5. leht 7-st

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Aug 14, 2016 20:56
Postitas ivomets
Taas päev Lätis ja Bikernekil piinatud masinat nii kuis jõudsin.
Vastu pidas.
Mulluse ajaga sai ligi 3,5 sekundit maha kärbitud.
Tänu minu instruktorile Andris Djacenkole, kes taas oli abiks õige sõidutrajektoori valimisel mõnes kurvis.

See on ikka müstika, palju see trajektoor loeb: kuidas tulla välja sirgele ja siis sirgelt kurvi minna.. pidurdatama!
Kui siiani sain peasirge kiirustablool mingi 127 km/ h, siis täna polnud probleemiks kahel järjestikusel ringil 139 saada. Ja sellise kiirusega kurvi.... Kui lähed õige koha pealt, siis ei saagi aru...
Veel oli juhus kui üks porshce must sirgel möödus aga kurvides läksime reas- ta lihtsalt ei teadnud kus teel paikneda...
Samuti olin kiirem kui V8 ferrari, millega ei pidanud 320 km/h kiirus midagi olema...:cool:
Tegelikult ma läksin mehe käest küsima, et kas tal masinal viga midagi... mul vaid V4 ehk pool mootorit ja olin kiirem!? :headbang:
Ühesõnaga piduri klotsid vaja racing omad teha. Ja samuti ikka jahutuse probleem jõhker! Aga päev oli kena ja päikeseline ja mõnus!!! Aeg oli 1,59.321
Kopika jagu kiirem kui turboclassic cabrio, mil jäi ikka napilt puudu, et peale peasirget küljega betooni panna....
Vot see on see tabloo peasirge lõpus mis näitab su kiirust.... :evil:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Aug 14, 2016 21:02
Postitas S9K
Custom radikas teha, ma saan alu keevitada kui mingi huvi :)

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Aug 14, 2016 22:05
Postitas ivomets
Custom radikas teha, ma saan alu keevitada kui mingi huvi :)


Ma olen neid aluradikaid mõningaid näinud, tänagi üht, millel olid kõverad ca 20 cm torud kah keevitatud ca 2 cm laiustest toru tükkidest.
ei oska midagi arvata.
ise eelistaks messingist. lammarist pole kah sobivat paksu leidnud. mingi volga oma peaks vaatama või isegi gazi...

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Aug 23, 2016 8:23
Postitas ivomets
Olen natukene uurinud pidurite tegemise kohta ja ühed soovitavad alul õli vahetada, teised klotse. Praegu leidsin sellise teema:

Rusikareegel on selline: kui piduripedaal taastub jahtudes endiseks, kuumenesid üle klotsid, kui jääbki pehmeks, läks vedelik keema ja selles on nüüd õhumullid sees. Esimesel juhul aitab kangemate klotside ostmine (ettevaatust siiski: kui liiga kanged ostad, siis nad tänaval kriiksuvad, tolmavad, söövad kettaid ja külmast peast ei pea), teisel juhul vedeliku vahetus kõrgema keemispunktiga vedeliku vastu.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Aug 23, 2016 8:50
Postitas Cyber
Kui sa klotsid klaasiks lased, siis nad ei taastu normaalseks jupp aega. Kui taastuvad kohe peale jahtumist, siis ilmselt ikkagi ei läinud klots vaid vedelik kuumaks.
Vaheta see naturaalne dot4 sünteetilise vastu. Castrol Performance (mul on oma autos kasutusel) või Motuli rbf600 (peaks mannergus olema) näiteks. Klotsid otsi ka kangemad siin on 10 lk juttu nende kohta. Algust ei tasu väga enam vist vaadata, see on ca 10 aastat vana ja materjalid ja värgid on muutunud. Aga noh, nimesid jms saab, mida uurida. Mannergus olid äkki Ferodo 1.11 ?? spetsialistid kommenteerivad... Neil küll külmast peast probleeme pole ja ei kulu väga hullusti ka mitte ja kettad on täitsa OK...

Järgmisena hakkad punutud kattega pidurivoolikuid otsima..;) Ja pidurite jahutamiseks õhutorusid vedama..:P

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Aug 23, 2016 9:16
Postitas mart284
Ma ei tea, mis see lõppkiirus küülikul on, kuid A24 ringil on kaks tõsist pidurdamise kohta Mannergule, mis liigub ehk max 150kmh.
Õli vahetus on igal juhul rangelt soovituslik ja ei ole ühekordne tegevus. Mannerg, mu TBX ja kollane sõidavad(loe: pidurdavad) kõik Motuliga ja see toimib kenalt, seega julgen soovitada:)

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Aug 23, 2016 12:20
Postitas ivomets
No näed, Pid. vedelik vahetatud nagu lupsti!
Ela ise või Pärnus aga Motuli pidurivedelik müügis esimeses ettejuhtuvas kaupluses!
Tulevaks suveks teen tagapidurid kah ringi.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 8:54
Postitas Cyber
Ahjaa, kui mingid kangemad klotsid otsid, siis loe kindlasti läbi sissesõitmise juhend ja järgi seda..:) See mõjutab nende käitumist suht palju.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 9:23
Postitas ivomets
Klotsid tuleb esmalt leida, või sellised millest saaks teha.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 19:25
Postitas mardikas
Kas siit leiab vajalikud klotsid ?
https://svenskasaabklubben.nordicshops.com/category.html/bromsar-92-96

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 21:12
Postitas Cyber
Ma arvan, et sealt leiab igapäeva varuosi, aga mitte võidusõidu kotse.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 21:28
Postitas mardikas
klotsid siit ehk? :http://www.carid.com/1973-saab-96-brakes/
ja näiteks sport kettad:
https://svenskasaabklubben.nordicshops.com/product.html/bromsskivssats-sport-o-mc850?category_id=16

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 21:35
Postitas ivomets
Ma olen ka cyberiga nõus. Vaja leida tabel, kus racing klotside mõõdud sees, sealt midagi valida, relakaga välja lõigata ja kolmnurkseks lihvida või freesida

Asja teeb keeruliseks just see, et saab 96 klotside hõõrdkate on kolmnurkse kujuga, mitte ühepaksune.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 21:59
Postitas OVE
Siin kahed erinevad valmiskujul olemas http://classicsaabracing.com/Order/product.php?sec=24&item=5

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Aug 24, 2016 23:11
Postitas ivomets
Siin kahed erinevad valmiskujul olemas http://classicsaabracing.com/Order/product.php?sec=24&item=5


oo, JAA, neid kallemaid isegi prooviks. :)

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Aug 25, 2016 8:32
Postitas mart284
120€ reising asjade eest ei ole palju, kirjutab lausa, et sobib kuni 900c pidurdamisele:O

http://classicsaabracing.com/Order/detail.php?item=397

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Aug 25, 2016 8:37
Postitas ivomets
Muidugi ei ole. aga eks tuleb ära proovida. Lada 08 omad pidid 220 maksma. neist saaks teha . Vaatame, kirjutasin, mis vastavad.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Aug 25, 2016 9:10
Postitas Cyber
Seal on EBC Yellowstuff klotsid pildil, DP4149R võiks paki kood olla. GreenStuff klotsi pakk on DP2149. Ja need on juba kiilukujuliseks lõigatud.
Minu mäletamist mööda müüb selline butiik nagu Stalem EBC asju siinmail. Märt kindlati teab, ta Turbo-X-il on vist need klotisd all.

Siin on ka Kirjade järgi "competition" klotsid... Aga kelle toode, ei saa aru.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: R Aug 26, 2016 13:33
Postitas ivomets
Tellisin stalemist kollased. pidi 15 . sept. paiku saama . Vaatame, proovime

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: R Aug 26, 2016 13:39
Postitas mart284
EBC kollased on kasutusel turboX, vilistavad korralikult ja minusuguse rahuliku sõitja käes kestavad piisavalt. Ivomets on hull kihutaja ja talle võib väheks jääda, samas kollane klots toimib enamvähem ka külmana ja on kirik keset küla lahendus...

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: R Aug 26, 2016 15:17
Postitas Piktor
Kollast kasutame cupi bemmidel, aga vanasti oli kasutusel sinised oluliselt kauem kestis.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Sept 26, 2016 20:13
Postitas ivomets
Kirjutaks ka siia midagi ja paneks pilte aga hot.ee läks lukku ja ma ei oska kuskile pilte panna, et siin näidata :(

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Sept 26, 2016 20:16
Postitas rantto
upload.ee

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Sept 26, 2016 20:55
Postitas Cyber
Uploadist kaovad pildid vist pikapeale ära, kui neid keegi enam ei vaata vms... kukkel oleks kindlam..

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Sept 26, 2016 23:11
Postitas S9K
Suhtlus punkt ee lehel olev PILV vist isegi laseb otselinkida või kuidas iganes seda nimetatakse.