Probleemid laadimisega
igatahes sain teada et uuena maksab see plekinärakas ~1400 ...
ja pühapäeval jäin juba oma saabuga teele, kuna elekter lõppes ära :freak:
vististi pole ainult need kaablid süüdi vaid on genekas hoopis süüdi, sest lühiseid ja suuri tarbijaid mul ei õnnestunud leida.
see pole nüüd küll enam siia teemasse aga kas geneka harju saabile on kuskilt saadaval?
ja pühapäeval jäin juba oma saabuga teele, kuna elekter lõppes ära :freak:
vististi pole ainult need kaablid süüdi vaid on genekas hoopis süüdi, sest lühiseid ja suuri tarbijaid mul ei õnnestunud leida.
see pole nüüd küll enam siia teemasse aga kas geneka harju saabile on kuskilt saadaval?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seda saad ju mõõta kas su genekas laeb. Minu teada peaks töötava mootoriga gene välja andma miski 14.2 V. Kui ta seda ei tee, siis on midagi seal mäda. Kui gene laadimise lõpetaks, siis peaks sul ka punane tuli armatuuris särama, see aku kujutisega.
ma pole tegelikult mõõtnud aga loogika ütleb et ei lae, kuna ma laadisin laadijaga täis, siis sõitsin ja siis oligi tühi... sõites läks ühesõnaga tühjaks. siis vedasime auto koju, laadisin jälle laadijaga täis (2 päeva laadisin) ja siis auto jälle käis rõõmsalt. enne ei läinud lükates ega tõmmates kah käima, kui aku tühi oli - järelikult geneka pealt kah voolu ei tule, samas ükski juhe katki pole...
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kui sul akutuli armatuuris ei põle, siis ilmselt ikka laeb. proovi testeriga töötava mootori korral mõõta aku klemmidelt pinget - kui jääb 14V kanti, siis on laadimisega OK. teine variant on veel, et aku on vana ja väsinud - aitab ainult uue aku soetamine.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minu teada on ta seda juba teinud, uue aku ostnud siis..:) Ma siiski kahtlustaks mingit lühist kusagil. Mingi mälestus on, et seda tühijooksu annab mõõta. Need Autoabi-Staoili kampaaniad on seda teinud vist.
Igaks juhuks peaks siiski ühenduse aku ja gene vahel ka üle vaatama. Äkki ta laeb, aga see vurts lihtsalt ei jõua akuni?
Igaks juhuks peaks siiski ühenduse aku ja gene vahel ka üle vaatama. Äkki ta laeb, aga see vurts lihtsalt ei jõua akuni?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
selge, siis proovi ikka aku klemmidelt pinget mõõta. mõõda enne mootori käivitamist (peaks jääma 12V kanti), hetk peale käivitamist (peaks tõusma 14V kanti) ja mõned minutid peale käivitamist töötava mootoriga (peaks olema stabiilselt 14V kandis). kui aja jooksul töötava modra korral akupinge langeb, on viga laadimises. kõige lihtsam on proovida geneka harjade vahetamist (pingeregulaator), neid saab igast autopoest ja vahetamine ei ole kõige hullem (vaja pisut näpuosavust, vt haynes`ist ka).
EDIT: laadimise vea kahjuks räägib muidugi see, et akutuli armatuuris ei põle. võimalik, et sellel pirn läbi... teine variant on tõesti see, et genekas laeb, aga vurts ei jõua akuni proovi testeriga mõõta aku ja geneka vaheliste juhtmete takistust (genekalt vist läheb ju otse aku peale?!), siis saab ehk teada, kas juhe OK.
EDIT: laadimise vea kahjuks räägib muidugi see, et akutuli armatuuris ei põle. võimalik, et sellel pirn läbi... teine variant on tõesti see, et genekas laeb, aga vurts ei jõua akuni proovi testeriga mõõta aku ja geneka vaheliste juhtmete takistust (genekalt vist läheb ju otse aku peale?!), siis saab ehk teada, kas juhe OK.
nüüd mõõtsin töötava mootoriga. alguses mõõtsin geneka peat 15 V siis läksin aku kallale ja see näitas 12 midagi ... siis mõõtsin mingi ajapärast jälle genekat ja see näitas alla 12 :(
kas siis on nii ühendus aku ja geneka vahel kui ka pingeregulaator nässus?
kas siis on nii ühendus aku ja geneka vahel kui ka pingeregulaator nässus?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
krt seda teab, mis sul seal mäda on... võimalik, et aku ja geneka vahelised kaablid on lötud, ning võimalik ka, et pingeregulaator on ära väsinud. ometigi peaks armakas akutuli põlema minema, kui genekalt tulev pinge on liiga väike. ma prooviks vahetada pingeregulaatori, aga ei julge pead anda, et see aitab.
aga kui mul näitas alguses et genekas laeb 15 V pingega siis, kui vaadata www.autoosad.ee seal näitab et see peaks olema motorola genekas.
krt mu jutt tundub nagu kõva häälega mõtlemine :freak:
ühesõnaga seda pingeregulaatorit tuleb enne vaadata milline ta on, muidu ei julge osta.
kas on üldse aru saada visuaalselt et see pingeregulaator ei tööta korralikult?
krt mu jutt tundub nagu kõva häälega mõtlemine :freak:
ühesõnaga seda pingeregulaatorit tuleb enne vaadata milline ta on, muidu ei julge osta.
kas on üldse aru saada visuaalselt et see pingeregulaator ei tööta korralikult?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: farmacoma
kas on üldse aru saada visuaalselt et see pingeregulaator ei tööta korralikult?
no kui silmaga on näha, et harjad on üsna kulunud või kontaktid lahti/vigased, siis küll. samas võib juhtuda, et on mingi silmale nähtamatu kala sees.
Vaata üle see peenem lisajuhe, mis genekasse läheb. Selle kaudu saab genekas ergutusvoolu (läbi laadimistule armatuuris), aga kui ei lae ja lamp ka ei põle:
1. Peenemas lisajuhtmes katkestus
2. Lamp läbi põlenud
3. Halb kontakt harjadeploki ja geneka vahel.
Võibolla on see juhe geneka küljest pistikust ära kukkunud.
Kui ainult harjad kulunud, peab ka laadimise lamp põlema.
1. Peenemas lisajuhtmes katkestus
2. Lamp läbi põlenud
3. Halb kontakt harjadeploki ja geneka vahel.
Võibolla on see juhe geneka küljest pistikust ära kukkunud.
Kui ainult harjad kulunud, peab ka laadimise lamp põlema.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ära uut akut kyll kohe ostma torma!!!!
ja muid asju ka, ennem kui keegi spetsialist asja yle vaatab.
selline gen. on ajalugu ja iga natuke autoelektrit teadev vend suudab 0,5 tunniga selle ära sul testida, mis viga.
piisavalt teadmisi saad k. aleksiuse raamatust autode elektriseadmed.
seal puust tehtud ja punaseks ka värvitud.
ja muid asju ka, ennem kui keegi spetsialist asja yle vaatab.
selline gen. on ajalugu ja iga natuke autoelektrit teadev vend suudab 0,5 tunniga selle ära sul testida, mis viga.
piisavalt teadmisi saad k. aleksiuse raamatust autode elektriseadmed.
seal puust tehtud ja punaseks ka värvitud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ivomets, aku osteti sellele autole enne viimast suuremat lammutamist ja see vana oli tõesti juust. Lammutamisjärgse kokkupanemise juures võis ka miskit katkeda...
Kahtlustan, et oleks vaja ikka elektriga sina peal oleva inimesega suhelda, mitte niisama siin oletada...
Kahtlustan, et oleks vaja ikka elektriga sina peal oleva inimesega suhelda, mitte niisama siin oletada...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui akuga kannatab päev läbi laadimata sõita, siis selles kyll viga ei ole.
asjade testimine käib ikka mingis konkreetses järjekorras.
asjade testimine käib ikka mingis konkreetses järjekorras.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.