Saab 96 V4 Super, 1978, tynyty

Vasta
metsapoiss
Postitusi: 169
Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
Asukoht:
Auto:

#1

E Nov 20, 2006 4:24

tere, olen siin uus.Minul selline lugu, et läksin ükskord autot ostma, kuna ei teadnud millist osta siis sõbraga mõtlesime, et saagu mis saab, ilma autota koju ei lähe.Sai leht Tallinna linnas lahti tehtud ja hakkasime helistama.3500.- taheti mingi 96-eest,sel ajal ju ei teadnud 96-st mitte midagi.ok. ,läksime kohale ja suure äriga saime selle kohe ümber vormistada ja läks sõiduks.Auto liikus ja polnud üldse paha.Mõni nädal mõõdus ja hakkasid probleemid, mootor läks keema ja seda tihti, lõpuks aga jooksis mul lihtsalt kokku ja oligi kõik.(enda süü, kuna siis tahtsin ju ainult sõita, mitte remontida, süü lasus kraanile, mis takistas suurt ringi)
Aasta mõõdudes tuli tuhin uuesti peale, uurisin muidugi vahepeal ka üht-teist mootorite kohta just 96-tele.
nii tark ma lõpuks olin ,et läksin romula ja ostsin ära Ford-2,0 mootori, mis istub aiste vahele nagu loodud( 2,0 v-6).
Oleks ka ostnud 2,0 v-4 aga seda ei leidnud kusagilt, orginaal mootorit polnud siis võtta või , oli see kallis.
Nii, pika ehitamise peale talvel pea-aegu õues, kus oli mäletamist mõõda 10-15 kraadi külma, sain lõpuks ka masina jooksma.Esialgu polnud jagajat, panin gas.53,või 52, ei mäleta , töötas aga nii kuidas tahtis, ostsin siis õige jagaja, ja oh seda imet--töötas nagu kella värk.Mingi aja mõõdudes ei pidanud vastu esimene õõts hoob ja jälle masin seisis kuna õõts läks katki hoopealt ja tõmbas rooli käes ja vastu puud.Ei juhtunud midagi peale selle, et katki läks ka vända otsas asuv rihmaratas ja simmerlingi tihend.Mõõdus aasta ja hakkasin jälle ehitama.Korda sain ta nüüd küll aga ainuke , mis oli koguaeg puuduseks, oli see et masin ei jahutanud hästi.Mootor oli ju tublisti pikem ja radikas ei mahtunud enam ette ära, vaid tuli panna mujale.Mina panin radika aga soojendus mootori asemele ja soojendus mootori koos soojendus radikaga, mille asendasin m-412 omaga ja asukohaks sai kõrvalistuja jalge ette.(ei tea kas väljendasin selgelt).Aku-juhi jalge ette, prügikasti asemele nurka.
Igastahes oli auto vägev, 180- välja võtta polnud mingi probleem, kõiki lüpsin nagu tahtsin, maanteel läks ka 8- liitrit sajale(normaalse sõiduga).Sõites 80-ga ja kolmanda käiguga, gaasi lisades, tõmbas ratta ringi, nii et paha hakkas.(kruusal)
Lõpuks müüsin maha, kuna jupp läks teise järel.Teine omanik aga ei hoolinud enam ja auto saadeti emeksisse, sain veel ainult dokumendid ja numbrid päästa, mis mul ikka veel alles, õnneks masin ka minu nimel on.
Nüüd 12-aastat hiljem mõtlen,et muretsen endale uuesti sellise, juba uuringi ja uudistan, kus midagi on.Loodan, et pole eriti segane kiri.:eureka:
metsapoiss
Postitusi: 169
Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
Asukoht:
Auto:

#2

E Nov 20, 2006 4:37

sorry, olin hoos ja pealkiri läks nihu,Saab 96 1978 :notworthy: (parandatud nüüd)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

E Nov 20, 2006 8:21

Algselt postitas: tynyty
sorry, olin hoos ja pealkiri läks nihu,Saab 96 1978 :notworthy:


Hei, kasutades oma postituse kõrval Edit nuppu saad muutusi teha oma postituses.

Ning päris hea lugu igastahes :thumb:
Edukat otsimist.
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

E Nov 20, 2006 9:23

Jutt muidugi hea aga pisut vales alafoorumis, ostusoovid peaks ka ostu-müügi alla minema. Siia ikka olemasolevate autode jutud käivad.
PS. Ivomets võib sulle müüa originaali taastatud 96-e, loomulikult piisava pakkumise korral. Ka Stennadil on pakkuda, siin on ilmselt omal rohkem tegemist.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

E Nov 20, 2006 9:35

lahe tegemine olnud! ega sul mõnda pilti sellest monstrumist pole jäänud??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

E Nov 20, 2006 10:38

Nojah, paberite järgi on veel ehk alles...;) Iseasi, kas see 12 aasta tagune teh pass eriti kehtiv on ... Kas meil vahepeal ingit kampaaniat "surnud hingede" kustutamiseks mitte ei tehtud?

Aga mõni pilt ilmsetaks asja ilmselt küll..;) Siis võiks hakata juba pisut mõtlema teema mitteliigutamise peale.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

E Nov 20, 2006 10:48

paberid maksavad veel, nendega saaks ehk veel mõne kena 96 ellu äratada ja legaalseks teha!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#8

E Nov 20, 2006 11:00

to Cyber: muide see surnud hingede kampaania oli vist rohkem ähvardav kui tegutsev, ma helistasin mõni aeg tagasi arki ja selgus, et mu ema nimel on veel saab 99 mille paberid ma dokumendi sahtlist leidsin, kuigi masin läbis sulatus ahju ja arvatavasti on praeguseks kellegi labida vars või riidenagi.


Kaua 96 seda 2,0 liitrise mootori koormust välja kannatas? Kilomeetrites ma mõtlen.
metsapoiss
Postitusi: 169
Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
Asukoht:
Auto:

#9

E Nov 20, 2006 11:43

pabereid peaks saama kasutada,katsun mõned pildid millalgi panna, endal polnud oidu sellest pilti teha aga teine mees vist tegi, läheb võib-olla nats aega.
Ma sõitsin sellega mingi aasta otsa iga päev`ligi 100-km.Pikka sõitu pidi 70-ga sõitma, sest muidu tahtis keema minna, meenus veel see, et kapotile sai teha õhukoguja--tuult radikasse.Hea pilli oleks siis saanud, kui oleks saabi nina umbes
20-30 cm. pikemaks teinud aga mul see võimalus ja raha puudus.Tagavedrud sai välja vahetada 900.esivedrudega, oli ka ülejuhitav muidugi, mootor tiba raskem ju.:)
Vasta