Pidurid vilistavad

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 02, 2005 17:38

Tuttav mure vist paljudele ja on siin foorumis ka käsitlemist leidnud, kuid asja teeb veidraks fakt, et just said vahetatud esimesed pidurikettad ja kõik klotsid.
On ette tulnud mitu äkkpidurdust väikestelt ja ka suurematelt kiirustelt (loomad, suunatuleta vasakule pöörajad) - kas olen sellega uued kettad kõveraks lasknud või on tegemist siiski vanade tagumiste ketaste ja uute klotside sobimatusega?
Trionic seletab asja
Relakaga tagumiste ketaste kallale?
alfa
Postitusi: 51
Liitunud: N Juun 03, 2004 20:45
Asukoht:
Auto:

#2

K Aug 03, 2005 16:36

minu autol vilistasid esipidurid peale klotside vahetamist umbes kuu aega. kusjuures vile kostus ainult keskmise tugevusega pidurdamisel. õrnal või tugeval pidurdamisel seda heli ei tekkinud.
Kasutaja avatar
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#3

K Aug 03, 2005 17:27

Tavaline .. klotsi viga. Ostad soodsalt klotsi siis vilistab niiet makki ei kuule.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

K Aug 03, 2005 21:35

Kusjuures jah - vilin (ulgumine) hakkab kuskil keskmise või tugevamapoolse pidurdamise juures, muidu mitte.
Klotsid, kettad on Troostauto valikust.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

K Aug 03, 2005 22:08

Sai kah Troostist võetud Ferodo piduriklotsid, kettad ilusti rällakaga mõlemalt poolt randid maha, spetsiaalsete möginatega määritud - ning nüüd on hakanud parem esiratas vilistama, samuti keskmisepoolse pidurduse peale. Määrisin kettaid ka mingi möginaga, tundus, et ajutiselt võttis ära, kuid nüüd on tagasi :(

help, teager
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2082
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#6

N Aug 04, 2005 8:37

Vada minul ei ole küll sellist probleemi kunagi olnud!
Klotsid on mul olnud kõige odavamad kas siis Europarts või Scantech. Aga treipinki on need kettad küll kõik külastanud. Äkki on selles asi?:freak:
Möginaid ma sellistel asjadel kasutanud ei ole. Aga äkki aitab piduriõli? Ketastele ja klotside vahele?:eureka::D
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

N Aug 04, 2005 10:27

Kui ma esiklotse vahetamas käisin siis SaabiAnti pakkus kahte erinevat varianti ühed mis on tiba odavamad aga võivad vilistama hakata ning teised mis ei hakka kuid on sutsu kallimad. Ise otsustasin kallimate kasuks ning nüüd pressi seda piduripedaali kuidas tahad, ei kosta mingit vilinat ning autu jääb seisma nii kuis soovitud.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6972
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Aug 04, 2005 12:49

endal kallid kettad ja Ferodo kallid klotsid,tutikad ja vilistavad.Kui osta orig.
klotsid,siis nendega on kaasas peotäis vaheplaate,osa plekist ja osa mingist plastitaolisest materjalist.need käivad kolvi ja klotsi vahele ja peaksid vilistamist vähendama.
troostis on 4-5 erineva tootja klotsid ja sama palju erinevaid kettaid.osa hakkavad ja osa mitte omavahel koostöös vilistama.kallid ja kõvad ferodod teevad eriti ilusat
häält;)
ostke orig. juppe:head:

näiteks biltema pakub ka neid vaheplaate ja ka teised jupitootjad.
mind ennast need viled ei koti,mul on väga vaikne
VägaTurbo ning pidurdamine pole üldse aktuaalne-labidas on pidevalt asfaldis:D
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#9

N Aug 04, 2005 14:48

kas OMP klotsid on OK? mul on klotsivahetus suhteliselt varsti päevakorral ja seepärast uurin.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6972
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Aug 04, 2005 18:31

mina peale ferodo(oma tuntud headuses)muid klotse enda masinale pole pannud,aga kliendid pole ka omp`i kohta pahasti ütelnud.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2082
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#11

R Aug 05, 2005 9:27

Huvitav, mis on nende ferodode hind ja siis nende omp omad? Kaua need siis kestavad ja kui veel vilistavad???? Mis ikkagi nende asjade vahe on, kui mul on mingi scantech, või mis ta oli? Nendega sõidan tavaliselt paar aastat ja olen ikka tavaliselt pidama saanud! Huvitav! Onju! Nii odav klots ja teeb isegi oma tööd veel:poke:

Istun ja ei saa aru...:freak:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#12

R Aug 05, 2005 9:37

Ega neil kallitel ja odavatel sellise igapäevakulgemise juures suurt vahet polegi. Tihti need kallid kõvad klotsid linnas ei toimigi. Vaata, et odav klots pidurdab isegi paremini, kuna saavutab töötemperatuuri kiiremini. Linnakiirustel ta jällegi nii kuumaks ei lähe, et enam ei pea. Samas aurustub see odav klots ektreemsemas olukorras, kus kallis klots veel endiselt töötab. Vastavalt vajadusele/kasutustingimustele tuleb klotse valida..:)

Tqhq-s olen näinud neid pilte, millel on näha, mis juhtub nö tavaklotsiga Saugal toimunud Opentrack üritusel..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2082
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#13

R Aug 05, 2005 10:09

Nojah, kui me hakkame rääkima piduritest, siis kõigepealt alustame ikka korralikult ventileeritavatest ketastest, mitte ilusatest ümmargutest rauatükkidest. See nagu kütab klotsi temperatuuri ülesse ja kindlasti ka klots ise.
Aga võtkem siis nüüd nii, et mis mõttega on autole vaja sisse osta näiteks DVD mängija, kui ma seda ei kasuta???
Krt, vist läheb juba offtopicuks, sorri, Cyber!:notworthy:
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 415
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#14

R Aug 05, 2005 10:38

Algselt postitas: Cyber
Samas aurustub see odav klots ektreemsemas olukorras, kus kallis klots veel endiselt töötab. Vastavalt vajadusele/kasutustingimustele tuleb klotse valida..:)


Mul üks tuttav, kes Tallinna kiirabis autojuhina töötab, kunagi kommenteeris. Neile olid mingid odavad klotsid sisse ostetud ja peale esimest päeva vahetati kallite vastu tagasi. Juba esimesel päeval oli mitu avariiohtlikku olukorda tekkinud, klots läks pehmeks ja ei pidanud enam. Muidugi nende sõit tavaliselt linnasõidust ikka suht erinev. Ikkagi kui suure ja raske masinaga Tallinnas tipptunnil kiiret sõitu teha. Tavakasutuses ei pruugi tõesti vahet olla.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6972
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

P Aug 14, 2005 6:27

Roheline Ferodo hakkab kolmandal pidurdusel sõitu alustades suurepäraselt
tööle ja toimis ka saksas ahelpidurdustel ülikiirustel(kettad olid sinised).Varem
olen täheldanud odava klotsiga sõites(testin alati Pärnu mnt. peale Kanama
silda vasakpööret sõbra juurde tehes),et mainitud kohas,kiirus 110 ja vasak
sõidurida,kus aeglustusrada on pea olematu järsul pidurdusel on esimesed meetrid superaeglustus ja enne vasakpööret ei saa enam keerata,sest kiirus endiselt liiga suur,klotsid juba sulavad.:red:
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 125
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht:
Auto:

#16

P Okt 02, 2011 16:59

Vana teema, aga pole mõtet uut teha.

9-3 OG'l nimelt vahetati Anti juures roostes tagumised kettad uute Fosterite vastu. Klotsid olla autol just enne Saksast toomist vahetatud ja täitsa korralikud, mistap need jäeti alles. Sestsaadik hakkas äkki parem tagumine nõrgapoolsetel pidurdustel vilistama ning mõne nädalaga on kettasse juba täiesti tuntav vagu tekkinud. Klotsid tõmmati seepeale küll viiliga üle, ent probleemi see ei lahendanud. Mis teha? Klotside vahetus? Kas see väike vagu kettas kurja ei tee?
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

P Okt 02, 2011 18:02

Uute ketastega pannakse ALATI uued klotsid :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#18

P Okt 02, 2011 19:08

Tonnisel uued Boschi kettad ja Ferodo klotsid. Tulemuseks olen kuulanud juba viimased 2 kuud kohutavalt vilinat. Ükskord lahtise aknaga linnas sõites ehmatasin ise ka ära. Lootus on, et küll nad ükskord vait jäävad.... :gun:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#19

P Okt 02, 2011 19:44

Tonnisel uued Boschi kettad ja Ferodo klotsid. Tulemuseks olen kuulanud juba viimased 2 kuud kohutavalt vilinat. Ükskord lahtise aknaga linnas sõites ehmatasin ise ka ära. Lootus on, et küll nad ükskord vait jäävad.... :gun:


Kui Ferodot panete, siis pange klots, millel tootekood algab FDB - need mõeldud igapäevasõiduks. FSL koodiga on ringrajale - ja need vilistavad mis hullud.

terv, teager
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#20

K Okt 05, 2011 0:44

ja kusjuures ongi FDB. peale väikest uurimist selgus, et ma ei ole ainuke, kes seda kurdab. ja eriti juhtub see siis kui on kompott uued kettad + klotsid...
Vasta