Vibratsioon kurvis
need kah puhtad pimedad guessid aind:
vahel ka sellisest asjast et pooltelgede käigukasti/diffeka-/poolsed "vastused" väga lobedaks kulunud ja sobivatel tingimustel kandib telje kastipoolne ots oma rullik-lulludega ennast vastuse pesas ekstsentrisse. teine variant (ma küll nüüd hästi ei tea, miske see tonnine lahenduselt on , see on selline natuke imelik saab :poke: ),et selle sama "vastuse"võlli/diffeka-/ laager on lätu
Viimane juhtum on mul endalgi 96ga olnud - parema difrilaagri sepakas oli katki , laager läbi, paremale keerates ja kurvis kaasi andes hakkas kiirusel üle 40-50 km/h tudistama, uus laager sisse, tudin kadus ära. pagan seda teab kaua taga oli niimoodi õnnetult sõidetud. (ma hakkan praegu mõtlema, et see asi ilmselt ongi mu 96 diffri uluma õpetanud, ja laagrivahetus enam ulgu kahjuks ei kõrvaldanud, nagu ka loomlkatsed XADOga)
vahel ka sellisest asjast et pooltelgede käigukasti/diffeka-/poolsed "vastused" väga lobedaks kulunud ja sobivatel tingimustel kandib telje kastipoolne ots oma rullik-lulludega ennast vastuse pesas ekstsentrisse. teine variant (ma küll nüüd hästi ei tea, miske see tonnine lahenduselt on , see on selline natuke imelik saab :poke: ),et selle sama "vastuse"võlli/diffeka-/ laager on lätu
Viimane juhtum on mul endalgi 96ga olnud - parema difrilaagri sepakas oli katki , laager läbi, paremale keerates ja kurvis kaasi andes hakkas kiirusel üle 40-50 km/h tudistama, uus laager sisse, tudin kadus ära. pagan seda teab kaua taga oli niimoodi õnnetult sõidetud. (ma hakkan praegu mõtlema, et see asi ilmselt ongi mu 96 diffri uluma õpetanud, ja laagrivahetus enam ulgu kahjuks ei kõrvaldanud, nagu ka loomlkatsed XADOga)
... palju see nali maksma võib minna või kui palju sul läks? Ning kas see on väga raske töö?
no 96 on lihtne ju, ja ma võtsin ta tol korral täitsa laiali juba nagunii - pold probleemi pooltelgi lõgistada ja laagrit vahetada
9000 kahjuks ei tunne - pead spetside juurde viima uurida-puurida, eks ta maksma ikka midagi sul tuleb
edit:
postituses "24.4.05 12:09 " kirjeldatud "ekstsentri" juhtu ma pole ise tuvastanud, kuid seda on mõnikord vanematel pannidel esinenud (vaevalt et su 9K see keiss on)
Mul sama lugu, et hullem vibra on kurvis sees. Alguses oli vähem, nüüd aga juba väriseb liiga hullult. Läksin asja uurima ja öeldi, et esilaagrid on omadega puhta õhtul. Samas aga mõni aeg tagasi ülevaatlusel öeldi, et laagrid täitsa korras. Soovitan kontrollida neid siiski korra veel igaks juhuks. Järgmine nädal saab uued laagrid, ja see küll eriti odav lõbu just ei ole.
Mul kunagi sama teema, kui esilaager läbi oli aga panin korralikud rehvid, kadus vibra ära, kuigi undas endiselt pööramisel. Hiljem muidugi vahetasin ka laagri. Võibolla kontrolli lisaks rehve kas on balansis. Mingi loll loogika ütleb, et uus laager kuidagi "summutab" selle vibra..