Saab 96 Rally, ArdoH (endine Ivomets'a masin)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: vulkanus
kust sa neid 165 kumme veel välja võlud või on sul neid lademetes ette varutud
veel on vanu soomest toodud riismeid meil siin mõnes kummitöökojas. michelinid sain praegu . lausa kahju oli veel rauast naelu välja torkida. Mingeid ilgelt kõvasid ja jõhkra mustriga ei taha, neid isegi rohkem saada.Neil pidamist mustri rohkusele ei ole. Olen ära proovinud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui õige ehitaks natukene võimsama V4?
lihtsam tee vaid jubinate ostmine: siinkohal ka mõned hinnad:
4001 - Rebuilt V4 closed deck cylinder heads (set of 2), new valves, guides, springs, seals, expansion plugs - 1498cc or 1698cc closed deck engines: $64,9
4001A - Rebuilt V4 closed deck cylinder heads (set of 2), new BIG valves, guides, STIFFER springs, seals, expansion plugs, BIG ports - 1498cc or 1698cc closed deck engines: $84,9
4004B - V4 valve cover gaskets, conventional cork (pair): all V4: $2,3
4004S - V4 valve cover gaskets, silicone material (pair): $4,3
4006 - Hi performance camshaft, reground to Isky F4 specs, high torque cam suitable for V4 95s and 96s: $15,9
4007 - Hi performance camshaft, reground to Isky F66 specs, high rpm applications suitable for Sonetts: $15,9
4008 - V4 tappets (cam followers), remanufactured set of 8 - all V4: $5,9
4009 - Lightened V4 flywheel - all V4: $15,9
4009B - Flywheel bolt set (6 bolts) - all V4: $3,6
4150 - Complete V4 engine overhaul gasket set - all V4: $21,9
4151 - Valve grind gasket set for V4: $12,9
4165 - Oil filter cap and o-ring - all V4: $1,9
lihtsam tee vaid jubinate ostmine: siinkohal ka mõned hinnad:
4001 - Rebuilt V4 closed deck cylinder heads (set of 2), new valves, guides, springs, seals, expansion plugs - 1498cc or 1698cc closed deck engines: $64,9
4001A - Rebuilt V4 closed deck cylinder heads (set of 2), new BIG valves, guides, STIFFER springs, seals, expansion plugs, BIG ports - 1498cc or 1698cc closed deck engines: $84,9
4004B - V4 valve cover gaskets, conventional cork (pair): all V4: $2,3
4004S - V4 valve cover gaskets, silicone material (pair): $4,3
4006 - Hi performance camshaft, reground to Isky F4 specs, high torque cam suitable for V4 95s and 96s: $15,9
4007 - Hi performance camshaft, reground to Isky F66 specs, high rpm applications suitable for Sonetts: $15,9
4008 - V4 tappets (cam followers), remanufactured set of 8 - all V4: $5,9
4009 - Lightened V4 flywheel - all V4: $15,9
4009B - Flywheel bolt set (6 bolts) - all V4: $3,6
4150 - Complete V4 engine overhaul gasket set - all V4: $21,9
4151 - Valve grind gasket set for V4: $12,9
4165 - Oil filter cap and o-ring - all V4: $1,9
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyydseks siis autoga esimesed 2 rallietappi sõidetud: auto pidas end kenasti yleval ja ainukeseks probleemiks oli suure kivi poolt ära lõhutud kaks sumbutaja pyta kummitrippi. suurematest puudustest nõrgaks jääv mootor, mis kruusal veidi lahjalt kiirust kogub. pehme vedrustus oli päris sobilik auklike teedele. mis yldse puudu oli- oli kell stopperi ja valgustusega. selle asja olin päris ära unustanud. nõme oli telefoni pealt aega vaadata. ei näe ja kustus mõlemal korral ära kah. nyyd tuleb midagi otsida.
edit:igaljuhul parim mis tahaks oleks seesama V4 yles uppida. kaal võiks jääda selliseks nagu on ja seega ka kaalujaotus sildade vahel. kahjuks ei saanud proovida yht lätlase rallikat, millel pidi hea mootor olema, mitte väga hea, mis seal ennist oli olnud. aga neist asjust mul rohkem infot ei ole. aga tean, et mootorid ONvõimsad.
2.0 V4 pidi olema teistsuguse kasti kinnitusega?! palju suuremaga.
, ja mingi meeletu raske. Täna sai yhe mehega räägitud sel teemal. tal pidi isegi mingid jäänused sellest essexxi mootorist olema.
originaal kast isegi arvan peaks vastu kyll ja ka sobiks, kui kasutada 165/80 R15 kumme. ja jätkub ka mootori pööretest kiiruseni kuni 130. praegu kiirusel 100 ca 3000 P/min.
muidugi yks idee klassiku mootor selle kasti otsa istutada. :headbang:
siis saab teha mida tahad. väga palju ei ole võimsust puudu ja seega väga yles ajada ka pole vaja. ja äkki on veel millegil mingit V4 mootorit? ja võiks ka selle 1,7 mis mul on ellu äratada, mingite lisajuppidega, aga selleks vaja 1,7 kepsusid, sest neid keevitatud asju ma ei usalda. kes neid ikka töötles termiliselt, nii et nad vastu peaksid.
edit:igaljuhul parim mis tahaks oleks seesama V4 yles uppida. kaal võiks jääda selliseks nagu on ja seega ka kaalujaotus sildade vahel. kahjuks ei saanud proovida yht lätlase rallikat, millel pidi hea mootor olema, mitte väga hea, mis seal ennist oli olnud. aga neist asjust mul rohkem infot ei ole. aga tean, et mootorid ONvõimsad.
2.0 V4 pidi olema teistsuguse kasti kinnitusega?! palju suuremaga.
, ja mingi meeletu raske. Täna sai yhe mehega räägitud sel teemal. tal pidi isegi mingid jäänused sellest essexxi mootorist olema.
originaal kast isegi arvan peaks vastu kyll ja ka sobiks, kui kasutada 165/80 R15 kumme. ja jätkub ka mootori pööretest kiiruseni kuni 130. praegu kiirusel 100 ca 3000 P/min.
muidugi yks idee klassiku mootor selle kasti otsa istutada. :headbang:
siis saab teha mida tahad. väga palju ei ole võimsust puudu ja seega väga yles ajada ka pole vaja. ja äkki on veel millegil mingit V4 mootorit? ja võiks ka selle 1,7 mis mul on ellu äratada, mingite lisajuppidega, aga selleks vaja 1,7 kepsusid, sest neid keevitatud asju ma ei usalda. kes neid ikka töötles termiliselt, nii et nad vastu peaksid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Need on ju täiesti mõttetud hinnad, eriti veel hetke dollari kursi olematus arvestades. Et teadaolevalt sul käed p...st välja ei kasva, siis tööraha on olematu..:)Algselt postitas: ivomets
kui õige ehitaks natukene võimsama V4?
lihtsam tee vaid jubinate ostmine: siinkohal ka mõned hinnad:
kurat saage aru ükskord juba - transiti inglise v4 on midagi hoopis muud kui kölni v4 ! neid ühendab fordi nimi. kui see asi nii lihtne oleks siis oleks inglise 96 fännidel pooltel vähemalt essexid peal (ja küülikufänne sealmaal ON)
nende tuningutükkide hinnad on ilmselt naljaviluks kodeeritud (nt koma liigutamisega 10 korda väiksemaks)
ja küülik teeb sajaga 3500 mitte 3000
kunagi kui ma olin ülekande muutmisega õhinas ja uurisin erinevaid võimalusi, siis isegi willam "chip" lamb isiklikult ütles mulle et küülikuliste differ on ainulaadne ja ainus viis ülekannet muuta tavalisest (millegipärast meenub mingi arv 4,88:1) kiiremaks on soneti ülekanne (meenub mingi arv 4,67:1), või mõni muu eriti haruldane kiirem ülekanne võidusõidunduse otstarbeks, mis kõik on üksikisendina haruldased leida ja maksavad ka vähemalt 3.50-)
nende tuningutükkide hinnad on ilmselt naljaviluks kodeeritud (nt koma liigutamisega 10 korda väiksemaks)
ja küülik teeb sajaga 3500 mitte 3000
kunagi kui ma olin ülekande muutmisega õhinas ja uurisin erinevaid võimalusi, siis isegi willam "chip" lamb isiklikult ütles mulle et küülikuliste differ on ainulaadne ja ainus viis ülekannet muuta tavalisest (millegipärast meenub mingi arv 4,88:1) kiiremaks on soneti ülekanne (meenub mingi arv 4,67:1), või mõni muu eriti haruldane kiirem ülekanne võidusõidunduse otstarbeks, mis kõik on üksikisendina haruldased leida ja maksavad ka vähemalt 3.50-)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyyd siis sai aega autol peal olnud 1,7 liitrine mootor molekulideks võtta. väntvõll on kepsulaagrikaeltest 2,0 mm maha lihvitud :gun: seega , teate isegi...
kepsudest, kolvidest räägib pilt, näete isegi....
aga igaljuhul väga palju tööd on tehtud, et see mootor kokku panna. ja kahjuks pisike viga suretas ta väga kiirelt. kuigi ega minu arvamise järgi need pakud kolvid oleks peagi kinnijäänud silindritesse. mõnusad jäljed on igatahes juba peal.
kepsudest, kolvidest räägib pilt, näete isegi....
aga igaljuhul väga palju tööd on tehtud, et see mootor kokku panna. ja kahjuks pisike viga suretas ta väga kiirelt. kuigi ega minu arvamise järgi need pakud kolvid oleks peagi kinnijäänud silindritesse. mõnusad jäljed on igatahes juba peal.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mis masinalt need kolvid pärinevad? Ma loen sealt välja ПЕРЕД
Õige rallika saad siiski kui lisad masinale fööni
http://www.saabphotos.com/gallery/rcv4
Õige rallika saad siiski kui lisad masinale fööni
http://www.saabphotos.com/gallery/rcv4
1978. aastal ilmavalgust näinud Saabil sõitnud pärnakad Valdo Urb ja Kristi Matiisen võitsid Lätis Aluksene ümbruse teedel toimund ajalooliste autode ralli "Saab Indian Summer 2007" päevasel sõidul teise ja öisel kihutamisel esimese auhinna.
Pärnu Postimees 26.09.2007 rubriigist Päeva pilt
Pärnu Postimees 26.09.2007 rubriigist Päeva pilt
Algselt postitas: 819ATP
1978. aastal ilmavalgust näinud Saabil sõitnud pärnakad Valdo Urb ja Kristi Matiisen võitsid Lätis Aluksene ümbruse teedel toimund ajalooliste autode ralli "Saab Indian Summer 2007" päevasel sõidul teise ja öisel kihutamisel esimese auhinna.
Pärnu Postimees 26.09.2007 rubriigist Päeva pilt
Just tahtsin siia sama kribada. 1 : 0 siim sulle
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ajakirjanikutsura ajas mõned asjad sassi, nagu lugeda võite ja ise juba teate. ja tänud fotograafile kah, kelle pilti sai kasutatud. pilt kah:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sorry et sinu teemat risustan, aga jäi silma väga lähedane numbrimärk minu ühe vanuriga. DAD oli Viljandimaa tähekombinatsioon kunagi. Vanasti anti neid järjekorras ja minu masin oli siis 7 kohta sinu omast eespool. Võibolla olid isegi koos ARK platsil :)
http://www.saabnet.ee/volga/20020811%20Vana%20Volga/020811194649_3445.JPG
http://www.saabnet.ee/volga/20020811%20Vana%20Volga/020811194649_3445.JPG
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyyd siis natuke aega edasi läind ja selle aja sees on koju tassitud ka esimene v6 mootor (kyll kahjuks vaid 2,0) ja yks 96 kere veel juppideks ja kohaks, kuhu peale saaks proovida- aretada miskit mootori kombinatsiooni.
siiski kisub vägisi sinnapoole , et orig. mootorist lisa saada. eriti peale seda kui netist sai mingeid videosid vaadata, kus 96-d meeletu laheda hääle saatel kuskil ringrajal ringi kimasid.
Täna sai siis tehtud esimene saam mootori võimsuse parema ärakasutamise poole--- sai ostetud elektriline radiaatorijahutusventilaator. see radiaatori kylge poogitud, radikale omakorda andur poogitud, et temp tõustes vent käima tõmmata. siis sai orig. vent eemaldatud ja ventika võll relakaga lyhemaks lõigatud ja asjad kõik paika pandud.vaid el. juhtmete yhendamiseks jäi päev lühikeseks.
edasisesks sammuks ehk selle orig. sumbutaja välja vahetamine. samal ajal tuleks ka hooratas kergemaks teha ja ega siis muust endam pääsu pole!
aga pagana hea on sõita 96 ga. 3 min ja salongi puhub juba sooja!!
siiski kisub vägisi sinnapoole , et orig. mootorist lisa saada. eriti peale seda kui netist sai mingeid videosid vaadata, kus 96-d meeletu laheda hääle saatel kuskil ringrajal ringi kimasid.
Täna sai siis tehtud esimene saam mootori võimsuse parema ärakasutamise poole--- sai ostetud elektriline radiaatorijahutusventilaator. see radiaatori kylge poogitud, radikale omakorda andur poogitud, et temp tõustes vent käima tõmmata. siis sai orig. vent eemaldatud ja ventika võll relakaga lyhemaks lõigatud ja asjad kõik paika pandud.vaid el. juhtmete yhendamiseks jäi päev lühikeseks.
edasisesks sammuks ehk selle orig. sumbutaja välja vahetamine. samal ajal tuleks ka hooratas kergemaks teha ja ega siis muust endam pääsu pole!
aga pagana hea on sõita 96 ga. 3 min ja salongi puhub juba sooja!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
mmmm ... need munakujulised raketid (92-96 ja Sonetid peale kauba), mis Trollhättanil käies Kinnekulle ringrajal ringi lendasid, olid täitsa omette tase..:) Selga keerates võis mulje jääda, et oled hoopis mingile baikide võiduajamisele sattunud..:)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Cyber
mmmm ... need munakujulised raketid (92-96 ja Sonetid peale kauba), mis Trollhättanil käies Kinnekulle ringrajal ringi lendasid, olid täitsa omette tase..:) Selga keerates võis mulje jääda, et oled hoopis mingile baikide võiduajamisele sattunud..:)
eks see seesamunegi video on.
täitsa pees.... vaatasi suure telekaga ja hästi, hästi kõvasti ja pisarad tulevad silma!! no hääl oli ikka väga hästi salvestatud...
auto seisma ei jää, kõike saab teha nii. ja lätlased pakkusid ka võimalust osaleda nende juba sellel aastal toimuval hobiralli ( mitte nende saabiklubi)5 etapil.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna sai auto endale uue hingamistoru-weber 32/36.
ainult vaja veel tööle saada õigesti. ehk mis mõõtu düüsid ja kuhu jne..., mis eelsyytenurk ja yldse kuhu sealt mingid otsad minema peavad kõik veel segane
esmapilgul netis tuulates sai selgeks, et see just ongi see kraburaator, millest miskit saab.
töösse sai antud ka hooratas, mida kergemaks näritakse.
homme peaks saama ka Masteri kummitehasest pikema naelaga naelkummid, just sellised, millega hobisarjades sõita veel võib.
ja kasutusse lähevad ka uued käsipiduritrossid ilma milleta talvel nagu raske hakkama saada.
Põhjus see, et 19.01 on sõpradel Lätlastel jäärajasõit!
algab kell 9.00 harjutamisega kuskil Riia lähedal järvel.
ainult vaja veel tööle saada õigesti. ehk mis mõõtu düüsid ja kuhu jne..., mis eelsyytenurk ja yldse kuhu sealt mingid otsad minema peavad kõik veel segane
esmapilgul netis tuulates sai selgeks, et see just ongi see kraburaator, millest miskit saab.
töösse sai antud ka hooratas, mida kergemaks näritakse.
homme peaks saama ka Masteri kummitehasest pikema naelaga naelkummid, just sellised, millega hobisarjades sõita veel võib.
ja kasutusse lähevad ka uued käsipiduritrossid ilma milleta talvel nagu raske hakkama saada.
Põhjus see, et 19.01 on sõpradel Lätlastel jäärajasõit!
algab kell 9.00 harjutamisega kuskil Riia lähedal järvel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nüüdseks ka veidi kergem hooratas käes ja ka metallist tasakaalustusvõlli hammasratas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii, auto sai täna teist tyypi sumbutaja. sai eemaldatud originaal resonaator ja asemele tehtud sujuvate nurkadega torud, mis kuskil põhjaall kokku 2 " toruks lähevad.
tegelikult on see vaid esimene samm korraliku väljalaske ehitamiseks,
ka tagumine sumbutaja sai asendatud lihtsa bosali resonaatoriga. tulemuseks see, et masin teebki õmblusmasina häält, mida ennist cyber kuskil mainis.
ja esimese proovimisega oli selge, et mootori pöörded lähevad kõrgemale kui varem- mida oligi vaja tõestada!
tegelikult on see vaid esimene samm korraliku väljalaske ehitamiseks,
ka tagumine sumbutaja sai asendatud lihtsa bosali resonaatoriga. tulemuseks see, et masin teebki õmblusmasina häält, mida ennist cyber kuskil mainis.
ja esimese proovimisega oli selge, et mootori pöörded lähevad kõrgemale kui varem- mida oligi vaja tõestada!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.