Veelkord istmesoojenduse remondist.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ei töötanud see istmesoojendus juhi kohal enne ja lisaks mõjutasin teda põlvega, raks oli tunnetatav (tajun juba kahjurõõmsaid irveid).
Trionic väitis et pikas perspektiivis tavaliselt remont ei ole edukas, küttekehad hapraks muutunud nimelt. Aga ikkagi ma tahan kah ise proovida ja teada saada kas on mõtet või mitte. Lihtsalt tahan proovida ja kõik!
1. Kas kellelgi on remont õnnestunud?
2. Mis võiks olla küttekeha traadi ligikaudne läbimõõt?
3. Kas keegi on proovinud jootmise asemel hülsiga mehaaniliselt ühendada? Et nagu väike toruke mis kaabli otsas kokku pressitakse.
4. Kas keegi on proovinud nö. aftermarket ismesoojenduse kitte?
5. Ja kui ka mina lõpuks peaks alla andma, mis maksab uus istmepadi koos selle pagana küttega?
Trionic väitis et pikas perspektiivis tavaliselt remont ei ole edukas, küttekehad hapraks muutunud nimelt. Aga ikkagi ma tahan kah ise proovida ja teada saada kas on mõtet või mitte. Lihtsalt tahan proovida ja kõik!
1. Kas kellelgi on remont õnnestunud?
2. Mis võiks olla küttekeha traadi ligikaudne läbimõõt?
3. Kas keegi on proovinud jootmise asemel hülsiga mehaaniliselt ühendada? Et nagu väike toruke mis kaabli otsas kokku pressitakse.
4. Kas keegi on proovinud nö. aftermarket ismesoojenduse kitte?
5. Ja kui ka mina lõpuks peaks alla andma, mis maksab uus istmepadi koos selle pagana küttega?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui viga istme sees, siis saad sellest oma jõududega jagu.
ise mitmel autol teind. põhiliseks veaks on juhtme murdumine termostaadi ,kyljest või sinna kylge mineva pistiku kyljest.
see kyttekeha traat on piisavalt jäme ja niisama katki ei lähe naljalt.
nii, et kui kolb olemas, siis pole muud kui iste välja ja polster maha ja kyttekeha välja.
kõige tähtsam on tagasi pannes jätta termostaadi ymber piisavalt juhet, et liikumisruumi oleks.
ja muidugi termostaat korralikult fikseerida. ise olen kapronniidi ja nõelaga seda teind. mis siis muud kui head pealehakkamist!
pysimajäämisese ajast ei oska miskit öelda, sest lagunend veel pole ykski
ise mitmel autol teind. põhiliseks veaks on juhtme murdumine termostaadi ,kyljest või sinna kylge mineva pistiku kyljest.
see kyttekeha traat on piisavalt jäme ja niisama katki ei lähe naljalt.
nii, et kui kolb olemas, siis pole muud kui iste välja ja polster maha ja kyttekeha välja.
kõige tähtsam on tagasi pannes jätta termostaadi ymber piisavalt juhet, et liikumisruumi oleks.
ja muidugi termostaat korralikult fikseerida. ise olen kapronniidi ja nõelaga seda teind. mis siis muud kui head pealehakkamist!
pysimajäämisese ajast ei oska miskit öelda, sest lagunend veel pole ykski
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga proovi siit "Kuidas ma istmesoojendust parandasin". Autoriks Zazou
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Zazou esse juba korda mitu läbi loetud. Aga lugeda tahaks kas ka kestma jäänud ja millised on laiade rahvamasside kogemused. Asi siiski selles et enne kui kodutöö tehtud pole ja vajalikud lisavidinad ja relvad muretsemata ei tahaks lihtsalt niisama lammutama hakata. Ikkagi ainus limu mul.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga küsi siis otse ta käest, kas jäi kestma..:) Laiad massid vaevalt neid remontinud on.
Samas äkki sa, Zazou, võtad ja kirjutab sinna jutu lõppu kogemuse peale mõnda aega, kas püsis või mitte..:) Et vältida edaspidiseid küsimusi.
Samas äkki sa, Zazou, võtad ja kirjutab sinna jutu lõppu kogemuse peale mõnda aega, kas püsis või mitte..:) Et vältida edaspidiseid küsimusi.
kestis ca aasta paar vist. ja teist korda ei viitsinud otsast peale alustada. Aga kui ise ettevaatlik oled, kestaks kindlasti paremini. Kuna meil väike laps harrastas jalgupidi mööda istmeid trampida. Ja tegelt sai ise ka küünalnukide ja põlvedega seal natuke liiga palju trambitud ning ju murdus mõnest uuest kohast.
aga uuel saabil lakkas ka äsju istmesoojendus töötamast ja nüüd mõtlen, et kui aega on võtaks uuesti ette küll.
Ise arvan, et siin on oluline auto ehk istmete vanus. Vanemal on küttekeha hapram ja remont seda mõtetum, et niikuinii läheb varsti uuest kohast katki. Aga 92 aasta autol ma veel üritaks.
aga uuel saabil lakkas ka äsju istmesoojendus töötamast ja nüüd mõtlen, et kui aega on võtaks uuesti ette küll.
Ise arvan, et siin on oluline auto ehk istmete vanus. Vanemal on küttekeha hapram ja remont seda mõtetum, et niikuinii läheb varsti uuest kohast katki. Aga 92 aasta autol ma veel üritaks.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Tuli sihuke vallatu mõte, et kas ei saaks takistustraadile kuumakindla silikooni "triibu" peale tõmmata. Silikoon ei lubaks traadil "järsult" painduda...see aga just sagedase katkemise põhjus.
9000-l katkes ta pidevalt ja kui nüüd oleks võimalus prooviks teistmoodi remontida, kaotada pole ju midagi.
Samas võib see ka üsna loll idee olla...krt. teab.
Sisuliselt on tegemist ju nikroom traadiga, mis muutub siis hapraks, kui hõõguma lasta...see vaevalt et ühelgi istmel juhtub ;)
9000-l katkes ta pidevalt ja kui nüüd oleks võimalus prooviks teistmoodi remontida, kaotada pole ju midagi.
Samas võib see ka üsna loll idee olla...krt. teab.
Sisuliselt on tegemist ju nikroom traadiga, mis muutub siis hapraks, kui hõõguma lasta...see vaevalt et ühelgi istmel juhtub ;)
kui nüüd remontimisest isu täis siis: on olemas tln-as Bakt kes pakub istmesoojenduse komlekti, mis sisaldab 4 s.elementi, lülitid+releed, paigaldusjuhendit
tootja Waeco kmpl.hind 760.- eek
pärnu mnt 137
Bakt= Bosch esindus, Kalevi juures, Fordiga samas majas, linnapoolses küljes
tootja Waeco kmpl.hind 760.- eek
pärnu mnt 137
Bakt= Bosch esindus, Kalevi juures, Fordiga samas majas, linnapoolses küljes
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2277
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: Zazou
kestis ca aasta paar vist. ja teist korda ei viitsinud otsast peale alustada. Aga kui ise ettevaatlik oled, kestaks kindlasti paremini. Kuna meil väike laps harrastas jalgupidi mööda istmeid trampida. Ja tegelt sai ise ka küünalnukide ja põlvedega seal natuke liiga palju trambitud ning ju murdus mõnest uuest kohast.
Ma olen autos istmeid ikka ainult istumiseks pidanud...teil aga lausa küünarnukkidega esiistmete peal trambitud:Dai-ai-ai;)
Huvitav, miks ma mõttesse jäin?:P
Aftermarketi odavad komplektid ei sobi Saabi istmetele,kuna elemendid
on teise kujuga ja liiga suurte mõõtudega ja Saabi istme tepinguid pingutavad traadid lõhuvad elemendid ruttu ära.
on teise kujuga ja liiga suurte mõõtudega ja Saabi istme tepinguid pingutavad traadid lõhuvad elemendid ruttu ära.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Loe ja imesta, mis kõik "kvaliteet - talveautol" laguneb :freak: Mu vurrtraktoril muidugi veel kõik toimib, aga istmesoe pole kahjuks reguleeritav, pikemalt sees olles hakkab palav.. Vanal '89 mitsul toimib (2 astmeline) istmesoe veatult, hoolimata sellest, et esiistmetel mitte ainult põlvedega aeletud on ( :red: ), vaid lausa püsti trambitud (kere luugist väljas), ja mitte laste, vaid kasvult ja vanuselt (ehk kui mitte käitumiselt) täiskasvanute poolt..
Üks vähe loll küsimus ka. Kas keegi oskab lahti seletada kuidas töötab Klassiku Automaatne Istmesoojendus ja kas näiteks tervet seljatoe soojendust eraldi (ilma katkise istme soojenduseta), ka oleks võimalik tööle panna? Et laseks näiteks lihtsalt 12V sisse ja asi töötab! :red:
Algselt postitas: Nakataja
Üks vähe loll küsimus ka. Kas keegi oskab lahti seletada kuidas töötab Klassiku Automaatne Istmesoojendus ja kas näiteks tervet seljatoe soojendust eraldi (ilma katkise istme soojenduseta), ka oleks võimalik tööle panna? Et laseks näiteks lihtsalt 12V sisse ja asi töötab! :red:
Tonnisel on seljatoe ja istmepadja soojendus jadaühenduses.
Aga sa uuri välja, kui suur on padja soojendustradi takistus ja jooda selle asemele sobiv takisti. Saadki seljatoe soojaks.
Ise olen mõelnud veel ühe korra ette võtta asja. Katkestuste koha peale termokahanev rüüs. Soojenduse ja istmekatte vahele panen veel mingisuguse lisariide, kuna olemasolev materjal on seal üsnagi väsinud.
Algselt postitas: Executive
Meestele istmesoojendus ei ole arstide poolt soovitav.
Seljatoesoojendus on aga päris mõnus asi.
Äkkist SAAB aint seljatoe soojaks lasta:freak:
Tohtrid väidavad jah, et munanditele (ja seega meeste suguvõimele) mõjub "praadimine" halvasti, sama toimega olla ka liig kuum saun, seega oleks isegi huvitet sest vaid seljatoe soendamise vairandist.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eriti murelikud mehed... ausõna, tunne jääb nagu peaks meil hetkel iive positiivne olema kõrge kaarega. Muudkui hoolitsevad siis seemnerakkude tervise pärast..:)
Omad kogemused kolme classicuga... ühelgi neist ei toiminud istmesoojendus. Eriti kauaks seal tagumiku all külmaks küll ei jäänud. Auto läheb ikka korralikult soojaks. Iste kah.
Omad kogemused kolme classicuga... ühelgi neist ei toiminud istmesoojendus. Eriti kauaks seal tagumiku all külmaks küll ei jäänud. Auto läheb ikka korralikult soojaks. Iste kah.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Just just, see ongi põhjus miks kogu see kraam on looduse (või kurat teab kelle) poolt kehast eemale ripuma seatud. No et jahutaks paremini. Tegelikult pidavat sama mõju arstide väitel tekkima ka teksapükste kandmisel. Tagajärjed globaalses mõttes pidavat olema ilmsed.Algselt postitas: RyhkijaTohtrid väidavad jah, et munanditele (ja seega meeste suguvõimele) mõjub "praadimine" halvasti, sama toimega olla ka liig kuum saun, seega oleks isegi huvitet sest vaid seljatoe soendamise vairandist.
Aga mul kama, kaks putukat olemas. AITAB! 115 kraadises saunas käin oi millise mõnuga edasi.
Nüüd sellest kuidas paremini tagumikku (ja muud) kütta.
Kas tagaistmele ka mingi valemiga istmekütte annaks meisterdada? 9-5-tel on tagaistme küte lisavarustusena olemas, 9000-del vist mitte. Või siiski? Kui muretseda mingi üldsobiv Kit, kas seda üldse olemasolevatele nahkistmetele ilma purustusteta annab külge pookida?
Algselt postitas: stennadi
saabi automaatne istmesoojendus lülitab ennast sisse kui istme temperatuur on alla 14 kraadi ja uuesit välja kui istme temperatuur saavutab 28 kraadi
nii et mingist praadimisest ei tohiks küll juttu olla
Millistel see istmesoe automaagiline on ? Mõnel uuemal Griffinil ehk ? minu 9-3 omal pole küll automaatikast lõhnagi, isegi reguleerida ei anna ju kuskilt. :wall: