Saab 96 GL Gunilla, 1980, Mannapudru
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Sai siis selline kaunitar Tartu külje alt mädanemast päästetud. Üritame ka popid ja noortepärased olla - täpsem info(pildid ja saamislugu) - katsun jõudumööda üles riputada blogisse - http://mersu206.blogspot.com/ . Seal saate siis ka meie putitamisüritustele kaasa elada - eesmärgiks on mõistlikes piirides originaalsuse taastamine(ehk varsti hakkan ilmselt kontrollima vanasõna "üks loll saabiputitamishuviline jõuab rohkem küsida kui 100 saabitarka vastata" paika pidavust :-)!
seal pole suurt tarkust vaja ega kedagi, natuke pilkut, 2...10 kasti, kukuraadiot ja n2dalavahetusi , umbes 50, keevitustraati paar km, roostesurma 5L, mastiksit 5kg, kulumaterjale ja varuosi ja t2iendavaid t66riistu 5...20 k eest, 25L kohvi ja teed , 7 kotit2it grillsutt, 20..30 kg grilltooteid, 2000 km varuosade logistikat, 2..4 tundi telefonik6nesid samasugustele hulludele, siluvaid arutelusid naisega 1...x tundi , 500 Nm head tahet ja 6nne kulub ja siis v6ib vaikselt hakata looma juba
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
No siis on hästi, me ise arvestasime ka umbes selliste numbritega(siluvad arutelud naisega nr ilmselt kujuneb muidugi 3 kohaliseks..) :-)
Ja põhiline,kui jutt käib originaalilähedasest taastamisest, et siis jälgige/uurige VP/t8 antiiksaabi ehitamise teemasid/arenguid ja ärge tehke "varjatud pornot". Originaaliks taastamine tasub pikas perspektiivis ära.
Tubli suhtumine .
Tubli suhtumine .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Teen siis vahepeal ka kokkuvõtte laisematele(kes ei viitsi blogi lugeda) lugejatele:
Juppe on maha keeratud 4lt! küülikult
Nendest 1 vedeleb siiani Kolga-Jaanis ja ootab kosilast
2 tk on lõigatud tükkideks ja Kuusakoski tiir tehtud
4jas sai ostetud IvoMetsa käest ja läheb tööse - esmapäeval käis liivapritsi all
Garaaze oleme vahetanud selle aja(10 kuud) jooksul 3 korda ja kohe kolime 4ndasse :-D
Kui alguses oli asi mõeldud õppeprojektina(keegi meist väga palju autodest ei tea), siis tundub, et asi läheb vägagi detailseks taastamiseks...
Juppe on maha keeratud 4lt! küülikult
Nendest 1 vedeleb siiani Kolga-Jaanis ja ootab kosilast
2 tk on lõigatud tükkideks ja Kuusakoski tiir tehtud
4jas sai ostetud IvoMetsa käest ja läheb tööse - esmapäeval käis liivapritsi all
Garaaze oleme vahetanud selle aja(10 kuud) jooksul 3 korda ja kohe kolime 4ndasse :-D
Kui alguses oli asi mõeldud õppeprojektina(keegi meist väga palju autodest ei tea), siis tundub, et asi läheb vägagi detailseks taastamiseks...
http://bp1.blogger.com/_NODZmmhY25k/SJBka1qAADI/AAAAAAAAD4U/2fpSaapQoV8/s1600-h/DSC00121.JPG
Nagu vahukooreunistus :thumb:
Jõudu ja jaksu sel okkalisel teel!
Nagu vahukooreunistus :thumb:
Jõudu ja jaksu sel okkalisel teel!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aa, ma ei saa aru, miks see kere valge on?? värvitud? miks?
värvimine peaks ikka yks viimaseid etappe olema... ka kruntimine....
samas mõned asjad, nagu näiteks esiporilapid jne, võiks ikka ennem maha võtta, sest just seal all need ussipojad elavad. see pinnapealne rooste, mis töö käigus tuleb, ei ole ohtlik... aga nyyd sinna värvi alla ei näe ju... kahtlased kohad tuleb ikka paljaks lykata..
värvimine peaks ikka yks viimaseid etappe olema... ka kruntimine....
samas mõned asjad, nagu näiteks esiporilapid jne, võiks ikka ennem maha võtta, sest just seal all need ussipojad elavad. see pinnapealne rooste, mis töö käigus tuleb, ei ole ohtlik... aga nyyd sinna värvi alla ei näe ju... kahtlased kohad tuleb ikka paljaks lykata..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Kere on krunditud peale liivapritsitamist - meie arusaamist mööda(enamik tarkust tuleb internetist) on kohe peale pritsi vaja asi kruntida, et ei jõuaks roosteuss pesa tegema hakata. Ja ivometsa märkus on õige - nii mõnigi jupike on külge jäänud(selles süüdistame kitsast pimedat garaazi) - need krutime maha ja hooldame(värvieemaldi, roostesurm, happekrunt ja täitekrunt) käsitsi. Sellega seoses küsimus - kuskohas tallinnast on happe- ja täitekrunti võimalik osta? Mööda interneti surfates leidsin, et kiideti Du Ponti ja Novoli tooteid - aga ei leidnud kohta kust neid noor tehnikahuviline jaemüügist osta saaks...
äge! mis aasta kere see "vahukooreunistus" on ? tundub olema vanem kui 77. Huvitav et see parema esiamordika kinnituse paikamine on täiesti identne lugu 1975-ga ja ka 1976-ga - fotolt justkui tundub et vahukoorel on täpselt samat kohta paigatud? ( enne 77 keredel nätsutas rallitamine esiamortide ülemise kinnituse ära, tavaliselt just parempoolse millegipärast ja sealt läks rooste, mõraseks , kuni üldse ära pudenes. 77 olid juba tugevusnurgad õõtsa tornide ja koopa seina vahel, siis sai kõva)
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Ausalt öeldes ei mäletagi enam - see sai ivometsa käest ostetud - äkki tal meeles..
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
To Lepa - tänud, vihje töötas ja sain Laki tänava Kemiflorast posu purke küsimise peale Eks tuleb katsetama hakata!
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
...küsimast! Kahjuks ei midagi head, erinevatel põhjustel asi seisab praegu - aga lootust me veel kaotanud pole :-)
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
[img=600x800]http://3.bp.blogspot.com/_NODZmmhY25k/TNHFhz1YH9I/AAAAAAAAIi8/S05wpbydeGk/s1600/P1060136.JPG[/img]
Targemad oskavad ehk aidata - nagu algajale kohane, on keevitus väga ebaühtlane. Kas peaks selle uuesti tasaseks lihvima ja augud täitma täitma - või piisab kui happekrunti ja hiljem mastiksit kõik täis laduda?
Targemad oskavad ehk aidata - nagu algajale kohane, on keevitus väga ebaühtlane. Kas peaks selle uuesti tasaseks lihvima ja augud täitma täitma - või piisab kui happekrunti ja hiljem mastiksit kõik täis laduda?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
suuremad känakad võiksid maha lihvida suure lihvimiskettaga ja uuesti keevitada, et auke ei jääks.
samas ega neid kõiki pisikesi ei leia ka.
ja lihvimisel tuleks ikka tagasi hoida, keevitus, mis peale lased, see ju hoiab, kui maha kõik lihvid, siis ei hoia suurt midagi, kui veel algaja keevitaja ka oled ja päris läbi ei keevita.
vaata laevadel jäätakse kõik keevisõmblused lihvimata ja just sellepärast et tugevam oleks.
ja sul sinna põhjaalla ju keegi ei vaata kah, ja kui vaatab, mis siis, näha et korralikult tehtud, mis muud.
ja veel:
ära pikka lõiku järjest ühestotsast alustades keevita.
keevita mõni cm, siis keskelt mõni cm, siis teisest otsast , siis jälle kahe esimese vahelt jne..
vaheldust rohkem, siis jõuab natukene jahtuda ja pingeid jääb sisse vähem.
samas ega neid kõiki pisikesi ei leia ka.
ja lihvimisel tuleks ikka tagasi hoida, keevitus, mis peale lased, see ju hoiab, kui maha kõik lihvid, siis ei hoia suurt midagi, kui veel algaja keevitaja ka oled ja päris läbi ei keevita.
vaata laevadel jäätakse kõik keevisõmblused lihvimata ja just sellepärast et tugevam oleks.
ja sul sinna põhjaalla ju keegi ei vaata kah, ja kui vaatab, mis siis, näha et korralikult tehtud, mis muud.
ja veel:
ära pikka lõiku järjest ühestotsast alustades keevita.
keevita mõni cm, siis keskelt mõni cm, siis teisest otsast , siis jälle kahe esimese vahelt jne..
vaheldust rohkem, siis jõuab natukene jahtuda ja pingeid jääb sisse vähem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Väited, et meie Saab pole sõidukõlbulik - on valed! :)
Aga asjad liiguvad! Keretööde maraton on lõpuks läbi(mille käigus suutsime ühe mehega korraliklut tülli minna ja eelarve läks lõhki rohkem kui 2x) ja kaunitar kodus tagasi. Mootor sai kärutatud sõber Männa juurde(kes ajab vaikset viisi autoremondi bisnesit ja kelle näpunäidete järgi loodame mootori olukorda parandada) garaazi. Et mitte väga lolliks jääda, lugesin läbi ka raamatu "Mootori algõpe"! :-)
Aga asjad liiguvad! Keretööde maraton on lõpuks läbi(mille käigus suutsime ühe mehega korraliklut tülli minna ja eelarve läks lõhki rohkem kui 2x) ja kaunitar kodus tagasi. Mootor sai kärutatud sõber Männa juurde(kes ajab vaikset viisi autoremondi bisnesit ja kelle näpunäidete järgi loodame mootori olukorda parandada) garaazi. Et mitte väga lolliks jääda, lugesin läbi ka raamatu "Mootori algõpe"! :-)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see , et keretöödetegijal eelarve lõhki läheb, näitab seda, et pole vanasid asju teinud, ehk sitast saia ;)
aga lahe, et midagi toimub!!
aga lahe, et midagi toimub!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Kere sai külili keeratud, panen siia paar pilti kah