undab

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

E Mai 09, 2005 19:27

Pärast rattalaagrite vahetust on tekkinud mingi peenetooniline ulg 60 ja 95-105 kmh juures, muudel kiirustel ei tähelda. Meenutab veidi "Ikarus" bussilt tuttavat häält, kui kõrgemalt oktaavist.
Kust kandist seda viga otsida? Diferentsiaal, esisild, tagasild?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Mai 09, 2005 23:09

Kas oled laagrid vale momendiga kinni tõmmanud,või sattus mõni muu laager
otsi andma samal ajal.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#3

E Mai 09, 2005 23:27

Kas undamine võib tekkida millestki muust peale otsi andnud laagri? Ja kuidas aru saada, milline laager see siis otsad andis?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#4

T Mai 10, 2005 3:54

Rattalaagrite eripära on see, et nad teatud kiirustel ulguma hakkavad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

T Mai 10, 2005 6:40

Rattalaagritega on suht lihtne-kasti omadega,kus neid on mitu(kümmend)tuleb
nõiduda,et kindlaks teha-mis ulub:freak:
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#6

T Mai 10, 2005 7:45

Aga kui undamine säilib ka tühikäigul, siis võin sellest järeldada, et mõni rattalaagreist :eureka:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

T Mai 10, 2005 8:02

Algselt postitas: Ryhkija
Aga kui undamine säilib ka tühikäigul, siis võin sellest järeldada, et mõni rattalaagreist :eureka:


Kui veered tühikäigul, siis on ka kohe kindlasti mõni käimakasti laager töös - ei ole küll auto käimakasti avanud, kuid arvan et vähemalt 2 laagrit :) (kastist väljuva võlli laagrid). Samas peaks mootor ka kasti sisenevat võlli ju pöörlemises hoidma (veel 2 laagrit).

Palju vana klassiku neljases kastis üldse laagreid on?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

T Mai 10, 2005 8:59

Kui sõidad slaalomit ulgu tekitaval kiirusel ja näiteks paremale pöörates undab ja vasakule poole sõites on ulg väiksem, siis on vasakpoolne laager - teisel juhul vastupidi. Kui käimapoti mõni laager undab, siis see peaks säiluma.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#9

T Mai 10, 2005 10:17

Pinguta neid kindlasti üle, isegi siis, kui teeninduses seda lasid teha!!! Mina sain enda laagrist väga kähku (ca 1000km) lahti. Kuigi see sama laager on mul praegugi veel all...:freak: ull onju!!! ratta ülemine lõtk ei ole palju "ainult" kuskil 1 cm kummi ülemisest äärest:gun:
maha lasta sellised mittehoolivad autojuhid, nagu ma!
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

T Mai 10, 2005 13:16

Küsisin Carstopi meeste käest, kas panevad laagrid jõudu-mõõtva-riistapuu abil - nii nad lubasid, aga remondimees vaatas enne töö vastuvõtmist igaks juhuks üle, et kas Saabil on ikka rattad all või on tegu mõne tiivaliigendiga :freak:
Pööramisel ei tundu muutuvat see heli ja mul on tunne, et esisild on talvise matsu järel lihtsalt rohkem viga saanud kui algul paistis.
kaz
Postitusi: 27
Liitunud: R Mär 11, 2005 21:11
Asukoht:
Auto:

#11

P Mai 22, 2005 12:44

Nagu ma oma ühes teemas mainisin uluvad mul hoopiski kummid. Nokian NRV-d, mis on sellise kiilumustriga, eraldi paremale ja vasakule rattale. Nad kuluvad nii haigelt, et mustiplokid on erineva kõrgusega. Eriti on see kuulda pindamata asfaldi puhul mis on eriti sile. Proovi sellisel sõita.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#12

N Mai 26, 2005 0:55

NRHi on sama mustriga, kuid pole eraldi parema ja vasaku ratta jaoks. Undamine tundub siiski tulema sõltumata teekattest.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#13

L Mai 28, 2005 14:18

Algselt postitas: MadMan
Küsisin Carstopi meeste käest


Palju Carstopis laagrivahetus maksma läks?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#14

R Juun 10, 2005 0:03

mis ta oligi - midagi 500 ümber või alla. paar tunnikest tööd ikka.

arvestades tuntavat lõtku roolis (rooliots?) ja mainitud undamist, siis on tõsisem esisilla ja ülekande läbivaatus vaja ette võtta. simmerite vahetus langeb samasse kategooriasse nii, et hr. Trionicu juures tuleb aeg pikemaks kinni panna.
Vasta