Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Et mitte iga päev õlut libistada ja päikest võtta sai üks saab soetatud.
Esimesed ristsed sai 17. 05 Talsi rallil.
Kel huvi rohkem uurida , saab seda teha fb lehtedelt.
[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2593196.jpg[/img]
[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2593199.jpg[/img]
Esimesed ristsed sai 17. 05 Talsi rallil.
Kel huvi rohkem uurida , saab seda teha fb lehtedelt.
[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2593196.jpg[/img]
[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2593199.jpg[/img]
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Muidugi SUURIMAD TÄNUD Tõnu Sergole, kelle poolt oli suur panus sellesse, et rallivõit tuli!
Nagu selliste asjade puhul alati, kui tahad et keegi midagi aitab, jääd võlgu. :beer:
Nagu selliste asjade puhul alati, kui tahad et keegi midagi aitab, jääd võlgu. :beer:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kuna autole ehitatud mootor tundus kuidagi kahtlane ennem Lätti minekut, siis sai selleks peale pandud mingi teine mootor, mingilt muult masinalt, mis lõpuks kokku jooksis.
Nüüd sai siis õige mootor kah üle vaadatud ja täna sai esimene pikem tiir ka sissesõitu tehtud. 210 km. kiirusega ca 80 km/h.
Nüüd sai siis õige mootor kah üle vaadatud ja täna sai esimene pikem tiir ka sissesõitu tehtud. 210 km. kiirusega ca 80 km/h.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mõned pildid ehk kuidas jõudsin selle tulemuseni, mis on:
esimese asjana sai külge poogitud stabilisaatorid: nii esimene kui ka tagumine.
Siis sai natukene pahteldatud ja värvitud:
esimese asjana sai külge poogitud stabilisaatorid: nii esimene kui ka tagumine.
Siis sai natukene pahteldatud ja värvitud:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Infot minust ja masinast on juba niipalju Lätis liikvel, et kutsutakse osalema juba rahvaralli- sprintidel!!!
Kuna info alles täna õhtul saabus ja pea juba paks, siis homme peaks mõtlema....
Pakun Teile välja suurepärase võimaluse minu autole oma firma reklaam peale panna!! Äkki keegi on huvitatud niikaua kui veel ruumi on?
Mõned pakkumised on juba tehtud tegelikult kah, vaid ära vaja vormistada. Ja päris kleepsuhunnikuks ka ei taha ajada.... Seega , minu telefon on 5131173 ja peame läbirääkimisi!
Juuli kuus veel suur 2-päevane ralli Lätist -Otepääni, kus tuhandeid kellele mu masin kindlasti silma jääb!!
Kuna info alles täna õhtul saabus ja pea juba paks, siis homme peaks mõtlema....
Pakun Teile välja suurepärase võimaluse minu autole oma firma reklaam peale panna!! Äkki keegi on huvitatud niikaua kui veel ruumi on?
Mõned pakkumised on juba tehtud tegelikult kah, vaid ära vaja vormistada. Ja päris kleepsuhunnikuks ka ei taha ajada.... Seega , minu telefon on 5131173 ja peame läbirääkimisi!
Juuli kuus veel suur 2-päevane ralli Lätist -Otepääni, kus tuhandeid kellele mu masin kindlasti silma jääb!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Masina pidurikettad sai lasta üle treitud. Treial, elukogenud mees, kiitis materjali ja treis ka seestpoolt kokkupuutepinna sirgeks aga selle peale ei tulnud, et saab 96-l on kokkupuutepind välimine!!!
Viisin tagasi ja lasi üle; nüüd on hea! ja saab pidurdada ilma vibrata.
Viisin tagasi ja lasi üle; nüüd on hea! ja saab pidurdada ilma vibrata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Üks pilt Laupäeval toimunud sprindivõistlustelt Lätis, Gulbenes.
See seltskond on väga meeldiv ja muljeetavaldavalt täpne ja kiire! Nüüd juba asi sealmaal, et kelle exel arvutab ja ümardab täpsemalt . just! selles oli ka viimase kiiruskatse võlu, kus meil oli ajaks 30 sek, ja mõnel teisel 29 sekundit. korraldajatel oli hopis 29,5 sek. Tuleb programme muutma hakata!! :D
peaks ühe video kah üles panema, et näidata, kuidas need jubedad masinad kruusal tolmus lendavad, madalalt........
See seltskond on väga meeldiv ja muljeetavaldavalt täpne ja kiire! Nüüd juba asi sealmaal, et kelle exel arvutab ja ümardab täpsemalt . just! selles oli ka viimase kiiruskatse võlu, kus meil oli ajaks 30 sek, ja mõnel teisel 29 sekundit. korraldajatel oli hopis 29,5 sek. Tuleb programme muutma hakata!! :D
peaks ühe video kah üles panema, et näidata, kuidas need jubedad masinad kruusal tolmus lendavad, madalalt........
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Selle aastased pildid. ise olin loll ja liiga kiire, et esikoha käest ära andsin linnakatsel. Lihtsalt mullu sain mina ja veel üks vaid aja limiidi sisse ja seekord arvasin ka nii, et tuleb panna täiega! Ja niii panin. Ajavõtus olin 10 sek, ees ajast, mil sinna jõudma pidin. Kuigi oleks võinud aparaate jälgida ja kiirust hoida õigena..... Aga linnakatset panna täiega on fun! Saaksin ka video panna aga vidoe tehtud telefoniga ja ma ei oska seda õigeks keertata. äkki keegi aitab? panen yutubesse ja siis siis hiljem lingi.
Video peaks olema siin:
http://youtu.be/nZTwYaarIPA
Video peaks olema siin:
http://youtu.be/nZTwYaarIPA
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kusjuures ma ostsin kellegilt mingi kaameras 1080p ja full HD.
lindistasin kah, ja see kaamera heli ei kõlba mitte kui kuskile. :gun:
lindistasin kah, ja see kaamera heli ei kõlba mitte kui kuskile. :gun:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Laupäeval toimus Riias Bikerneki ringraja ümbruses taas üks regulaarne sünkroonussõit. Masinaid oli vist 24. oli pime, oli kiire ja huvitav. Kuna rada on remondis, siis oli palju aedu ja väravaid ja metsateid jne... Metsa väga ei pannud ja tulemused peaks tulema esmaspäeval.
Masinaga startisime pärnust 18.30 ja öösel kell 2.45 olime tagasi. 395 km.
Supper korraldusega üritus. Lisaks veel 2 mingit Läti special õlut. Sel aastal veel 6 ütitust ees ootamas, ja nyyd kohe 3 tk iga kahe nädala tagant.
Kel moodne klassik või midagi vanemat võiks ka täitsa ühineda. Sest on fun!
Masinaga startisime pärnust 18.30 ja öösel kell 2.45 olime tagasi. 395 km.
Supper korraldusega üritus. Lisaks veel 2 mingit Läti special õlut. Sel aastal veel 6 ütitust ees ootamas, ja nyyd kohe 3 tk iga kahe nädala tagant.
Kel moodne klassik või midagi vanemat võiks ka täitsa ühineda. Sest on fun!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tänase Riias 333 raja peal toimunud sõidu stiilinäide.
https://www.youtube.com/watch?v=6VcV3UG8LFM
Võitsin Normundsit 0,001 sekundiga!!. Elektrooniline tranponderite ajavõtt. Muidugi esikoht ja Arnis jäid püüdmatuks. Vihmas.
pildidl kuiva ilma ajad. kõik said sõita 4 ringi, millest kiirem arvesse läks. Eriti ei pingutanud, sest oli 1 vabatreening. pole ju paha!?
https://www.youtube.com/watch?v=6VcV3UG8LFM
Võitsin Normundsit 0,001 sekundiga!!. Elektrooniline tranponderite ajavõtt. Muidugi esikoht ja Arnis jäid püüdmatuks. Vihmas.
pildidl kuiva ilma ajad. kõik said sõita 4 ringi, millest kiirem arvesse läks. Eriti ei pingutanud, sest oli 1 vabatreening. pole ju paha!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Käidud Riias Bikernieki ringrajal ja saadud terve hunnik kogemust ja ilusaid muljeid.
Tegemist oli rajapäevaga kus sai sõita treeningringe ja siis ka aja peale, mille järgi auhindu ja punkte jagatakse.. Öine Riia oli vihmane aga hommikul hakkas kuivama ja esimene vabatreening oli vaid niiske rajaga.
Mulle meeldis, et kiirete sirgete lõppu olid rehvidest ehitatud shikaanid, mis hoo ennem kurve maha võttis aga sellegi poolest sai päris palju masinaid viga. Õnneks midagi hullu ei olnud.
Masinaid oli 50...60 kanti ja jaotatud erinevatesse klassidesse kaalu ja võimsuse põhjal.
Kuna viimasel rajapäeval sain koslepi, et kasutasin kahe uue rehvi kõrval kaht vana M+s, siis sedakorda olin kõikide uute rehvidega. Cont premiumcontact 5. 185 /65 vihmas haarduvus klass A.
Ja üldse siiani suvel vaid kõiksugu pastaldega sõitnud siis korraliku rehviga sõitma harjumine oli ikka tükk tegemist. igaljuhul kurvides ei libisenud ja pidurdada sai ikka nii ...nii viimasel hetkel, kui vähegi võimalik. ja pidas. Ja kõvasti võis pidurdada! Samas klotsid/kettad vist suurt üle 5 ----6 ringi vastu ei peaks aga tänaseks neid jätkus ja probleeme ei olnud.
Auto on mul ikka tubli, tavaliselt ma ikka 4 -lt kolmandale ei vaheta kui kiirus sinna 100 kanti aga täna millegi pärast oli pidevalt kiirus üle 100 ja 3 vedas veel... aga sirgetel , allamäge sai ka 4 kasutada. tegelikult hakkab 4 vedama alles 110 peale nii, korralikult, et tunda on.... ma ei saa natuke aru, miks? nagu turbokas oleks, et turbo tuleb taha....
Ega seda segukella ka taas usaldada saa, sest need o2 andurid seal sumpas annavad millegipärast jube kiiresti mul saba. ju nad ei kannata lööke, kui sumps vastu põhja vahest käib. seepärast ega eriti tea, mis mootoris toimub. aga siiani enda hästi üleval pidanud.
nüüd 2 nädalat vahet ja siis Siguldasse mäkketõusu võistlusele!
Tegemist oli rajapäevaga kus sai sõita treeningringe ja siis ka aja peale, mille järgi auhindu ja punkte jagatakse.. Öine Riia oli vihmane aga hommikul hakkas kuivama ja esimene vabatreening oli vaid niiske rajaga.
Mulle meeldis, et kiirete sirgete lõppu olid rehvidest ehitatud shikaanid, mis hoo ennem kurve maha võttis aga sellegi poolest sai päris palju masinaid viga. Õnneks midagi hullu ei olnud.
Masinaid oli 50...60 kanti ja jaotatud erinevatesse klassidesse kaalu ja võimsuse põhjal.
Kuna viimasel rajapäeval sain koslepi, et kasutasin kahe uue rehvi kõrval kaht vana M+s, siis sedakorda olin kõikide uute rehvidega. Cont premiumcontact 5. 185 /65 vihmas haarduvus klass A.
Ja üldse siiani suvel vaid kõiksugu pastaldega sõitnud siis korraliku rehviga sõitma harjumine oli ikka tükk tegemist. igaljuhul kurvides ei libisenud ja pidurdada sai ikka nii ...nii viimasel hetkel, kui vähegi võimalik. ja pidas. Ja kõvasti võis pidurdada! Samas klotsid/kettad vist suurt üle 5 ----6 ringi vastu ei peaks aga tänaseks neid jätkus ja probleeme ei olnud.
Auto on mul ikka tubli, tavaliselt ma ikka 4 -lt kolmandale ei vaheta kui kiirus sinna 100 kanti aga täna millegi pärast oli pidevalt kiirus üle 100 ja 3 vedas veel... aga sirgetel , allamäge sai ka 4 kasutada. tegelikult hakkab 4 vedama alles 110 peale nii, korralikult, et tunda on.... ma ei saa natuke aru, miks? nagu turbokas oleks, et turbo tuleb taha....
Ega seda segukella ka taas usaldada saa, sest need o2 andurid seal sumpas annavad millegipärast jube kiiresti mul saba. ju nad ei kannata lööke, kui sumps vastu põhja vahest käib. seepärast ega eriti tea, mis mootoris toimub. aga siiani enda hästi üleval pidanud.
nüüd 2 nädalat vahet ja siis Siguldasse mäkketõusu võistlusele!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tänased mäkketõusu tulemused:
Ühesõnaga väga hull päev oli! Sõber Normunds oli omale autole teise mootori jne pannud ja esimese katse sõitis ülikiire aja. Siis pidi tehnilise rikke tõttu katkestama. Mäkketõusu lõppkiirus oli ca 125 Km/h, seega vahed on vaid mõned meetrid. ehk täpsemalt 1 sek = 34 meetrit. Minu kaotus peale esimest ringi oli galaktika suurune..... Aga higistasin ja tegin masina kallal tööd, mida ma kodus nagu vajalikuks ei pidanud teha ja lõpuks finisis tundsin aega teadmata, et tuli ära! Jee!!
2.GRUPA
PilotsAuto1. brauciens 2. brauciens 3. brauciens 4. brauciens Rezultāts Vieta
Valdo Urb SAAB 96 32.15 31.55 30.98 30.53
Normunds Kalvāns SAAB 96 30.69
Kaspars Līviņš Mini 31.73 31.62 31.42 31.20
Gundars PinkaSAAB 96 34.72 33.52 33.23 33.82 Arnolds Kaminskis BMw34.77 34.10 33.63 34.25
Ühesõnaga väga hull päev oli! Sõber Normunds oli omale autole teise mootori jne pannud ja esimese katse sõitis ülikiire aja. Siis pidi tehnilise rikke tõttu katkestama. Mäkketõusu lõppkiirus oli ca 125 Km/h, seega vahed on vaid mõned meetrid. ehk täpsemalt 1 sek = 34 meetrit. Minu kaotus peale esimest ringi oli galaktika suurune..... Aga higistasin ja tegin masina kallal tööd, mida ma kodus nagu vajalikuks ei pidanud teha ja lõpuks finisis tundsin aega teadmata, et tuli ära! Jee!!
2.GRUPA
PilotsAuto1. brauciens 2. brauciens 3. brauciens 4. brauciens Rezultāts Vieta
Valdo Urb SAAB 96 32.15 31.55 30.98 30.53
Normunds Kalvāns SAAB 96 30.69
Kaspars Līviņš Mini 31.73 31.62 31.42 31.20
Gundars PinkaSAAB 96 34.72 33.52 33.23 33.82 Arnolds Kaminskis BMw34.77 34.10 33.63 34.25
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Homme taas Läti Rally 2015 starti.
Tuleb nädalavahetus, kus 3 päeva jooksul saab sõita rallit pikkusega üle 500 km, millest pool on kiiruskatseid.
Tänase seisuga peaks masin korras olema. tee mis tahad aga vana masin vajab pidevalt hoolt, et sellele valule vastu panna, mida ta läbi elama peab! Siiani ennast tublilt näitanud.
Tehtud töödest sai vahetatud veepump ja järgmisl päeval taas. Uus ei pruugi olla tänapäeval enam töökorras! :gun:
samuti sai omatehtud hammasrattale mõned keermestatud avad tehtud ja poldid sisse liimiga keeratud, et hammasvöö peal liikuma ei hakkaks. raudhambad juba sees üle 6000 km.
Lisaks sai masin taas kenad kollased veljed ja mõnusad lamellrehvid.
Nüüd peaks küll rehvide valikut piisavalt olema ,)
Õhtul veel proovin bikernieki rada koos kõikide peale- ja mahasõitudega ja metsateedega pähe õppida, sest esimene katse on seal ja pikkuseks 25 km. Mullu oli sõitmine täiesti nagu udus, kus vaid spidomeeter, mis sadu meetreid luges ja kell... nüüd natukene täpsem meetrilugeja, samas kruusal on rattad niipalju õhus, et testikatsel tuli üht teed kahtepidi sõites 1.38 km peale eksimust juba 40 meetrit , kui veidi kiiremini sõitsin. aga püüame arvestada sellega.
Ning ostsin esituledesse ka kallimad pirnid, mis lausa 130 % rohkem valgust pidid andma. hind oli lisatulede sees kasutavatest hiinlastest 550% kallim, aga hiinlased tunduvad isegi valgemad.
Tuleb nädalavahetus, kus 3 päeva jooksul saab sõita rallit pikkusega üle 500 km, millest pool on kiiruskatseid.
Tänase seisuga peaks masin korras olema. tee mis tahad aga vana masin vajab pidevalt hoolt, et sellele valule vastu panna, mida ta läbi elama peab! Siiani ennast tublilt näitanud.
Tehtud töödest sai vahetatud veepump ja järgmisl päeval taas. Uus ei pruugi olla tänapäeval enam töökorras! :gun:
samuti sai omatehtud hammasrattale mõned keermestatud avad tehtud ja poldid sisse liimiga keeratud, et hammasvöö peal liikuma ei hakkaks. raudhambad juba sees üle 6000 km.
Lisaks sai masin taas kenad kollased veljed ja mõnusad lamellrehvid.
Nüüd peaks küll rehvide valikut piisavalt olema ,)
Õhtul veel proovin bikernieki rada koos kõikide peale- ja mahasõitudega ja metsateedega pähe õppida, sest esimene katse on seal ja pikkuseks 25 km. Mullu oli sõitmine täiesti nagu udus, kus vaid spidomeeter, mis sadu meetreid luges ja kell... nüüd natukene täpsem meetrilugeja, samas kruusal on rattad niipalju õhus, et testikatsel tuli üht teed kahtepidi sõites 1.38 km peale eksimust juba 40 meetrit , kui veidi kiiremini sõitsin. aga püüame arvestada sellega.
Ning ostsin esituledesse ka kallimad pirnid, mis lausa 130 % rohkem valgust pidid andma. hind oli lisatulede sees kasutavatest hiinlastest 550% kallim, aga hiinlased tunduvad isegi valgemad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.