2. leht 4-st

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 17:18
Postitas stennadi
Muide kus kohas peaks paiknema küülikul klaasipesu veepaak ja pump
kas tuledepesuril on eraldi paak?
Tahaks ka klaasi peale vett :D
Pluss need tulekojamehed oleks head kui töötaks.:P hakkan vaikselt tegelema sellega

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 17:33
Postitas Lepa
Kui mälu mind ei peta, siis peaks olema see paak juhipoolsel küljel, siuke suur pudel - kui sa seda ei leidnud, siis võimalik, et sul seda polegi - mööda vaadata sellest väga ei saa minumeelest :P Pump oli ka justkui samal poolel, koopa külge kruvitud.

Esitulede kojameestega on tavaliselt see keiss, et nina kunagi maha võetud, mootori rem vms ajal, kaablid robinaga mootori küljest lahti ja pärast pole osatud tagasi ühendada - seal siis neli kaablit, ilma olulise märgistuseta.

Aga küülik tundub vähemalt piltide järgi üsna kobe olema, edu! :thumb:

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 19:53
Postitas suur
Algselt postitas: stennadi
Muide kus kohas peaks paiknema küülikul klaasipesu veepaak ja pump

Guugeldasin natuke. Leidsin sellise pildi, aga mul pole õrna aimugi, kas see seal on originaalpaak.

Pilt

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 20:16
Postitas ivomets
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: stennadi
Muide kus kohas peaks paiknema küülikul klaasipesu veepaak ja pump

Guugeldasin natuke. Leidsin sellise pildi, aga mul pole õrna aimugi, kas see seal on originaalpaak.

Pilt


see on ka väga hea paak- aga mitte klaasipesu originaal paak.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 20:19
Postitas stennadi
kas tuledel ja klaasil on eraldi veepump või sama ? selle veepaagiga on nii , et sellepärast ma küsingi, et mul seda pole
ma ükspäev hakkan selle auto elektriküsimustega tegelema

tuled on ka väga kehvad. iseenesest paistavad korralikud st klaasid ok ja reflektorid ka vbl reguleerimine ja vbl ei tule voolu piisvalt peale.

slelised mõtted ja töösuunad siis esialgu

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 20:23
Postitas ivomets
õige asi on selline- koos kinnitusega

Lisatud failid

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 21:34
Postitas mart96
veepaak jah selline, nagu Ivometsa pildil. Ja pump on selline pisike, VDO tehtud vist-asetseb paagist eraldi. Igaljuhul on originaalpump väga hea, võrreldes.... noh mul oli see ka kunagi puudu ja siis tegin roostevabast plekist kronsteini ja ostsin Lada paagi ja pumba. No neid kuradi pumpasid tuli pärast veel osta-see plastmass läks katki kogu aeg:wall:
Mul isegi see kronstein alles-kingiks ära, kui üles leiaks;)
Aga üldiselt peaks autovaruosakauplusest leidma universaalpumba-või romulast mingi...kuidas kellelegi meeldib;)

Aga tuled-proovi lüliti eri asendeid-tal ühes asendis takisti vahele ühendatud-need olid nn Huomiovalot-soome keeles päevatuled. Pirnide säästmiseks ei põlenud täisvõimsusega.
Mina enda omade üle küll ei nurisenud-ainuke mis puudus-oli kiirtevihukõrguse reguleerimine-kui terve suguvõsa sisse ronis-näitasid tuled taevasse..

Muide nägin ühte Soomest toodud Ladat, millel oli kõikide lülitite kõrval sildid soome keeles, mida miski lüliti teeb:P
..naisterahva auto vist

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: E Jaan 16, 2006 23:08
Postitas stennadi
kui sa selle kronsteini leiaks ma oleks väga õnnelik :)

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: T Jaan 17, 2006 10:23
Postitas Nakataja
Isiklikult soovitan sul poest universaalne aknapesuvedeliku paak osta (umbes 200.-) ja asi tahe.
Mul oli ka see puudu ja otsisin teist üle terve eesti taga ja ei leidnud. Ostsingi lõpuks universaalse paagi ja asi toimib suurepäraselt.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: T Jaan 17, 2006 10:37
Postitas part
originaalpaak on 50% juhtudest esimesest ülaservast ära kärssand. põhjuseks liigne lähedus vasaku tuletoru tagaküljele, mille on tavaliselt põhjustanud paaki hoidva õhukesest metallist raami ära pudenemine või selle kõveraks nätsutamine (3 punkti kinnitus, 1 all 2 üleval, raami enda konstrui suht vedel ja "mõjutatav"). sestap on veatu originaal paak ja sirge paagiraam suht defka. originaalpump (VDO) on seest nii sheff , et võiks olla läbipaistva korpusega - sees ilusad kullast hammakad panevad, nigu kellavärk! Jõudluse poolest aga ei ole originaalpump midagi erilist mu arust. nt tuledele ja klaasile koos panekuks jääb veidi juba nõrgukeseks, kuigi küll töö teeb samas siiski ära...

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: T Jaan 17, 2006 10:45
Postitas ivomets
Algselt postitas: Nakataja
Isiklikult soovitan sul poest universaalne aknapesuvedeliku paak osta (umbes 200.-) ja asi tahe.
Mul oli ka see puudu ja otsisin teist üle terve eesti taga ja ei leidnud. Ostsingi lõpuks universaalse paagi ja asi toimib suurepäraselt.


no see pole ikka see

ja orig pump annab ka täiesti piisavalt vett aknale kui ka tuledele

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: T Jaan 17, 2006 11:16
Postitas OVE
mul üks täiesti veatu paak olemas

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 15:12
Postitas stennadi
küülik raip on külmaga laisaks jäänud ei taha käima minna.
Mida küll teha temaga.
kuidas teda üldse külmas käivitada et kui palju seda toorest tõmmata ja kas starteri käiamise ajal gaasi ka anda ?

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 15:20
Postitas part
sinu küülikul on fordi karpa? ühe kurguga? käsitoores? mu punasel sama karbuss, ja kah ei ole käivitumine ideaalne, täpselt selline tunne nagu teeks ise midagi tooreklapi ja gaasipedaaliga valesti... las targad annavad nõu

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 15:37
Postitas stennadi
raip starter veab mootorit ringi nagu elajas
aga midagi ei toimu :D

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 15:37
Postitas S9K
Stennadi: Toores põhja ja gaasi vist ei ole mõtet näppida.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 17:12
Postitas ivomets
pumbata just tuleb rohkem kuna bens aurab kylmas viletsamalt.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 17:32
Postitas stennadi
käiasin aku tühjaks :d siis andsin passati pealt voolu
ikka ei midagi
toon nüüd aku laadida vaatame mis edasi saab


muide saabi manual ülteb et külmalt käivitade toores välja ja gaasi vajutad ei tohi
võta kinni kus see tõde on :D

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 17:54
Postitas ivomets
tegelikult peaksid vaatama, mis asjad on kontaktid, ja kas vahe on õige ca 0,4 mm..sellest sõltub, et säde oleks tugev .

ja kas syyde on paigas
kontaktid peavad avanema 2 kriipsu juures ennem pikka kriipsu
kriipsud hoorattal.

tegelikult arvan nyydseks , et sul kõik kyynlad märjad.
keera 3 tk välja ja vii tuppa ja ja kuivata ära soenda yles .
siis vaata, kas säde on ja kruti kyynlad uuuesti peale ja lähebki käima.

tegelikult see auto ei ole kyylik vaid sittuv kyylik.
asju tuleb ikka nimetada õigete nimedega.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 17:57
Postitas S9K
Kui sul on kiirendus pumbaga karpa siis pole mõtet gaasi näppida, pumpad mootori lihtsalt bena täis ja käima ei lähe. Kui kiirenduspumpa pole siis ei ole niivõi teisiti mõtet pumbata.

Ivomets: Sa ütled ise ka selle juba välja. Aurustub halvasti ja kui pumpad siis bens ei jõua aurustuda ja mootor täis. :).

EDIT: Kui küünlad märjad siis ei ole mõtet neid hakata ära kruttima, hoia lihtsalt gaasi põhjas kogu käivitus aeg. Vahepealse seisaku korral tuleb gaasi ikka põhjas hoida.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 18:04
Postitas ivomets
1. tegelt on nii, et kylmaga bens aurustub vähem kui soojaga

2. ja , et saada syytamiseks vajalik õige bensiini/õhusegu kätte, tuleb anda kätte rohkem bensiini mis aurustuks

3. kui siis miskit muud vale ja käima ei lähe, siis tulevad teised võtted: kas anda bensat või mitte; kas anda õhku või mitte.

ja kui liiga palju jälle aurustub siis kylmaga kohe kondenseerub taas sisselaskesse seintelke jne.... siis häda käes.

edit:
karpad kylmuvad kylma õhu kiirel läbiliikumisel.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 18:24
Postitas S9K
Karpad kipuvad külmaga ise ka ära külmuma. See nähtus esineb muidugi kiirendamisel suurtel pööretel, aga mine sa tea.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 23:49
Postitas stennadi
muideks kas jagaja kaane alla ei või mingi kondents ära jäätuda
selline wild guess tekkis.

mida karpa puhul vaadata näppida
homme omk lähen küülikut turgutama

ivomets : tean küll , et sittuv küülik aga üritasin foorumis võimalikult kenasid väljendeid kasutada :)

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: K Jaan 18, 2006 23:55
Postitas S9K
Krt, ma nii tahaks ise sinna nokitsema tulla, mulle meeldib see tegevus. Imelik jah sul see veits seal. Kas ei lubanud ka üldse? Kaugelt on väga halb seletada :(.

Saab 96 Küülik 1975, Stennadi

Postitatud: N Jaan 19, 2006 9:00
Postitas mart96
kurat kui kõik seaded ikka paigas on, siis käivitub iga auto.

Minu 96 käivitus ilusti ka -28 külmakraadiga. Seisis tasulises parklas ja kõik bemmi ja mersumehed jooksid käivituskaablitega ja vaatasid mind lolli näoga, kui ma hakkasin kõigepealt klaasi kraapima-ilmselt arvasid, et ma olen veits imelik-see vanake ju ei käivitu niikuinii;)
Aga klaasi puhastasin sellepärast, et ma oma Solexit ei saanudki nii käima, et ta külmaga oleks tahtnud ise tuksuma jääda-pidi gaasi andma. No ja siis istusin rooli ja brumm brumm -asi käis. Ainult sidurisüsteemis olnud vene BSK oli kuidagi väga paks:D

see et jagaja kaane alla jää tekiks-no come on-selliseid teoreetilisi variante on veel kindlasti, kuid elus neid ei kohta.
Ja karbuss nii külma ilmaga ei jäätu-see toimub rohkem töötava karbussiga juba ja palju soojemal temperatuuril ja on seotud hoopis selle suure hõrendusega, mis segukoonuses tekib-minu arust