Saab 96, 1977, Eleri/t8
Niih, ehin siis end veits ka võõraste sulgedega.
seisab meil maja ees ka naabrilaste vana Saab. Nende nõusolekul lisasin ta siia oma nimel alla.
Kere tal ilus kuid karpaga on jama ja 2 käiku kadunud. Enne karpa lammutamist läks ilusti käima aga nüüd lihtsalt seisab.
Aga mna nüüd hakkan saama:fight:
Eleri kohe hakkab pilte väiksemaks tegema:red:
seisab meil maja ees ka naabrilaste vana Saab. Nende nõusolekul lisasin ta siia oma nimel alla.
Kere tal ilus kuid karpaga on jama ja 2 käiku kadunud. Enne karpa lammutamist läks ilusti käima aga nüüd lihtsalt seisab.
Aga mna nüüd hakkan saama:fight:
Eleri kohe hakkab pilte väiksemaks tegema:red:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ai ai ai pilt on küll nüüd väha liialt suur. Ma oma suure monitoriga lappans eda kui plakatit. Tee kähku väiksemaks enne kui Mode'd väljast autot putimtamast tulevad ning kisa tõstavad. :)
Aga suht mõnus apastraat. :D
Aga suht mõnus apastraat. :D
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Ai ai ai pilt on küll nüüd väha liialt suur. Ma oma suure monitoriga lappans eda kui plakatit. Tee kähku väiksemaks enne kui Mode'd väljast autot putimtamast tulevad ning kisa tõstavad. :)
uuh jõudsin vist õnneks :D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: Eleri
ja probleemne koht
tsau mis teed kule ma annan sulle selle 2-kurguse solexi vastu viimase peal timmis ja pestud ja säetud 1-kurgulise fordi ( ehk siis FoMoCo karbussi mis esiteks ehituselt ja iseloomult palju lihtsam ning teisalt ka altotsast kuni keskkohani [ RPM ] palju paremini veab ) Tingimus see et sinu solex peab olema 100% komplektne ja lisainfo see et vahetama peaksime need koos manifoldiga och siis kogu selle "istakuga" mille peal see karpa istub ( sisselaskekollektoriks võiks seda 6 mutri lahti keeramise teel eemaldatavat alumiinjumjurakat nimetada) / lihtsustuseks poolvigases keeles märkmetega pildinärakas kaasa/
PP
NURMAALNE:notworthy:
näe herr part tuli õuest küüliku alt arvuti ääre ja kohe hakkas mõte liikuma:) irww
Muidugi sellised soojad talveilmad soosivad küülikuehitajaid:thumb:
..aga muidugi saab ka selle solexi käima. kui tükk aega seisnud-vala ülevalt kohe benssu sisse ja kyll ta käivitub
näe herr part tuli õuest küüliku alt arvuti ääre ja kohe hakkas mõte liikuma:) irww
Muidugi sellised soojad talveilmad soosivad küülikuehitajaid:thumb:
..aga muidugi saab ka selle solexi käima. kui tükk aega seisnud-vala ülevalt kohe benssu sisse ja kyll ta käivitub
Mina pole autoomanik ja ei saa lubada midagi, aga ma räägin omanikule.
Kuulab mis ta ytleb, aga ma kardan et kui sa meil kogu oma ajuga siin maja ees oled sisi me ei lase sind enam minema:D
Kuulab mis ta ytleb, aga ma kardan et kui sa meil kogu oma ajuga siin maja ees oled sisi me ei lase sind enam minema:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kallis Eleri! Sa oled ikka kohe päris ull! Aga ilus ull! Auto värv on ka ilus! Harmoneerub!
EDIT: Ah et seekord päris katusega?
EDIT: Ah et seekord päris katusega?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas tõesti ma ei saanud aru kohe, et eleri on nyyd ka saabi omanik!?
ytle, mis jubinaid sul vaja läheb, et kiiresti sõitma saaksid!?
ytle, mis jubinaid sul vaja läheb, et kiiresti sõitma saaksid!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Eleri pole omanik vaid suuvooder/väike abiline edasi, puhuvad vaid uued tuuled:P Ülalmainitud vahetus jäi ära tookord. Seekord on kõik lubatud, kes ees see mees. :)siiski Herr Küülikuaretajal eesõigus.
Elu tuleb huvitavaks teha.
Elu tuleb huvitavaks teha.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: t8
kui aeg on küps, tuleb väike Eleri ja lüpsab teid kõiki. loodetavasti
:mad:
edite:
varsti saan siis lakisse 96 ga hooldusesse tulla, siis kui oskused omandatud ja vilumus käes ;)
kaua ma ikka ise teen, ammu oleks aeg teenindusse viia, aga pole kuhu viia
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
siit siis ka küsimus( ma arvan, et ivomets paneb kinnisilmi vastuse):
kuda käiguhoovastik kasti küljest lahti käib( seal on küll üks tihvt, aga see ei taha viisakale kohtlemisele alluda. kurjaga jälle kardan kastile liiga teha)?
pooltelgede jaoks tuleb ilmselt sarniir lahti lasta või mahub niisama mööda tulema?
kas kasti tagumine kinnitus on ainult see üks polt, mis salongist kummikorgi tagant paistab?
ja nobedate näppude voor algab nüüd...
tänud ette
kuda käiguhoovastik kasti küljest lahti käib( seal on küll üks tihvt, aga see ei taha viisakale kohtlemisele alluda. kurjaga jälle kardan kastile liiga teha)?
pooltelgede jaoks tuleb ilmselt sarniir lahti lasta või mahub niisama mööda tulema?
kas kasti tagumine kinnitus on ainult see üks polt, mis salongist kummikorgi tagant paistab?
ja nobedate näppude voor algab nüüd...
tänud ette
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ok. Midagi juba koidab. Tõsi küll Sassi kaasabil. Arvestades mõningate kodanike näpuosavust, et näiteks 3L V6 mootoriga küülik? Keskmootoriga? Aga millegi kuradi pärast on siis vaja karbussi vahetada? Peab vist veel ühe Sassi ligi võtma.
Laki tänaval oligi kuidagi vaikseks jäänud...
Laki tänaval oligi kuidagi vaikseks jäänud...
Algselt postitas: t8
siit siis ka küsimus( ma arvan, et ivomets paneb kinnisilmi vastuse):
kuda käiguhoovastik kasti küljest lahti käib( seal on küll üks tihvt, aga see ei taha viisakale kohtlemisele alluda. kurjaga jälle kardan kastile liiga teha)?
Minu teada on see tihvt koonustihvt mille otsas on mutter. Mutter lahti keerata ja mutri poolt tihvt välja lüüa.
pooltelgede jaoks tuleb ilmselt sarniir lahti lasta või mahub niisama mööda tulema?
Sellele küsimusele ma vastust ei mäleta:)
kas kasti tagumine kinnitus on ainult see üks polt, mis salongist kummikorgi tagant paistab?
Jah.
ja nobedate näppude voor algab nüüd...
tänud ette