2. leht 3-st

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:42
Postitas ivomets
pid trummel käib maha, kui keskelt suur mutter lahti keerata.
ja 96 klotsid on tavaliselt päeva tellimus. vaheta poodi

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:52
Postitas arhitekt
okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: T Mai 12, 2009 11:03
Postitas ivomets
Algselt postitas: arhitekt
okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel


kruvikad äärte vahele ja peab tulema.

käsika tross ka järgi anda ennem või lahti tagant võtta.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: T Mai 12, 2009 16:07
Postitas Lepa
Aitab ka trumli pihta koputamine, vaskhaamriga näiteks. Aga üldiselt jah, laia kruvikaga maha ta tuleb lõpuks, kord ühelt, kord teiselt poolt kangutades.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: T Mai 12, 2009 16:14
Postitas janek555
Algselt postitas: arhitekt
okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel


Taga on reguleer polt,nelikant peaga, selle pead maha keerama. Tõenäoliselt on sul trummlid kulunud ja klotsid istuvad trummlis nagu pesas ja hoiavadki kinni.
Reguleering on koonjas ja kantidega,maha tuleb vastupäeva,võib vajada leotamist.

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Mai 18, 2009 12:14
Postitas Lepa
Algselt postitas: krss
Kusjuures, see auto on tõesti päriselus veel kenam kui piltidel!:notworthy:


Sai ka reedel nähtud - on tõesti :thumb:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Juul 23, 2009 17:03
Postitas arhitekt
Peale pikka hoovõtmist sai lõpuks Saabil vahetatud (teistkordselt) 1. silindri kolb ja kui juba hoog sees, siis läksid vahetusse ka rooliotsad, tagumised piduriklotsid ja alla läksid kõik uued Continentali rehvid.
Ülevaastusseeria tipphetkeks oli VIN-koodi mitteleidmine. Otsisin abi ka ARK'st, kes lubasid uue koodi väljastada, kuid pädevam nõu tuli Ivometsalt, kes soovitas tagumise istme ette vaadata.
Lõpuks on peale 11 kuulist pausi minu roheline nool jälle tänavatel...

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Juul 23, 2009 20:09
Postitas Lepa
Sul see plekist lätakas mootoriruumist siis läinud?

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Juul 23, 2009 20:19
Postitas arhitekt
Selle koha peal veel vaid needi augud.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: E Sept 07, 2009 12:17
Postitas Lepa
Said vea teada?

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: P Aug 22, 2010 13:17
Postitas Lepa
Näita nüüd pidurüüs küüliku pilti kah :thumb:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Sept 23, 2010 10:03
Postitas arhitekt
Juhtus siis nii, et sai lastud ka ennast sõidutada.
Arhitektidena sai Saabi pidurüü valikul lähtutud motost "Less is more".
Lõpuks ka pilt läbi fotograaf Annika Metsla silme läbi:

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Sept 23, 2010 10:07
Postitas arhitekt
Veel üks pilt Annika Metslalt.

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Sept 23, 2010 19:25
Postitas Lepa
super :thumb:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: R Sept 24, 2010 11:48
Postitas dreamer12
Väga lahedad pildid! Saab on ikka pulmaautoks super ja roheline ja valge hea kombinatsioon. Õnne!

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 11:01
Postitas arhitekt
Mõeldes kevadele, mil Saab jälle talveunest ärkab, õnnestus mul Rootsist tellida sellised plekitükid!
Väidetavalt on tegemist küüliku originaal raadiokinnitusega (kindalaekasse), aga minul ei ole selle kohta rohkem tõendeid kui müüja väide. Oma kujult nad sinna sobivad.
Kas keegi kinnitaks/lükkaks ümber detailide originaalsuse?

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 11:19
Postitas ivomets
ma arvan, et sobib küll aga sul pilt tagurpidi

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 11:36
Postitas arhitekt
Praegu on mul ka raadio selles kohas, aga kuna kinnitus on isearetatud, siis pidin kindalaeka ära lõhkuma.
Siit küsimus, et ega kellegi ei ole mõnd enamvähem seisukorras tervet kindalaegast?

Lisatud failid

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 12:47
Postitas Lepa
Mõtled papist sisu? Või luuki? Kusagil nagu oli üks sisu, loodetavasti ei visanud minema :conf:

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 12:50
Postitas arhitekt
mõtlen papist sisu.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 15:26
Postitas arhitekt
Mõni aeg tagasi õnnetus hankida ka Saab 96 originaal tungraud ja tekkis küsimus.
Kui inimene ostis ~30 aastat tagasi poest küüliku, siis milline tööriistakomplekt sellega kaasas oli (kui oli)?

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 15:35
Postitas stennadi
Peaks olema originaalis mingisugune presentkott tööriistadega (umbes nagu ladal), aga mis seal sees peab olema seda ei oska öelda.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: K Nov 24, 2010 15:38
Postitas stennadi
Mul peaks olema mingi soomekeelne küüliku kasutusjuhend vaatan järgi äkki seal on mingeid vihjeid. Üks koht kuhu saaks raadio veel panna on keskmiste ventavade( mis on tuhatoosi all) alla.

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Nov 25, 2010 9:48
Postitas arhitekt
Leidsin netist sellise pildi, parempoolne peakski olema tööriistakott. Jääb veel saladuseks mis seal sees on? Kas Eestis ei ole kellelgi sellist alles?
Pilt

Saab 96, 1975, Arhitekt

Postitatud: N Nov 25, 2010 13:21
Postitas stennadi
Selliselt pakitud tööriistakomplekte müüakse tööriistapooides - reeglina on nii pakitud mutrivõtmekomplektid. Osta mõni selline komplekt, mõne mittevajaliku võtme asemele pane paar kruvikeerajat ja näpitsad ja ongi olemas. Üldiselt võib arvata, et selle aja autos olid kaasas mingisugused tangid, paar mutrivõtit, kindlasti küünlavõti ja rattavõti. Võtmed pidid olema sellised, et nendega saaks teha elementaarsed hooldustööd nt käigukasti ja mootori õlipunnid lahti keerata, küünlaid vahetada. Paar kruvikeerajat tulede lahti võtmiseks pirnide vahetusel. Teha pidi saama neid töid millest on juttu kasusjuhendis.