1. leht 3-st

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: P Juun 18, 2006 16:49
Postitas ivomets
uus välimus:

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Dets 13, 2006 13:44
Postitas arhitekt
Kusjuures, see auto on tõesti päriselus veel kenam kui piltidel... ja nüüdsest ka minu hoovis :cool:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Dets 13, 2006 13:48
Postitas kaarel
Algselt postitas: arhitekt
Kusjuures, see auto on tõesti päriselus veel kenam kui piltidel... ja nüüdsest ka minu hoovis :cool:


Ja kus see sinu hoov asub? ;)

EDIT: Loomulikult õnnitlused ka. Usutavasti tegi Ivomets uue omaniku kohta ülipõhjaliku taustauuringu, mistõttu võivad kõik foorumlased kindlad olla, et see iludus sai heasse perre. :thumb:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Dets 13, 2006 14:39
Postitas strife
palju õnne ilusa autu puhul:D

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Dets 13, 2006 15:35
Postitas Cyber
Et siis jätkame uue nime all..:)

Auto ehitamise lugu näeb siit teemast

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Dets 13, 2006 15:52
Postitas optimus
õnne!

Kas auto on mõeldud igapäeva liikuriks v pühapäeva autoks?

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Dets 13, 2006 16:07
Postitas arhitekt
Idees pühapäeva autoks, aga hetkel nii vaimustuses, et olen iga päev liikvel. Aga eks ta ka peatselt talveks garaazi läheb.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Dets 13, 2006 18:00
Postitas ivomets
mu 95 läks ka sellise arvestusega, et natuke vahest vaja sõita.
tegelik elu näitas midagi muud ;)

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Dets 14, 2006 0:19
Postitas stennadi
Seltsimees Arhitekt on väga asjaliku valiku teinud.
Soovin õnnelikke kilomeetreid uue autoga :beer:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Jaan 03, 2007 17:09
Postitas Andrus99
Oooh, nüüd taipasin, et see sama auto seisab ju päevasel ajal mu kontori kõrval parklas. Iga kord kui mööda sõidan keeran endal kaela tagurpidi ja põhjustan peaaegu avarii. Väga ilus auto :notworthy:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Veebr 19, 2007 13:55
Postitas arhitekt
Paneks mõne uuema pildi ka vahepeal siia.
Pildid tehtud Uunikute Talverallil, kaardilugeja Pelle poolt.

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Veebr 19, 2007 13:57
Postitas arhitekt
Tegelikult sellele peaks järgnema pilt kus olen vallis ;)

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Veebr 19, 2007 14:02
Postitas suur
Näe, hoplaa klassik ka servast paistab. Aga vahvad pildid.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Veebr 19, 2007 15:17
Postitas hoplaa
Auto on igati kompu, pakkusin Arhitektile vahetust välja, aga ta kurivaim keeldus.

Erinevate piltide pealt on näha, kuidas autot lükatakse. Kas starter on nõrgim lüli?

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Veebr 19, 2007 15:32
Postitas part
äge! :thumb:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Veebr 19, 2007 15:47
Postitas arhitekt
Algselt postitas: hoplaa
Erinevate piltide pealt on näha, kuidas autot lükatakse. Kas starter on nõrgim lüli?


Oli jah nii, et stardijoonele sõites suri mootor välja ning koheselt anti ka start. Auto näitas iseloomu.;)

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Veebr 21, 2007 18:54
Postitas Lepa
Pildid on tõesti hästi välja kukkunud :)

Kuidas ralli iseenesest oli?

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: R Veebr 23, 2007 0:48
Postitas arhitekt
Mina jäin ralliga väga rahule. Natuke kurb ainult, et UUNIKUTE talverallist võtavad osa peamiselt 30 aastat vanad žigulid ja volgad, mitte et mul midagi nende vastu oleks, aga võiks väheke mitmekesisem olla see mudelivalik.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: R Veebr 23, 2007 10:06
Postitas v6sa
Rahu, rahu. Küll neid huvitavamaid masinaid ka tuleb. Oli ju seekordki väljas nii kastiga Jeep kui MB W110, rääkimata fanattide punasest Fiatist. Ja saabegi oli mitu stardis.

Samas tiksub aeg armutult nende sigullide-mossede-sapakate kahjuks. Need masinad, mida ajahamba eest kaitstakse, on ilmselt vastava ellusuhtumisega inimeste käes ja seega väärivad teatud aja pärast kohta uunikute talveralli stardis ilma igasuguse kahtluseta.

Vabandan OT pärast.

Aga roheline küülik on muhe. Lükates ei saanud arugi, kui käima läks. Mootor tundus üsna tihe (või maha jahtunud).

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: R Veebr 23, 2007 10:21
Postitas arhitekt
Algselt postitas: v6sa
Aga roheline küülik on muhe. Lükates ei saanud arugi, kui käima läks. Mootor tundus üsna tihe (või maha jahtunud).


ooo - suured tänud, et eluvaimu sisse puhusid;)

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Mär 08, 2007 16:59
Postitas KT100
Võisin ma seda iludust täna Raplas näha? :thumb::love:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: T Mär 13, 2007 21:32
Postitas Lepa
Ja mina nägin Stockmani parklasse sisse keeramas... Jalutasin just poepoolt välja, kui nägin, et jube tuttavad tuled pööravad sisse, mis see muu ikka olla võib kui küülik - tuju läks hetkega kõvasti paremaks ;)

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: R Mai 08, 2009 10:58
Postitas arhitekt
Natuke juttu ka siia:
ajasin peale pikka talve Saabi garaazist hoovi. Hääle järgi podises mootor väheke ebaühtlaselt ning lisaks ajas õlivarda torust sinist suitsu välja. Mõõtsin mootori komperssiooni ära (ma ei tea kui õigesti või valesti ma seda tegin) ning 1. silindiril oli 3,7Bar'i, 2.ja 3. silindris 6Bar'i ja 4. silindris 7Bar'i
Pole ma eriline geenius, aga ise hakkaks viga otsima 1. silindri kolvirõngastest!

Või on kellelgi targemaid soovitusi, enne kui mootori molekulideks võtan?

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: R Mai 08, 2009 11:12
Postitas ivomets
klapid on tavaline märksõna,, ehk klappide vahed.
ja see keerab paljud asjad tuksi, kui need liiga väiksed!
see mootor sai uued kolvirõngad.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:35
Postitas arhitekt
Paar küsimust küüliku pidriklotside teemal laiale ringile:
1. Kuidas saab tagumistelt ratastelt selle piduritrumli maha? minu arusaamist mööda on ta kinni ühe mutriga, kuid maha ikka ei saa! On seal veel mingi nipp või ikka toorest jõudu vaja?
2. Kas kuskilt on saada ka esimesi piduriklotse? Poest küsides väidavad, et Saab 96'le ei toodeta enam, aga on äkki mõni alternatiiv?