Saab 96 Bifuel , 1972, Ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Paar aastat juba otsinud, et kust saama, lõpuks sain. Ja taas siitsamast foorumist. Maksin raha ja võtsin sõbralt suure jeebi ja päris treileri ja poiss kaasa ja läksin järele.
Müüa tuli ka appi ja 1,5 tundi tassisime kola masinasse, mis oli algul täitsa tühi, et kahekesi ilma vaevata treilale lükkasine. See oli vist neljapäeval. Lõpuks oli masin kola täis, jeep kola täis, treila kola täis, nii et gaasiballoni panime treila tiisli peale. mujale lihtsalt ei mahtunud.
Jah, see 96 panna lpg peale jooksma.
Tänasega on nii, et mootor sai uued kaaned ja veel 1001 asja ja töötab. Sai ka esimesed meetrid sõidetud. Main ise tegelikult roostele üsna hästi vastupidanud ja viimati keegi kolhoosimees keevitanud . Käib kah! Üle tegema ei hakka. Edasise roostetamise piirame hästi ja korralikult. Autoga sai kaasa ka teise masina jagu kõiksugu jubinaid, mis kasuks tulevad, et kui veel kunagi midagi teha. Hea on kui kohe võtta. ))
Sain ka täiesti terve esiklaasi, mille panin keset hoovi pirnipuu najale, et keegi, kuidagi sinna pihta ei lähe..... Tuli tuul ja viskas kuuri katuselt eterniidi...... Ja täpselt auto ja klaasi vahele. See on saatuse märk!
Müüa tuli ka appi ja 1,5 tundi tassisime kola masinasse, mis oli algul täitsa tühi, et kahekesi ilma vaevata treilale lükkasine. See oli vist neljapäeval. Lõpuks oli masin kola täis, jeep kola täis, treila kola täis, nii et gaasiballoni panime treila tiisli peale. mujale lihtsalt ei mahtunud.
Jah, see 96 panna lpg peale jooksma.
Tänasega on nii, et mootor sai uued kaaned ja veel 1001 asja ja töötab. Sai ka esimesed meetrid sõidetud. Main ise tegelikult roostele üsna hästi vastupidanud ja viimati keegi kolhoosimees keevitanud . Käib kah! Üle tegema ei hakka. Edasise roostetamise piirame hästi ja korralikult. Autoga sai kaasa ka teise masina jagu kõiksugu jubinaid, mis kasuks tulevad, et kui veel kunagi midagi teha. Hea on kui kohe võtta. ))
Sain ka täiesti terve esiklaasi, mille panin keset hoovi pirnipuu najale, et keegi, kuidagi sinna pihta ei lähe..... Tuli tuul ja viskas kuuri katuselt eterniidi...... Ja täpselt auto ja klaasi vahele. See on saatuse märk!
Viimati muutis ivomets, E Juul 05, 2021 11:18, muudetud 1 kord kokku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Millised lahedad kirjadega päikesesirmid leidsin autost.
Tehnilise poole pealt veel vaja tagapidurid teha, siis võiks nagu hakata mõtlema, mis kerega ette võtta. Autoga sain kaasa ka mingid tuunitud ehk laiemaks tehtud tiivad. Esimesed tunduvad päris lahedad olema. ja laiad veljed ka. aga ainult 2.peaks kokku panema ja vaatama, milline elukas välja näeb. Samas on ka orig. tiivad, millega läheks lihtsamalt, aga kas kõik peab nii lihtne olema!?
Tehnilise poole pealt veel vaja tagapidurid teha, siis võiks nagu hakata mõtlema, mis kerega ette võtta. Autoga sain kaasa ka mingid tuunitud ehk laiemaks tehtud tiivad. Esimesed tunduvad päris lahedad olema. ja laiad veljed ka. aga ainult 2.peaks kokku panema ja vaatama, milline elukas välja näeb. Samas on ka orig. tiivad, millega läheks lihtsamalt, aga kas kõik peab nii lihtne olema!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Palju õnne ja aitäh, et ära ostsid - mul oli kiusatus vaatama minna... Lähedal ja pisikese raha eest palju asju. Tundus hea stardikomplekt - et äkki on "noki tehnika korda, sõiduta maalri juurde ja pane siis kokku"-tüüpi ettevõtmine. Et ehk pole nn kolhoosikeevitaja metalliga tegelenud või on see mööndustega vastuvõetav. 20a garažeerituna seismist kostus hästi - kuivades tingimustes ju "ajakapsel"...
Aga ole õige piltidega lahkem - pole ju vist midagi häbeneda
Värvub ikka kollaseks?
Aga ole õige piltidega lahkem - pole ju vist midagi häbeneda
Värvub ikka kollaseks?
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Polnud seal suurt head tegelikult midagi, kuigi asju oli palju ja kirjut, et võib maalri juurde minna )) head asjad on esiklaas ja piduri kettad ja vanad biltema amordid. Tegemist ikkagi 1972 aasta masinaga, mis kõvasti kasutamist leidnud. Mootril olid plokikaaned läbi, nii et isegi taastada ei saa; käiguhaavastiku magusamad asjad puruks, paar pidurivoolikut puruks, tagasilla kinnitused mõlemalt poolt keevitatud aga kes seda teab, kas sild ka otse alla panud. keevitatud nii, et mitmekordne raud jäetud ja et käib kah moodi. Väga palju roostet eemaldamata, peale lihtsalt pandud rauda ja tuld.13piisab kirjutas: ↑T Apr 13, 2021 18:10Palju õnne ja aitäh, et ära ostsid - mul oli kiusatus vaatama minna... Lähedal ja pisikese raha eest palju asju. Tundus hea stardikomplekt - et äkki on "noki tehnika korda, sõiduta maalri juurde ja pane siis kokku"-tüüpi ettevõtmine. Et ehk pole nn kolhoosikeevitaja metalliga tegelenud või on see mööndustega vastuvõetav. 20a garažeerituna seismist kostus hästi - kuivades tingimustes ju "ajakapsel"...
Aga ole õige piltidega lahkem - pole ju vist midagi häbeneda
Värvub ikka kollaseks?
Muidugi mu elu teeb lihtsaks piisav varuosade hulk,et võtan ja panen, kas kasutatud või uue. et ei pea hakkama midagi tellima ja ootama jne...
Ma ei teagi, mis värvi tuleb, äkki jätan selliseks nagu on ja vaid vajalikud asjad värvin. Et sõita saaks ja gaasi peale panna. ilusat autot sest pole mõtet teha : See kere seda tööd ei vääri.
üks tänane pilt kah, et milline nina hakkab välja nägema
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Auto kallal nokitsetud ca 60+ tundi. Nüüd näeb välja selline:
Kulutatud 15 meetrit 100 liivakat ja pea 2 kg pahtlit. Tuuning tiivad tahavad sirgeks ajamist. Töna sai ka korra 150 paberit proovitud aga tundub, et vara veel poleerima hakata
Kulutatud 15 meetrit 100 liivakat ja pea 2 kg pahtlit. Tuuning tiivad tahavad sirgeks ajamist. Töna sai ka korra 150 paberit proovitud aga tundub, et vara veel poleerima hakata
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mõnedele jälgijatele ka:
Pea 2 nädalat tehtud töid ja nyyd hakkab juba väljast poolt midagi looma. Pagan nende laiemaks keevitatud tiibadega on ikka häda ja viletsust. Sinna läheb tohutu aeg, et neid enam-vähemgi mingisse kujusse saada.
Värv on ka juba ostetud. mingi Roveri tume punane. liivapaberit läinud ca 30+ meetrit ja 30 ketast masina peale lisaks. 3 kg pahtlit. millest muidugi enamus on maha lihvitud.)
See pahteldamine on kõige jubedam töö nende vanade autode juures. kui kõik asjad on kõverad ja tuleb kujusse ajada. Edasi on vaid pidi ja pillerkaar!
Pea 2 nädalat tehtud töid ja nyyd hakkab juba väljast poolt midagi looma. Pagan nende laiemaks keevitatud tiibadega on ikka häda ja viletsust. Sinna läheb tohutu aeg, et neid enam-vähemgi mingisse kujusse saada.
Värv on ka juba ostetud. mingi Roveri tume punane. liivapaberit läinud ca 30+ meetrit ja 30 ketast masina peale lisaks. 3 kg pahtlit. millest muidugi enamus on maha lihvitud.)
See pahteldamine on kõige jubedam töö nende vanade autode juures. kui kõik asjad on kõverad ja tuleb kujusse ajada. Edasi on vaid pidi ja pillerkaar!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Selline värv siis saama:
Tohutult seda tiibade kujusse ajamist aga tulemus tuli täitsa käib-kyll.
2 laiemaks tehtud 96 velge vaja. Kas kellelgi ei olnud kunagi? Äkki kuskil seisavad? Äriks ära
Tohutult seda tiibade kujusse ajamist aga tulemus tuli täitsa käib-kyll.
2 laiemaks tehtud 96 velge vaja. Kas kellelgi ei olnud kunagi? Äkki kuskil seisavad? Äriks ära
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Jäänud veel vaid mõned päevad, et saaks uue ja uhke sittuva küüliku tänavale.
Välimistest töödest teha veel esiklaasi tihend panna ja oodata, millal tagaklaasi toonimisest kätte saab ja see panna. Ja ilukilbid.
seest vaja panna turvavööd, tagumiste vööde kinnituskohtadest ei ole aimugi. ja siiani pole ka kõikvõimas net ja saabisõbrad aidanud. ja istmed sisse.
lisaks veel armatuuri alla panna õhu- ja soojendusejubinad ja armatuuri elekter teha.
kapoti alt ehk karpa veel puhsatada ja üle käia ja vaadata, mis termostaat teeb. ja nagu olekski kõik.
Välimistest töödest teha veel esiklaasi tihend panna ja oodata, millal tagaklaasi toonimisest kätte saab ja see panna. Ja ilukilbid.
seest vaja panna turvavööd, tagumiste vööde kinnituskohtadest ei ole aimugi. ja siiani pole ka kõikvõimas net ja saabisõbrad aidanud. ja istmed sisse.
lisaks veel armatuuri alla panna õhu- ja soojendusejubinad ja armatuuri elekter teha.
kapoti alt ehk karpa veel puhsatada ja üle käia ja vaadata, mis termostaat teeb. ja nagu olekski kõik.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüd siis esimnesed 10 km ka sõidetud.
Tahtsin minna arkis arvele võtta aga ei saama. Vaja ette näidata ja selleks tuleb aeg broneerida ja seda saama Pärnus alles järgmisel nädalal....
Ametnikud on taas suutnud endale tööd teha!!!
Lähen neljapäeval Viljandisse. seal saama.
Päris mõnus oli taas sõita saab 96ga!
Ega peale selle, et 3 ja 4 käik sisse ei tahtnud minna, muud jama polnudki. Reguleerisin roolivarda paika ja nüüd ok.
Masin näeb välja selline. Lausa kahju on seda nina hakata maalerdama, see on nii ilus ja ehe.....
Tahtsin minna arkis arvele võtta aga ei saama. Vaja ette näidata ja selleks tuleb aeg broneerida ja seda saama Pärnus alles järgmisel nädalal....
Ametnikud on taas suutnud endale tööd teha!!!
Lähen neljapäeval Viljandisse. seal saama.
Päris mõnus oli taas sõita saab 96ga!
Ega peale selle, et 3 ja 4 käik sisse ei tahtnud minna, muud jama polnudki. Reguleerisin roolivarda paika ja nüüd ok.
Masin näeb välja selline. Lausa kahju on seda nina hakata maalerdama, see on nii ilus ja ehe.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No nii, täna siis päev läbi autoga ringi kimanud. Sai ikka Pärnuisse arki aja ja siis paberid korda 15 minutiga ja siis ylevaatusele. Null probleemi ja null kobinat. Alati kui nad 96 kanali peale ajavad on hirm nahas, et kanalisse sõidavad. Nii mõnedki korrad on vaid napp pääsemine olnud. Ülevaatus oli ka odavam . tavalise 45 asemel 36. Gaase ei mõõdetud.
Masinat näpime veel, õli tilgub kastist väljatulevate poolteljeotste simmerite vahelt. kunagi pole 96 puhul seda probleemi olnud. Täna sai yhe poole korda, homme teine pool. Lisaks veel mootori otsatihendi vahelt ka tuleb. Sealt las tuleb.
Sai kätte ka tagumise klaasi toonimisest ja see kah paika pandud. Yks mees ei saanud kile peale, teine sai.
Tegelikult on ikka ülilahe saab 96ga sõita!!!
Masinat näpime veel, õli tilgub kastist väljatulevate poolteljeotste simmerite vahelt. kunagi pole 96 puhul seda probleemi olnud. Täna sai yhe poole korda, homme teine pool. Lisaks veel mootori otsatihendi vahelt ka tuleb. Sealt las tuleb.
Sai kätte ka tagumise klaasi toonimisest ja see kah paika pandud. Yks mees ei saanud kile peale, teine sai.
Tegelikult on ikka ülilahe saab 96ga sõita!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ou jess, masinaga juba üle 400 km läbitud. Sõidab aga veel tahab nokitsemist. Käigukast hakkas sisemiste pooltegede simmerite vahelt õli läbi laskma. Seda pole kunagi olnud.... Võtsin lahti ja vahetasin kellegi kunagi püandud simmerid yhe vanalt kastilt võetud kivikõvade vastu. Nüüd asi juba ok, ja õli ei tilgu. tegin yhele heale sõbrale pildi ka, kes tahab kõike liiga hästi teha ja uute asjadega , et näeks erinevust, et vanad saabiasjad on ikka head! Vaata neid silleri ja võlli kokkupuutepindu..... Vanal, kivikõval on serv veel terav, mis mitte hiljem asendatul ei ole.
Täna ehitasin esitulede kojamehi. mootor sai pulkadeks ja siis mitmest üks kokku. ja töötab!
Täna ehitasin esitulede kojamehi. mootor sai pulkadeks ja siis mitmest üks kokku. ja töötab!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüdseks juba autoga üle 1000 km maha vuranud.
Naerunägu ees ja tunne on ikka jube mõnus. Midagi suurt näppinud ei ole, kui et vaid üks esipidurisupport vahetatud, bensiinipumba tihend vahetatud, siis üks sisemine poolteljeots, ja üks välimine poolteljeots; Jahutussüsteem pestud ja loputatud. Sain veel saabi kirjaga porilapaklad. Kui peeglid ka saan, teen pilte kah. Kütusekulu kuskil 8 l/100 km peale. Enamus linnas. Kraburaator 1- löörine. Mingi jama on ees kuskil, et ühtlaselt ei taha puhtalt vedada. aga paar puhumist- imemist pole seda välja toonud. See selline karpa, kus tyysid on sisse pressitud ja neid kätte ei saagi.
Vaja istmetele uued katted peale teha, sest orig . istmed on seal all ülihästi säilinud.
Lisaks panin sisse vene autostereo -kassettika. stereo, reeversiga. Kõlarid peaks ka varsti kuskilt saabuma, siis saab head soundi kah!
Naerunägu ees ja tunne on ikka jube mõnus. Midagi suurt näppinud ei ole, kui et vaid üks esipidurisupport vahetatud, bensiinipumba tihend vahetatud, siis üks sisemine poolteljeots, ja üks välimine poolteljeots; Jahutussüsteem pestud ja loputatud. Sain veel saabi kirjaga porilapaklad. Kui peeglid ka saan, teen pilte kah. Kütusekulu kuskil 8 l/100 km peale. Enamus linnas. Kraburaator 1- löörine. Mingi jama on ees kuskil, et ühtlaselt ei taha puhtalt vedada. aga paar puhumist- imemist pole seda välja toonud. See selline karpa, kus tyysid on sisse pressitud ja neid kätte ei saagi.
Vaja istmetele uued katted peale teha, sest orig . istmed on seal all ülihästi säilinud.
Lisaks panin sisse vene autostereo -kassettika. stereo, reeversiga. Kõlarid peaks ka varsti kuskilt saabuma, siis saab head soundi kah!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Uskumatu, kui kiiresti läheb aeg. Nüüdseks masinaga juba 2500 +km. maha sõidetud.
Tehtud mootori otsakaanesimmeri vahetus ja esirataste kokkujooks paika keeratud. Kokku- või õigemini lahkujooks oli 10 mm. Sõi selle ajaga ilusti kummide sisemised ääred ära.
Gaasiseadme asju ei saa ega saa gaznetist. Ei suhtle nad yldse. Uskumatu, ja ise nimetavad end veel eesti aprimaks ja suurimaks või mida veel! Kui 2 nädalaga asju kõiki kätte ei saa, ostan Lätist sõprade käest!
Leidsin laost kaks ilusat 4,5 tollist velge ja viisin pulbervärvimisse, siis saab kõik kenad rattad ka alla.
Muudkui kalla ja talla masin!
Tehtud mootori otsakaanesimmeri vahetus ja esirataste kokkujooks paika keeratud. Kokku- või õigemini lahkujooks oli 10 mm. Sõi selle ajaga ilusti kummide sisemised ääred ära.
Gaasiseadme asju ei saa ega saa gaznetist. Ei suhtle nad yldse. Uskumatu, ja ise nimetavad end veel eesti aprimaks ja suurimaks või mida veel! Kui 2 nädalaga asju kõiki kätte ei saa, ostan Lätist sõprade käest!
Leidsin laost kaks ilusat 4,5 tollist velge ja viisin pulbervärvimisse, siis saab kõik kenad rattad ka alla.
Muudkui kalla ja talla masin!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna sai ette võetud mootori vahetus. Sellega sai soidetud ca 3300 km. Ja kuna yks saabisober tahtis head mootorit, siis myysin selle maha. Ja votsin kuurist järgmise ja panin peale.
Vahepeal pidi ka masinat remontima - starteri voolujuhe ei andnud enam yhendust.
Peagi loodan ikka gaasiasjad ka saada....
Vahepeal pidi ka masinat remontima - starteri voolujuhe ei andnud enam yhendust.
Peagi loodan ikka gaasiasjad ka saada....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No nii, nyyd siis lõpuks masin sõidab ka gaasi peal! Kõik pole veel perfektselt küll yhendatud ja asjad ei ole kõik ka õiged aga sõidab!
Igaljuhul oli plaan kohe kui masin saab valmis, gaasiga sõitma hakata aga gaznet on PIDUR!! täiega! ei saa mingeid jubinaid tarnitud ja ei suhtle ka! Siis püroovisin yhest teisest kohast asju saada, siis tuled neile äkki jaanid ette. kah 2 nädalat vaikust. Siis vaatasin, mis mul kodus on ja panin asjad kokku. Ma olen juba 3800 km bensiinga sõitnud....
Teeks masinast ka kenad pildid aga veljed viisin pulbervärvimisse ja peale 3 nädalat ootamist tõin tagasi.
Tundub, et elu läheb inimestel hästi!! Lubadused ei ole midagi väärt ja keegi ei mäleta vist seda aega, kui tuli leida kuskilt 20 rubla, või krooni või eurot, et õhtul sõpradega välja minna või siis tydrukuga autoga kuskile sõita, et bensiini sisse osta saaks. Et mida kõike teha, et seda raha ikka saaks..... ja hästi teha....
Üks pilt ka kapotialt.
Igaljuhul oli plaan kohe kui masin saab valmis, gaasiga sõitma hakata aga gaznet on PIDUR!! täiega! ei saa mingeid jubinaid tarnitud ja ei suhtle ka! Siis püroovisin yhest teisest kohast asju saada, siis tuled neile äkki jaanid ette. kah 2 nädalat vaikust. Siis vaatasin, mis mul kodus on ja panin asjad kokku. Ma olen juba 3800 km bensiinga sõitnud....
Teeks masinast ka kenad pildid aga veljed viisin pulbervärvimisse ja peale 3 nädalat ootamist tõin tagasi.
Tundub, et elu läheb inimestel hästi!! Lubadused ei ole midagi väärt ja keegi ei mäleta vist seda aega, kui tuli leida kuskilt 20 rubla, või krooni või eurot, et õhtul sõpradega välja minna või siis tydrukuga autoga kuskile sõita, et bensiini sisse osta saaks. Et mida kõike teha, et seda raha ikka saaks..... ja hästi teha....
Üks pilt ka kapotialt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Esimene täis paagitäis lpg-gaasi sai maha sõidetud saab 96 ga. Täitsa lahe värk! Kuna kõik gaasiasjade müüjad/tarnijad on sead ja vaid lubajad, siis panin peale mingi suure balloni, mis pagassis viltu on ja koormarihmaga kinni.
Esimese paagitäiega sai sõita 335 km ja rahaliselt 6,7 eur/ 100 km peale. Sõit vaid linnas. Võrdluseks, et subaruga ja käruga sai viimase Pärnu- tartu- Pärnu otsal kuluks 7 eur / 100 km. peale.
Pole hullu, kui saame saabile ka õhufiltri panna ja nats katsetada , reguleerida, siis ehk saab vähemaks kah!
Esimese paagitäiega sai sõita 335 km ja rahaliselt 6,7 eur/ 100 km peale. Sõit vaid linnas. Võrdluseks, et subaruga ja käruga sai viimase Pärnu- tartu- Pärnu otsal kuluks 7 eur / 100 km. peale.
Pole hullu, kui saame saabile ka õhufiltri panna ja nats katsetada , reguleerida, siis ehk saab vähemaks kah!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mõni pilt ka lõpuks.
Teine 300+ km gaasiga sõidetud ja nyyd 1/3 maanteel. Raha kulu 5,4 eur/ 100 km peale. Sellega võiks juba rahule jääda.
Teine 300+ km gaasiga sõidetud ja nyyd 1/3 maanteel. Raha kulu 5,4 eur/ 100 km peale. Sellega võiks juba rahule jääda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Oi ma ei mäletagi millal mul viimane tekstoliithammakas saba andis. Reedel tahtsin Virtsu thulet kuulama minna ja peale audrut oli auto katki
Ei teagi täpselt, mis pohjuseks, kas vale oli või jooksis veepump kokku.
Igaljuhul peale olivahetust sain soita ca 200 km. Ja veepumba võll käis ka kui tallesaba aga ei mingit häält. Saale tykke ei olnud, panin uued asjad ja asja kokku. Vaatab mis saab.
Ei teagi täpselt, mis pohjuseks, kas vale oli või jooksis veepump kokku.
Igaljuhul peale olivahetust sain soita ca 200 km. Ja veepumba võll käis ka kui tallesaba aga ei mingit häält. Saale tykke ei olnud, panin uued asjad ja asja kokku. Vaatab mis saab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Saabiklubi kokkutulekul käidud ja 7400 km selle masinaga sel suvel läbitud.
Juba mõnda aega sõitsin vahepeal kakkuva mootoriga ja arvasin esiti, et gaasisüsteem jamab, kuni kokkutulekut koju sõites metsavahel üldse seisma jäi!
kui ikka sädet ei ole, siis kytus plahvatada ei saa. ja sädet ei olnud seepärast, et jagaja sees olev kontaktide pistik oli vaid õrnalt ühenduses, mis tegigi seda, et vahet andis yhendust ja vahest ei andnud. Õnneks lahendasime olukorra minutiga ja edasi oli sõita lausa lust!'
Nüüd peaks selle gaasisüsteemi kah kuidagi õigete numbritega ja segudega tööle panema. Kaua sa ikka kolhoosimehe moodi tunde järgi neid kruve seal keerad ja pöörad!
Juba mõnda aega sõitsin vahepeal kakkuva mootoriga ja arvasin esiti, et gaasisüsteem jamab, kuni kokkutulekut koju sõites metsavahel üldse seisma jäi!
kui ikka sädet ei ole, siis kytus plahvatada ei saa. ja sädet ei olnud seepärast, et jagaja sees olev kontaktide pistik oli vaid õrnalt ühenduses, mis tegigi seda, et vahet andis yhendust ja vahest ei andnud. Õnneks lahendasime olukorra minutiga ja edasi oli sõita lausa lust!'
Nüüd peaks selle gaasisüsteemi kah kuidagi õigete numbritega ja segudega tööle panema. Kaua sa ikka kolhoosimehe moodi tunde järgi neid kruve seal keerad ja pöörad!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tubli töö see SAAB ja jaksu Sinule samas vaimus edasitoimetamiseks. Karburaatormootorit + gaasiseade vajab täpseid teadmisi. Varuosade tarne aga töega mitmetel firmadel lonkab. Tundub , et ka paljudes kohtades on käpardid tööl kes oma firma tootevalikust palju midagi ei tea. Sageli aga veel tahetakse ettemakset ja kui hulk kasutut kola koduukse ette tuuakse siis tagasisaatmisega pillerkaar alles algab.