Saab 96, 1977, ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Hommikul kell 7.00 panen t-klassikule hääled sisse ja konna taha ja lähen toon koju ära!
Igaljuhul suuret tänud inimesele, kes teada andis, et kellegil on kuskil 20 aastat kuuris seisnud selline aparaat.
Eile käisin tartukandis ja tõin mootori, mis oli vähemalt 10 aastat kuskil roostetanud kere peal seisnud hekile varjus, ilma kapotita. Täna avasin ja sain vajalikud tasakaalustusvõlli saaled.
Muud asjad nagu olemas. Motole uued rõngad ja 7,2 nukk.
ÜHemootori seest avastasin veel 90+1 kolvid kah. Ju need jäävad mingit 1,7 motot ootama. saaks rõngad vaid 2-3-5 mm.
Igaljuhul äratame veel ühe ellu ennem talve.
Ja seal peal tuleks välja töötada kiirelt bolt-on pandav taga stabikas.
Igaljuhul suuret tänud inimesele, kes teada andis, et kellegil on kuskil 20 aastat kuuris seisnud selline aparaat.
Eile käisin tartukandis ja tõin mootori, mis oli vähemalt 10 aastat kuskil roostetanud kere peal seisnud hekile varjus, ilma kapotita. Täna avasin ja sain vajalikud tasakaalustusvõlli saaled.
Muud asjad nagu olemas. Motole uued rõngad ja 7,2 nukk.
ÜHemootori seest avastasin veel 90+1 kolvid kah. Ju need jäävad mingit 1,7 motot ootama. saaks rõngad vaid 2-3-5 mm.
Igaljuhul äratame veel ühe ellu ennem talve.
Ja seal peal tuleks välja töötada kiirelt bolt-on pandav taga stabikas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Igaljuhul suuret tänud inimesele, kes teada andis, et kellegil on kuskil 20 aastat kuuris seisnud selline aparaat.
Võta heaks - vähemalt läheb õigetesse kätesse :thumb:
Kusjuures mul ühe pikemalt seisnud küüliku kontakt veel, kui keegi huvitatud peaks olema.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Eelmine nädalavahetus sama meetodiga kahte autot transportisin (üks ikka korraga) Kolme politsei autot, mis möödusid ja vastu tulid, ei huvitunud mu tegemistest üldse. Kummalgi polnud numbrit küljes, kindlustusest ja ülevaatusest rääkimatta. Kas mul tõesti siis hullu moodi vedas :D
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Olge mureta, kõik on korras: dokumendid on, reg. numbrid on, kindlustus on, ülevaatus on. :)
ja niimoodi vedada täiesti legaalne. kõik massid sobivad kui neid kokku liita ja siis lahutada. jne.
UUrige liiklust, siis teate, mida tohib ja kuidas tohib.
Ja nüüd muidugi kodus!:headbang:
ja niimoodi vedada täiesti legaalne. kõik massid sobivad kui neid kokku liita ja siis lahutada. jne.
UUrige liiklust, siis teate, mida tohib ja kuidas tohib.
Ja nüüd muidugi kodus!:headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
natuke lugu kah;
See masin on olnud ikka väga hea peremehe käes. ma sain kaasa mitu kastitäit kõiksugu kola, sealhulgas üks avatud mootori ja üks komplektne mootor. täna arvasin, et panen selle komplekse mootori peale ja vaatan, mis näo ta teeb ja kui töötab, siis saaks ka kasti proovida; kõik jubinad, mida moto peale panemiseks läks vaja, olid olemas!!
vaid lõdvikud said osad uuendatud.
mis kasu neist kui nurka seisma paned ja ei tea mis seisukorras on.
autoga sain kaasa ka mõned huvitavad leiud: nagu näiteks 3 või 4 kõrvade peale käivat orig. saabi märki, siis avatud mootoril oli väike hammasratas pronksist. siiis autol all , oli vist simonsi sport summuti, auto esituled on mõlemad täitsa tutikad. ja muidugi 5+ laepolster.
Nüüdseks masinaga esimesed ca 30 km sõidetud ja peaks mainima, et üks taga pidur pagan tahtis õhutamist, muu toimib perfektselt, k.a. käsipidur.
need suured lisatuled on ikka küll rohkem disaini jaoks, kui et nad midagi näitaksid. no jah,tavatuled ju tutikad ;)
huvitav on veel ka see, et tagumine iste ei ole sinine, vaid on mingi hoopis lahedamast materjaist, selline nagu veits karvane ja hele.
keret on kunagi ikka mõnest kohast keevitatud ja mõnest kohast vajab veel. aga ei midagi eriti hullu. värvitud ka mitu korda ja mitme erinevat värvi sprayga.
mootor läks nii peale nagu ta oli, ei mingit avamist. peale läksid vaid ngk küünlad, ülevaadatud sai kontakti vahe, süüde õigeks ja bensiini voolik uus ja käima ta läkski.
õlisurve kah täitsa olemas. 3 atm max.
kui termostaadi ära vahetan ja moto soojaks saan, siiis vaatab veel. aga tundub, et vänt on hea! ;)
tõmmet kah on ja ühtlaselt isegi käib. peal 1-ne karpa.
sidur ok , samuti on kast vaikne. nii ka pooltelje otsad. vabakäigu sidurit kangist veel sisse pole jõudnud lülitada, lihtsalt kangi ei jõua lükta . eks tahab määrimist.
igaljuhul mõnus on sõita taas uue 96-ga.
See masin on olnud ikka väga hea peremehe käes. ma sain kaasa mitu kastitäit kõiksugu kola, sealhulgas üks avatud mootori ja üks komplektne mootor. täna arvasin, et panen selle komplekse mootori peale ja vaatan, mis näo ta teeb ja kui töötab, siis saaks ka kasti proovida; kõik jubinad, mida moto peale panemiseks läks vaja, olid olemas!!
vaid lõdvikud said osad uuendatud.
mis kasu neist kui nurka seisma paned ja ei tea mis seisukorras on.
autoga sain kaasa ka mõned huvitavad leiud: nagu näiteks 3 või 4 kõrvade peale käivat orig. saabi märki, siis avatud mootoril oli väike hammasratas pronksist. siiis autol all , oli vist simonsi sport summuti, auto esituled on mõlemad täitsa tutikad. ja muidugi 5+ laepolster.
Nüüdseks masinaga esimesed ca 30 km sõidetud ja peaks mainima, et üks taga pidur pagan tahtis õhutamist, muu toimib perfektselt, k.a. käsipidur.
need suured lisatuled on ikka küll rohkem disaini jaoks, kui et nad midagi näitaksid. no jah,tavatuled ju tutikad ;)
huvitav on veel ka see, et tagumine iste ei ole sinine, vaid on mingi hoopis lahedamast materjaist, selline nagu veits karvane ja hele.
keret on kunagi ikka mõnest kohast keevitatud ja mõnest kohast vajab veel. aga ei midagi eriti hullu. värvitud ka mitu korda ja mitme erinevat värvi sprayga.
mootor läks nii peale nagu ta oli, ei mingit avamist. peale läksid vaid ngk küünlad, ülevaadatud sai kontakti vahe, süüde õigeks ja bensiini voolik uus ja käima ta läkski.
õlisurve kah täitsa olemas. 3 atm max.
kui termostaadi ära vahetan ja moto soojaks saan, siiis vaatab veel. aga tundub, et vänt on hea! ;)
tõmmet kah on ja ühtlaselt isegi käib. peal 1-ne karpa.
sidur ok , samuti on kast vaikne. nii ka pooltelje otsad. vabakäigu sidurit kangist veel sisse pole jõudnud lülitada, lihtsalt kangi ei jõua lükta . eks tahab määrimist.
igaljuhul mõnus on sõita taas uue 96-ga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mõnus on phapäeva hommikul päikese tõusuga mootorit ja kasti vahetada :thumb:
Asi lihtalt selles, et need mis peal töötavad laitmatult aga kui kõik on liiga hästi, siiis on ju igav.
Ehitasin ühe uue 1,5 mootori kuhu sai natukene kangem nukk ja uued rõngad ja weber 32/36. ja paneks sellele ka aeglase ülekandega kasti otsa. vaatab, mis teeb
tõenäoliselt kasti differ nii kulunud, et teeb koledat häält, aga äkki kannatab välja. Kõik lihtsalt selleks , et oleks huvitav jääpeal proovida natukene teist väänet just madalamatel pööretel kui teisel masinal.
isegi hooratta jätsin vana ja suure ja raske; pidi parem olema, madalatel pööretel.
Aga muidugi sellega 96 ehitamine sel aastal ei lõpe:
reedel otsin veel ühe, mis vähemalt 8 aastat kuuseheki kõrval loodetuulte eest varjus seisnud.
Pagana pihta, mida aeg edasi, seda paremas kompleksuses 96 -d välja tulevad. Kui sajandivahetusel olid enamus kõik sellised keskmised ära aetud raiped, siis nüüd järjest paremaks läheb!
Uus masin on pärla roheline ja aastast 1979. Koju peaks jõudma kraanaga ca 2 nädala pärast.
Sel taas mootr kottis ehk tasakaalustusvõlli saaled lännu ja võll isegi 1 mm kulunud. ja ikka sellepärast lõppes , et tekstoliidil hambad sai maha :headbang:
Asi lihtalt selles, et need mis peal töötavad laitmatult aga kui kõik on liiga hästi, siiis on ju igav.
Ehitasin ühe uue 1,5 mootori kuhu sai natukene kangem nukk ja uued rõngad ja weber 32/36. ja paneks sellele ka aeglase ülekandega kasti otsa. vaatab, mis teeb
tõenäoliselt kasti differ nii kulunud, et teeb koledat häält, aga äkki kannatab välja. Kõik lihtsalt selleks , et oleks huvitav jääpeal proovida natukene teist väänet just madalamatel pööretel kui teisel masinal.
isegi hooratta jätsin vana ja suure ja raske; pidi parem olema, madalatel pööretel.
Aga muidugi sellega 96 ehitamine sel aastal ei lõpe:
reedel otsin veel ühe, mis vähemalt 8 aastat kuuseheki kõrval loodetuulte eest varjus seisnud.
Pagana pihta, mida aeg edasi, seda paremas kompleksuses 96 -d välja tulevad. Kui sajandivahetusel olid enamus kõik sellised keskmised ära aetud raiped, siis nüüd järjest paremaks läheb!
Uus masin on pärla roheline ja aastast 1979. Koju peaks jõudma kraanaga ca 2 nädala pärast.
Sel taas mootr kottis ehk tasakaalustusvõlli saaled lännu ja võll isegi 1 mm kulunud. ja ikka sellepärast lõppes , et tekstoliidil hambad sai maha :headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
just, värvipoest sai paarisaja värvinäidise järgi auto värvile kõige läheb värv välja otsitud ( sest koodi peale tänapäeval ei suudetud leida retsepti, mida segada) ja aerosool tehtud ja sellega natukene värviparandusi tehtud. muide, 12 eur oli värv aerosoolis.
aga nüüd siis masin korras lund ja jääd ootamas.
6:35 ülekandega kast ja sellega ikka lahe sõita. kõik ristmiku nurgad saab 3 käiguga võetud. 4 käik sisse juba kuiirusel 35 või veel madalamal.
kahjuks veel tahhokat ei ole. tahaks teada, mida see kangem nukk selle mootoriga teeb.
praegu püüan veel weberi automaattoorest häälestada. sellele läks sedapuhku elektriline mitte jah. vedeliku pealt . :thumb:
aga nüüd siis masin korras lund ja jääd ootamas.
6:35 ülekandega kast ja sellega ikka lahe sõita. kõik ristmiku nurgad saab 3 käiguga võetud. 4 käik sisse juba kuiirusel 35 või veel madalamal.
kahjuks veel tahhokat ei ole. tahaks teada, mida see kangem nukk selle mootoriga teeb.
praegu püüan veel weberi automaattoorest häälestada. sellele läks sedapuhku elektriline mitte jah. vedeliku pealt . :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Väga ilus masin. Eriti hea meel näha, et Saaremaalt üks masin päästetud.
Jaga ka sisemusest pilte.
:beer:
saaremaal peaks kuskil kuuseheki taga olema äkki veel ca 6...7 sellist masinat, kui nad metalli kokkuostu pole viidud;
aga selle sisu läks mu rally masina sisse :eureka:
muide lagi on ülikorralik.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Olge mureta, kõik on korras: ... reg. numbrid on, ...:headbang:
Kas Sul kõik sinised liiguvad sama numbri all?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
homme, so. pühapäeval 13.01.2013 lähen proovin selle auto ka jäärajal ära.
Sõit ise Haapsalus.
tundub, et kõik jaanuari nädalavahtused saab Haapsalus olla. ja mul ei ole selle vastu ka mitte kui midagi: alati väga hea rada ja mõnus korraldus. Võtke kah kiiver kaasa ja tulge oma autoga.
panin masinale ka tahhoka külge ja nüüd umbes tean, et kiirusega 100 km/ h sõites on pöördeid ca 5000.
Sõit ise Haapsalus.
tundub, et kõik jaanuari nädalavahtused saab Haapsalus olla. ja mul ei ole selle vastu ka mitte kui midagi: alati väga hea rada ja mõnus korraldus. Võtke kah kiiver kaasa ja tulge oma autoga.
panin masinale ka tahhoka külge ja nüüd umbes tean, et kiirusega 100 km/ h sõites on pöördeid ca 5000.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
noooh, eks ma homme proovin. korra vaatasin, et 6500 läheb. aga lõpp ikka juba jama, jõudu ei ole. see veab 2000 pealt juba hästi muidu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
oh, mis seal ikka läks, suurepärane päev!
Kuna selle mootoriga polnud rohkem sõitnud kui paar pisikest tiiru linnapeal, siis asi hakkas juba lihulas pihta, kui enam akust käima ei läinud. proovisime teise kau pealt juhtmetega ja kah ei midagi. tõmmates läke kohe. :)
ja mis siis ikka, ega koju tagasi ei lähe. millal see alles tuli, et kõik asjad süütelukust käima sai?
Läksin haapsallu, vahetasin rehvid ära ja jäin ootama, millal rajale saab.ja alati kui oli vaja sõitma minna, tõmbas keegi käima.
muidugi mõnus sõita kui ülekanne madalam. 2 käiguga kohalt ja kõik kurvid 3 käiguga; sirgel kohe 4 sisse ja ei mingit tyhja kratsimist.
peale esimest sõitu kaotasin liidrile alla 10 sekundi. liidri aeg miskit 4.46. egas pole suurt aega olnud omi kaotusi vaadata aga see oli igaljuhul vähem kui tavaline 3 sek/ min. kohta.
Kuna selle mootoriga polnud rohkem sõitnud kui paar pisikest tiiru linnapeal, siis asi hakkas juba lihulas pihta, kui enam akust käima ei läinud. proovisime teise kau pealt juhtmetega ja kah ei midagi. tõmmates läke kohe. :)
ja mis siis ikka, ega koju tagasi ei lähe. millal see alles tuli, et kõik asjad süütelukust käima sai?
Läksin haapsallu, vahetasin rehvid ära ja jäin ootama, millal rajale saab.ja alati kui oli vaja sõitma minna, tõmbas keegi käima.
muidugi mõnus sõita kui ülekanne madalam. 2 käiguga kohalt ja kõik kurvid 3 käiguga; sirgel kohe 4 sisse ja ei mingit tyhja kratsimist.
peale esimest sõitu kaotasin liidrile alla 10 sekundi. liidri aeg miskit 4.46. egas pole suurt aega olnud omi kaotusi vaadata aga see oli igaljuhul vähem kui tavaline 3 sek/ min. kohta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.