[COPY] SAAB 9000CS 2,3LPT; 1996; suur
Sain lõpuks masina kätte ja proovsõitki tehtud. MUGAV, muud ei oska öelda. Automaatkast teeb eriti mugavaks. Lisasid on piisavalt. Odomeetril on ca 250k ees, ei tea kui palju selles tõde võib olla, aga masin on aus.
5h olen omanud, 3h jooksul sai linnas ringi sõidetud ja asju aetud. Ühe korra sain maanteele ka. Kogu selle aja jooksul jõudsin vaid 2x gaasipedaali põhja vajutada. siis ka igaks juhuks võtsina jala ruttu ära :)
Pilt siis ka (ehk tulevikus panen lingi kus rohkem pilte):
5h olen omanud, 3h jooksul sai linnas ringi sõidetud ja asju aetud. Ühe korra sain maanteele ka. Kogu selle aja jooksul jõudsin vaid 2x gaasipedaali põhja vajutada. siis ka igaks juhuks võtsina jala ruttu ära :)
Pilt siis ka (ehk tulevikus panen lingi kus rohkem pilte):
juba üsna mitmes 96 aasta CS, mille udutuled puuduvad. Ei tea, kas sel aastal said need saab tehases otsa või mis värk Ja veel imelikum, et kõik need saabid on olnud ka tumesinised ....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Uskumatu, kui palju positiivseid emotsioone on uuest termostaadist. Klapi vahetamisel juhendusin Quasimotor'si lehel olevast õpetusest ning kuulasin ka Mr. Qdwin'i soovitusi.
Viimaste eriti külmade ilmadega keeldus auto suurematel kiirustel 80+ üldse eriti soojaks minemast, olgu kliimaseadme juhtseadmel valitud temperatuur mis tahes. Kui temperatuurinäidik tõusis linnas sinisest alast vaevu-vaevu ülespoole, siis vahetatud klapiga ronis näidik üsna kiirelt umbes keskele ning sinna ta sõitmise ajaks jäi. Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Qdwini soovitusel puhastasin ka AIC klapi karburaatori puhastusvahendiga ära. See oli üsna õline, kuid õnneks eemaldus sodi üsna kergelt. AIC klapp hoiab tühikäigu pöördeid, mis nüüd on tublisti ühtlasemad. Täna hommikul millegipärast kõikus pööre eriti jubedalt - õli ja muu saast oli külmaga vist eriti tahke.
Klapp ise näeb selline välja.
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Throttle body'st kah üks pilt
Viimaste eriti külmade ilmadega keeldus auto suurematel kiirustel 80+ üldse eriti soojaks minemast, olgu kliimaseadme juhtseadmel valitud temperatuur mis tahes. Kui temperatuurinäidik tõusis linnas sinisest alast vaevu-vaevu ülespoole, siis vahetatud klapiga ronis näidik üsna kiirelt umbes keskele ning sinna ta sõitmise ajaks jäi. Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Qdwini soovitusel puhastasin ka AIC klapi karburaatori puhastusvahendiga ära. See oli üsna õline, kuid õnneks eemaldus sodi üsna kergelt. AIC klapp hoiab tühikäigu pöördeid, mis nüüd on tublisti ühtlasemad. Täna hommikul millegipärast kõikus pööre eriti jubedalt - õli ja muu saast oli külmaga vist eriti tahke.
Klapp ise näeb selline välja.
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Throttle body'st kah üks pilt
Nüüd üks probleem ja küsimus kah. Nimelt tegutsesin üsna uljalt ja ühe asja jätsin termostaadi paigaldamisel kahe silma vahele. Nimelt on öeldud, et termostaadi ventilatsiooniava peaks ülessepoole jääma. Mina seda ei jälginud ning ei tea kuhu ta sai. võibolla jäi üles, võibolla mitte. Kui palju klapi asend mootori jahutamist ning salongi soojendamist mõjutab?
Selgitav pilt kah:
Selgitav pilt kah: