2. leht 4-st

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 7:40
Postitas Eleri
Minu osa asjas:D lisaks foorumiuuendamiselePilt

Lisatud failid

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 13:11
Postitas Eleri
Ausõna teen tööd:PPilt

Lisatud failid

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 13:13
Postitas vallikas
Kas toon Sulle tabureti :D? Mul on kaks tükki kodus, endal remondi jaoks pole nii palju vaja :P

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 13:16
Postitas Cyber
Eleri.. pssst... pildi lisamisel postitusele ei ole vaja neid img tag'e lisada, neid on vaid linkimisel vaja..;)

OT ja pisut norimine: Huvitav, miks on vaja tõstuk nii kõrgele tõsta, et peab kikivarvukil seisma seal.:D Ja tööriistad niimoodi põrandal! Võta siis juba mingi ratastega kast või laud kõrvale, omal ka lihtsam...

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 13:38
Postitas Eleri
tag -e enam ei lisa:red:

ja tõstuk oli nii kõrgel, kuna ma alles katsetasin kõrgust, võtmed on põrandal kuna blond ei tea suurusi ja ma väsisin edasi tagasi riiulite vahel jooksmisest:D neid võtmeid on põrandal, mul taskus, krae vahel ja käes ka veel:P

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 13:50
Postitas Jaanus
Mulle on ka Saab 96 viimasel ajal väga meeldima hakanud :love:
Streetrace foorumis oli ühel toredal inimesel üks üle, oleks vaba raha, ostaks ka endale :headbang:

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 22:13
Postitas janek555
Kas värviks on "cardinal red metallic" ? Mõtlen just tehase värvi ja tegu siis rootsi tehase toodanguga?

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: R Okt 24, 2008 22:23
Postitas Eleri
Dokumendid küll lakis, ja värvi ei mäleta, kuid sildid olid, et Manufactured by Saab, teine silt Made in Finland.
Ei vist pole Rootsi tehase toodang

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: T Nov 04, 2008 10:55
Postitas Eleri
Tegutsemine käib

Lisatud failid

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: T Nov 04, 2008 10:59
Postitas Cyber
Ikka väga vähe järgi jäänud teisest..:P

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: T Nov 04, 2008 11:08
Postitas kaarel
Pigem on see pärast kokkupanekut järele jäänud jupp, mida ei osanud kuskile sobitada ja mille puudumine ei mõjuta kuidagi auto sõiduomadusi.

Vat on NAINE!
:notworthy:

Algselt postitas: Cyber
Ikka väga vähe järgi jäänud teisest..:P

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: T Nov 04, 2008 11:39
Postitas Eleri
mehed mehed, te olete väga valel teel:P vaatame pilti tähelepanelikult

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: T Nov 04, 2008 11:49
Postitas Cyber
Einoh, ma saan aru, et tegelikult on too küülik seal tõstukil.. ja antud jupp on valet värvi jms. Aga nii hea on ju torkida..:D

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 12:54
Postitas Rasmus
Antud pilt ilmestab tõenäoliselt seda, mida Eesti küülikuaretuse ajaloos pole veel keegi ette võtnud ( vähemasti mitte sellisel tasemel ). Ehk siis vanale küülikule aretatakse külge teise auto nina, et siis selle poolraamide vahele originaalkinnituste külge paigaldada mõni sooritusvõimelisem mootor koos käigukasti ja muu mudruga.


On mul õigus?

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 13:00
Postitas Eleri
Mitte päris:D a oled õigemal teel

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 13:10
Postitas S9K
V6 ikka meisterdate või mida? Kas on tegemist ärisaladusega :P

Leidsin ühe huvitava pildi, V6 aretajatel pisut vaatamist aga ainult pisut

Link kah
http://www.vsaab.com/Thor/thor_index.html
Pilt

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 13:27
Postitas Cyber
Algselt postitas: Rasmus
Antud pilt ilmestab tõenäoliselt seda, mida Eesti küülikuaretuse ajaloos pole veel keegi ette võtnud ( vähemasti mitte sellisel tasemel ). Ehk siis vanale küülikule aretatakse külge teise auto nina, et siis selle poolraamide vahele originaalkinnituste külge paigaldada mõni sooritusvõimelisem mootor koos käigukasti ja muu mudruga.


On mul õigus?

Pisut valel teel ..:) Eesti küülikuarenduse ajaloos on täiesti olemas peatükk, mida sa kirjeldad. Pildiline tõestus. See auto peaks selle aasta numbri sees sõitvaks saama.
Aga tegelikult ma aiman, mis värk. Aga las tegijad ise ütlevad..:)

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 13:40
Postitas Martin460
Käisin ka vaatamas seda asja...punane kolakas seal saabi all põrandal on tagaveolise isendi oma?...kuna sinna V8-t tõenäoliselt ei panda siis ma ei viitsinud rohkem süveneda ka.

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 13:45
Postitas Eleri
Ei ole tagaveolise oma, ikka täitsa Saabi oma

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 14:01
Postitas roomlane
kui mitte V8 siis äkki T8?

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 14:39
Postitas Rasmus
Jätkame äraarvamismängu...

Teise auto ninaosa küüliku kere külge sobitamine koos sinna sobiva mootori, käigukasti ja veermikuga tundub vähemasti minu jaoks üsna mõistliku ja loogilise olevat. Midagi muud ei oskagi pakkuda.

Samas uudishimu närib hinge!

Kas küüliku allesjääva kere välised mõõdud ja proportsioonid jäävad samaks?

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 14:43
Postitas Eleri
Kui siis muutub veidi veidi, Saabi mitte tundvale inimesele, ei tohiks väga silma hakata

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 15:12
Postitas suur
Et ilma turbota saab (isegi küülik), pole mingi saab?

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 15:56
Postitas Rasmus
Algselt postitas: Eleri
Kui siis muutub veidi veidi, Saabi mitte tundvale inimesele, ei tohiks väga silma hakata



Igatahes jõudu ja jaksu teile teie püha ürituse juures!

Saab 96, 1977, Eleri/t8

Postitatud: N Nov 06, 2008 16:12
Postitas Eleri
Algselt postitas: suur
Et ilma turbota saab (isegi küülik), pole mingi saab?

Just just:P