Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Lõdva randmega 3 päevaga üle 1000 kilomeetri, millest üle 500 km Lally latviajn , millest omakorda 13 kiiruskatset üle 240 kilomeetri.
!2 katset läksid arvesse ja neist 9 võitu. Ühe katse aegu veel protsesteerime ja ühe ajad jäeti ära.
Võit!
Tegelikult oli väga supper üritus taas. Kõik algas kuskil teispool Riiat registreerimisega ja siis bikerniekile tagasi. >Ehk tüütuid ummikuid tunde reede õhtul Riias. Siit sinnapoole ja siis tagasi! Muidu ma juba nagu olen riiat hakanud armastama aga nüüd....
Esimene katse ca 25 km bikerniekil ja ümber selle. Pimedas ja statsionaarsete ja mittestatsionaarsete aedade vahel. Ära ei eksinud ja ennem oli aega piisavalt rada läbi töötada. Aga vihma hakkas sadama oli ülilibe!! Kokkuvõttes oli isegi igav! Mullu olime nagu siil udus. Meeldis rohkem. Katse võit.
Teine katse next morning. Bikerniekil. Oli valge ja vihmane veel. Kardi rajal pidamine null! Mitmes - setmes kord vale rehvidevalik! Aga õnneks jäid aiad oma kohale tänu kässarile, mis toimis nagu peab! Taas katsevõit
Edasi paar metsa katset. Eks sama katse kaks korda järjest. Kiirus väike ja jamasid ei teinud. Samamoodi ka kaks järgmist katset. 3, 1, 1, 1 koht. Ajavahed hakkavad väiksemaks muutuma.
Siis metsast Jurmalasse- linnakatsele. Sünkroonsuskatse. 1,35 km kesklinnas. Kiirus taas väike. Rada lihtne, eksida ei saa, kõik aedaega piiratud. Esimene ring. Taas täpseim
ehk 41 sajandikku ideaalajast. Teine ring. teeks nalja võtaks hästi suuuure kaare.....
rehvid ei pea ja kõva hooga ja pauguga pikuti esirattaga üle äärekivi!! Masteri rehvide kõvad küljed pidasid paugule vastu ja finisisse! Ajavahe 5 sajandikku!!!! seega taas võit!
siis vaatasime kuidas suured rallikad seda sõitsid ja pimedus oli kätte jõudnud ja oli päris põnev. Edasi .
Bookingus bronneeritud öömaja oli pime ja telefonid ei vastanud. Uut pesa otsima. Kella 21ks oli siis 2 toaline korter koos Tv ja vanniga. Supper! Võin soovitada! Jurmalas! 25 e öö. Siis Läti estraad ja Raimonds Pauls ja exel.
Uus päev ja 2 esimest katset kinnistel suurte autode rajalõikudel. Kiirus suurem ja natukene juba põnevust. Esimesel katsel 3. koht, kaotus võitjale 13 sajandikku.
Teine katse kah väga stabiilselt ja eelviimane koht. Aga seal on aegadega jama, siiiani. Tabelis on kõigi osavõtjate kaotus eelnevale 1,0 sekundit, ajavõtt toimus elektrooniliselt.ja elektroonilise ajavõtu puhul meil 1, 0 sekundit eisendatakse 10-ks sekundiks. aga olime stabiilsed ja vigu ei teinud. Aga katsed olid juba põnevad!!
11 ja 12 katse olid pikad. Mingi 35 km. Vaid keeruline oli üks koht kuskil majade vahel ja mille me muidugi keeruliseks tegime. Aga tulime puhtalt välja. Tegelikult oli paras kannatamine see.... aga taas närvid pidasid vastu ja mõlemad võitsime! Ei mina uskunud, et suudan niimoodi kannatada....
Viimane oli linnakatse , huvitavaks mineva lõpuga ja mitte toimiva ajasüsteemiga. Kulgesime rahulikult ja lõpuks leidime ka tee finisisse. Aga aegu ei tea ja arvesse ei läinud.
Tulemusi saab näha: http://www.autorally.lv/
Ja niipalju saime teada, et 13 katse peal kokku võeti aegu kokku 73 kohas!!
Tublid lätlased-korraldajad , et pingutavad!
!2 katset läksid arvesse ja neist 9 võitu. Ühe katse aegu veel protsesteerime ja ühe ajad jäeti ära.
Võit!
Tegelikult oli väga supper üritus taas. Kõik algas kuskil teispool Riiat registreerimisega ja siis bikerniekile tagasi. >Ehk tüütuid ummikuid tunde reede õhtul Riias. Siit sinnapoole ja siis tagasi! Muidu ma juba nagu olen riiat hakanud armastama aga nüüd....
Esimene katse ca 25 km bikerniekil ja ümber selle. Pimedas ja statsionaarsete ja mittestatsionaarsete aedade vahel. Ära ei eksinud ja ennem oli aega piisavalt rada läbi töötada. Aga vihma hakkas sadama oli ülilibe!! Kokkuvõttes oli isegi igav! Mullu olime nagu siil udus. Meeldis rohkem. Katse võit.
Teine katse next morning. Bikerniekil. Oli valge ja vihmane veel. Kardi rajal pidamine null! Mitmes - setmes kord vale rehvidevalik! Aga õnneks jäid aiad oma kohale tänu kässarile, mis toimis nagu peab! Taas katsevõit
Edasi paar metsa katset. Eks sama katse kaks korda järjest. Kiirus väike ja jamasid ei teinud. Samamoodi ka kaks järgmist katset. 3, 1, 1, 1 koht. Ajavahed hakkavad väiksemaks muutuma.
Siis metsast Jurmalasse- linnakatsele. Sünkroonsuskatse. 1,35 km kesklinnas. Kiirus taas väike. Rada lihtne, eksida ei saa, kõik aedaega piiratud. Esimene ring. Taas täpseim
ehk 41 sajandikku ideaalajast. Teine ring. teeks nalja võtaks hästi suuuure kaare.....
rehvid ei pea ja kõva hooga ja pauguga pikuti esirattaga üle äärekivi!! Masteri rehvide kõvad küljed pidasid paugule vastu ja finisisse! Ajavahe 5 sajandikku!!!! seega taas võit!
siis vaatasime kuidas suured rallikad seda sõitsid ja pimedus oli kätte jõudnud ja oli päris põnev. Edasi .
Bookingus bronneeritud öömaja oli pime ja telefonid ei vastanud. Uut pesa otsima. Kella 21ks oli siis 2 toaline korter koos Tv ja vanniga. Supper! Võin soovitada! Jurmalas! 25 e öö. Siis Läti estraad ja Raimonds Pauls ja exel.
Uus päev ja 2 esimest katset kinnistel suurte autode rajalõikudel. Kiirus suurem ja natukene juba põnevust. Esimesel katsel 3. koht, kaotus võitjale 13 sajandikku.
Teine katse kah väga stabiilselt ja eelviimane koht. Aga seal on aegadega jama, siiiani. Tabelis on kõigi osavõtjate kaotus eelnevale 1,0 sekundit, ajavõtt toimus elektrooniliselt.ja elektroonilise ajavõtu puhul meil 1, 0 sekundit eisendatakse 10-ks sekundiks. aga olime stabiilsed ja vigu ei teinud. Aga katsed olid juba põnevad!!
11 ja 12 katse olid pikad. Mingi 35 km. Vaid keeruline oli üks koht kuskil majade vahel ja mille me muidugi keeruliseks tegime. Aga tulime puhtalt välja. Tegelikult oli paras kannatamine see.... aga taas närvid pidasid vastu ja mõlemad võitsime! Ei mina uskunud, et suudan niimoodi kannatada....
Viimane oli linnakatse , huvitavaks mineva lõpuga ja mitte toimiva ajasüsteemiga. Kulgesime rahulikult ja lõpuks leidime ka tee finisisse. Aga aegu ei tea ja arvesse ei läinud.
Tulemusi saab näha: http://www.autorally.lv/
Ja niipalju saime teada, et 13 katse peal kokku võeti aegu kokku 73 kohas!!
Tublid lätlased-korraldajad , et pingutavad!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Auto on talvehoolduses.
Esimese ja kõige lihtsama asjana sai plokikaaned Tallinnasse Mäealusele, Jaani juurde remonti viidud.
Viga nagu midagi ei olnudki, mingi 3 või 4 või 5 aastat peal ja puutumatu värk.
Nüüd sai 5 uut klappi, klapi pesad üle freesitud ja kaaned lihvitud 0,05 mm. pesad olla ära tambitud olnud. et solvendamisest poleks piisanud. Võidusõidu värk!
Aga siiani töötasid. Nüüd peaks lihtsalt varem nad hooldussesse viima. Hind oli 227. Aga kui kestavad sama hästi kui muiste, siis olen rahul!
Edit.
Lugesin foorumit ja leidsin, et kaaned sai lasta teha umbes 06.2010, seega üle 5 aasta...
pagan, kus aeg lendab!! Aga hästi tehtud!!!
Esimese ja kõige lihtsama asjana sai plokikaaned Tallinnasse Mäealusele, Jaani juurde remonti viidud.
Viga nagu midagi ei olnudki, mingi 3 või 4 või 5 aastat peal ja puutumatu värk.
Nüüd sai 5 uut klappi, klapi pesad üle freesitud ja kaaned lihvitud 0,05 mm. pesad olla ära tambitud olnud. et solvendamisest poleks piisanud. Võidusõidu värk!
Aga siiani töötasid. Nüüd peaks lihtsalt varem nad hooldussesse viima. Hind oli 227. Aga kui kestavad sama hästi kui muiste, siis olen rahul!
Edit.
Lugesin foorumit ja leidsin, et kaaned sai lasta teha umbes 06.2010, seega üle 5 aasta...
pagan, kus aeg lendab!! Aga hästi tehtud!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna õnnestus Tarust ülejäänud pool mootorit kätte saada.
Astromoto--- Otse väljaöeldud- astronoomilised hinnad. Sinna jätsin 365 raha.
Tegelt olid päris lahedad tüübid, kes kõike nõus tegema, mida klient tahab ja just mingeid erilisi asju ma nagu tahtsingi:
Näiteks kolvisõrme õlituskanalit õlirõnga soonest kaldavaga kolvisõrmele....
Lisaks läks supperlliimiga 1. sil. keps sõrme külge.... lihtsal meeldejätmiseks.
Nüüd peab ootama, millal saksamaal kolvirõngatehas käima pannakse. Pidid jõuluvanaga saatma.
Seniks peaks ploki ära värvima..... nii vist tehakse.... aga see midagi juurde ei anna...
Tegelt saab homme vaadata ja mõõta, mis surveastet on loota.... ennem oli madaldatud ..... seega ka 76 bensu jaoks mõeldud...
Astromoto--- Otse väljaöeldud- astronoomilised hinnad. Sinna jätsin 365 raha.
Tegelt olid päris lahedad tüübid, kes kõike nõus tegema, mida klient tahab ja just mingeid erilisi asju ma nagu tahtsingi:
Näiteks kolvisõrme õlituskanalit õlirõnga soonest kaldavaga kolvisõrmele....
Lisaks läks supperlliimiga 1. sil. keps sõrme külge.... lihtsal meeldejätmiseks.
Nüüd peab ootama, millal saksamaal kolvirõngatehas käima pannakse. Pidid jõuluvanaga saatma.
Seniks peaks ploki ära värvima..... nii vist tehakse.... aga see midagi juurde ei anna...
Tegelt saab homme vaadata ja mõõta, mis surveastet on loota.... ennem oli madaldatud ..... seega ka 76 bensu jaoks mõeldud...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Olen 3,5 nädalat kolvirõngaid ootanud.
Käed sügelevad.
Oleks saanud speedpartsist , sest seal ka müüakse, aga Eestis esindajat pole ja Soome ja Rootsi müüjad mailidele ei vastanud.
Siis tellisin kohalikust keldripoest.
https://secure1.suhtlus.ee/resources/iru.axd?sid=d2947274-8db9-444c-bce2-13afaadd51b0&pathencoded=L2hvbWUvaXZvbWV0c0Bob3QuZWUva2FhbmVkIDIwMTUuIGRldHMuanBn&imagewidth=1200&imageheight=600&imagetransformangle=0&x=a.jpg
Ma ei oska!!!
Käed sügelevad.
Oleks saanud speedpartsist , sest seal ka müüakse, aga Eestis esindajat pole ja Soome ja Rootsi müüjad mailidele ei vastanud.
Siis tellisin kohalikust keldripoest.
https://secure1.suhtlus.ee/resources/iru.axd?sid=d2947274-8db9-444c-bce2-13afaadd51b0&pathencoded=L2hvbWUvaXZvbWV0c0Bob3QuZWUva2FhbmVkIDIwMTUuIGRldHMuanBn&imagewidth=1200&imageheight=600&imagetransformangle=0&x=a.jpg
Ma ei oska!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Lõpuks ometi kolvirõngad käes. Lubati 3...4 nädala jooksul ja vaid 2 päeva läks üle ja asjad kodus ja juba peal kah.
Üks huvitav asi, millele pole kunagi tähelepanu pööranud ja nüüd panin tähele, et mõned kolvid on silindris nagu natukene viltu sees, et üks kolvi serv on ploki kõrgusega tasa, vastasäär natukene madalamal. no muidugi tegu kümnendikega aga siiski, millest see?
plokk sai lihvitud ja augud puuritud. Äkki puuriti viltu?
Üks huvitav asi, millele pole kunagi tähelepanu pööranud ja nüüd panin tähele, et mõned kolvid on silindris nagu natukene viltu sees, et üks kolvi serv on ploki kõrgusega tasa, vastasäär natukene madalamal. no muidugi tegu kümnendikega aga siiski, millest see?
plokk sai lihvitud ja augud puuritud. Äkki puuriti viltu?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täidan päevikut. Pagan, et see piltide laadimine nii keeruline on, muidu paneks mõne kah.
Sai siis jõuagregaat kokku lapatud. Ja juba ka esimese otsa tihendid uued tehtud. Mingist imelikust sinisest materjalist ei sobinud. Ta töötab. Mõlemad summutaja mootoripoolsed otsad taas pragudega. mis paganama metallist neid tehakse, et nad ära pragunevad!?! Peab esmaspäeval taas uued ostma ja külge keevitama. Aga hea, et aasta peavad.
Viimase asjana märkasin, et sädemeandja külgelektrood ei tohi jääda kõige alumisse asendisse, muidu saab paugu pihta! Uhh!
Kehvalt jäi ka manifoldi tihend. Ühelt poolt nihkes 0,5 mm ja teiseltpoolt 2. Kui head materjali saan, teen 3...4 tunniga uue ja proovin taas. jahutuseprobleemid ka kollitamas. Uuel nädalal käin poes ja vaatan, kas gazi või uazi või mosse radikast saab midagi teha. meistrimehed tegid hinnapakkumisi 300 euri kanti, et mu vanast 2 -ribisest 3 ribine teha... Ootan, mõtlen, vaatan veel. vask pidi olema kallis....
Sidur sai kettale ühele poole 0,5 mm paksema katte ja tutika survelaagri.
Imestan 40 aastat vanu tagumisi simmerlinge.. Pis paganama preservatiivi materjalist nad tehtud on, et nad on veel pehmed!? Selle mis sa täna poest ostad vahetad juba sügisel. ( poole aasta pärast ja siis ta kõva kui kivi!)
Sai siis jõuagregaat kokku lapatud. Ja juba ka esimese otsa tihendid uued tehtud. Mingist imelikust sinisest materjalist ei sobinud. Ta töötab. Mõlemad summutaja mootoripoolsed otsad taas pragudega. mis paganama metallist neid tehakse, et nad ära pragunevad!?! Peab esmaspäeval taas uued ostma ja külge keevitama. Aga hea, et aasta peavad.
Viimase asjana märkasin, et sädemeandja külgelektrood ei tohi jääda kõige alumisse asendisse, muidu saab paugu pihta! Uhh!
Kehvalt jäi ka manifoldi tihend. Ühelt poolt nihkes 0,5 mm ja teiseltpoolt 2. Kui head materjali saan, teen 3...4 tunniga uue ja proovin taas. jahutuseprobleemid ka kollitamas. Uuel nädalal käin poes ja vaatan, kas gazi või uazi või mosse radikast saab midagi teha. meistrimehed tegid hinnapakkumisi 300 euri kanti, et mu vanast 2 -ribisest 3 ribine teha... Ootan, mõtlen, vaatan veel. vask pidi olema kallis....
Sidur sai kettale ühele poole 0,5 mm paksema katte ja tutika survelaagri.
Imestan 40 aastat vanu tagumisi simmerlinge.. Pis paganama preservatiivi materjalist nad tehtud on, et nad on veel pehmed!? Selle mis sa täna poest ostad vahetad juba sügisel. ( poole aasta pärast ja siis ta kõva kui kivi!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Esimesed 12 km nüüd proovisõitu tehtud.
Sõita sai vaid tühikäigul ja natukene gaasi. Kui veits rohkem proovisid vajutada siis detonatsioon. Aga paagis ka vaid 95 kütus. Mis edasi saab, peab mõtlema. teine kütus, siis lisandid, siis küünlad äkki jahedamad-.... hilisem süüde?
Sõita sai vaid tühikäigul ja natukene gaasi. Kui veits rohkem proovisid vajutada siis detonatsioon. Aga paagis ka vaid 95 kütus. Mis edasi saab, peab mõtlema. teine kütus, siis lisandid, siis küünlad äkki jahedamad-.... hilisem süüde?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Esimesed 12 km nüüd proovisõitu tehtud.
Sõita sai vaid tühikäigul ja natukene gaasi. Kui veits rohkem proovisid vajutada siis detonatsioon. Aga paagis ka vaid 95 kütus. Mis edasi saab, peab mõtlema. teine kütus, siis lisandid, siis küünlad äkki jahedamad-.... hilisem süüde?
Keerad süüdet hilisemaks siis ju kaob jõud. Oktaanarvu tõstjatest proovi Liqui Moly oma, see oli päris asjalik. Segu rikkamaks ei saa timmida?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna õhtune plaan üks väike proovisõit teha Pärnu-Tallinn-Pärnu.
Nii, et kui kuskil kapott üleval seisan, siis ärge mööda vuhisege! Paela kui pahaloomulist ennet ma kaasa siiski loomulikult ei võta. Ja üle 100 kah ei sõida.
Nii, et kui kuskil kapott üleval seisan, siis ärge mööda vuhisege! Paela kui pahaloomulist ennet ma kaasa siiski loomulikult ei võta. Ja üle 100 kah ei sõida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mootor kestis ca 1500 km.
Vaikselt hakkas suitsema ja nüüd suitseb kõvasti, et kogu maailm suitsu täis.
1. silinder põletab jõhkralt õli. küünal must, teised kõik kollakas-hallid. Proovisin klapisääretihendeid vahetada, ei aitanud. rõhk silindris normaalne. Järelikult....
... õlirõngad. või??
Mis edasi saab?
Rõngad firmalt NPR of Europe GmbH Germany
Koduleht: npr-europe.com
Äkki on kehvad rõngad??
Vahetaks 1 silindril ära, millegi vastu, mida äkki leida suudan, aga kui siis kohe lähevad ka teistes silindrites??
Niigi rõngaid ootasin üle kuu...
Äkki on mõnel ideid?
Aega veel on täpselt 3 kuud.
sellised rõngad siis
Vaikselt hakkas suitsema ja nüüd suitseb kõvasti, et kogu maailm suitsu täis.
1. silinder põletab jõhkralt õli. küünal must, teised kõik kollakas-hallid. Proovisin klapisääretihendeid vahetada, ei aitanud. rõhk silindris normaalne. Järelikult....
... õlirõngad. või??
Mis edasi saab?
Rõngad firmalt NPR of Europe GmbH Germany
Koduleht: npr-europe.com
Äkki on kehvad rõngad??
Vahetaks 1 silindril ära, millegi vastu, mida äkki leida suudan, aga kui siis kohe lähevad ka teistes silindrites??
Niigi rõngaid ootasin üle kuu...
Äkki on mõnel ideid?
Aega veel on täpselt 3 kuud.
sellised rõngad siis
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Äkki on kehvad rõngad??
:freak: Ei tahaks uskuda, et nii kehva kvaliteediga rõngast saab üldse osta mis kestab ainult 1500km, samas mine sa tea...
Komplekteerimise viga ka nagu ei saa olla, kui rõngas valesti või viltu peale oleks läinud oleks kohe ju pilv üleval olnud?
Kuidas muidu detonatsioonist lahti said lõpuks?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Võtsin ülevalt lahti. 1 silinder jõhkralt must. meeletu õli põletamine; samas ka 2 silindril kolb tahmane ja näha õlipõlemise jälgesid. Aga klapid kallikas kollased.
Lätlaste arvamus neist rõngastest tugevalt negatiivne.
Homme võtan kolvi välja . siis näeb edasi.
Lätlaste arvamus neist rõngastest tugevalt negatiivne.
Homme võtan kolvi välja . siis näeb edasi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Viga käes:
Astromoto meeste värk!
Kolvisõrm oli kepsusilmast paigast ära nihkunud ja silindri seinasse mõnusad jäljed sisse hõõrunud.
Pagan küll! Ma uurisin, et mis temperatuuriga nad kepsud soojendavad ja nad rääkisid, et pole vaja, et nad teavad küll jne...
UHH! taas vaja üks plokk puurima viia jne...
Astromoto meeste värk!
Kolvisõrm oli kepsusilmast paigast ära nihkunud ja silindri seinasse mõnusad jäljed sisse hõõrunud.
Pagan küll! Ma uurisin, et mis temperatuuriga nad kepsud soojendavad ja nad rääkisid, et pole vaja, et nad teavad küll jne...
UHH! taas vaja üks plokk puurima viia jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
See on idiootsus sõrmi liimida. Aga arvast!in et mehed teavad mida teevad. Nina ainult maksin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.