4. leht 6-st

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Mai 12, 2012 13:00
Postitas Lepa
Pildilt ei saa täpselt aru kust ja kui palju, aga rehvi järgi vaadates tundub, et tagumised tiivad on nüüd päris reipalt laiemad :thumb:

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Mai 12, 2012 13:03
Postitas strife
Pildilt ei saa täpselt aru kust ja kui palju, aga rehvi järgi vaadates tundub, et tagumised tiivad on nüüd päris reipalt laiemad :thumb:


No ikka päris reipalt jah :)

Ja vot seda tahtsingi saavutada, et ei oleks aru saada :head:
Sain :head:

Terv

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: P Mai 13, 2012 11:30
Postitas strife
Paar koleda kvaliteediga pilti veel:

Ehk siis kui auto saabus minu ehitusplatsi ( kuna masinad hetkel garaažis ees, siis jäi välja) :gun:

Aga varsti kiiresti sisse ja tegudesse :)

[IMG]http://i46.tinypic.com/2brtd4.jpg[/IMG]

ja siit näha kui lai tegelikult on tagaots!

[IMG]http://i46.tinypic.com/2ewpms6.jpg[/IMG]

Terv
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: K Mai 16, 2012 10:16
Postitas strife
Tervitust,

Kas keegi suudab mulle öelda kust saaks Antud isendile rooliotsi või mis otsad sellele lähevad?

Terv

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: K Mai 16, 2012 10:27
Postitas ivomets
rooliotsi sai vanasti poest: ca 100 kr maksid.

kas siis nyyd need asjad ka otsas juba?? :?


anna aga tuld ja värvi ära! äkki saab korraga valmis?? :eureka:
Mul läheb täna kerele 2 krunt ja prispahtel selga!

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Juun 15, 2012 8:19
Postitas ivomets
pea kuu möödas viimasest postitusest.
aja poolest võiks nagu valmis olla?
Kuidas tegelikult olukord on??

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Juul 02, 2012 12:39
Postitas strife
pea kuu möödas viimasest postitusest.
aja poolest võiks nagu valmis olla?
Kuidas tegelikult olukord on??


Hei hei,

On küll pikk aeg möödas, aga seoses siin perekondlike (loe asjade jagamisega jne... ) on asjad jäänud soiku, kuna kõik on vaja olnud ju ära jagada...
alates sellest nädalast üritan võimalikult palju aega veeta garaažis olenemata ilmast, tujust ja naistest :D

igatahes üritan RATSTYLE stiilis jõuda Augustiks valmis.

Terv
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Juul 20, 2012 22:59
Postitas strife
Vaikselt edeneb, täna sai pagasnik ära värvitud+ mootoriruum (ärge kõrgkvaliteeti oodake, sest tegu tuleb täielikult rotika stiil :) )
Igatahes bensiini paak sai täna peale, sai ka uusi voolikuid otsitud ja uue tihendi sain ka taha :)
tahtsime täna ka käimakasti peale visata aga pimedaks läks ja miskipärast olid pirnid laes läbipõlenud :wall:
(loe tänavavalgustus lambid ja pirne ei olnud)

aga veljed sai ka vahepeal ära värvitud matt mustaks (kenad jäid)
ja järgmine nädal rehvid peale ja saab hakata jälle kere liigutama st mootor peale jne jne...

praeguste prognooside järgi peaks isegi et suve kokkutulekule jõudma, PEAKS, aga elu toob alati üllatusi ju :)

Ahjaa esimest mootoripatja oleks ka vaja, üks täitsa kööga omadega, on kellegil?

Terv


Tervitades
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: N Juul 26, 2012 22:04
Postitas strife
Hei,

auto vaikselt edeneb, kui oi kui kohutav puzzle ikka on, kruvid siin ja seal jne ( loe kastidest surfamine)
ja avastasin et mul on probleem, tagatulede alus plekk ( sinna kuhu käivad pirnid) on vasakpoolne katki, äkki kellegil vedeleb üle mul oleks hirmsasti vaja...
jvarsti saab ka väljas paar uut pilti teha, kui saan rehvid ratastele...

Küsiksin veel sellist asja et mis ülesanne on bensiini pealsel oleval metall torul ? saan aru et luugi kaeluse küljes on ka selline aga kuid mis on selle ülesanne?
Tuulutus?



aga varsti uuendat teemat veelkord uute piltidega jne :)


Tervitades
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: N Aug 09, 2012 23:19
Postitas strife
Tervitust!

Täna sai veedetud 14 H garaažis... jah mõne jaoks pole see midagi kuid pikk ja keeruline päev seljataga. Nimelt sai täna alla kruvitud veljed mis värvitud (ilusad lahedat matt värvi, sobivad nagu rusikas silmaauku) lisaks sai ka mootor täna peale tõstetud ja pea 2 kg pahtlit mööda autot laiali hajutatud (loe: jäi puudu) roostemuunduriga mässatud (ukse sisemused jne) ei usu sellesse muundurisse aga eks näis :)
Ehk hakkab vaikselt looma, taga tiibadega on hull jant kuna on laiemaks tehtud jne, aga loob...
kui hästi läheb siis homme lihvima ja primerdama, ütlen kohe vihjeks ära et plaan teha korralik rotikas ( ehk midagi absoluutselt teistsugust kui tavaline) lisaks plaan osta 10 M bimetuumenit et auto natuke vaiksemaks saada jne jne..

Praegusel hetkel ootan tellitud varuosi nii siit kui teiseltpoolt lahte...

Äitah kasutajatele: Lepa ja Ivomets kes minu lollidele küsimustele vastasid :)

igatahes vaikselt võtab juba vedu :)


Kunagi ka vb pildimaterjal :)

Tervitades
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Aug 10, 2012 8:24
Postitas ivomets
kuidas värvimist plaanid teha?
kunagi ühes sadamas nägin hästi lahedalt värvitud masinat. masinal oli mingi reklaam peal ja seal ka telefon oli kirjas ja ma muidugi helistasin ja uurisin värvimise tehnoloogiat.
oli tehtud nii, et auto oli värvimiseks ette valmistatud ja siiis paks värvikiht väga aeglase kinnitiga peale lastud, et kohe ära ei kuivaks; siis oli võetud seda puuriida katmise kilet ja see oli kortsutatud ja selle kortsutatud kilega oli kogu pehme värv üle käidud. nii, et värv sai jõhkralt kahjustada ja kile muster ja kortsud sinna sisse surutud. siis lasti asi kuivada, siis lihviti suuremad kõrgendused maha ja lakki jõhkralt. nii, et kõik tasaseks enam-vähem sai, ja siis lakk kah maha lihviti kuni siledaks.
tulemus oli super!
kahjuks vist ei suuda arvutist seda 100 aastat vana pilti leida.
aga ise pane pilte kaaa.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: L Aug 11, 2012 14:00
Postitas strife
kuidas värvimist plaanid teha?


Ausalt?

Pahteldatud kohtadelele punane krunt ja siis..... thats like it:D

tehnika on muidugi suuremas osas juba välja vahetatud, puksid mida on soovitatud vanad jätta olen teinud ( pean silmas esi silla pukse, mis on küll vanad aga korras, kestavad kauem kui uued)

Terv
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: P Aug 12, 2012 2:54
Postitas strife
Mõned lubatud pildid:

Mootor peal :)

[IMG]http://i49.tinypic.com/30rp5if.jpg[/IMG]

Velgedega:

[IMG]http://i47.tinypic.com/2lbidfm.jpg[/IMG]

Laiendatud tiiva proov pärast pahteldamist :P

[IMG]http://i45.tinypic.com/35k0uqh.jpg[/IMG]


Hoian teid toimuvaga kursis :)
Ja ilusat Saabiklubi nv teile :)

Terv
Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Aug 13, 2012 9:50
Postitas Lepa
Septembriks liiklusesse? :thumb:

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Aug 13, 2012 12:39
Postitas strife
Septembriks liiklusesse? :thumb:


Üritan varem :D

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: P Aug 19, 2012 11:49
Postitas strife
3 päevase ehituse esimese päeva kokkuvõte:

Alla said Tuliuued KYB süsimusta värvi amordid.Lisaks veel sai klapid ära reguleeritud, väljalase oli ikka jõhkralt kinni, sisselase oli isegi täitsa normi piires.
Lisaks sai karbuss maha võetud et ära puhastada düüsid jne, lisaks uued küünlad ja nii edasi.
Ühesõnaga mootori kallal möllatud.
Lisaks oli mul abijõude kes lihvisid autot... ( ei mitte samas kohas kui mootor laiali, vaid tagaotsa)
Väike pilt päeva juppide kogusest ( loe pooled jupid kas juba küljes või teises kohas)

[IMG]http://i49.tinypic.com/qps1op.jpg[/IMG]

Lisaks tekkis mootori panekuga üks suur küssa:

WAS IS DAS ? (tõlkes mis see on? mis on selle ülesanne? mida ta reguleerib? jne)

[IMG]http://i48.tinypic.com/2psmtsp.jpg[/IMG]

Ühesõnaga tänase päeva kokkuvõtte kirjutan kas täna õhtul või homme :)

Ilusat NV lõppu teile!

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: P Aug 19, 2012 17:00
Postitas janek555
Nii palju kui ma sellelt pimedalt pildilt välja näen, on joonega ümbritsetud vabajooksu siduri hoob. Sellega saab siis vabajooksu siduri salongist kas sisse või välja lülitada. Vabajooksu sidur on sama asi mis mootorsael, ühtepidi käib vabalt teistpidi lukustab.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: P Aug 19, 2012 17:01
Postitas ivomets
vaadates kaubariiulit paar tähendust:
piduri voolikuid pingutades ole eriti ettevaatlik, osa voolikutel murdub keermega ots mis silindrisse läheb ülikergesti küljest ära.
ja need uued kontaktid on kah sellised, et pooled ei kõlba kuskile oa kvaliteedi poolt.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Aug 20, 2012 11:40
Postitas strife
Äitah teile info eest ja nõuannete ;)

Teisepäeva kokkuvõte:

Peale sai suurem osa juppe, oh seda peavalu poltide ja mutrite ja kruvidega :P
Kuna ma lo** panin kõik kruvid ja poldid ühte patta... aga nh õnneks oli veel polte ja kruvisid lisaks.
Aga probleeme tekitavad mulle kaks kohta, geneka juhtmed ja lisaks starteri ja mootori temp, et mis värvi juhtmed need lähevad või kui keegi paneks ,mulle pildi kas skeemist või mootoriruumist, endal kahjuks alles ei ole...

Niiet kui keegi tallina saab 96 omanik tuleks ja näitaks oma autot siis saaks ka korralikult juhtmed ühendatud ja vb isegi tööle... :)

Aga seniks kõike paremat

Strife

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Aug 20, 2012 13:42
Postitas ivomets
starter: süütelukust kolllane klemmiga
punane akust ja hall genekast mutri alla

gene:3-mik pistik pingereleest ja hall ja vahest ka mõni roheline ots + alla.

õlirõhk helesinine
mootori temp pruun

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: E Aug 20, 2012 19:12
Postitas strife
starter: süütelukust kolllane klemmiga
punane akust ja hall genekast mutri alla

gene:3-mik pistik pingereleest ja hall ja vahest ka mõni roheline ots + alla.

õlirõhk helesinine
mootori temp pruun



SUURED TÄNUD SULLE!!!!

Nüüd kohe kindlam ja lust ühendamine :)


Niiet varsti saab kuulda eluvaimu :)



Terv

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: P Aug 26, 2012 21:07
Postitas strife
Tänane päev:

Mootor lõplikult koos, kuid käima ei läinud, bensiinipump on jura täis korra võttis ülesse aga siis laskis uuesti alla tagasi- järeldus lahti ja puhastada :)

Lisaks sai ka jõhkralt lihvitud ja pahteldatud :)

Niiet järgmine neljapäev/reede (loe: ehitusmaraton) saab ehk korralikult käima ja viimased pahteldused tehtud ja tuled jne ühendatud :)

Niiet Kullakallis Ivomets varsti olen sinu juures et vaataksid mootoriasjad üle ( juhul kui raatsin ja viitsimist on pärnusse sõita ja juhul kui sul aega on :) )

Seniks mõnusat nv lõppu !

Terv

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Aug 31, 2012 11:20
Postitas strife
Tervitust,

Eilne päev oli kahepoolne, esiteks sai kütuse korralikult ülesse kuid teisalt ei saanud masinat käima, säde ei olnud ega tulnud.
Ehk tähendab taaskord juppide välja vahetamist, kuid kõige suurem tõenäosus on süütepool ja kondekas läbi...
Sai proovitud palju erinevaid lääne süütepooli kuid tulemus 0.
ühesõnaga Saab annab korraliku punnituse vastu :D
ehk enam ei tea millal valmis saab, õigemini sõitma...

Aga annan endast parima :)

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Aug 31, 2012 11:44
Postitas ivomets
oK , natukene kirjutan, ehk abiks:
1.
esmalt vaata kas sütepooli kas + peale tuleb, kui süüde sees.
2.
teiseks, kas kontaktid on puhtad ja kui testriga mõõta oskad, kas läbi kontaktid ühendust annavad, kui nad koos on ja ühendus katkeb kui neid lahutada.
3.
süütepoolid lähevad läbi haruarva, samas vanad kondekad on vanad ja väsinud, aga sellegi poolest mingi sädeme saama peab, kasvõi siis kui kontakte käsitsi lahutada.
4.
muidugi sädeme vaatamisel võtta süütepoolist tulev kõrgepinge juhe ja pane see kere massist ca 5 mm kaugusele, siiis peaks nõrk säde kah näha olema.
5. mootoripeab olema aku "-" ga hästi ühendatud.

Saab 96L RAT, 1976, strife

Postitatud: R Aug 31, 2012 13:50
Postitas strife
Tänud sulle :)

Tuleb kasuks :)

Aga suht kõik sai proovitud... tulemus 0 :(

Tervitused!