Probleemid laadimisega

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#1

T Juul 12, 2005 18:55

igatahes sain teada et uuena maksab see plekinärakas ~1400 ...
ja pühapäeval jäin juba oma saabuga teele, kuna elekter lõppes ära :freak:
vististi pole ainult need kaablid süüdi vaid on genekas hoopis süüdi, sest lühiseid ja suuri tarbijaid mul ei õnnestunud leida.
see pole nüüd küll enam siia teemasse aga kas geneka harju saabile on kuskilt saadaval?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#2

T Juul 12, 2005 19:47

sa mõtled pingeregulaatorit või? neid igas autopoes, odavamad maksavad 150-200 tuuris.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#3

T Juul 12, 2005 21:41

ma ei tea ausalt öeldes, üks sõber arvas et kui genekas ei lae, et siis on harjad kulunud.. ma pole veel kursis, mis tegelikult on lahti või kuidas need asjad üldse on seal elektriga..
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Juul 12, 2005 22:07

Seda saad ju mõõta kas su genekas laeb. Minu teada peaks töötava mootoriga gene välja andma miski 14.2 V. Kui ta seda ei tee, siis on midagi seal mäda. Kui gene laadimise lõpetaks, siis peaks sul ka punane tuli armatuuris särama, see aku kujutisega.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

K Juul 13, 2005 10:03

ma pole tegelikult mõõtnud aga loogika ütleb et ei lae, kuna ma laadisin laadijaga täis, siis sõitsin ja siis oligi tühi... sõites läks ühesõnaga tühjaks. siis vedasime auto koju, laadisin jälle laadijaga täis (2 päeva laadisin) ja siis auto jälle käis rõõmsalt. enne ei läinud lükates ega tõmmates kah käima, kui aku tühi oli - järelikult geneka pealt kah voolu ei tule, samas ükski juhe katki pole...
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#6

K Juul 13, 2005 10:07

kui sul akutuli armatuuris ei põle, siis ilmselt ikka laeb. proovi testeriga töötava mootori korral mõõta aku klemmidelt pinget - kui jääb 14V kanti, siis on laadimisega OK. teine variant on veel, et aku on vana ja väsinud - aitab ainult uue aku soetamine.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#7

K Juul 13, 2005 10:11

aku on prändnjuu .. ja kahte akut olen katsetanud, sama lugu.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

K Juul 13, 2005 10:15

Minu teada on ta seda juba teinud, uue aku ostnud siis..:) Ma siiski kahtlustaks mingit lühist kusagil. Mingi mälestus on, et seda tühijooksu annab mõõta. Need Autoabi-Staoili kampaaniad on seda teinud vist.
Igaks juhuks peaks siiski ühenduse aku ja gene vahel ka üle vaatama. Äkki ta laeb, aga see vurts lihtsalt ei jõua akuni?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#9

K Juul 13, 2005 10:18

selge, siis proovi ikka aku klemmidelt pinget mõõta. mõõda enne mootori käivitamist (peaks jääma 12V kanti), hetk peale käivitamist (peaks tõusma 14V kanti) ja mõned minutid peale käivitamist töötava mootoriga (peaks olema stabiilselt 14V kandis). kui aja jooksul töötava modra korral akupinge langeb, on viga laadimises. kõige lihtsam on proovida geneka harjade vahetamist (pingeregulaator), neid saab igast autopoest ja vahetamine ei ole kõige hullem (vaja pisut näpuosavust, vt haynes`ist ka).

EDIT: laadimise vea kahjuks räägib muidugi see, et akutuli armatuuris ei põle. võimalik, et sellel pirn läbi... teine variant on tõesti see, et genekas laeb, aga vurts ei jõua akuni :) proovi testeriga mõõta aku ja geneka vaheliste juhtmete takistust (genekalt vist läheb ju otse aku peale?!), siis saab ehk teada, kas juhe OK.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#10

K Juul 13, 2005 10:36

geneka pealt ma mõõtsin seisva mootoriga, siis nagu oli ühendus olemas, töötava mootoriga ei julgenud :red:
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#11

N Juul 14, 2005 10:55

nüüd mõõtsin töötava mootoriga. alguses mõõtsin geneka peat 15 V siis läksin aku kallale ja see näitas 12 midagi ... siis mõõtsin mingi ajapärast jälle genekat ja see näitas alla 12 :(
kas siis on nii ühendus aku ja geneka vahel kui ka pingeregulaator nässus?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#12

N Juul 14, 2005 11:05

krt seda teab, mis sul seal mäda on... võimalik, et aku ja geneka vahelised kaablid on lötud, ning võimalik ka, et pingeregulaator on ära väsinud. ometigi peaks armakas akutuli põlema minema, kui genekalt tulev pinge on liiga väike. ma prooviks vahetada pingeregulaatori, aga ei julge pead anda, et see aitab.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#13

N Juul 14, 2005 12:24

aga kui mul näitas alguses et genekas laeb 15 V pingega siis, kui vaadata www.autoosad.ee seal näitab et see peaks olema motorola genekas.
krt mu jutt tundub nagu kõva häälega mõtlemine :freak:
ühesõnaga seda pingeregulaatorit tuleb enne vaadata milline ta on, muidu ei julge osta.
kas on üldse aru saada visuaalselt et see pingeregulaator ei tööta korralikult?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#14

N Juul 14, 2005 12:26

vaatasin et neid genekaid on erineivaid. muidu kumb pinge on kasulikum, kas madalam või kõrgem?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

N Juul 14, 2005 13:45

tegin väikese spliti, see asi oli aku kaitsevahenditest ikka väga kaugele läind.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#16

N Juul 14, 2005 16:33

Algselt postitas: farmacoma
kas on üldse aru saada visuaalselt et see pingeregulaator ei tööta korralikult?

no kui silmaga on näha, et harjad on üsna kulunud või kontaktid lahti/vigased, siis küll. samas võib juhtuda, et on mingi silmale nähtamatu kala sees.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

N Juul 14, 2005 22:26

Vaata üle see peenem lisajuhe, mis genekasse läheb. Selle kaudu saab genekas ergutusvoolu (läbi laadimistule armatuuris), aga kui ei lae ja lamp ka ei põle:
1. Peenemas lisajuhtmes katkestus
2. Lamp läbi põlenud
3. Halb kontakt harjadeploki ja geneka vahel.
Võibolla on see juhe geneka küljest pistikust ära kukkunud.
Kui ainult harjad kulunud, peab ka laadimise lamp põlema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

N Juul 14, 2005 22:34

ära uut akut kyll kohe ostma torma!!!!
ja muid asju ka, ennem kui keegi spetsialist asja yle vaatab.
selline gen. on ajalugu ja iga natuke autoelektrit teadev vend suudab 0,5 tunniga selle ära sul testida, mis viga.
piisavalt teadmisi saad k. aleksiuse raamatust autode elektriseadmed.

seal puust tehtud ja punaseks ka värvitud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

N Juul 14, 2005 23:10

Ivomets, aku osteti sellele autole enne viimast suuremat lammutamist ja see vana oli tõesti juust. Lammutamisjärgse kokkupanemise juures võis ka miskit katkeda...
Kahtlustan, et oleks vaja ikka elektriga sina peal oleva inimesega suhelda, mitte niisama siin oletada...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

R Juul 15, 2005 0:15

kui akuga kannatab päev läbi laadimata sõita, siis selles kyll viga ei ole.
asjade testimine käib ikka mingis konkreetses järjekorras.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta