Saab 96 Küülik 1975, Stennadi
Nonii
kodus, kuna isand part oli kirjutanud südanlõhestava u2u siis pidin siia teema tegema.
mind aastaid vaevanud saab 900 ostmise soov realiseerus siis eile hoopis saab 96 näol :D
Saabe fännan juba ca 11 aastasest saati (naaber kunagi ostsi soomest endale ja siis väike Sten mitte ei saanud oma pilku ära tollelt autolt)
Erilised tänud muide Cyberile kes aasta tagasi oma 900-t prisma parklas demos ja Krss on ka olnud väga kasulik oma infoga soome autoturust. kuigi kummagi mehe nõuannetest hetke seisuga praktilist kasu ei ole aitasid nad siiski minu Saabismi pisiku krooniliseks muuta.
täna siis sai masin koju toodud. Liigub hästi, puudub klaasipesuvee paak ja pump :S väga haige viga praeguse ilmaga..
Soojakraan on ka keskmises asendis kinni jäänud, kojameestel vist pole releed või see on küps sest igas asendis töötavad ühte moodi, käigukast on suht kutu (Teine väidetavalt terve kaasas). Esimene käik ei taha sisse minna hästi ja teine käik teeb väga koledat häält. Siiski välja ei loobi sõita saab. Pidurid on suht 0 kettad klotsid vist läbi , kindlasti ka silindrid kinni. (eks homme näis)
Siis üks häiriv pisiasi on see fasten seatbelt tuli mis põleb kui kaasistujal turvavöö kinni pole. PRobleem on selles et see põleb ka siis kui kaasistujat ei ole. Kas seal istmes mitte ei peaks mingi andur vms olema mis arvestab sellega kas istmel asub tagumik või mitte. Või peabki nii olema.
Vahva oleks kui keegi antud probleemide asjus nõu annaks, veel vahvam oleks kui keegi tallinna/harju kandi küülikuaretaja viitsiks minuga kokku saada, masinat kaeda ja hüva nõu anda päriselus.
Hetkel voodisse ära olen
väsinud aga õnnelik
Esimesed pildid katsun homme teha
P.S. Selle autoga lihtsalt on hea sõita :)
kodus, kuna isand part oli kirjutanud südanlõhestava u2u siis pidin siia teema tegema.
mind aastaid vaevanud saab 900 ostmise soov realiseerus siis eile hoopis saab 96 näol :D
Saabe fännan juba ca 11 aastasest saati (naaber kunagi ostsi soomest endale ja siis väike Sten mitte ei saanud oma pilku ära tollelt autolt)
Erilised tänud muide Cyberile kes aasta tagasi oma 900-t prisma parklas demos ja Krss on ka olnud väga kasulik oma infoga soome autoturust. kuigi kummagi mehe nõuannetest hetke seisuga praktilist kasu ei ole aitasid nad siiski minu Saabismi pisiku krooniliseks muuta.
täna siis sai masin koju toodud. Liigub hästi, puudub klaasipesuvee paak ja pump :S väga haige viga praeguse ilmaga..
Soojakraan on ka keskmises asendis kinni jäänud, kojameestel vist pole releed või see on küps sest igas asendis töötavad ühte moodi, käigukast on suht kutu (Teine väidetavalt terve kaasas). Esimene käik ei taha sisse minna hästi ja teine käik teeb väga koledat häält. Siiski välja ei loobi sõita saab. Pidurid on suht 0 kettad klotsid vist läbi , kindlasti ka silindrid kinni. (eks homme näis)
Siis üks häiriv pisiasi on see fasten seatbelt tuli mis põleb kui kaasistujal turvavöö kinni pole. PRobleem on selles et see põleb ka siis kui kaasistujat ei ole. Kas seal istmes mitte ei peaks mingi andur vms olema mis arvestab sellega kas istmel asub tagumik või mitte. Või peabki nii olema.
Vahva oleks kui keegi antud probleemide asjus nõu annaks, veel vahvam oleks kui keegi tallinna/harju kandi küülikuaretaja viitsiks minuga kokku saada, masinat kaeda ja hüva nõu anda päriselus.
Hetkel voodisse ära olen
väsinud aga õnnelik
Esimesed pildid katsun homme teha
P.S. Selle autoga lihtsalt on hea sõita :)
Õnnitlused värskele "küülikuaretajale"!
Piltidelt paistis auto nagu kompu olevat aga nagu su jutust selgub, tuleb teda enne korralikult jooksma õpetamist veel pisut aretada. Igaljuhul tundub olevat päris lootusrikas projekt.
Mul on olemas üks soome keelne 96 manuaal, mis ei ole küll väga täiuslik aga enam-vähem ettekujutuse auto hingeelust siiski saab. Sellest saaks vajadusel ka koopia teha.
Vajadusel tuleks ka kohapeale pe..ereerima ;)
Piltidelt paistis auto nagu kompu olevat aga nagu su jutust selgub, tuleb teda enne korralikult jooksma õpetamist veel pisut aretada. Igaljuhul tundub olevat päris lootusrikas projekt.
Mul on olemas üks soome keelne 96 manuaal, mis ei ole küll väga täiuslik aga enam-vähem ettekujutuse auto hingeelust siiski saab. Sellest saaks vajadusel ka koopia teha.
Vajadusel tuleks ka kohapeale pe..ereerima ;)
Kõrvalreisija istme all on veel üks kontakt, mis peaks istme alla vajumisel (reisija istumisel) sulguma. See tõttu tekib ahel mis lülitab põlema "FS" tulukese ka juhi roolis olles. Turvavöö sulguris olevate lülitite ülesanne on see tuluke taas kustutada.
tore - päästetud küülikud tekitavad minus alati tundeid. esiteks - kõrvalistuja "Fasten seatbelts" ahel lõppeb/algab kõrvalistuja tagumiku all asuva tõmblülitiga, peale istudes kett lõtvub, annab meh. signa lüllile, tekib ühendus "fasten seatbelts" ning tuli armatuuril süttib, nii et lihtne. keti pingus on kauba võti, muudest teemadest-probledest saame kah üle ) :thumb: autost pilti on?
oot seletage mulle ka;) kas see on see Rakveres müügil olnud ilusa beezhi sisuga vä????
aa vabakäigusidurist tegin kunagi digifotokaga remondiraamatust pildi-kvaliteet on masendav, aga peaks aru saama-lühidalt-kui mootor veab ( mootori pöörlemiskiirus on suurem, kui rataste vastav) siis surutakse rullikesed selle ümmarguse korpuse seinte vastu ja asi toimib, nagu tavalisel autol;) kui nüüd gaasi maha lased, siis rataste pöörlemiskiirus on suurem, kui mootori vastav ja tunne on selline, nagu oleks käigu välja võtnud.
Kust see asi üldse pärit? See tehti 96-le siis, kui tal olid veel kahetaktilised mootorid-kui kahetaktilisel gaasi maha lased ja käik on sees-jäävad mootori pöörded üles, aga küttesegu juurde ei tule-ja sellel mootoril on ju bensu hulgas ka õli, millel on teatavasti määrivad omadused. kui 1967 tulid neljataktilised Fordi V4 mootorid jäi see vabasidur rudimendina õigupoolest alles-teda oli näha isegi esimestel 99-tel. Üks hea asi, mis temaga seoses on-on see, et ei pea käiguvahetusel sidurit alla vajutama:P
Ja noh kütuseökonoomia ka mingil määral.... Algul ennast häiris järgmine asjaolu: võtad jala gaasipedaalilt, lähenedes foorile. Mootori tuurid kukuvad tühikäigule-kõrv annab ajule signaali-järelikult on käik väljas;) Ja siis kui oled juba teise auto taga ja kiirus langenud jalakäija omale-hakkab mootor äkki vedama- ....
teine ohtlik moment on kallakule parkimine-mootor ei pidurda enam, kui auto edaspidi veerema hakkab, kuigi käik on sees...
tuli nüüd piisavalt segane jutt?;)
aa vabakäigusidurist tegin kunagi digifotokaga remondiraamatust pildi-kvaliteet on masendav, aga peaks aru saama-lühidalt-kui mootor veab ( mootori pöörlemiskiirus on suurem, kui rataste vastav) siis surutakse rullikesed selle ümmarguse korpuse seinte vastu ja asi toimib, nagu tavalisel autol;) kui nüüd gaasi maha lased, siis rataste pöörlemiskiirus on suurem, kui mootori vastav ja tunne on selline, nagu oleks käigu välja võtnud.
Kust see asi üldse pärit? See tehti 96-le siis, kui tal olid veel kahetaktilised mootorid-kui kahetaktilisel gaasi maha lased ja käik on sees-jäävad mootori pöörded üles, aga küttesegu juurde ei tule-ja sellel mootoril on ju bensu hulgas ka õli, millel on teatavasti määrivad omadused. kui 1967 tulid neljataktilised Fordi V4 mootorid jäi see vabasidur rudimendina õigupoolest alles-teda oli näha isegi esimestel 99-tel. Üks hea asi, mis temaga seoses on-on see, et ei pea käiguvahetusel sidurit alla vajutama:P
Ja noh kütuseökonoomia ka mingil määral.... Algul ennast häiris järgmine asjaolu: võtad jala gaasipedaalilt, lähenedes foorile. Mootori tuurid kukuvad tühikäigule-kõrv annab ajule signaali-järelikult on käik väljas;) Ja siis kui oled juba teise auto taga ja kiirus langenud jalakäija omale-hakkab mootor äkki vedama- ....
teine ohtlik moment on kallakule parkimine-mootor ei pidurda enam, kui auto edaspidi veerema hakkab, kuigi käik on sees...
tuli nüüd piisavalt segane jutt?;)
minu autol ta töötab, kuid ütlen ausalt et kasutan teda väga harva, rohkem huvi pärast. minu arust ei ole teda eriti vaja . nüüd mardi jutust saingi teada arvatava põhjuse, miks ta üldse küülikutel on - 2T rudiment (õlitus). ja endal sama asi - see "petukas" -( selgub et käik oli tegelt sees) jm sarnased üllatused , peale selle mulle meeldib ikka tajuda kogu raha eest et käik on rauas - nii pähe andes kui käiguga pidurdades. see viinapitsitäis kütusekokkuhoidu ei määra - nagunii "eläma on hirvea kallista" :P
aga mis seal tuksi läheb kui ta tuksi läheb (mida pidi üsna tihti juhtuma)? rullid lükkavad ümbritseva "sõrmuskorpuse " lõhki?
aga mis seal tuksi läheb kui ta tuksi läheb (mida pidi üsna tihti juhtuma)? rullid lükkavad ümbritseva "sõrmuskorpuse " lõhki?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vabakäigusidur on asi, mis hakkab samuti meeldima nagu automaatkast.:thumb:
vabakäigusiduriga saad käike vahetada ilma sidurit vajutamata v.a. kohapealt minek ja tagasikäik.
ja gaasi maha lastes on autol vaba veeremine, kuni taas gaasi annad ja moto kasti taha võtab.
vabakäigusiduriga saad käike vahetada ilma sidurit vajutamata v.a. kohapealt minek ja tagasikäik.
ja gaasi maha lastes on autol vaba veeremine, kuni taas gaasi annad ja moto kasti taha võtab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Õnnesoovid! See on tõesti üks ilus küülik, niipalju kui müügikuulutuse fotodelt näha sai. Ja värv on superküüliku värv. Ons värvkate ka tegelikult sama heas korras kui pildilt näha? Istmekatted vist uuendatud? Ei, pagana ilus:beer:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Cilps. Ma ei tea kas neid oled näinud: http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuulutused.mec?pob_action=show_post&pob_pid=4885313&pob_link_type=search&pob_evt=onpost
Algselt postitas: stennadi
Värv pole originaal, originaalis on olnud tumepunane, ja see uus värvkate pole kõige parema kvaliteediga värvitud.
Äkki värvid üle? Maitse asi vist, aga tumepunane oleks väga stiilne mu arust :)
Aga muidu õnnitlused ja edu projekti juures :beer:
Üle värvima ei hakka, sest et ega see asi nii hull ka pole.
oranzi kohta muide ise arvan, et päris popp valik sellisele autole.
Tooni kohta ei ütle midagi lihtsalt töö kvaliteet on kohati küsitav.
Muide oskab keegi öelda kas sellele autole piduriklotse ja kettaid kuskilt eesti poest kohe osta saab ?
Panen ühe pildi ka tänasest pisikesest ringreisist.
oranzi kohta muide ise arvan, et päris popp valik sellisele autole.
Tooni kohta ei ütle midagi lihtsalt töö kvaliteet on kohati küsitav.
Muide oskab keegi öelda kas sellele autole piduriklotse ja kettaid kuskilt eesti poest kohe osta saab ?
Panen ühe pildi ka tänasest pisikesest ringreisist.