Saab 96L, 1976, aatom

aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 736
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#51

R Juun 19, 2020 22:13

Jah nii on, sellepärast ma nende vanade silindritega vaeva nägingi, need võib-olla 30 aasta vanused ...
Aga need paganama piduri rõhu piirajad tagaistuja all (tagapidurile), ehk ka need trikitavad peale õhutust, ehk peaks neid kah kuidagi testima.

Gaasi trossiga link parandatud, paras peavalu oli katkist trossi kätte saada, tirides (üks pool) läks välja tuleku asemel katki. Lisaks korpus on nagu valgevasest, e. pehmem ja puurides puur sõitis mõlemal külje pealt välja. Lõhkusin ka 2 puuri. võtsin siis kätte ja jootsin hoopis uue trossi külge, tundub piisavalt tugev.
.
KarbussiLink2.jpg
KarbussiLink2.jpg (45.92 KiB) Vaadatud 617 korda
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 736
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#52

L Juul 18, 2020 20:25

Leidsin aja ja vahetasin siis tagumised piduriklotsid ära. Tunduvalt ajamahukam, kui tänapäeva autol nende trummelpiduri klotside vahetus. Järgmisel päeval siis plaanisin uuesti ülevaatusele minna, vaatan veelkord taga auto alla, kas kõik hästi, tuhkagi, ühel poolel piduriõli tilkumine toimunud, vähe aga siiski. Mis seal ikka, taas lahti ja olin sunnitud uue töösilindri panema. Kevadel, kui tegin, tundusid mansetid nagu korras ja sellel poolel ei vahetanud. Kuna uusi mansette polnud, siis läks uus töösilinder sisse, eks näis, millal ta kinni roostetab (tänapäeva asjade kvaliteet).

Siis samal päeval ülevaatusele ja järgmine üllatus, kuu aega anti ju armuaega tagapidurite kordategemiseks, mul oli aga 10 päeva juba üle, tehti uuesti täisülevaatus täistraha eest. Lootsin, et nii range see asi pole aga tuhkagi.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 736
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#53

T Mai 11, 2021 20:02

Ka selle auto hooaeg on alanud, sai pisut Viljandis tiirutatud. Aga esimesed 10 Km olid hirmsad, miski koll oli pugenud tühikäigu ahelasse. Täitsa suvaliselt, vahest sekundilise intervalliga, kas on või ei ole üldse tühikäiku. Maanteel polnud miskit, aga linnas isegi 3 käiguga ja toore klappi peal hoides (kui oleks olnud automaat-toore klapp, siis ikka päris jama) kah jõnksutas. Siis aga järsku kas tormas see koll silindritesse "paugule" külla või puges karburaatoris kuhugile peitu, mootor töötab nigu siidi ... Esimest korda see auto nii teinud, karburaator tükk aega tagasi korralikult puhastatud, uued kütusevoolikud ja filter ...

Eelnevalt sai mootor ka uue õli ja filtri. Peaks aga klapid ka üle käima mingi aeg, viimasest reguleerimisest varsti vist ligi 3000Km möödas.
Vasta