Juhiiste pikale juhile

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#1

E Juul 04, 2005 13:11

Oma 9000 kõigi plusside kõrval on oluliseks miinuseks juhiistme seljatugi, mis pikemale juhile vajalikku turvalisust ei taga. Peatoe ülaasendis toetab see minu 193 cm pikkuse kere kukalt, peaks aga ulatuma samale kõrgusele pealaega. Rääkisin asjast ka Antiga, see uuris registreid ja tõdes et pikemat peatuge pole ka kuskilt võtta ega tellida. Trionic pakkus lahenduseks peatoe metallkonstruktsiooni pikemakskeevitamist samas pole välistatud, et õige lahendus oleks hoopis istme seljatoe pikendamine.

Usun et ma pole saabiomanike hulgas ainus kolge, mistõttu avan ajurünnaku probleemi optimaalseks lahendamiseks :wall:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

E Juul 04, 2005 13:16

Kusjuures olen ise ka mõelnud sellele, mitte et see probleem mind kuidagi puudutaks mu hiiglasliku 168 cm kasvu juures.:red:

Kuid oma pead toetades mõtlesin sellele, et huvitav kuhu ca 2m kõrgune juht oma peatoetab.:D
Iga ratas veab and then some!
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#3

E Juul 04, 2005 13:27

198cm pikkust ja tegelikult jääb mul ta umbes poole pea peale..
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#4

E Juul 04, 2005 13:44

juhiistmest üldse...ära vajuvad need minu 110 kilo juures ka veel...ise 187cm ja tegelt ma ei kurda, kui sirge seljaga istuda, siis on tõesti nats napp aga siis tuleb nats lõsutada ja mugevamalt ennast sisse seada, st, olen siiani hakkama saanud, välja arvatud jah see, et nüüd läks mingi asi istme põhjas puruks ka veel...:mad: istun nagu kausis juba:)
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#5

E Juul 04, 2005 14:59

kausis mugavam, toetab peput paremini :P
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#6

E Juul 04, 2005 15:04

Aga minu jaoks on hoopis probleem see, et sirgelt istudes jääb pearuumi väheks - kunagi kui aega saan, siis plaanin igastahes uurida istme madalamale laskmise võimalust.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 855
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#7

E Juul 04, 2005 15:17

ma ei kujuta hetkel detailides 100% ette tonni istet, kuid helistasin Jaanesele ja see pakkus küll, et kõige lihtsam tee peaks olema peatoe kondi pikemaks keevitamine (või lasta üldse titaanist teha, siis on eriti sheff, lennundusmaterjal ikkagi - tunduvalt kergem ning terasest vintskem - titaan on ehteks tehnikale). iseasi kas pikem peatoe kont laseb ennast ka lõpuni alla pakkida, seda ei tea
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#8

E Juul 04, 2005 15:57

Titaan oleks sigahea valik, kirurgid teevad ka uued kondid titaanist...:head: Teaks ainult firmat, kes sellise asjaga jamada viitsib...

Mina sain oma pea küll piisavalt madalale istme lihtreguleerimisega, tuli vaid istme ja seljatoe kallakute optimaalne suhe üles otsida. :beer:
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#9

E Juul 04, 2005 17:02

Jama jah nende istmetega. Kusjuures viimasel ajal enam paljud ismed ei sobi, füüsiliselt ebamugavad. Vanadus vist...

Viimati oli Itaaliaauto lehel veel Sparco lingid üleval koos hindadega. Nüüd enam pole. Enamvähem sobiv iste jäi hinnaklassi 6-8000 eek. Olid ka nahkistmed aga nende klass jäi juba 18 000 krooni juurde.

SAABi korral olekski soov istet oma 5cm allapoole lasta aga ei saa. Keevitatud asi on aga keevitatud, kui katki läheb siis keevituse kõrvalt. Nii ei jäägi muud üle, kui auto välja vahetada. Istme poolest ja ka hinnaga mitte laes olevad mudelid oleks siis Mitsu Lancer, Nissan Primera, isegi Fiestal polnud väga viga.

Mis aga müügimeeste jutus selge, ühelgi mudelil ei saa istet vahetada?! See on sügavalt arusaamatu ning imelik, saad vahetada kere värvi, mootorit, käigukasti ja k.t.mida veel aga tegelikult põhiline kokkupuutepind on fikseeritud. Tehtaks siis eri laiusega istempõhjasi aga ei... see asi oleks vaja marketroididele kuidagi sisse sööta.
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#10

E Juul 04, 2005 18:02

tõsijutt. keskmiselt lihtsat lahendust vist pole, peale peatoe keevitamise?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#11

E Juul 04, 2005 23:38

Mis Sparco istmesse puutub,siis Arno - sul ei pole tarvis istet, mis eviks FIA homologeeringut - 6-8k korvistmed on justnimelt sellega. Sparco asemel võid vaadata ka Jaxy Motorsport, OMP jmt streetlegal istmeid, mitte kohe ralliautoistmeid ostma hakta . FIA homologeeringu ja ralliauto istmetel on hinda kalliks tegev asi kaal, ehk istmeraami materjal (plast vs süsinikkiud) (ja seesamunegi homologeering), ehk ilma FIA lipakata istmed on OLULISELT odavamad.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#12

T Juul 05, 2005 9:17

No ega neid endale polekski ostnud :) Kuigi, mõnda tumedasse turboSAABi võiks Milano ju sobida ... vähemalt hinnaklass on ka teistel ilmselt sama?

OMP leidsin üles, nood on kah liiga sportistmed... või oli vale link? Procar istmetest paistis "pildi järgi" olema sobilik Elite seeria. Seal oli ka mingi nõme PDF online kataloogile, kust ma aru ei saanud, kas SAAB saab istme või ei. Tavalistest istmetest sobiks aga RECARO ORTHOPAED, kuid selle hind on ju tunduvalt kõrgem oma £1220!

Isiklikult on üks tingimus istmele, istmepadja laius võiks olla tugeda vahel u. 38 cm ja sileda tugeva põhjaga, mitte kausikujulised. Siiamaani on enamus tavaistmeid olnud aga u. 34 cm istmepõhjaga. Kuid, ka eelpool mainitud istmeid oleks vaja proovida, Eestis sellist võimalust vist pole.

Jaxy'st andis Googel teada, et uus singel on väljas :red:

PS. Kas mitte Muhku ei pandud ikka Recarot, kui Ikaruse istet ei saanud ...
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#14

T Juul 05, 2005 12:16

Mis alternatiividesse puutub, siis Arno soovitatud Mitsu Lancer seisab mul hoovis ja ootab romularetke. Parim võimalus õppida end nii kokku pakkima, et pärast ise lahti ei haruta. Tänud soovituse eest aga vabatahtlikult ma enam Saabi Lanceri vastu vahetama ei hakka.
Vasta