Siin on teema pidevalt läbi jooksnud ning lugesin välja 2 tüüpviga:
- Lüliti peetis
- Takistustraat ära murdunud
Olin juba leppinud, et juhipoolne istmesoojendus ei tööta, kui ükspäev naine sõitis ja tundis oma tundliku tagumendiga, et palav on. Ja siis katseeksitusmeetodil sai kindlaks tehtud (naise peal katsetatud), mis tingimustel asi aeg-ajalt tööle hakkab.
Kui naine sõidab, siis on iste tavaliselt ülemises asendis (infoks). Kui lüliti enne käivitamist sisse lülitada, siis aeg ajalt soojendab. Kui peale süüte sisse panemist lülitada, siis soojendama ei hakanud.
Mul siuke kahtlane tunne, et takistustraat on korras ja viga peitub kuskil lülitis või on istme all kuskil mingi kaablikatkestus (sest istme ülemises asendis on asi toiminud). Samas on võimalus, et naine oma poole väiksema massiga ei mõju takistustraadile nii laastavalt.
On kellelgi sarnaseid kogemusi? Järsku saab lihtsama vaevaga oma tagumiku ka niiskel kevadhommikul ruttu soojaks.
9k istmesoojenduse kamm
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tavaliselt murdub kyttetraat puruks istme tagumikuall oleva spiraali kyljes oleva termoanduri kyljest.
kõik istmesoojendused alati korda saanud! ;)
kõik istmesoojendused alati korda saanud! ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Eh. Ei olnud seda Zazou istmesoojenduse juttu ammu uurinud - seal ju kõik info kahtlaste lülide kontrollimiseks ka ju olemas.
.... Tegelikult tuli mulle nüüd meelde, kuidas ma viimati suunatulereleed parandasin ja pärast uue relee ostma pidin :freak:. võtan julguse kokku ja ajan näpud taha
.... Tegelikult tuli mulle nüüd meelde, kuidas ma viimati suunatulereleed parandasin ja pärast uue relee ostma pidin :freak:. võtan julguse kokku ja ajan näpud taha
Sügis käes ja tahaks tagumikusoojenduse toimima saada. Foorumis on mõned mehed "küttekeha" vahetamisest rääkinud. Kuulan igaks juhuks maad, et palju see ühe istme uus takistustraat maksab? Järsku polegi mõtet kondoomi lappida vaid kohe uus element istmesse panna?
Iisak oli vist oma "G"-l vahetanud? Mis maksis?
Iisak oli vist oma "G"-l vahetanud? Mis maksis?
ümmarguselt 900-.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See vaev ei tasu end ära,osta uus ja 10.a. rahulikku pepukütet.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989