3. leht 6-st

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Apr 09, 2012 19:06
Postitas Lepa
Mul harutas õde vana lae legoks, tegi uued tükid vanade lõigete järgi ja lasi masinaga kokku. Vanale uus riie selga liimida... jääb porr, ma arvan :)

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Apr 09, 2012 19:47
Postitas ivomets
kui vana lae ilusti kätte saad, siis mul õmbleja, kes selle järele uue teeks.
kunagi 95 le tegin nii.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Apr 09, 2012 20:32
Postitas strife
kui vana lae ilusti kätte saad, siis mul õmbleja, kes selle järele uue teeks.
kunagi 95 le tegin nii.


Selge,

mul ka vanaema õmbleja, peaks hakkama saama :)

Küsimus ega keegi ei oska öelda mis veljed lähevad alla, et mis poldi vahe ja mis on keskava.

ega kellegil ei vedele kuskil üleliigseid velgi oleks vaja 2-4 tk juurde

Terv
Ekke-Taavi

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Apr 13, 2012 21:34
Postitas strife
Tervitust!

Sai siis täna keevituse onu külastatud ja pilt oli VINGE/ILUS :P

Pildid räägivad enda eest :)

[IMG]http://i44.tinypic.com/2n6x05y.jpg[/IMG]

[IMG]http://i41.tinypic.com/nn06yq.jpg[/IMG]

[IMG]http://i40.tinypic.com/21edv8k.jpg[/IMG]

Ja nüüd pead ära otsutama kas kasutan flantsi või laiendatud velge, sest sellest oleneb millise tiiva pean tegema, aga kipun arvama et kasutan laiendatud velgi :)

Ja küsiks ka kuidas saaks klaasid tervena kätte :)


Terv

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Apr 13, 2012 23:16
Postitas ivomets
kõik klaasid peale esiklaasi tulevad lihtsasti ja nende saamisega pole probleeme.
kuna esiklaase pole eriti, siis ise lõikanud tihendi väljaspoolt kipsinoaga puruks ja pärast uue tihendiga pannud, aga ega neid tihendeid kah enam palju järel pole; kollasel oli esiklaas tihendisse klaasiliimiga liimitud ja hea et palju ei punnitanud ja proovinud tihendit lõhkumata eemaldada.
aga muidu ikka väljapoolt liist välja ja seestpoolt jalgadega suruda.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Apr 14, 2012 9:54
Postitas janek555
Lisaks kiilu eemaldamisele ja surumisele on vaja seestpoolt tihendi serva plekist üle aidata. Mõnel autol piisab lihtsalt serva plekitaha lükkamisest ja ise ta sinna jääbki, küülikul oli vaja vist kümmekond sellist õhukest pulka mida saab pleki ja tihendi vahele jätta ja alles siis suruma hakata, vahepeal pulki lisades või asukohta muutes.Ja kätte saab tervelt ka esiklaasi.
Tagasi panekuks osta spetsiaalne nöör, mis maksis umbes 500-700 eek , aga panek sellega on lust. Olen jamanud igasugu nööride ja juhtmetega, paika on klaasid küll saanud aga kardan,et nii mõnigi tihend on saanud tänu sellele kannatada ja küüliku klaasid ei taha niigi vett pidada.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Apr 14, 2012 9:59
Postitas janek555

(lihvin ka hammast orig tiiva peale mis tal oli, oli vanem 96 suurte suunatuledega eest :) )



Suured suunatuled tulid ikka hiljem,ehk on uuema 96 küljes.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Apr 14, 2012 10:19
Postitas strife
Ühesõnaga, kui keegi tark mees tuleks mulle mai alguses appi ja aitaks klaasi ära võtta tervena ja pärast tagasi panna oleks VÄGA VÄGA tänulik :)

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: N Apr 19, 2012 10:34
Postitas strife
Tervist

Küsiksin suurelt ringilt, et kuidas suhtuda sellesse et panna autosse Saab 900/ 9-3 Coupe istmed, kas istuvad 1-1 le või peab hakkama kinnitusi ümber tegema (ei imestaks)

Ja teiseks auto keevitus on lõpusirgel, täna teen ka pilti kui lähen :)

Terv
EKke-Taavi

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: N Apr 19, 2012 19:40
Postitas strife
Tervitust jälle:

Lubatud pildid:

[IMG]http://i42.tinypic.com/a1jmde.jpg[/IMG]

[IMG]http://i40.tinypic.com/28s6n2a.jpg[/IMG]

[IMG]http://i39.tinypic.com/v7xw5w.jpg[/IMG]

[IMG]http://i43.tinypic.com/4r7y84.jpg[/IMG]

[IMG]http://i39.tinypic.com/29c0xhu.jpg[/IMG]

[IMG]http://i40.tinypic.com/2uz7yfl.jpg[/IMG]

Ja nüüd midagi mis on ka valmis (mitte et kere ise ei valmiks, aga valmib. Järgmine nädal pidi valmis saama, st keretöödesse, ehk palju palju pahtlit ja muud jura :) )

[IMG]http://i39.tinypic.com/muioer.jpg[/IMG]

[IMG]http://i41.tinypic.com/6eohes.jpg[/IMG]

Kas see sai õieti kokku, mässasin ja mässasin, mõistus ei võtnud( ei mäletanud kuidas lahti võttes oli, aga minu meelest jäi kõige paremini nii)
[IMG]http://i42.tinypic.com/34sld78.jpg[/IMG]



Kui midagi uut ja huvitavat tuleb siis postitan, HOIATAN!!! see nv võib tulla palju palju pilte ja sama ka järgmise nädala alguses!!!

Terv
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: N Apr 19, 2012 22:40
Postitas janek555
Vaata siit. http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10594

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: N Apr 19, 2012 22:54
Postitas strife
Tähnud:)

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Apr 21, 2012 10:13
Postitas strife
Tervitust,

Eile käisin keevitaja juures ja tekkis suur probleem, see kes algselt pidi tegema laiendatud velgi, ütles et ei jõu ei saa ei taha, et nüüd küsimus, KUS KES teeb laiendatud velgi ja mis raha eest?

Ahjaa auto on peaaegu kõik keevitatud :)


Terv

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Apr 27, 2012 0:04
Postitas strife
[IMG]http://i48.tinypic.com/sl1l6p.jpg[/IMG]

[IMG]http://i48.tinypic.com/6sfcb9.jpg[/IMG]

Ja LEITUD!

[IMG]http://i46.tinypic.com/am4ei9.jpg[/IMG]
Ja 6 cm laiemaks tehtud!!! :P
[IMG]http://i45.tinypic.com/5ujnvd.jpg[/IMG]

[IMG]http://i50.tinypic.com/nd3ldu.jpg[/IMG]

Esiteks Tänud Kasutajale JANEK555 kes mulle need veljed pakkus, selline tore sell :head:
ja eriti kena oli tema autopark, soovitan külastage teda :D

Igatahes, hakkab asi laabuma, ehk saab nüüd lõpuks tiivad ka laiaks :)

aga ette oleks vaja ka laiendatud velgi, mitte 6 cm laiendatud vaid 3 :)
aga jah asi hakkab lõpuks kokku saama. vaatab kas viitsib tahab ja jaksab see suvi pahtelda või ei, ehk kas teeb rat style ja sõidab suvel või hoian garaažis, aga kardan et kipub ratstyle olema, sest hirmsasti tahaks sõita juba :)

kui auto koos ja veljed all, tulevad uued pildid :)

terv
Ekke-Taavi

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Apr 27, 2012 14:29
Postitas Lepa
Rott oleks kindlasti mõnus vaheldus. Veljed ja tehnika laitmatusse korda, väike madaldus ka ja igati hea :thumb:

Mis plaanid sul vedrustusega üldse on? Jätad kõrgeks? Seda ja ka arvestama, tiibade tegemisel.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Apr 27, 2012 15:47
Postitas strife
no kui keegi ütleb mulle mis moodi madalamaks saab siis teeks kohe madalamaks :)

Terv

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Apr 27, 2012 23:10
Postitas Lepa
Mu vana pea ei hoia enam asju kinni nii nagu peaks. Kindlasti tean, et ees on mul klassiku tagumised vedrud, millel 1,5 keerdu maha võetud. Ja taga peaks olema lühendatud küüliku esimesed. Madaldus ca -35mm varasemaga võrreldes.

Visuaalselt saad madalamaks ka stange kinnitused ümber pöörates :cool:
(Stangest rääkides, sa ju ometi ei pane neid õudsaid suuri kummijunne tagasi?)

Kelle meelest on õige küülik täiesti originaal kujul küülik, siis ärge mind nüüd väga kõvasti pekske, et selliseid näpunäiteid jagan. Kuigi selle auto puhul on originaaliks tegemine ilmselt niiehknaa välistatud. Õnneks :)

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Apr 27, 2012 23:13
Postitas ivomets
võta ketaslõikaja ja lõika vedrud parasjagu lühemaks.
püsivad pesades, ei mingit probleemi, kui taga turvapaelad korralikud on.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Apr 28, 2012 7:58
Postitas metsapoiss
Ma küll ei tea, mida ja miks te neid madalamaks lasete/teete? Ma enda küülikut ei kujuta küll madalamana ette.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Apr 28, 2012 8:43
Postitas strife


Visuaalselt saad madalamaks ka stange kinnitused ümber pöörates :cool:
(Stangest rääkides, sa ju ometi ei pane neid õudsaid suuri kummijunne tagasi?)



Olen selle peale pikalt mõelnud, et mis teha stangedega, pole ju kuskilt saada ilusaid vaid tuleb lasta teha....
Praegu ülevaatuseks jne panen stanged külge, aga kui tehtud... siis vist koorin küljest ära :)
Aga plaan on teha väikesed ja õhukesed nagu sul Lepa, ainult et mitte täpselt samasugused, tahan udukad stange sisse:)

Ja Madaldusega mõtleb, auto on minu meelest juba päris madal... aga eks näis.

Tahtsin küsida kas võin vabalt lihtsalt all olevaid vedrusid lõigata?
(võhik sel teemal)

Terv
Ekke-Taavi

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Apr 28, 2012 11:46
Postitas metsapoiss
Küüliku enda vedrud liiga pehmed ma arvan, et neid lõigata.

Aga kas ei saaks panna näiteks vana mosse nikkel stanged.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: K Mai 09, 2012 16:20
Postitas Lepa
Saab 96 kunstnahatud istmed - OKSJON
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=15&t=90659

Pilt

Jäi selline pakkumine silma - rotikasse ehk isegi sobiks, kasvõi ajutiselt, kui naljahinnaga saab...

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: K Mai 09, 2012 20:16
Postitas strife
Äitah äitah !!!

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Mai 11, 2012 11:30
Postitas strife
Auto on nii kaugel, et kõik on keevitatud ja pm kõik krunditud, ehk keevitus kohad.

[IMG]http://i48.tinypic.com/2vjbymo.jpg[/IMG]
Ahjaa.. see must värk on põhja möks, mis on rooste ja kivitäkete eest :)


[IMG]http://i50.tinypic.com/anqtk.jpg[/IMG]

Ja nüüd üks lõbus pilt ka keevitaja onust :P

[IMG]http://i48.tinypic.com/2z9dsia.jpg[/IMG]

Terv
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Mai 12, 2012 11:32
Postitas strife
Tervitus, Lisan siia siis viimased pildid, nimelt auto lõplikult kõik keevitatud, aega ja raha võttis aga asi on seda väärt!

Nüüd vaja (oh juudas) lihvima/pahteldama/värvima/juppe külge keerama....

Aga valmis pildid (Sry esikapoti unustasin peale panna)

[IMG]http://i50.tinypic.com/23piep.jpg[/IMG]

Taga stanget ei saa enam külge panna...:P Ise arvake miks :love:

[IMG]http://i46.tinypic.com/2d7sfap.jpg[/IMG]

[IMG]http://i50.tinypic.com/23vgdc8.jpg[/IMG]

[IMG]http://i49.tinypic.com/2jeealv.jpg[/IMG]

[IMG]http://i50.tinypic.com/2cn6t54.jpg[/IMG]

Ja nüüd üks pisikene osa custom madeist: ehk bensiini luuk on viidud sisse poole, et kere oleks voolujoonelisem :D

[IMG]http://i48.tinypic.com/nyzrco.jpg[/IMG]

Terv

Strife