1. leht 1-st

undab

Postitatud: E Mai 09, 2005 19:27
Postitas MadMan
Pärast rattalaagrite vahetust on tekkinud mingi peenetooniline ulg 60 ja 95-105 kmh juures, muudel kiirustel ei tähelda. Meenutab veidi "Ikarus" bussilt tuttavat häält, kui kõrgemalt oktaavist.
Kust kandist seda viga otsida? Diferentsiaal, esisild, tagasild?

undab

Postitatud: E Mai 09, 2005 23:09
Postitas Trionic
Kas oled laagrid vale momendiga kinni tõmmanud,või sattus mõni muu laager
otsi andma samal ajal.

undab

Postitatud: E Mai 09, 2005 23:27
Postitas Ryhkija
Kas undamine võib tekkida millestki muust peale otsi andnud laagri? Ja kuidas aru saada, milline laager see siis otsad andis?

undab

Postitatud: T Mai 10, 2005 3:54
Postitas sigaelmar
Rattalaagrite eripära on see, et nad teatud kiirustel ulguma hakkavad.

undab

Postitatud: T Mai 10, 2005 6:40
Postitas Trionic
Rattalaagritega on suht lihtne-kasti omadega,kus neid on mitu(kümmend)tuleb
nõiduda,et kindlaks teha-mis ulub:freak:

undab

Postitatud: T Mai 10, 2005 7:45
Postitas Ryhkija
Aga kui undamine säilib ka tühikäigul, siis võin sellest järeldada, et mõni rattalaagreist :eureka:

undab

Postitatud: T Mai 10, 2005 8:02
Postitas suur
Algselt postitas: Ryhkija
Aga kui undamine säilib ka tühikäigul, siis võin sellest järeldada, et mõni rattalaagreist :eureka:

Kui veered tühikäigul, siis on ka kohe kindlasti mõni käimakasti laager töös - ei ole küll auto käimakasti avanud, kuid arvan et vähemalt 2 laagrit :) (kastist väljuva võlli laagrid). Samas peaks mootor ka kasti sisenevat võlli ju pöörlemises hoidma (veel 2 laagrit).

Palju vana klassiku neljases kastis üldse laagreid on?

undab

Postitatud: T Mai 10, 2005 8:59
Postitas epsum
Kui sõidad slaalomit ulgu tekitaval kiirusel ja näiteks paremale pöörates undab ja vasakule poole sõites on ulg väiksem, siis on vasakpoolne laager - teisel juhul vastupidi. Kui käimapoti mõni laager undab, siis see peaks säiluma.

undab

Postitatud: T Mai 10, 2005 10:17
Postitas NO FEAR
Pinguta neid kindlasti üle, isegi siis, kui teeninduses seda lasid teha!!! Mina sain enda laagrist väga kähku (ca 1000km) lahti. Kuigi see sama laager on mul praegugi veel all...:freak: ull onju!!! ratta ülemine lõtk ei ole palju "ainult" kuskil 1 cm kummi ülemisest äärest:gun:
maha lasta sellised mittehoolivad autojuhid, nagu ma!

undab

Postitatud: T Mai 10, 2005 13:16
Postitas MadMan
Küsisin Carstopi meeste käest, kas panevad laagrid jõudu-mõõtva-riistapuu abil - nii nad lubasid, aga remondimees vaatas enne töö vastuvõtmist igaks juhuks üle, et kas Saabil on ikka rattad all või on tegu mõne tiivaliigendiga :freak:
Pööramisel ei tundu muutuvat see heli ja mul on tunne, et esisild on talvise matsu järel lihtsalt rohkem viga saanud kui algul paistis.

undab

Postitatud: P Mai 22, 2005 12:44
Postitas kaz
Nagu ma oma ühes teemas mainisin uluvad mul hoopiski kummid. Nokian NRV-d, mis on sellise kiilumustriga, eraldi paremale ja vasakule rattale. Nad kuluvad nii haigelt, et mustiplokid on erineva kõrgusega. Eriti on see kuulda pindamata asfaldi puhul mis on eriti sile. Proovi sellisel sõita.

undab

Postitatud: N Mai 26, 2005 0:55
Postitas MadMan
NRHi on sama mustriga, kuid pole eraldi parema ja vasaku ratta jaoks. Undamine tundub siiski tulema sõltumata teekattest.

undab

Postitatud: L Mai 28, 2005 14:18
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: MadMan
Küsisin Carstopi meeste käest

Palju Carstopis laagrivahetus maksma läks?

undab

Postitatud: R Juun 10, 2005 0:03
Postitas MadMan
mis ta oligi - midagi 500 ümber või alla. paar tunnikest tööd ikka.

arvestades tuntavat lõtku roolis (rooliots?) ja mainitud undamist, siis on tõsisem esisilla ja ülekande läbivaatus vaja ette võtta. simmerite vahetus langeb samasse kategooriasse nii, et hr. Trionicu juures tuleb aeg pikemaks kinni panna.