4. leht 7-st

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: L Apr 23, 2016 11:13
Postitas ivomets
Põhiradikas on ka väikesevõitu, vanasti pandi laiem 900 radikas, aga siis pead tuled välja vahetama, et ruumi teha. Ja kas sul elektri ventikas juba on, see vist ka tõhusam.


praegusel juhul, ehk sel kevadel mu veeradikas koos el. fanniga veel toimis; suveks oli lisaradikas pandud koos arvutifanniga. ja mullu suvel kah toimis. aga siis polnud sellist mootorit. NÜüD KINDLASTI ka jahutussysteem peab võimasm olema. ehitame veel )

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Apr 25, 2016 23:20
Postitas OVE
Pakun, et seal võib ikka mingi muu kala sees olla, pigem kehv õlitus v midagi. Mul läks pidevalt mootor keema ja sai antud piitsa ning sõidetud ikka päris kuumana suvel neid Pärnu otsasid aga mingit kolksu küll sisse ei tulnud.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Apr 25, 2016 23:35
Postitas ivomets
Pole seal mingit erilist kala sees, lihtsalt see ei ole veel valmis võidusõidu mootor. Ja originaal lõtkudega asjad ei saagi võidusõidu mootoril kesta. Just nii see on.
Kusjuurde õli temperatuuri lubatakse kuni 140 kraadi, kui õiged lõtkud ja õige õli.

Sain täna jälle otsapidi targemaks. Arvasin, et need kes puurivad plokki, teavad. Aga vähe teavad. Homme ka kolvid uuesti välja ja lõtk 2x suuremaks!
samuti kui õnnestub uued rem. mõõdus saaled leida paneme vända kah kolksuga sisse.
kolvid peavad külmalt sees lausa kolisema, siis on õige ja kepsud lotendama.
Õpime ja teeme edasi.
Lisaks veel peab jääma 1 jah. vedeliku vooluring läbi suure radika ja ei mingeid väikseid ringe jah. süsteemis lisaks. Ja ei mingit termostaati.
Põnev on!!
Tegelikult netis ju paljud kiitlevad oma 140 hj. V4 -dega aga infot ei tule...seega....arvake mida tahate.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: E Apr 25, 2016 23:59
Postitas OVE
http://www.burtonpower.com/big-end-bearing-set-020-2-3-2-8-2-9-v6-vp91201-020.html

Ma olen omale siit juppe tellinud.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Apr 26, 2016 13:18
Postitas ivomets
Vihastun!! Ma läheks päris kallale neile Astromoto meestele!
leppisime kokku, et lõtk 6 sajandikku kolvi ja silidri vahel.
aga mida tehtud??
tehtud on nominaalist 6 sajandikku vähem! mitte rohkem, mida tahtsin. Ja sama ka eelmisel plokil!

:gun::gun::gun:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Apr 26, 2016 19:55
Postitas arvo92
Vat nii see on, kui lased oma auto kallale kedagi teist. Minulgi on seda juhtunud, kus on asju, mida ise teha ei saa tehniliste vahendite poolest. Ja siis viid kohta, mil võimalused olemas - see võiks ju tähendada ka, et on nende masinate taga mõistlikud inimesed. Aga pigem mitte.

Siin pole enam noomida midagi. Sulle on nii mitu korda nahka tehtud, et kahju hakkab.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Apr 26, 2016 20:14
Postitas Pootsman
Vihastun!! Ma läheks päris kallale neile Astromoto meestele!
leppisime kokku, et lõtk 6 sajandikku kolvi ja silidri vahel.
aga mida tehtud??
tehtud on nominaalist 6 sajandikku vähem! mitte rohkem, mida tahtsin. Ja sama ka eelmisel plokil!

:gun::gun::gun:


Ma soovitan sul lõpetada Astromotoga koostöö tegemise ja mine Tallinnasse Katusepapi tn.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Apr 26, 2016 21:11
Postitas ivomets
Pole hullu. 1 aasta pidigi minema mootori ehitamiseks. Lihtsalt oma tootunnid tuleb tais teha

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Apr 26, 2016 21:52
Postitas S9K
Mina soovitaks ainult R-Koneistut. Ma ei julge nii täpset asja eestlaste kätte anda. Nad ei viitsi vaeva näha ja kõigega on alati kiire. Eriti kui on kibestunud vanamehed pingi taga.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Apr 26, 2016 23:08
Postitas ivomets
Mina soovitaks ainult R-Koneistut. Ma ei julge nii täpset asja eestlaste kätte anda. Nad ei viitsi vaeva näha ja kõigega on alati kiire. Eriti kui on kibestunud vanamehed pingi taga.


Aga ma jõudsin mingeid teid pidi taas otsapidi Lätti. Kus eestlased oma võidusõidu ja ka tänava väntasid teha lasevad.

aga kui needki vanamehed kord pea surevad, kes siis üldse midagi teeb!?
Täna poes suurt mikromeetrit ostes sain kiita, et , mis- kes- kus veel niisugust asja kasutab ja mis sellega teha!:)`

Aga õhtuks sain lihvitud vända kätte ja silindrid said kah juba nominaalmõõtu hoonitud. Vaatab , mõõdab edasi.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Apr 28, 2016 12:37
Postitas ivomets
Äkki õnnestus saaled kah tellida.
Tuleb ikka tundide viisis netis istuda ja erinevate koodide kaudu otsida. olin juba valmis saksast tellima , komplekt koos saatmisega 80 euri. aga eile leidsin Eesist. Esmasel suhtlemisel sain teada, et on olemas 3 komplekti, igas komplekstis 6 silindri saaled ja kokku see ports saatmisega Pärnusse 11.84 eur.
Ootan, vaatan, loodan.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Apr 28, 2016 13:35
Postitas Cyber
Isegi kui valeks osutub, pole eriline kaotus..:D

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Mai 04, 2016 16:14
Postitas ivomets
Mootor taas koos ja esimesed 8 km ka läbitud.
Tulemus:
võrreldes möödunuga on ilm ca 15 kraadi soojem ja õlitemperatuur jäi nüüd 90 kraadi peale. aga vett on vaja sellise ilmaga veel rohkem jahutada.... tuleb tegelda.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Mai 25, 2016 22:52
Postitas ivomets
Kuna mind ja minu masinaid kimbutavad ikka jahutuseprobleemid, siis ostsin täna uue 2-kiiruselise jahutusventilaatori ja proovin seda peale panna. Kui varasem töötas tõmbele ja oli asetatud radika taha ja pöördeid oli vaid 1500 kanti, siis nüüd uus läheb radika ette ja madalamal kiirusel näitas ca 1800 pööret, kiirematel lausa niipalju, et mu tahhokas läks üle võlli. aga juhtmed on jämedad ;) ja undab päris mehiselt.
Homme prooviks selle komplekti ka auto nina ja mootori avhele ära mahutada. Lisaks peab sinna veel õliradikas mahtuma. Ehitame ja vaatame, mis saab!:thumb:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: N Mai 26, 2016 11:40
Postitas Nakataja
Aa mis sa enda jahutamise osas ette võtad? ;)

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Juun 07, 2016 11:21
Postitas ivomets
Ostsin juba vist järjekorras neljanda hapniku anduri ja ajan karburaatoril segusid õigeks.

küll on ikka hea selle laiariba kellaga mängida. paned düüsid sisse ja siis hakkad vaatama mida suuremaks puurida ja mida väiksemaks vahetada .
kõik puurid 1 mm kuni 2 mm-ni 0,1 mm kaupa olemas ja muudkui mõõda ja puuri ja proovisõidul kohe vahet näed.

Aga nüüd ei tea, kas 120 kiiruse peal võiks segu juba 13,4 olla või teeks nii , et 140 peal oleks 13,2 alles?
Tänavale nagu oleks Ok aga dünosse lahja...
Ja vahest ka tänaval mõni tahab võidu teha....:thumb:

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Juun 07, 2016 13:05
Postitas arvo92
Laiariba kellaga?
Tee pilti kah, siis mõistmatud, nagu mina, saavad ka aru, millest jutt käib.

Karburaatori segu parajaks ajamine tundub huvitav. Tahan rohkem teada.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Juun 07, 2016 13:16
Postitas ivomets
Vaja laiariba 02 andurit koos Vems systeemiga. Andur nagu ikka sumbutaja toru sisse ja siis süsteem hakkab segu numbreid näitama.

Täpselt ei tea aga 13 võiks olla selline rikastatud segu vabalthingavale, kus kõige kiirem põlemine ja suurim võimsus.
Nii maanteepeal kruissimiseks ajan kiirusel 100 numbri sinna 15...15,5 kanti ( õige natukene lahja segu, töötab karbussi 1 -ne lõõr vaid). Ja kui siis lapatsi põhja paned ja avab 2-se lõõri on number ca 11,5 ...12 ja sealt hakkab tõusma, praegu kiirendusel põhjagaasiga 120 peal kuskil 13 kanti...

Nüüd võiks mõelda tunnikeseks dünos katsetamisele.... :poke:


Üks link kah



Pilt

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: T Juun 07, 2016 13:30
Postitas S9K
Huvitav oleks võrrelda Särje (Särg AA) töödega. Mis numbrite peale või mis moodi tema neid rallikaid seadistab.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Juun 08, 2016 11:54
Postitas ivomets
Paar videot kah sellest, et kuidas auto töötab ja mis teeb.
Video 1. peene gaasiga kiirendades

Video 2. kellad töös

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Juun 12, 2016 9:14
Postitas ivomets
Nüüd võtsin ette ja lugesin hunniku väismaa lehti sellest, et kuidas segu peab olem kui kasutada hot-cami. Ja selgus, et veel rikkam peab olema. Puurisin uued suuremad augud ja tegingi nii. Kusjuuures mootori töö tühikäigul ja üldse paranes, nyyd töötab stabiilsemalt ja rahulikumalt väikestel pööretel.
Vaatab, mis järgmisel nädalal saab. Peaks ühe pikemaajalise düno külastuse ette võtma. Pühapäeval Bikerniek.

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Juun 15, 2016 17:11
Postitas ivomets
Käisin dünos.

Seda mis toimus oli ikka valus pealt vaadata.

Tegemist vajavad: sumbutaja, õhupuhataja, reguleeruv jagaja ja muidugi sisselase ja weberid. Siis ehk saab äkki midagi.

[img=800x600]http://mb2.live.hot.ee/rps/D/2659564.jpg[/img]

[img=800x600]http://mb1.live.hot.ee/rps/D/2659565.jpg[/img]

Düno video

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Juun 15, 2016 17:38
Postitas Pootsman
Räägi lähemalt, ära ole kade :)
Ligur Motors?
~86hp ja 130nm, see siis rattast või juba korrigeeritud mootori number?
Mis segu tegi ja mis muuta plaanid väljalase, süüte ja kütuse kohapealt?

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: K Juun 15, 2016 17:52
Postitas ivomets
Räägi lähemalt, ära ole kade :)
Ligur Motors?
~86hp ja 130nm, see siis rattast või juba korrigeeritud mootori number?
Mis segu tegi ja mis muuta plaanid väljalase, süüte ja kütuse kohapealt?


Just Ligur. Mul sai igasugu " spetsialistidest" isu täis ja noore ehk JannoLiguri kaudu mõtlesin hakata asja uurima. Ta oli nõus Ja jagas isa Jaanuse numbri. Vägev vana ja päris palju nõu saanud. Ja tema nõuga ehitatud sedakorda mootor ja pidas düno-valu vastu! See on juba hea tulemus.

Segu täispaugu peal 0.8...0.82. aga kuna tegu karpaga, siis alguses rikas.
Jagaja võiks 15 kraadi keerata ikka süüdet. et 4000 oleks lõplik, ennem seda hilisem. teeme ära.
sumpa esimesed otsad erineva pikkusega
ja sellest ka tulenevalt pole voolavust ja ka karpas pole voolavust, sellest vääne madal. see teema tuleb nüüd selgeks teha.
lisaks veel ei mingeid oktaanarvu tõstjaid. ühesõnaga lühidalt asjad sellised.
Ja Ligurilt sain veel kiita kah 2 korda, et vägev värk!!:beer:

Muidugi ta teadis mind kuskilt ajast, kui ma kuskil jäärajal ta poisi ees koha napsasin; ja muidugi ei jätnud ta seda Jannole meeldetuletamast)))))

Saab 96, 1977 ,FIN look, ivomets

Postitatud: P Juun 19, 2016 19:15
Postitas ivomets
Lätist Bikerniekilt tagasi auto terve!!!! :headbang:

Hoidsin küll nagu oma silmatera aga 3 voorus sai õli ikka oma 120 kraadi kätte! kestis siiani. ca 1500 km!