kindlasti ette toppida:gun:
Ainus soovitus "all ride" 80.- raamita kojamehi ei tasu kindlasti ette toppida:gun:
Algselt postitas: kalamees
Universaalse kinnitusega raamita kojamehi teeb veel Valeo, 9-5'ele sobiv juhipoolne 60cm maksab 420.- ja kõrvale 55cm 395.-
Müügil kaupluses Autoekspert, Mustamäe tee ja Kadaka tee ristil.
bosch igal juhul ilma raamita ei tee 9-5-le, käisin uurimas. Samas tavalised bosch kojamehed (2tk.) maksid midagi üle 400.-
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: MaxPower
bosch igal juhul ilma raamita ei tee 9-5-le, käisin uurimas.
Misasja???? Kust selline info? Bosch teeb, Trico teeb jne jne. Trico raamita luuad on hetkel Aerol kasutusel, sest pošši omad olid ostmise hetkel võrreldes Tricoga liiga kallid.
Boschi konstruktsioon on võrreldes Tricoga kõvasti parem aga ka Trico luuad on viimased 30000km väga ausalt teeninud. Tõsi kolksuvad üsna kõvasti.
Algselt postitas: MaxPower
Algselt postitas: kalamees
Universaalse kinnitusega raamita kojamehi teeb veel Valeo, 9-5'ele sobiv juhipoolne 60cm maksab 420.- ja kõrvale 55cm 395.-
Müügil kaupluses Autoekspert, Mustamäe tee ja Kadaka tee ristil.
bosch igal juhul ilma raamita ei tee 9-5-le, käisin uurimas. Samas tavalised bosch kojamehed (2tk.) maksid midagi üle 400.-
Minu tonnisel pühivad raamita boschid. Otse mudelile tõesti ei olnud aga panin ligilähedased mõõdud.
Iga ratas veab and then some!
Mul jätavad Tricod udu/sudu pärast pühkimist klaasile, mis samas kaob sekunditega. eelmine aasta olid samad kojamehed samast kohast ostetud. Olin ülirahul, aga täna linnas pimedas vihmaga ei meeldind see asi üldse mulle enam. Ümbervahetuseks vist hilja juba, või kaob see probleem ehk?
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: heikiw
Neid juba 900-le võimalik panna,eriti nad talvel kasulikud:lumel-jääl pole kuhugi vahele pugeda.:thumb:
OT: Kui pead silmas neid ilma raamita kojamehi, siis minul on nad hetkel juba kahel erineval mittesaabil originaalina küljes olnud ja ma ei saa mitte kuidagi nõustuda nende sobivusega talveoludesse. Kui tavalist, raamiga kojamehe luuda võid kloppida kuskile vastu või jõnksutada jää eemaldamiseks, siis neid raipeid korralikult painutades ei võta nad hiljem enam üldse õiget kaarekuju sisse. Õigete ilmastikutingimuste korral (vihm+lörts+paras miinuskraad korraga) koguvad nad ka sootuks suurema jääkihi endale selga kui nn normaalsed. Pidin neid eelmisel talvel ühe Tlnast Tartusse sõidu ajal mingi 10x puhtaks kratsima - ~600.- krooni eest "moodsat" ja "turvalist" rõõmu - tänan ei! See on minu isikliku läbielamise põhjal kujunenud arvamus raamita isendite kohta.
:wall:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Pese luuad ja esiklaas puhtaks. Luuad kraani all ja esiklaas mingi eriti jõhkra keemiaga (näiteks automüüjate lemmik - fairy).Algselt postitas: Eleri
Mul jätavad Tricod udu/sudu pärast pühkimist klaasile, mis samas kaob sekunditega. eelmine aasta olid samad kojamehed samast kohast ostetud. Olin ülirahul, aga täna linnas pimedas vihmaga ei meeldind see asi üldse mulle enam. Ümbervahetuseks vist hilja juba, või kaob see probleem ehk?
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Kasutan juba 3. paari neid raamita Valeo-d. Eelmisel autol olid, Saabile ostsin ka kohe külge, väga head on :)
Algselt postitas: kalamees
Universaalse kinnitusega raamita kojamehi teeb veel Valeo, 9-5'ele sobiv juhipoolne 60cm maksab 420.- ja kõrvale 55cm 395.-
Müügil kaupluses Autoekspert, Mustamäe tee ja Kadaka tee ristil.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Word!... Kolksuvad jah, eriti hästi hakkasid kolksuma peale seda, kui ma kojameeste varred uute vastu vahetasin. Mingi kahtlus on muidugi, et see ka varrest tingitud on, sest luudade ringitõstmine kolksu ei vähendanud...:P Varre propellerisse väänamine aga küll pisut. Kui nüüd viitismine tuleks ja paneks korraks vana varre sinna tagasi... kõhklusi mul ei ole, on ainult kahtlused... titeerides klassikat...:)Algselt postitas: qdwin
Trico luuad on viimased 30000km väga ausalt teeninud. Tõsi kolksuvad üsna kõvasti.
Kusjuures pühkimise kvaliteet täitsa sõltub varre värskusest. Sama luud uue varre küljes pühib paremini..:)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas Sa Küber mõtled varre all seda kaigast mis auto küljes on? Sorry, Jaan Tatikas annab tunda.
Tundub et Trico puhul on kojamehe ja "varre" omavaheline ühe lõtkuga. Boschi puhul on liide lõtkuvaba.
Tundub et Trico puhul on kojamehe ja "varre" omavaheline ühe lõtkuga. Boschi puhul on liide lõtkuvaba.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jep, sedaasma. Tead ju, kõigil tonnistel varreotsad roostes. Suvel Rootsist sai mõttetu raha eest paari uusi...:P Mingi pisike erinevus oli siiski, uutel on see kõige alumine osa, nuutide ümbrus pisikese nurgaga ülejäänud varre suhtes. Vanad olid täitsa sirged... Äkki juhipoolne kolksub selle tõttu..? Luua asend tundub küll sama.
Algselt postitas: qdwin
Kas Sa Küber mõtled varre all seda kaigast mis auto küljes on? Sorry, Jaan Tatikas annab tunda.