1. leht 7-st

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Juun 04, 2014 23:50
Postitas ivomets
Et mitte iga päev õlut libistada ja päikest võtta sai üks saab soetatud.
Esimesed ristsed sai 17. 05 Talsi rallil.
Kel huvi rohkem uurida , saab seda teha fb lehtedelt.

[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2593196.jpg[/img]

[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2593199.jpg[/img]

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Juun 05, 2014 0:32
Postitas napoleon
Tubli töö :) Aga see Castroli kleeps sinna vist kauaks ei jää ;)

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Juun 05, 2014 0:49
Postitas OVE
Päris käre näeb välja. Võikisid kirjutada mis autol tehtud on.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Juun 05, 2014 1:10
Postitas napoleon
Pigem võiks Ivomets kirjutada mis tehtud ei ole, oleks vähem kirjutamist :)

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Juun 05, 2014 8:50
Postitas ivomets
Muidugi SUURIMAD TÄNUD Tõnu Sergole, kelle poolt oli suur panus sellesse, et rallivõit tuli!
Nagu selliste asjade puhul alati, kui tahad et keegi midagi aitab, jääd võlgu. :beer:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Juun 09, 2014 23:52
Postitas ivomets
Kuna autole ehitatud mootor tundus kuidagi kahtlane ennem Lätti minekut, siis sai selleks peale pandud mingi teine mootor, mingilt muult masinalt, mis lõpuks kokku jooksis.

Nüüd sai siis õige mootor kah üle vaadatud ja täna sai esimene pikem tiir ka sissesõitu tehtud. 210 km. kiirusega ca 80 km/h.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Juun 10, 2014 0:06
Postitas part
Korralikult toimiv 96 V4 on minu jaoks senini kõige suuremat sõidunaudingut pakkunud auto. Neid pilte vaadates see veel omakorda eskaleerub. Vinge !

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Juun 23, 2014 8:50
Postitas ivomets
Mõned pildid ehk kuidas jõudsin selle tulemuseni, mis on:
esimese asjana sai külge poogitud stabilisaatorid: nii esimene kui ka tagumine.
Pilt
Pilt

Siis sai natukene pahteldatud ja värvitud:
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt


Pilt
Pilt

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Juun 26, 2014 22:34
Postitas ivomets
Infot minust ja masinast on juba niipalju Lätis liikvel, et kutsutakse osalema juba rahvaralli- sprintidel!!!
Kuna info alles täna õhtul saabus ja pea juba paks, siis homme peaks mõtlema....

Pakun Teile välja suurepärase võimaluse minu autole oma firma reklaam peale panna!! Äkki keegi on huvitatud niikaua kui veel ruumi on?

Mõned pakkumised on juba tehtud tegelikult kah, vaid ära vaja vormistada. Ja päris kleepsuhunnikuks ka ei taha ajada.... Seega , minu telefon on 5131173 ja peame läbirääkimisi!
Juuli kuus veel suur 2-päevane ralli Lätist -Otepääni, kus tuhandeid kellele mu masin kindlasti silma jääb!!

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Juul 01, 2014 22:04
Postitas ivomets
Masina pidurikettad sai lasta üle treitud. Treial, elukogenud mees, kiitis materjali ja treis ka seestpoolt kokkupuutepinna sirgeks aga selle peale ei tulnud, et saab 96-l on kokkupuutepind välimine!!!
Viisin tagasi ja lasi üle; nüüd on hea! ja saab pidurdada ilma vibrata.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Juul 06, 2014 11:41
Postitas ivomets
Üks pilt Laupäeval toimunud sprindivõistlustelt Lätis, Gulbenes.


Pilt

See seltskond on väga meeldiv ja muljeetavaldavalt täpne ja kiire! Nüüd juba asi sealmaal, et kelle exel arvutab ja ümardab täpsemalt . just! selles oli ka viimase kiiruskatse võlu, kus meil oli ajaks 30 sek, ja mõnel teisel 29 sekundit. korraldajatel oli hopis 29,5 sek. Tuleb programme muutma hakata!! :D

peaks ühe video kah üles panema, et näidata, kuidas need jubedad masinad kruusal tolmus lendavad, madalalt........

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Mai 21, 2015 10:01
Postitas ivomets
Selle aastased pildid. ise olin loll ja liiga kiire, et esikoha käest ära andsin linnakatsel. Lihtsalt mullu sain mina ja veel üks vaid aja limiidi sisse ja seekord arvasin ka nii, et tuleb panna täiega! Ja niii panin. Ajavõtus olin 10 sek, ees ajast, mil sinna jõudma pidin. Kuigi oleks võinud aparaate jälgida ja kiirust hoida õigena..... Aga linnakatset panna täiega on fun! Saaksin ka video panna aga vidoe tehtud telefoniga ja ma ei oska seda õigeks keertata. äkki keegi aitab? panen yutubesse ja siis siis hiljem lingi.

Video peaks olema siin:
http://youtu.be/nZTwYaarIPA

Pilt

Pilt

Pilt


Pilt

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Mai 21, 2015 10:28
Postitas Cyber
This video is private.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Mai 21, 2015 10:33
Postitas ivomets
This video is private.


alles laeb.... mingi 11 peaks olema üleval

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Mai 21, 2015 11:38
Postitas que
respekt :head:

ja.. Lihtsalt mõtlemiseks :)
Pilt

Sinu tegemistel oleks GoPro kaameral kindel koht :notworthy:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Mai 21, 2015 13:57
Postitas ivomets
kusjuures ma ostsin kellegilt mingi kaameras 1080p ja full HD.
lindistasin kah, ja see kaamera heli ei kõlba mitte kui kuskile. :gun:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Mai 21, 2015 14:07
Postitas Cyber
Ma olen nüüd selline..

Pilt

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Mai 25, 2015 0:19
Postitas ivomets
Laupäeval toimus Riias Bikerneki ringraja ümbruses taas üks regulaarne sünkroonussõit. Masinaid oli vist 24. oli pime, oli kiire ja huvitav. Kuna rada on remondis, siis oli palju aedu ja väravaid ja metsateid jne... Metsa väga ei pannud ja tulemused peaks tulema esmaspäeval.

Masinaga startisime pärnust 18.30 ja öösel kell 2.45 olime tagasi. 395 km.
Supper korraldusega üritus. Lisaks veel 2 mingit Läti special õlut. Sel aastal veel 6 ütitust ees ootamas, ja nyyd kohe 3 tk iga kahe nädala tagant.
Kel moodne klassik või midagi vanemat võiks ka täitsa ühineda. Sest on fun!

Pilt

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Mai 25, 2015 1:32
Postitas S9K


Pilt


See on väga kõva pilt. Õige hõng on asjal juures :head:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Juun 21, 2015 21:47
Postitas ivomets
Tänase Riias 333 raja peal toimunud sõidu stiilinäide.

https://www.youtube.com/watch?v=6VcV3UG8LFM

Võitsin Normundsit 0,001 sekundiga!!. Elektrooniline tranponderite ajavõtt. Muidugi esikoht ja Arnis jäid püüdmatuks. Vihmas.
pildidl kuiva ilma ajad. kõik said sõita 4 ringi, millest kiirem arvesse läks. Eriti ei pingutanud, sest oli 1 vabatreening. pole ju paha!?
Pilt

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Juun 21, 2015 22:23
Postitas Pootsman
pole ju paha!?


Tundub, et sul sõit käpas, sest Porsched ju seljataga, RINGRAJAL!!!

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Juun 21, 2015 23:04
Postitas kasparius
944T ja 205GTI on aeglasemad, see ütleb üht-kui-teist. Tehnika peaks hea olema ja sõitja veel parem

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: L Sept 05, 2015 22:31
Postitas ivomets
Käidud Riias Bikernieki ringrajal ja saadud terve hunnik kogemust ja ilusaid muljeid.

Tegemist oli rajapäevaga kus sai sõita treeningringe ja siis ka aja peale, mille järgi auhindu ja punkte jagatakse.. Öine Riia oli vihmane aga hommikul hakkas kuivama ja esimene vabatreening oli vaid niiske rajaga.
Mulle meeldis, et kiirete sirgete lõppu olid rehvidest ehitatud shikaanid, mis hoo ennem kurve maha võttis aga sellegi poolest sai päris palju masinaid viga. Õnneks midagi hullu ei olnud.

Masinaid oli 50...60 kanti ja jaotatud erinevatesse klassidesse kaalu ja võimsuse põhjal.

Kuna viimasel rajapäeval sain koslepi, et kasutasin kahe uue rehvi kõrval kaht vana M+s, siis sedakorda olin kõikide uute rehvidega. Cont premiumcontact 5. 185 /65 vihmas haarduvus klass A.
Ja üldse siiani suvel vaid kõiksugu pastaldega sõitnud siis korraliku rehviga sõitma harjumine oli ikka tükk tegemist. igaljuhul kurvides ei libisenud ja pidurdada sai ikka nii ...nii viimasel hetkel, kui vähegi võimalik. ja pidas. Ja kõvasti võis pidurdada! Samas klotsid/kettad vist suurt üle 5 ----6 ringi vastu ei peaks aga tänaseks neid jätkus ja probleeme ei olnud.
Auto on mul ikka tubli, tavaliselt ma ikka 4 -lt kolmandale ei vaheta kui kiirus sinna 100 kanti aga täna millegi pärast oli pidevalt kiirus üle 100 ja 3 vedas veel... aga sirgetel , allamäge sai ka 4 kasutada. tegelikult hakkab 4 vedama alles 110 peale nii, korralikult, et tunda on.... ma ei saa natuke aru, miks? nagu turbokas oleks, et turbo tuleb taha....

Ega seda segukella ka taas usaldada saa, sest need o2 andurid seal sumpas annavad millegipärast jube kiiresti mul saba. ju nad ei kannata lööke, kui sumps vastu põhja vahest käib. seepärast ega eriti tea, mis mootoris toimub. aga siiani enda hästi üleval pidanud.

nüüd 2 nädalat vahet ja siis Siguldasse mäkketõusu võistlusele!

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: L Sept 19, 2015 21:12
Postitas ivomets
Tänased mäkketõusu tulemused:
Ühesõnaga väga hull päev oli! Sõber Normunds oli omale autole teise mootori jne pannud ja esimese katse sõitis ülikiire aja. Siis pidi tehnilise rikke tõttu katkestama. Mäkketõusu lõppkiirus oli ca 125 Km/h, seega vahed on vaid mõned meetrid. ehk täpsemalt 1 sek = 34 meetrit. Minu kaotus peale esimest ringi oli galaktika suurune..... Aga higistasin ja tegin masina kallal tööd, mida ma kodus nagu vajalikuks ei pidanud teha ja lõpuks finisis tundsin aega teadmata, et tuli ära! Jee!!

2.GRUPA
PilotsAuto1. brauciens 2. brauciens 3. brauciens 4. brauciens Rezultāts Vieta

Valdo Urb SAAB 96 32.15 31.55 30.98 30.53
Normunds Kalvāns SAAB 96 30.69
Kaspars Līviņš Mini 31.73 31.62 31.42 31.20
Gundars PinkaSAAB 96 34.72 33.52 33.23 33.82 Arnolds Kaminskis BMw34.77 34.10 33.63 34.25

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Okt 15, 2015 23:52
Postitas ivomets
Homme taas Läti Rally 2015 starti.

Tuleb nädalavahetus, kus 3 päeva jooksul saab sõita rallit pikkusega üle 500 km, millest pool on kiiruskatseid.

Tänase seisuga peaks masin korras olema. tee mis tahad aga vana masin vajab pidevalt hoolt, et sellele valule vastu panna, mida ta läbi elama peab! Siiani ennast tublilt näitanud.

Tehtud töödest sai vahetatud veepump ja järgmisl päeval taas. Uus ei pruugi olla tänapäeval enam töökorras! :gun:
samuti sai omatehtud hammasrattale mõned keermestatud avad tehtud ja poldid sisse liimiga keeratud, et hammasvöö peal liikuma ei hakkaks. raudhambad juba sees üle 6000 km.
Lisaks sai masin taas kenad kollased veljed ja mõnusad lamellrehvid.

Nüüd peaks küll rehvide valikut piisavalt olema ,)
Õhtul veel proovin bikernieki rada koos kõikide peale- ja mahasõitudega ja metsateedega pähe õppida, sest esimene katse on seal ja pikkuseks 25 km. Mullu oli sõitmine täiesti nagu udus, kus vaid spidomeeter, mis sadu meetreid luges ja kell... nüüd natukene täpsem meetrilugeja, samas kruusal on rattad niipalju õhus, et testikatsel tuli üht teed kahtepidi sõites 1.38 km peale eksimust juba 40 meetrit , kui veidi kiiremini sõitsin. aga püüame arvestada sellega.

Ning ostsin esituledesse ka kallimad pirnid, mis lausa 130 % rohkem valgust pidid andma. hind oli lisatulede sees kasutavatest hiinlastest 550% kallim, aga hiinlased tunduvad isegi valgemad.