Juhiiste pikale juhile
Oma 9000 kõigi plusside kõrval on oluliseks miinuseks juhiistme seljatugi, mis pikemale juhile vajalikku turvalisust ei taga. Peatoe ülaasendis toetab see minu 193 cm pikkuse kere kukalt, peaks aga ulatuma samale kõrgusele pealaega. Rääkisin asjast ka Antiga, see uuris registreid ja tõdes et pikemat peatuge pole ka kuskilt võtta ega tellida. Trionic pakkus lahenduseks peatoe metallkonstruktsiooni pikemakskeevitamist samas pole välistatud, et õige lahendus oleks hoopis istme seljatoe pikendamine.
Usun et ma pole saabiomanike hulgas ainus kolge, mistõttu avan ajurünnaku probleemi optimaalseks lahendamiseks :wall:
Usun et ma pole saabiomanike hulgas ainus kolge, mistõttu avan ajurünnaku probleemi optimaalseks lahendamiseks :wall:
Kusjuures olen ise ka mõelnud sellele, mitte et see probleem mind kuidagi puudutaks mu hiiglasliku 168 cm kasvu juures.:red:
Kuid oma pead toetades mõtlesin sellele, et huvitav kuhu ca 2m kõrgune juht oma peatoetab.:D
Kuid oma pead toetades mõtlesin sellele, et huvitav kuhu ca 2m kõrgune juht oma peatoetab.:D
Iga ratas veab and then some!
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2273
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
juhiistmest üldse...ära vajuvad need minu 110 kilo juures ka veel...ise 187cm ja tegelt ma ei kurda, kui sirge seljaga istuda, siis on tõesti nats napp aga siis tuleb nats lõsutada ja mugevamalt ennast sisse seada, st, olen siiani hakkama saanud, välja arvatud jah see, et nüüd läks mingi asi istme põhjas puruks ka veel...:mad: istun nagu kausis juba:)
ma ei kujuta hetkel detailides 100% ette tonni istet, kuid helistasin Jaanesele ja see pakkus küll, et kõige lihtsam tee peaks olema peatoe kondi pikemaks keevitamine (või lasta üldse titaanist teha, siis on eriti sheff, lennundusmaterjal ikkagi - tunduvalt kergem ning terasest vintskem - titaan on ehteks tehnikale). iseasi kas pikem peatoe kont laseb ennast ka lõpuni alla pakkida, seda ei tea
Titaan oleks sigahea valik, kirurgid teevad ka uued kondid titaanist...:head: Teaks ainult firmat, kes sellise asjaga jamada viitsib...
Mina sain oma pea küll piisavalt madalale istme lihtreguleerimisega, tuli vaid istme ja seljatoe kallakute optimaalne suhe üles otsida. :beer:
Mina sain oma pea küll piisavalt madalale istme lihtreguleerimisega, tuli vaid istme ja seljatoe kallakute optimaalne suhe üles otsida. :beer:
Jama jah nende istmetega. Kusjuures viimasel ajal enam paljud ismed ei sobi, füüsiliselt ebamugavad. Vanadus vist...
Viimati oli Itaaliaauto lehel veel Sparco lingid üleval koos hindadega. Nüüd enam pole. Enamvähem sobiv iste jäi hinnaklassi 6-8000 eek. Olid ka nahkistmed aga nende klass jäi juba 18 000 krooni juurde.
SAABi korral olekski soov istet oma 5cm allapoole lasta aga ei saa. Keevitatud asi on aga keevitatud, kui katki läheb siis keevituse kõrvalt. Nii ei jäägi muud üle, kui auto välja vahetada. Istme poolest ja ka hinnaga mitte laes olevad mudelid oleks siis Mitsu Lancer, Nissan Primera, isegi Fiestal polnud väga viga.
Mis aga müügimeeste jutus selge, ühelgi mudelil ei saa istet vahetada?! See on sügavalt arusaamatu ning imelik, saad vahetada kere värvi, mootorit, käigukasti ja k.t.mida veel aga tegelikult põhiline kokkupuutepind on fikseeritud. Tehtaks siis eri laiusega istempõhjasi aga ei... see asi oleks vaja marketroididele kuidagi sisse sööta.
Viimati oli Itaaliaauto lehel veel Sparco lingid üleval koos hindadega. Nüüd enam pole. Enamvähem sobiv iste jäi hinnaklassi 6-8000 eek. Olid ka nahkistmed aga nende klass jäi juba 18 000 krooni juurde.
SAABi korral olekski soov istet oma 5cm allapoole lasta aga ei saa. Keevitatud asi on aga keevitatud, kui katki läheb siis keevituse kõrvalt. Nii ei jäägi muud üle, kui auto välja vahetada. Istme poolest ja ka hinnaga mitte laes olevad mudelid oleks siis Mitsu Lancer, Nissan Primera, isegi Fiestal polnud väga viga.
Mis aga müügimeeste jutus selge, ühelgi mudelil ei saa istet vahetada?! See on sügavalt arusaamatu ning imelik, saad vahetada kere värvi, mootorit, käigukasti ja k.t.mida veel aga tegelikult põhiline kokkupuutepind on fikseeritud. Tehtaks siis eri laiusega istempõhjasi aga ei... see asi oleks vaja marketroididele kuidagi sisse sööta.
Mis Sparco istmesse puutub,siis Arno - sul ei pole tarvis istet, mis eviks FIA homologeeringut - 6-8k korvistmed on justnimelt sellega. Sparco asemel võid vaadata ka Jaxy Motorsport, OMP jmt streetlegal istmeid, mitte kohe ralliautoistmeid ostma hakta . FIA homologeeringu ja ralliauto istmetel on hinda kalliks tegev asi kaal, ehk istmeraami materjal (plast vs süsinikkiud) (ja seesamunegi homologeering), ehk ilma FIA lipakata istmed on OLULISELT odavamad.
No ega neid endale polekski ostnud Kuigi, mõnda tumedasse turboSAABi võiks Milano ju sobida ... vähemalt hinnaklass on ka teistel ilmselt sama?
OMP leidsin üles, nood on kah liiga sportistmed... või oli vale link? Procar istmetest paistis "pildi järgi" olema sobilik Elite seeria. Seal oli ka mingi nõme PDF online kataloogile, kust ma aru ei saanud, kas SAAB saab istme või ei. Tavalistest istmetest sobiks aga RECARO ORTHOPAED, kuid selle hind on ju tunduvalt kõrgem oma £1220!
Isiklikult on üks tingimus istmele, istmepadja laius võiks olla tugeda vahel u. 38 cm ja sileda tugeva põhjaga, mitte kausikujulised. Siiamaani on enamus tavaistmeid olnud aga u. 34 cm istmepõhjaga. Kuid, ka eelpool mainitud istmeid oleks vaja proovida, Eestis sellist võimalust vist pole.
Jaxy'st andis Googel teada, et uus singel on väljas :red:
PS. Kas mitte Muhku ei pandud ikka Recarot, kui Ikaruse istet ei saanud ...
OMP leidsin üles, nood on kah liiga sportistmed... või oli vale link? Procar istmetest paistis "pildi järgi" olema sobilik Elite seeria. Seal oli ka mingi nõme PDF online kataloogile, kust ma aru ei saanud, kas SAAB saab istme või ei. Tavalistest istmetest sobiks aga RECARO ORTHOPAED, kuid selle hind on ju tunduvalt kõrgem oma £1220!
Isiklikult on üks tingimus istmele, istmepadja laius võiks olla tugeda vahel u. 38 cm ja sileda tugeva põhjaga, mitte kausikujulised. Siiamaani on enamus tavaistmeid olnud aga u. 34 cm istmepõhjaga. Kuid, ka eelpool mainitud istmeid oleks vaja proovida, Eestis sellist võimalust vist pole.
Jaxy'st andis Googel teada, et uus singel on väljas :red:
PS. Kas mitte Muhku ei pandud ikka Recarot, kui Ikaruse istet ei saanud ...
Mis alternatiividesse puutub, siis Arno soovitatud Mitsu Lancer seisab mul hoovis ja ootab romularetke. Parim võimalus õppida end nii kokku pakkima, et pärast ise lahti ei haruta. Tänud soovituse eest aga vabatahtlikult ma enam Saabi Lanceri vastu vahetama ei hakka.