Saab 96, 1975, Arhitekt

Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#26

T Mai 12, 2009 10:42

pid trummel käib maha, kui keskelt suur mutter lahti keerata.
ja 96 klotsid on tavaliselt päeva tellimus. vaheta poodi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#27

T Mai 12, 2009 10:52

okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#28

T Mai 12, 2009 11:03

Algselt postitas: arhitekt
okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel


kruvikad äärte vahele ja peab tulema.

käsika tross ka järgi anda ennem või lahti tagant võtta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#29

T Mai 12, 2009 16:07

Aitab ka trumli pihta koputamine, vaskhaamriga näiteks. Aga üldiselt jah, laia kruvikaga maha ta tuleb lõpuks, kord ühelt, kord teiselt poolt kangutades.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#30

T Mai 12, 2009 16:14

Algselt postitas: arhitekt
okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel


Taga on reguleer polt,nelikant peaga, selle pead maha keerama. Tõenäoliselt on sul trummlid kulunud ja klotsid istuvad trummlis nagu pesas ja hoiavadki kinni.
Reguleering on koonjas ja kantidega,maha tuleb vastupäeva,võib vajada leotamist.

Lisatud failid
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#31

E Mai 18, 2009 12:14

Algselt postitas: krss
Kusjuures, see auto on tõesti päriselus veel kenam kui piltidel!:notworthy:


Sai ka reedel nähtud - on tõesti :thumb:
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#32

N Juul 23, 2009 17:03

Peale pikka hoovõtmist sai lõpuks Saabil vahetatud (teistkordselt) 1. silindri kolb ja kui juba hoog sees, siis läksid vahetusse ka rooliotsad, tagumised piduriklotsid ja alla läksid kõik uued Continentali rehvid.
Ülevaastusseeria tipphetkeks oli VIN-koodi mitteleidmine. Otsisin abi ka ARK'st, kes lubasid uue koodi väljastada, kuid pädevam nõu tuli Ivometsalt, kes soovitas tagumise istme ette vaadata.
Lõpuks on peale 11 kuulist pausi minu roheline nool jälle tänavatel...

Lisatud failid
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#33

N Juul 23, 2009 20:09

Sul see plekist lätakas mootoriruumist siis läinud?
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#34

N Juul 23, 2009 20:19

Selle koha peal veel vaid needi augud.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#35

E Sept 07, 2009 12:17

Said vea teada?
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#36

P Aug 22, 2010 13:17

Näita nüüd pidurüüs küüliku pilti kah :thumb:
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#37

N Sept 23, 2010 10:03

Juhtus siis nii, et sai lastud ka ennast sõidutada.
Arhitektidena sai Saabi pidurüü valikul lähtutud motost "Less is more".
Lõpuks ka pilt läbi fotograaf Annika Metsla silme läbi:

Lisatud failid
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#38

N Sept 23, 2010 10:07

Veel üks pilt Annika Metslalt.

Lisatud failid
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#39

N Sept 23, 2010 19:25

super :thumb:
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#40

R Sept 24, 2010 11:48

Väga lahedad pildid! Saab on ikka pulmaautoks super ja roheline ja valge hea kombinatsioon. Õnne!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#41

K Nov 24, 2010 11:01

Mõeldes kevadele, mil Saab jälle talveunest ärkab, õnnestus mul Rootsist tellida sellised plekitükid!
Väidetavalt on tegemist küüliku originaal raadiokinnitusega (kindalaekasse), aga minul ei ole selle kohta rohkem tõendeid kui müüja väide. Oma kujult nad sinna sobivad.
Kas keegi kinnitaks/lükkaks ümber detailide originaalsuse?

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#42

K Nov 24, 2010 11:19

ma arvan, et sobib küll aga sul pilt tagurpidi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#43

K Nov 24, 2010 11:36

Praegu on mul ka raadio selles kohas, aga kuna kinnitus on isearetatud, siis pidin kindalaeka ära lõhkuma.
Siit küsimus, et ega kellegi ei ole mõnd enamvähem seisukorras tervet kindalaegast?

Lisatud failid
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#44

K Nov 24, 2010 12:47

Mõtled papist sisu? Või luuki? Kusagil nagu oli üks sisu, loodetavasti ei visanud minema :conf:
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#45

K Nov 24, 2010 12:50

mõtlen papist sisu.
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#46

K Nov 24, 2010 15:26

Mõni aeg tagasi õnnetus hankida ka Saab 96 originaal tungraud ja tekkis küsimus.
Kui inimene ostis ~30 aastat tagasi poest küüliku, siis milline tööriistakomplekt sellega kaasas oli (kui oli)?
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#47

K Nov 24, 2010 15:35

Peaks olema originaalis mingisugune presentkott tööriistadega (umbes nagu ladal), aga mis seal sees peab olema seda ei oska öelda.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#48

K Nov 24, 2010 15:38

Mul peaks olema mingi soomekeelne küüliku kasutusjuhend vaatan järgi äkki seal on mingeid vihjeid. Üks koht kuhu saaks raadio veel panna on keskmiste ventavade( mis on tuhatoosi all) alla.
arhitekt
Postitusi: 119
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:19
Asukoht:
Auto:

#49

N Nov 25, 2010 9:48

Leidsin netist sellise pildi, parempoolne peakski olema tööriistakott. Jääb veel saladuseks mis seal sees on? Kas Eestis ei ole kellelgi sellist alles?
Pilt
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#50

N Nov 25, 2010 13:21

Selliselt pakitud tööriistakomplekte müüakse tööriistapooides - reeglina on nii pakitud mutrivõtmekomplektid. Osta mõni selline komplekt, mõne mittevajaliku võtme asemele pane paar kruvikeerajat ja näpitsad ja ongi olemas. Üldiselt võib arvata, et selle aja autos olid kaasas mingisugused tangid, paar mutrivõtit, kindlasti küünlavõti ja rattavõti. Võtmed pidid olema sellised, et nendega saaks teha elementaarsed hooldustööd nt käigukasti ja mootori õlipunnid lahti keerata, küünlaid vahetada. Paar kruvikeerajat tulede lahti võtmiseks pirnide vahetusel. Teha pidi saama neid töid millest on juttu kasusjuhendis.
Vasta