Pidurid vilistavad
Tuttav mure vist paljudele ja on siin foorumis ka käsitlemist leidnud, kuid asja teeb veidraks fakt, et just said vahetatud esimesed pidurikettad ja kõik klotsid.
On ette tulnud mitu äkkpidurdust väikestelt ja ka suurematelt kiirustelt (loomad, suunatuleta vasakule pöörajad) - kas olen sellega uued kettad kõveraks lasknud või on tegemist siiski vanade tagumiste ketaste ja uute klotside sobimatusega?
Trionic seletab asja
Relakaga tagumiste ketaste kallale?
On ette tulnud mitu äkkpidurdust väikestelt ja ka suurematelt kiirustelt (loomad, suunatuleta vasakule pöörajad) - kas olen sellega uued kettad kõveraks lasknud või on tegemist siiski vanade tagumiste ketaste ja uute klotside sobimatusega?
Trionic seletab asja
Relakaga tagumiste ketaste kallale?
Sai kah Troostist võetud Ferodo piduriklotsid, kettad ilusti rällakaga mõlemalt poolt randid maha, spetsiaalsete möginatega määritud - ning nüüd on hakanud parem esiratas vilistama, samuti keskmisepoolse pidurduse peale. Määrisin kettaid ka mingi möginaga, tundus, et ajutiselt võttis ära, kuid nüüd on tagasi :(
help, teager
help, teager
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Vada minul ei ole küll sellist probleemi kunagi olnud!
Klotsid on mul olnud kõige odavamad kas siis Europarts või Scantech. Aga treipinki on need kettad küll kõik külastanud. Äkki on selles asi?:freak:
Möginaid ma sellistel asjadel kasutanud ei ole. Aga äkki aitab piduriõli? Ketastele ja klotside vahele?:eureka::D
Klotsid on mul olnud kõige odavamad kas siis Europarts või Scantech. Aga treipinki on need kettad küll kõik külastanud. Äkki on selles asi?:freak:
Möginaid ma sellistel asjadel kasutanud ei ole. Aga äkki aitab piduriõli? Ketastele ja klotside vahele?:eureka::D
Kui ma esiklotse vahetamas käisin siis SaabiAnti pakkus kahte erinevat varianti ühed mis on tiba odavamad aga võivad vilistama hakata ning teised mis ei hakka kuid on sutsu kallimad. Ise otsustasin kallimate kasuks ning nüüd pressi seda piduripedaali kuidas tahad, ei kosta mingit vilinat ning autu jääb seisma nii kuis soovitud.
Iga ratas veab and then some!
endal kallid kettad ja Ferodo kallid klotsid,tutikad ja vilistavad.Kui osta orig.
klotsid,siis nendega on kaasas peotäis vaheplaate,osa plekist ja osa mingist plastitaolisest materjalist.need käivad kolvi ja klotsi vahele ja peaksid vilistamist vähendama.
troostis on 4-5 erineva tootja klotsid ja sama palju erinevaid kettaid.osa hakkavad ja osa mitte omavahel koostöös vilistama.kallid ja kõvad ferodod teevad eriti ilusat
häält;)
ostke orig. juppe:head:
näiteks biltema pakub ka neid vaheplaate ja ka teised jupitootjad.
mind ennast need viled ei koti,mul on väga vaikne
VägaTurbo ning pidurdamine pole üldse aktuaalne-labidas on pidevalt asfaldis:D
klotsid,siis nendega on kaasas peotäis vaheplaate,osa plekist ja osa mingist plastitaolisest materjalist.need käivad kolvi ja klotsi vahele ja peaksid vilistamist vähendama.
troostis on 4-5 erineva tootja klotsid ja sama palju erinevaid kettaid.osa hakkavad ja osa mitte omavahel koostöös vilistama.kallid ja kõvad ferodod teevad eriti ilusat
häält;)
ostke orig. juppe:head:
näiteks biltema pakub ka neid vaheplaate ja ka teised jupitootjad.
mind ennast need viled ei koti,mul on väga vaikne
VägaTurbo ning pidurdamine pole üldse aktuaalne-labidas on pidevalt asfaldis:D
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mina peale ferodo(oma tuntud headuses)muid klotse enda masinale pole pannud,aga kliendid pole ka omp`i kohta pahasti ütelnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Huvitav, mis on nende ferodode hind ja siis nende omp omad? Kaua need siis kestavad ja kui veel vilistavad???? Mis ikkagi nende asjade vahe on, kui mul on mingi scantech, või mis ta oli? Nendega sõidan tavaliselt paar aastat ja olen ikka tavaliselt pidama saanud! Huvitav! Onju! Nii odav klots ja teeb isegi oma tööd veel:poke:
Istun ja ei saa aru...:freak:
Istun ja ei saa aru...:freak:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ega neil kallitel ja odavatel sellise igapäevakulgemise juures suurt vahet polegi. Tihti need kallid kõvad klotsid linnas ei toimigi. Vaata, et odav klots pidurdab isegi paremini, kuna saavutab töötemperatuuri kiiremini. Linnakiirustel ta jällegi nii kuumaks ei lähe, et enam ei pea. Samas aurustub see odav klots ektreemsemas olukorras, kus kallis klots veel endiselt töötab. Vastavalt vajadusele/kasutustingimustele tuleb klotse valida..:)
Tqhq-s olen näinud neid pilte, millel on näha, mis juhtub nö tavaklotsiga Saugal toimunud Opentrack üritusel..:)
Tqhq-s olen näinud neid pilte, millel on näha, mis juhtub nö tavaklotsiga Saugal toimunud Opentrack üritusel..:)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Nojah, kui me hakkame rääkima piduritest, siis kõigepealt alustame ikka korralikult ventileeritavatest ketastest, mitte ilusatest ümmargutest rauatükkidest. See nagu kütab klotsi temperatuuri ülesse ja kindlasti ka klots ise.
Aga võtkem siis nüüd nii, et mis mõttega on autole vaja sisse osta näiteks DVD mängija, kui ma seda ei kasuta???
Krt, vist läheb juba offtopicuks, sorri, Cyber!:notworthy:
Aga võtkem siis nüüd nii, et mis mõttega on autole vaja sisse osta näiteks DVD mängija, kui ma seda ei kasuta???
Krt, vist läheb juba offtopicuks, sorri, Cyber!:notworthy:
Algselt postitas: Cyber
Samas aurustub see odav klots ektreemsemas olukorras, kus kallis klots veel endiselt töötab. Vastavalt vajadusele/kasutustingimustele tuleb klotse valida..:)
Mul üks tuttav, kes Tallinna kiirabis autojuhina töötab, kunagi kommenteeris. Neile olid mingid odavad klotsid sisse ostetud ja peale esimest päeva vahetati kallite vastu tagasi. Juba esimesel päeval oli mitu avariiohtlikku olukorda tekkinud, klots läks pehmeks ja ei pidanud enam. Muidugi nende sõit tavaliselt linnasõidust ikka suht erinev. Ikkagi kui suure ja raske masinaga Tallinnas tipptunnil kiiret sõitu teha. Tavakasutuses ei pruugi tõesti vahet olla.
Roheline Ferodo hakkab kolmandal pidurdusel sõitu alustades suurepäraselt
tööle ja toimis ka saksas ahelpidurdustel ülikiirustel(kettad olid sinised).Varem
olen täheldanud odava klotsiga sõites(testin alati Pärnu mnt. peale Kanama
silda vasakpööret sõbra juurde tehes),et mainitud kohas,kiirus 110 ja vasak
sõidurida,kus aeglustusrada on pea olematu järsul pidurdusel on esimesed meetrid superaeglustus ja enne vasakpööret ei saa enam keerata,sest kiirus endiselt liiga suur,klotsid juba sulavad.:red:
tööle ja toimis ka saksas ahelpidurdustel ülikiirustel(kettad olid sinised).Varem
olen täheldanud odava klotsiga sõites(testin alati Pärnu mnt. peale Kanama
silda vasakpööret sõbra juurde tehes),et mainitud kohas,kiirus 110 ja vasak
sõidurida,kus aeglustusrada on pea olematu järsul pidurdusel on esimesed meetrid superaeglustus ja enne vasakpööret ei saa enam keerata,sest kiirus endiselt liiga suur,klotsid juba sulavad.:red:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Vana teema, aga pole mõtet uut teha.
9-3 OG'l nimelt vahetati Anti juures roostes tagumised kettad uute Fosterite vastu. Klotsid olla autol just enne Saksast toomist vahetatud ja täitsa korralikud, mistap need jäeti alles. Sestsaadik hakkas äkki parem tagumine nõrgapoolsetel pidurdustel vilistama ning mõne nädalaga on kettasse juba täiesti tuntav vagu tekkinud. Klotsid tõmmati seepeale küll viiliga üle, ent probleemi see ei lahendanud. Mis teha? Klotside vahetus? Kas see väike vagu kettas kurja ei tee?
9-3 OG'l nimelt vahetati Anti juures roostes tagumised kettad uute Fosterite vastu. Klotsid olla autol just enne Saksast toomist vahetatud ja täitsa korralikud, mistap need jäeti alles. Sestsaadik hakkas äkki parem tagumine nõrgapoolsetel pidurdustel vilistama ning mõne nädalaga on kettasse juba täiesti tuntav vagu tekkinud. Klotsid tõmmati seepeale küll viiliga üle, ent probleemi see ei lahendanud. Mis teha? Klotside vahetus? Kas see väike vagu kettas kurja ei tee?
Tonnisel uued Boschi kettad ja Ferodo klotsid. Tulemuseks olen kuulanud juba viimased 2 kuud kohutavalt vilinat. Ükskord lahtise aknaga linnas sõites ehmatasin ise ka ära. Lootus on, et küll nad ükskord vait jäävad.... :gun:
Kui Ferodot panete, siis pange klots, millel tootekood algab FDB - need mõeldud igapäevasõiduks. FSL koodiga on ringrajale - ja need vilistavad mis hullud.
terv, teager