3. leht 4-st

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: K Okt 21, 2009 23:41
Postitas tarmiit
Jäin seda pilti vaatama,kus katus juba peal! Miks mulle tundub,et katuse konstruktsioon nn.sarikad ehk fermid on arvestatud liiga suure sammuga. Arvestades katuse kraadi,puuduvad püstprussid ja diagonaalid? Kuidagi õbluke tundub fermi konstruktsioon!
Ei saa pahaks panna tegija asjalikust,aga kas katus ka talvise lumeraskuse üle elab?

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Okt 22, 2009 14:51
Postitas Nakataja
Lepale vastuseks, et palkmajade või kuuride puhul ei oma küll mingit tähtsust põranda olemasolu. Oma palkmaja ehitasin ka maakivide peale ja põranda tegin umbes aasta hiljem, kui maja oli paika vajund, fibo blokkidest postide peale. Siiamaani on kõik seinad ja põrandad sirged. Ühelgi vanaaja laudal või aidal pole üldse põrandaid.
Garaazi on aga plaan teha põrand paekivi plaatidest, mille vahed täidan seguga. Ja kui tuleval suvel viitsin, siis valan ka betoonist kattekihi täienisti peale. Aga hetkel on põrand kaetud liivakihiga ja püsinud ka suurimate vihmadega täiesti kuiv.
Sarikate vahed said pisut laiad küll, aga loodan, et selle talve peavad vastu sest tuleval kevadel plaanin laastukatuse peale lüüa ja selleks pean lisa roovituse tegema, mis annab omakorda katusele jäikust juurde.
Selle projekti eesmärgiks on mul olla võimalikult ÖKO ja kasutada ära kõik vanad ehitusjäägid (aknad, uksed, prussid) ja palgid oma metsast, kivid oma põlluservalt jne. Hetke seisuga on mul kulunud umbes 6000.- ! Pole paha või mis?

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Nov 12, 2009 11:03
Postitas Nakataja
Põhimõtteliselt valmis.
Seinad, aknad, uksed ees ja elekter sees.
Eelmine nädalavahetus sai ka paeplaatidest põrandat laotud.
See talv mõõdub Saabil juba uues kodus ja äkki saab isegi pisut autot putitada. :thumb:

Pilt

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Nov 12, 2009 11:15
Postitas vallikas
Tubli! Natuke oleneb klimaatikast ka see katuse asi, kui pole ohtu, et tonnide viisi märga lund seal peal on, siis võibolla polegi vaja, aga kui tarmiidi jutu üle järele mõelda, siis tõepoolest....mu isa paneb praegu umbes sarnase kaldega katusele sarikaid, samm on 60 cm ja lisaks pennile ka laetala ja sarika vahele ikka diagonaale mitmeid. Siin on samm umbes 1,2 m silma järgi ja diagonaale pole, järsku tõesti hakkab laiali vajuma kui tonne lund peal oleks?:conf:

Kuid servatud laud ja rootsi punane ja seest puit, mmmm :thumb:

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Nov 12, 2009 11:22
Postitas Ryhkija
Igati äge küüliku-urg! :thumb:
Kas sa lauad lõikasid pagist kah ise või lasid teha? Kas see rootsi punane värv on ka ise kokku segatud?
Kui suureks selle ehitise kulud nüüdseks läinud on?
Tulemus on tõeliselt muljetavaldav :headbang:

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Nov 12, 2009 14:42
Postitas Nakataja
Algselt postitas: Ryhkija
Igati äge küüliku-urg! :thumb:
Kas sa lauad lõikasid pagist kah ise või lasid teha? Kas see rootsi punane värv on ka ise kokku segatud?
Kui suureks selle ehitise kulud nüüdseks läinud on?
Tulemus on tõeliselt muljetavaldav :headbang:


Tänud! Ise olen ka tulemusega rahul. Lauad tulid ikka saeveskist ja need mul peamise maksumuse moodustavadki (4500.-) Ruberoid katusele 900.- Ruberoidi liim 100.- Peitpea naelad ja kruvid 200.- Paar kotti tsementi 200.- Muldvärv 10l poest 200.- ja kändude juurimine ning kraavi kaevamine traktoriga 500.- Kulud kokku siis 6600.- Ülejäänud kraam oli juba kohapeal olemas.
Vallika ja Tarmiidi rahustuseks luban paigaldada sarikatele ka diagonaal postid ;)
Eks kevadel vaatame, mis mu katusest saanud on.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: T Mai 04, 2010 14:58
Postitas Nakataja
Talv mõõdus Konnal kenasti uues kodus puhates, kus katus pidas kinni nii vihma kui ka lume ning ei vajunudki suure lumekoorma all sisse.
Märtsi lõpus sai taas vaikselt auto kallal nokitsema hakatud. Eesmärgiks oli puhastada bensupaak ja torustik veest ja muust sodist. Eelmisel suvel sai just sel põhjusel korra teele jäädud ja esimeste külmadega jäätus bensufilter nii jubedalt ära, et enne kevadet ei olnud lootustki asja tööle saada.
Kõigepealt eemaldasin siis paagi oma pesast. paagi olukord ei tundunudki õnneks kõige hullem olevat. Roostes oli ta loomulikult, kuid tõsiseid kahjustusi ei paistnud olevat.
Kõigepealt sai siis paak korralikult tühjaks loksutatud ja imetud ning see vedelik mis sealt välja tuli ei meenutanud küll bensiini. Tugevalt punase varjundiga ja parajalt sogane ka. Ime, et mootor sellega üldse käis.

Pilt

Egas midagi rellakas kätte ja terasharjaga ettevaatlikult puhtaks. Tulemus polnudki paha - vaid paaris kohas oli rooste pisut rohkem uuristanud, kuid õnneks mitte piisavalt sügavale :)

Pilt

Kuna väga ei viitsinud keemiaga mässata, siis läksin lihtsamat teed ja ostsin purgi Hammeraiti. Metalli puhastasin loomulikult atsetooniga puhtaks ja siis värv selga. Tulemus sai iseenesest päris kena. Loodetavasti parem ikka kui päris ilma.

Pilt

Ka paagi pesa sai rellaka ja terasharjaga võimalikult puhtaks tehtud ning kenasti Hammeraidiga üle võõbatud. Silmale sai tulemus igaljuhul palju meeldivam kui varem :)
Lõpuks paak pessa tagasi ja voolikud külge.

Pilt

Lõpuks sai läbipuhutud ka bensutorud, puhastatud pump ja karbuss ning ka uus filter vahele. Egas midagi kui bena paaki ja käima. Krt! aku oli tühjaks saand. Laadija paariks tunniks peale ja uuele katsele. Peale paari-kolme käivitamist jõudiski värske kütus karbussi ja masin käivitus.
Käib kusjuures sama hästi kui enne aga nüüd ilma vee lisandita :)
Plaanis on veel lähiajal pisut värviparandusi teha ja ka pidurid üle käia ning siis võib ka ehk ülevaatusele proovida.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Mai 06, 2010 17:33
Postitas Lepa
Täitsa kena töö :thumb:

Kas plaanis mandrile ka tuua suveks?

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: R Mai 07, 2010 11:20
Postitas Nakataja
Hetkel konkreetset plaani ei ole, kuid samas on autod mõeldud ikkagi sõitmiseks ja selle loogika järgi tahaks sel suvel ikka mandrile jõuda küll. Eks ma siis kuuluta foorumis kui mandrile jõuan. Saame äkki linnapeal koos tiirugi teha :)
PS! Nägin sind 96-ga eelmine reede Järvevanal Ülemiste poole sõitmas - aken alla lastud ja elust mõnu tundmas. Mõnus!

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: R Mai 07, 2010 21:26
Postitas Lepa
Anna teada kindlasti, kui pill siinmail ;) Küülikus kuidagi veider sõita kinnise aknaga, mitte just klastrofoobiline, aga võimalusel sõidan alati kasvõi natukene praokil. Saa siis aru :D

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: R Mai 07, 2010 23:55
Postitas Marxs
Tõsiselt ilus rohekonn ikka! lugesin teemat ja suu vajus lahti :) . väga hea töö ikka !

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: R Mai 13, 2011 11:13
Postitas Nakataja
No nii, kevad jälle käes ja üritan leida pisut aega ka oma hobidele.
Eelmine suvi läkski nii, et mandrile jälle ei jõudnud ja Hiiumaalgi sai vaid rohkem niisama külavaheteel lõbusõitu tegemas käidud.
Kuna eelmine aasta ei õnnestunud mul lõpuks ikkagi pidurite peale jäämise probleemi lahendada, siis otsustasin esimese asjana see kevad taas sellest alustada.
Seekord mõtlesin, et lammutan esimesed sadulad täiesti lahti ja puhastan kõik kolvid ja silindrid ära. Nii ka tegin. Ühtlasi lasin rellaka otsas oleva traatharjaga ka metalli pisut roostest puhtaks ning lõpetuseks tõmbasin juba tuttava Hammeraitiga rohelise kihi ka peale.
Pilt
Kui kõik oli taas koos ja hakkasin õhutamisega peale, selgus et süsteem ei võta survet sisse. Hakkasin viga otsima pidurivõimu poolelt ja mõtlesin, et kisun selle pumba seal siis laiali. Aga ega see nii lihtne olegi - kuigi stopperseib sai eest võetud, takistas rooste ülejäänud jubinatel väljumist. :) Parem oligi! Igatahes mässates seal selle pumba kallal, leidsin, et ta ikkagi võtab korralikult surve üles ja võibolla oligi lihtsalt mingi mustus kusagile pidama jäänud, mis nüüd õli välja pumbates koos õliga lahkus. Panin lõpuks asjad kenasti taas kokku ja süsteem hakkas tööle. Õhutasin pidurid ära ja vähemalt hetkel kõik toimib ja pidurid peale ei jää. Ehk oligi viga hoopis mingis mustuses kusagil, mis ei lasknud survel taanduda korralikut ja jättiski klotsid väikse pinge alla.
Eks nüüd tule taas veelkord kõik pidurid üle kontrollida ja siis taas ülevaatusele.
Äkki õnnestub sel suvel ka mandrile tulla.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: R Mai 13, 2011 18:07
Postitas Ryhkija
Kaua aega Sul võttis kogu see tegevus pidurisadulatega? Kas lahtivõtmisel-kokkupanekul esines ka mingeid probleeme? Ilmselt peame Saabiiire Rohuplörtsul midag sarnast ette võtma, siis on hea mõningat eelteavet omada.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: R Mai 27, 2011 15:20
Postitas Nakataja
Ega seal midagi keerulist ei olnud. Ratas alt, siis piduriklotsid välja tirida siis tagant 2 polti mis sadulat kinni hoiavad lahti keerata. Enne päris sadula eemaldamist keerasin ka õli vooliku otsa liikuma (mitte lahti). Siis pressisin piduripedaali niikaua, kuni pidurisilindrist kolb välja tuli. Nüüd kui juba sadul lahti, sai sadult keerutades ka õlivooliku otsa lahti keerata.
Edasi tuligi kõiki osi puhastama hakata. Sadulat lasin rellaka otsas oleva traatharjaga, silindrit-kolbi tegin ettevaatlikult peene liivapaberiga (vaid roostetenud kohti, mitte kroomitud pindu). Lõpuks kõik kokku tagasi ja ideaalsel juhul sellega asi piirdubki. Minul aga tekkisid lisa komplikatsioonid ja see võttis veel oma aja. Lõpuks läks ikka mingi 4-5 tundi ära küll aga kindlasti saab ka paari tunniga hakkama.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Mai 16, 2013 21:53
Postitas Nakataja
Tervitus,

Üks aasta ongi auto ajaloost vahele jäänud. Peab selle tühimiku siiski vast ära täitma. 2012 aasta kevad-suvi-sügis läks vaikselt Hiiumaal garaazis nokitsedes ja aegajalt ka väiksemate tiirude tegemises. Eelmine aasta kummitas jätkuvalt pidurite peale jäämise mure, kuni lõpuks sai ikkagi piduripeasilinder laiali võetud. Kõrvale võtsin lahti ka ühe teise silindri ja sealt avastasingi, et üks osa mis oleks pidanud olema ühenduses teise poolega ei olnud seda enam mitte. Saigi siis lapatud kahest silindrist üks toimiv kokku ja peale pandud. Pidurid sain siis lõpuks kenasti toimima aga aegajalt kipuvad esimesed ikkagi pisut peale jääma. Ju tuleb taas pidurisupporteid loksutama ja puhastama hakata.
Suvel sai veel ka natuke iluraviga tegeletud ehk siis iluvõre sai kenasti musta värviga üle käidud ja 96 embleemi asemele kena SAAB kiri pandud.







2103 aasta on alanud ka kenasti ehk auto on enamvähem sõidukorras ja esimesed sõidudki ära tehtud. Üks värske kevadine pilt ka.



Lisatud failid

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: K Apr 01, 2015 10:52
Postitas Nakataja
Aeg ikka lendab! 2 aastat nagu niuhti taas mõõdunud.
Masin ise muidu jätkuvalt heas konditsioonis, kuid seoses reformidega ei ole ta hetkel enam registris kirjas. Viimasel paaris aastal ei ole ka ülevaatusele jõudnud, kuigi tagumiku tunnetuse järgi võiks isegi ülevaatuse suht kenasti läbida. Äkki see kevad lähen proovima!?
Igatahes on garaaz oma eesmärki 100% täitnud ja ka roosteuss ei ole omale eriti tööd leidnud. Hetkel on mu meelis tegevus seoses 96-ga autos istumine ja muusika kuulamine. Omal ajal pandud E-seeria Pioneeri kõlarid ja pigimattidega vooderdatud kere annavad ikka nii hea ja puhta heli, et viimasedki detailid tulevad muusikast välja. Puhas nauding 96-st ka sellise nurga alt :)



Lisatud failid

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: E Mai 18, 2015 10:30
Postitas Nakataja
Tundub, et seoses vana klassiku majja tulekuga, sain taas värske portsu Saabipisikut juurde. Igatahes võtsin omale eesmärgiks ka 96 taas registrisse saada ning 13. juunil Hiiumaal toimuval "Vanade massinate sõidul" osaleda.
Mai alguses hakkasin siis vaikselt asjaga peale. Esiteks sai karbuss üle pika aja maha võetud ja kõik düüsid suruõhuga läbi puhutud. Siis sai vahetatud välja ka need 3 vaakumvoolikut, mis sealt kummalisest kolmik jagajast väljuvad. Kusjuures ei osanud aimatagi, et nendest nii palju sõltub. Kui enne oli teemaks, et tühikäik ei tahtnud hästi toimida ja mootor kippus välja surema, siis peale nende voolikute vahetust tiksub mootor sama hästi nagu kunagi 10 a. tagasi, kui sai Ivometsa juures klappe regullimas käidud. Võin põõrded väga madalaks regullida ja ikka välja ei sure. Siuke mõnus V4 podin tuleb sumpsist :)

Paagist sai välja lastud ka suht pikka aega kasutamata olnud kütus ning uus sisse. Värvuses oli ikka päris suur vahe: kollakas-pruun versus kollaks-hall. Ju ka muudes omadustes.
Kiirenduspumba membraan oli ka omadega õhtal ja lasi kütust läbi. Selle uue leidmisega on aga juba teatavaid probleeme. "Volga" poest sobilikku Zigulli oma enam ei leidnud, kuid poepidaja on muhe vana ja andis mulle tüki spets materjali, millest annaks vajadusel uus membraan ise välja lõigata. Plaanisingi seda teha, kui juhuslikult otsustasin Hiiumaal Käinas "Aure" poest ka läbi käia ja küsida. Ning oligi kohapeal täitsa olemas. Võtsin kohe 2 tükki! Kodus aga selgus, et ei sobi ikkagi. See keskmine toru oli palju jämedam ja seda viilides selgus, et see on seest ka tühi, nii et ei õnnestuks ka peenemaks viilida. Eks siis pidin ikka teist teed minema. Kuna mul oli alles ka 96-e originaal membraan, siis otsustasin proovida saada lahti originaali kinni needitud metall keskosa. Peale väikest pusimist see ka õnnestus, nii et ka hiljem saaks uuesti kinni neetida. Sama tegin ka uue Zigulli membraaniga, millelt tahtsin ära kasutada just membraani osa. Ka see läks libedalt ning lõpuks õnnestus uus ja vana taas omavahel ka ära ühendada. Pisut pidin veel augurauaga kruviauke parendama ning lõpuks sai membraan taas paika pandud. Toimib ja töötab nagu peab!
Siis sai võetud ette üks tülikam töö. Nimelt oli üks 10cm pikkune jahutusvedeliku lõdvik jube pragunenud ja jubeda välimusega (pildil see jämedam veepumbast tulev - see on juba uus). Ühtlasi võtsin lahti ka ülejäänud voolikud, et neid kontrollida ja ära puhastada. Pistut sai ka metalltorude välimust parandatud - terasharjaga puhastatud ja üle värvitud. Loomulikult läks vahetusse ka jahutusvedelik.





Samal ajal tegeles üks väike saabihuviline 96-e heliparameetrite tuunimisega :)


Sel nädalavahetusel sai pidureid kontrollitud ja esimesed piduriklotsid tutikate vastu vahetatud. Samuti pingutasin kässari pinget ning loodetavasti sai piisav. Kõik rattad pidurdavad hetkel kenasti ning loodame, et ülevaatusel ka näitajad piisavalt head.
Natuke sai proovitud ka värvi poleerida esiotsal. Mingi mõnusa veneaegse lihvpastaga. Tonkaja, Srednaja, Krubnaja :) Kuna värv oli juba niikuinii suht matistunud, siis kaotada ei olnud midagi. Tulemus sai aga päris üllatav. Hea. Lõpuks veel vaha kiht ka peale ja päris mõnus läikiv pind sai.
Äkki õnnestub juba järgmine nädalavahetus ülevaatusel ka ära käia. Eks annan teada kuidas läks.



Lisatud failid

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: L Mai 30, 2015 19:05
Postitas Hiiglane
Meeldiv näha, et ülevaatus uuesti olemas :) On sul endiselt plaanis 13.Juunil uunikumide sõidule tulla?
Kus kohas ülevaatusel käisid muidu?

Hiiglane.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: T Juun 02, 2015 10:40
Postitas Nakataja
Meeldiv näha, et ülevaatus uuesti olemas :) On sul endiselt plaanis 13.Juunil uunikumide sõidule tulla?
Kus kohas ülevaatusel käisid muidu?

Hiiglane.


:) Hiiumaal ei jää ka midagi saladuseks - või oled sa selgeltnägija. Käisin tõesti Tähvas ülevaatusel ära ja sain ka kenasti läbi. Pidurid võtsid normi piires ja ka muud näitajad olid igati hääd. Ainult üks sumpsi kummist hoidik oli katki. Auto taas registris ja tundub, et see suvi saab see Saab taas maanteid näha.
Tarvitet Massinate Sõidust võtan ka osa (makstud), nii et seal kohtume kindlasti.
Omal on heameel on sellest, et pärast esipidurite klotside tutikate vastu vahetamist kadus ära see pidurite peale jäämise probleem ja auto veereb kenasti ka vabakäiguga.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: T Juun 02, 2015 18:16
Postitas Hiiglane
Hiiumaa jah küllaltki väike koht :P Kui järgmine kord tahad poolmuidu läbi saada, võid ju ka autotransi ülevaatusele minna :)

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: T Juun 02, 2015 21:24
Postitas ivomets
No nii, kevad jälle käes ja üritan leida pisut aega ka oma hobidele.
Eelmine suvi läkski nii, et mandrile jälle ei jõudnud ja Hiiumaalgi sai vaid rohkem niisama külavaheteel lõbusõitu tegemas käidud.
Kuna eelmine aasta ei õnnestunud mul lõpuks ikkagi pidurite peale jäämise probleemi lahendada, siis otsustasin esimese asjana see kevad taas sellest alustada.
Seekord mõtlesin, et lammutan esimesed sadulad täiesti lahti ja puhastan kõik kolvid ja silindrid ära. Nii ka tegin. Ühtlasi lasin rellaka otsas oleva traatharjaga ka metalli pisut roostest puhtaks ning lõpetuseks tõmbasin juba tuttava Hammeraitiga rohelise kihi ka peale.
Pilt
Kui kõik oli taas koos ja hakkasin õhutamisega peale, selgus et süsteem ei võta survet sisse. Hakkasin viga otsima pidurivõimu poolelt ja mõtlesin, et kisun selle pumba seal siis laiali. Aga ega see nii lihtne olegi - kuigi stopp...ib sai eest võetud, takistas rooste ülejäänud jubinatel väljumist. :) Parem oligi! Igatahes mässates seal selle pumba kallal, leidsin, et ta ikkagi võtab korralikult surve üles ja võibolla oligi lihtsalt mingi mustus kusagile pidama jäänud, mis nüüd õli välja pumbates koos õliga lahkus. Panin lõpuks asjad kenasti taas kokku ja süsteem hakkas tööle. Õhutasin pidurid ära ja vähemalt hetkel kõik toimib ja pidurid peale ei jää. Ehk oligi viga hoopis mingis mustuses kusagil, mis ei lasknud survel taanduda korralikut ja jättiski klotsid väikse pinge alla.
Eks nüüd tule taas veelkord kõik pidurid üle kontrollida ja siis taas ülevaatusele.
Äkki õnnestub sel suvel ka mandrile tulla.


Ma ikka vaatan ja imestan neid jõhkaid rauast flantse... Ka rootslased, kes alumiiniumist neid teevad ja müüvad ei viitsi neid kergemaks , õhemaks, väiksemaks teha.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: K Juun 03, 2015 9:43
Postitas AndresV
... Hakkasin viga otsima pidurivõimu poolelt ja mõtlesin, et kisun selle pumba seal siis laiali. Aga ega see nii lihtne olegi - kuigi stopp...ib sai eest võetud, takistas rooste ülejäänud jubinatel väljumist. :)...

OT: on ikka p e r s e majas kui foorumitarkvara ei luba TEHNIKAfoorumis kasutada sõna s t o p p e r s e i b :gun:

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: K Juun 03, 2015 10:40
Postitas Cyber
Vaatame, kas läheb paremaks .. stopperseib

Tundub, et läks.

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: N Juun 04, 2015 9:45
Postitas Nakataja
Näed sa kui palju rõõmu üks väike stopperseib võib valmistada :) Ise ei oleks osanud seda teksti seest üles leidagi aga kui ma nüüd perseib siia kirjutan, tea kas see ka läbi läheb. :)

Saab 96 GL SuperV4 Roheline Konn, 1979, Nakataja

Postitatud: T Juun 16, 2015 23:21
Postitas Nakataja
Täiendusi logipäevikusse: Sõnusin oma eelmises postituses masina vist ära, sest vaatamata suurtele pingutustele ei õnnestunud mul 96-ga Tarvitet Massinate Väljasõidust osa võtta - vähemalt mitte "Konnaga". Päev algas kenasti, nagu allpool olevalt pildilt näha. Sai kenasti teemakohased riidedki selga pandud :)



Esimese hooga jõudsin peaaegu Käinasse, kuid kuna taaskord jäi parempoolne esipidur peale, ei suutnud ka gaas põhjas auto kiirus üle 80 minna. Pöörasin siis otsa kodu poole tagasi, et hoovis kiirelt natuke pidurisilindri kolbi liigutada.
Asi korras, võtsin suuna taas Kärdla pooole. Seekord ei jõudnud ma aga õnneks kaugemale kui Orjaku sadamasse (2-3 km kodust), kus mootor lihtsalt välja suri. Kiire ülevaatus ja tuvastasin, et bensupump on õhtal. Lasin naisel end slepis koju tagasi vedada. Tunnike üritasin erinevaid meetodeid kasutades vea olemust tuvastada, kuid lõpuks pidin ikka käed üles tõstma ja alla andma.
Õnneks tuli ürituse korraldaja mulle vastu ja lubas natuke uuema tarvitet massinaga ehk Citroen Xantiaga osaleda.
Nagu foorumlane Hiiglane juba mainis, oli tõesti väga mõnus kohutuda teiste saabifännidega ja masinate kõrval juttu puhuda. Kogu sõit toimus mõnusas rahulikus kulgemises ning super ilusa ilma nautimises. Ka osalevad massinad olid kõik ägedad. Eriti suureks mõistatuseks jäisee ,et kuidas oli võimalik neljal uunikumi numbrimärgiga Volgal kogu sõit läbida nii, et päeva lõpuks olid autod sama puhtad kui hommikul. Omanikelt asja uurides vastasid nad, et autot tuleb värvida õige värviga. Tea kas värvi oli tõesti segatud mingit spetsiaal ainet aga tulemus oli tõsiselt super.
Loodan oma 96-le peagi taas hääled sisse saada ja kindlasti tahaks ka järgmine aasta uuele katsele minna.



Lisatud failid