2. leht 4-st

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: T Jaan 15, 2013 22:56
Postitas Lepa
Räägi lähemalt :o

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 8:04
Postitas ivomets
Räägi lähemalt :o


eks sai need asjad lihtsalt kirja panna, et ei ununeks. üks rootslane rääkis, et nii ja naa pidi olema tehtud. kui mingi hetk aega leiaks, siiis võiks mõõte hakata otsima ja vaadata, kas jutl on jumet....

teoorias peaks pikem kolvikäik ( vale! õige on keps) parem olema....

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 10:30
Postitas mardikas
kolbide, klapivedrude ja kepsude vahetusega nüüd küll kolvikäik ei pikene. teine väntvõll peab olema selleks

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 10:55
Postitas ivomets
sorry, muidugi panin pada täielikult
pikemad kepsud, ma hoopis tahtsin silmas pidada.

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 11:29
Postitas ill
Kui pikem keps panna, kas siis kolb klappide või plokikaanega ei kohtu?

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 11:43
Postitas mardikas
kolvi käigu pikkuse määrab väntvõll mitte kepsu pikkus!!!

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 11:50
Postitas ill
Kolvi käik jääbki samaks, aga pikema kepsu korral ta liigub ju silindris kõrgemal?

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 11:54
Postitas iisak
Keps on sama.
Kolb ja väntvõll on erinevad.
See jutt kehtib B204(2L) ja B234(2,3L) 9000 mootori puhul.

B205 ja B235 puhul on ka kepsu pikkus erinev-6mm.

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 12:01
Postitas Lepa
Ehk siis teed 1.7 mootori vändaga?

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 12:01
Postitas Cyber
Põhiline siin juures on see, et Ivomets pole seni veel täpselt avaldanud, mida ta teha tahab..:P Töömahtu suurendada? Surveastet tõsta/langetada? Ära turbotada?

Siin on retsepte kuni 2 liitrini..;)

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 12:45
Postitas Swedbil
Surveastet t6sta.

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 12:47
Postitas ivomets
oh, mis lahedat loba:):cool:


vänt jääb samaks, kolvi läbimõõt jääb samaks.seega ccm ei muutu.aga pikemad kepsud ja teised kolvid peaks andma natukene paremat dünaamikat. ja ka liikuvate osade kaalu saab niimoodi vähendada ja kolvile mõjuvad jõud antakse vändale edasi natuke teise nurga all, see peaks ka lugema.

ühesõnaga kolvid ja kepsud tuleb kokku sobitada, et kolb üss õigesse kohta jääb. see sõltub kepsu pikkusest ja kolvisilma asukohast. nii lihtne ongi.

seepärast need andmed kirjutasin, et need pidid sobima ja nii olla tehtud.

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 19:00
Postitas 13piisab
kuna Su kangem nukk ja ca kahekordistatud max pöörded pole klapi-kolvi kokkusaamist korraldanud, on ilmselt originaalkolvi tõstmine ja-või "dome" lisamine täitsa omal kohal.

"retsept" kostub sellisena, et "kolvi tõstmisega" saad kõrgema staatilise surveastme, mis annab eelkõige efektiivsema (=säästlikuma) moto. kepsunurga muut on kah huvitav mõte. Äkki isegi annab midagi tuntavat.
kangem klapivedru on selle "retsepti" puhul klapi-kolvi kokkutulekute vältimiseks.

Sind-Saabi ei leia Uunikute talveralli nimistust? Kui nii, siis mis siis sellest loetelust ei sobi:
- vanad-klassikalised masinad
- regulaarsusralli, selle juurde käivad mõistatused ja huvitavad-lõbusad rallijad
- kiiruskatsed suletud territooriumil
- lõpp Pärnus

:D

jõudu,
Teet
(alates kolmandast talverallist olnud vaid korra rivist puudu ja hoiaks selle hää meelega nii)

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Jaan 16, 2013 19:11
Postitas ivomets
eelnevale:
jah, uunikute talveralli, mulle ei sobi; pole midagi teha. eelistan sellele kindlalt sportlikku jäärajasõitu.

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: R Jaan 18, 2013 20:00
Postitas täpp
eelnevale:
jah, uunikute talveralli, mulle ei sobi; pole midagi teha. eelistan sellele kindlalt sportlikku jäärajasõitu.

Näha jah, juba mitmendat aastat järjekindlalt. :)
http://galerii.petrolheads.ee/displayimage.php?album=31&pid=3567#top_display_media

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: P Jaan 20, 2013 23:46
Postitas ivomets
Sedakorda Haapsalust 13 esiveolise osavõtja seast IV koht!

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: E Jaan 21, 2013 0:24
Postitas Factor
Sedakorda Haapsalust 13 esiveolise osavõtja seast IV koht!
Tubli poiss!

Täna just arargumenteerisin võidusõitjast sõbraga, et minuarvates jäi ta võistlustel viimaseks, tema arvates tuli ta teiseks, osavõtjaid antud masinaklassis oli 2 :D

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: P Veebr 03, 2013 23:30
Postitas ivomets
Üks video kõrvalsituja käes olnud kaameraga sõidust Riia lähistel lume ja jäärajal 03.02.2013. osavõtjaid oli kokku 30+.

http://youtu.be/ecbvsAWzk6w

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Veebr 13, 2013 18:24
Postitas ivomets
virtsu 10.02.2013


Pilt

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Veebr 13, 2013 21:11
Postitas Iuo
Ja ma mõtlesin miks need ringiajad iga korraga kehvemaks läksid:D

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: T Mär 05, 2013 22:14
Postitas ivomets
Mullu sügisel ostetud asjad võiks sel aastal ilusaks saada:

Selle helesinise autoga on asi niikaugel, et kõik tiivad on maha võetud ja keevitatud. Tänu heale korrosioonitõrjele sai tagatiivad tehtud poole päevaga ja esimeste tegemiseks läks aega natuke rohkem. Nüüd siis ka seestpoolt tiivad puhastatud ja tänu mõtetult soojale katlaruumile otsustasin tiivad seestpoolt pliimenningu ja värnitsa seguga ära kruntida. On piisavalt soe, et see möga sel peal ka ära kuivada mõtleks. alul tahtis ta midugi tänu kuumale jooksu panna!
samuti on mõlemad uksed keevitatud: juhiuksel kogu sisemine alumine äär uus ja ukseluku kinnitussüsteemi avad samuti; kõrvalistujapoolsel piisas poole sisesmise ääre vahtusest ja ühest suvalises kohas olnud roostekoha likvideerimisest.
Samuti on kõik uksehinged saanud tihedaks.
Muidugi 2 suurt muret veel on: kust saada õige tooniga värvi?? ja sinist salongi- ehk istmeid ja uksepolstreid.
Kohalike värvimüüate juures sellist tooni lihtsalt ei eksisteeri!?:?


Pilt

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Mär 06, 2013 9:19
Postitas Cyber
Mis mõttes ei ole sellist tooni? Suvalist saab ju segada? Sul mingi värvikood on selle jaoks? Vähemalt miskit, millest alustada ...

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Mär 06, 2013 9:57
Postitas ivomets
jah, värvikood on: B 09 H - Coelin Blue
( manufacture Herberts)

Aga värvisegamisaparaadid ei tunne seda koodi ära ja ei oska segada.

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Mär 06, 2013 12:36
Postitas Cyber
Selline lillakas peabki olema või nagu siin võimalik valida B9 Või on mu monitor väga paigast... Cerulean blue on seal inglise keeles...
RGB #5862FF

Siin on see kuulutatud "Astral Blue"-ks. Saaks lausa tellida..:D

PPG code 15090. B09H cerulean blue saab 1977
PPG esindaja eestis Paintlines

EDIT: mu autovärviärikast naabrimees lubas ka otsida pisut...
EDIT2: Põmst naabrimees vist suudaks segada seda sulle, kui oleks millega võrrelda. Sherwin-Williams on värvitootjaks.

Saab 96, 1977, ivomets

Postitatud: K Mär 06, 2013 18:39
Postitas ivomets
tänan, homme uurin sealt eesti müüalt.
ja kuuleks kah mis su naabrimees räägiks....

muide sügisel ma tegin mingeid värviparandusi lihtsalt mingi lähedase värviga, mille kaartide pealt leidsin. aga õige ei olnud. vahe oli sees.

ja kui sul naabrimees värvidega jamab, siis mul ka rohelise 96 värvi ei leia... :gun:
see, mis segada sai on heledam. ja värvikoodil mingi täht erinev...
aga seda hiljem