Saab 96 Postkast, 1973, Martin460 (MÜÜDUD)
Paar pilti on üles laetud siia:
http://pilt.delfi.ee/user/Martin460/
Tegemist on müügieelsete piltidega mis eelmine omanik saatis.
Püüan jõudumööda lisada.
VIN:96746000100
Registreeritud 1973, mudel kannab aastanumbrit 1974.
Muuseumiregistrisse kantud sõnadega: "alkuperäinen auto", Soomes24 märts 2003. ja spidomeeter näitas teisel ringil: 76592
Hetkel on ees 83 tuhat km.
Kuna soomes on lubatud muuseumiregistris masinatel liigelda 30 päeva aastas siis see spido näit tundub loogiline.
Mulle räägiti oranshi värvi kohta saabidel, et see oli saadaval ainult kahel aastal kuni 1975 seoses Soome postitalituse suure tellimusega Saabi tehasest.Postitöötajad soovisid ainult 95 tüüpi aga oranshi värvi pakuti ka teistele.
Täna sai liikur üle vaadatud eksperdiga kes osaleb ka muuseumiregistri autode ülevaatamisel ja lahkudes soovis ta mulle jõudu tööle lootuses peagi uuesti kohtuda.Niiet....restaureerima!
Paar sõna ka hetkeseisu kohta:
Bensupumba alune tihend lekib-seetõttu on kapotialune veidi määrdunud(pehmelt öeldes)
Mõned originaalkleepsud on kadunud.
Küünlajuhtmed on liiga kaasaegsed.
Bensufilter on vale.
Iluvõres on mõni ribi katki.
Vasak esitiib vajab remonti või vahetust.
Parem uks samuti.
Juhiistmel väike katkine koht nahkosal.
Ukseposti vakstust kate seestpoolt rebenenud ja katki.
Uste allääres olevad tihendid lainetavad ja ühelt poolt on kinnitatud kruvidega.
Uste sisepolstri peal kroomitud plastribad narmendavad.
Juhiukse lukk väljast katki.
Bensupaagi kork mõlkis.
Taga üks porilapakas puudu.
Ees üks porilapakas liigne.
Kaugtule indikaatorlambi pirn läbi põlenud.
Kõlarite juhtmed vedelesid põrandakatte all.
Tungrauda pole.
Nüüd head asjad:
Esilaternate kojamehed töötavad.
Põhja all roostet välisel vaatlusel ei paista.
Keevitatud kohti pole.
Pidurid töötavad.
Sõidab hästi ja omal jalal tulime Soomest ära-
testitud sai suvekummidega liiklemist värskelt sahatatud külavaheteel ja kiirteel 100-ga liiklemist.
http://pilt.delfi.ee/user/Martin460/
Tegemist on müügieelsete piltidega mis eelmine omanik saatis.
Püüan jõudumööda lisada.
VIN:96746000100
Registreeritud 1973, mudel kannab aastanumbrit 1974.
Muuseumiregistrisse kantud sõnadega: "alkuperäinen auto", Soomes24 märts 2003. ja spidomeeter näitas teisel ringil: 76592
Hetkel on ees 83 tuhat km.
Kuna soomes on lubatud muuseumiregistris masinatel liigelda 30 päeva aastas siis see spido näit tundub loogiline.
Mulle räägiti oranshi värvi kohta saabidel, et see oli saadaval ainult kahel aastal kuni 1975 seoses Soome postitalituse suure tellimusega Saabi tehasest.Postitöötajad soovisid ainult 95 tüüpi aga oranshi värvi pakuti ka teistele.
Täna sai liikur üle vaadatud eksperdiga kes osaleb ka muuseumiregistri autode ülevaatamisel ja lahkudes soovis ta mulle jõudu tööle lootuses peagi uuesti kohtuda.Niiet....restaureerima!
Paar sõna ka hetkeseisu kohta:
Bensupumba alune tihend lekib-seetõttu on kapotialune veidi määrdunud(pehmelt öeldes)
Mõned originaalkleepsud on kadunud.
Küünlajuhtmed on liiga kaasaegsed.
Bensufilter on vale.
Iluvõres on mõni ribi katki.
Vasak esitiib vajab remonti või vahetust.
Parem uks samuti.
Juhiistmel väike katkine koht nahkosal.
Ukseposti vakstust kate seestpoolt rebenenud ja katki.
Uste allääres olevad tihendid lainetavad ja ühelt poolt on kinnitatud kruvidega.
Uste sisepolstri peal kroomitud plastribad narmendavad.
Juhiukse lukk väljast katki.
Bensupaagi kork mõlkis.
Taga üks porilapakas puudu.
Ees üks porilapakas liigne.
Kaugtule indikaatorlambi pirn läbi põlenud.
Kõlarite juhtmed vedelesid põrandakatte all.
Tungrauda pole.
Nüüd head asjad:
Esilaternate kojamehed töötavad.
Põhja all roostet välisel vaatlusel ei paista.
Keevitatud kohti pole.
Pidurid töötavad.
Sõidab hästi ja omal jalal tulime Soomest ära-
testitud sai suvekummidega liiklemist värskelt sahatatud külavaheteel ja kiirteel 100-ga liiklemist.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Jess! Teretulemast tagasi Saabide seltskonda, Martin! Kusagil 93. aastal imetlesin su roosat, halli nahksisuga kaunitari siin ja seal, põhiliselt näiteks Tallinna hotelli vastas alkoholipoe ees. Viimati nägin teda Harjumaal, roostes ja rohelisi samblalaike täis... Kahe aastaga osati ta täiesti ära laastada.
äge masin! Huvitav, kas see ventilatsioonikapi ribide kate ( esiklaasi alumise serva ees) on mingitel aastakäikudel kerevärvi? minu saanidel on alati olnud kas tumehall v must.
Aga see roosa superkonn pidi kusagil veel mingil kujul samuti eksisteerima - kui õigesti mäletan , siis hr stennadi teadis tema koordinaate
Aga see roosa superkonn pidi kusagil veel mingil kujul samuti eksisteerima - kui õigesti mäletan , siis hr stennadi teadis tema koordinaate
Täna õnnestus mitmete soodsate asjaolude kokkulangemise tõttu muretseda uued talverehvid+ üks uus suverehv tagavararattaks.
Veljed lasin kergelt haavlipritsi all ära puhastada.Maleva põik mingi number on see koht kus metalldetaile puhastatakse.Raha küsiti 65,- per velg.Üks velje oli hullult roostes...see jäi päris krobelise pinnaga peale puhastamist.Igaksjuhuks lasin relaka otsas traatkettaga nad üle ka...eks varsti selgub kuidas pulbervärv peal paistab.
Veljed lasin kergelt haavlipritsi all ära puhastada.Maleva põik mingi number on see koht kus metalldetaile puhastatakse.Raha küsiti 65,- per velg.Üks velje oli hullult roostes...see jäi päris krobelise pinnaga peale puhastamist.Igaksjuhuks lasin relaka otsas traatkettaga nad üle ka...eks varsti selgub kuidas pulbervärv peal paistab.
Tegin fotokaga tiiru ümber auto ja klõpsasin mõned pildid.Kõhu alla ei hakanud ronima.
http://pilt.delfi.ee/album/50025/
Piltidelt paistab eriti "hull" see olukord kuid siiski on üldpilt suht kena.Eluisu igatahes kadunud veel ei ole:)
http://pilt.delfi.ee/album/50025/
Piltidelt paistab eriti "hull" see olukord kuid siiski on üldpilt suht kena.Eluisu igatahes kadunud veel ei ole:)
Ei ole sel autol häda midagi , täitsa kompu ju veel. tüüpilised mädakolded paistavad kah pea olematud olema.
Aga küsimus kandilise ukse sisekülje nurga kohta - kas see on originaalis selline täisnurkne või on siiski lapitud? või näen aiateibaid? Küsin, sest olen teadmatuses - olen ka varem kandilist uksenurka kohanud (99% nendest mida olen silmanud, on nurk suurema raadiusega).
Aga küsimus kandilise ukse sisekülje nurga kohta - kas see on originaalis selline täisnurkne või on siiski lapitud? või näen aiateibaid? Küsin, sest olen teadmatuses - olen ka varem kandilist uksenurka kohanud (99% nendest mida olen silmanud, on nurk suurema raadiusega).
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Väga viis! Mulle jäi silma tagapingi turvavööde kinnitus - sellist aknalaua pealset varianti polegi varem kohanud. Oma 73-aasta masinal on tagumised vööd hoopis puudu ja esimesed on väga jaburad: kinnituvad kabuuri kombel istmete vahel oleva ränga metallvarva külge.
Kas on plaanis taastada originaali või ehitada midagi uut?
Kas on plaanis taastada originaali või ehitada midagi uut?
Algselt postitas: SeekordJaak
Väga viis! Mulle jäi silma tagapingi turvavööde kinnitus - sellist aknalaua pealset varianti polegi varem kohanud. Oma 73-aasta masinal on tagumised vööd hoopis puudu ja esimesed on väga jaburad: kinnituvad kabuuri kombel istmete vahel oleva ränga metallvarva külge.
Kas on plaanis taastada originaali või ehitada midagi uut?
Püüan restaureerida- vaatame kuidas õnnestub.
75 aasta mudelil olid tagumiste turvavööde rullid pagassis juba.See tagaakna pealne variant minu masinal on nii ja naa...Välimuselt nagu oleks keegi oma mõistusega need sinna aretanud.Ma ei kujutagi ette- tundub nagu peaks sinna mingi kate või korpus peale käima.Sest aastate jooksul koguneb tolmu sinna rullide vahele, lemmikloomad tagaakna laual, lapsed loobivad õunasüdameid ja kommipabereid...misiganes.Eeldaks igatahes mingit katet sinna peale.
Selle allika andmetel:
http://koti.mbnet.fi/saab9596/mallit/mallit.html#9672
on see esimene aasta kui rullturvavööd olid nii ees kui ka taga.
Tuletan meelde, et mul on 73 aastal registreeritud 74 aasta mudel.
Algselt postitas: part
Ei ole sel autol häda midagi , täitsa kompu ju veel. tüüpilised mädakolded paistavad kah pea olematud olema.
Aga küsimus kandilise ukse sisekülje nurga kohta - kas see on originaalis selline täisnurkne või on siiski lapitud? või näen aiateibaid? Küsin, sest olen teadmatuses - olen ka varem kandilist uksenurka kohanud (99% nendest mida olen silmanud, on nurk suurema raadiusega).
Uurin seda uksenurga asja.Täna on plaanis survepesuriga kallale minna siis on ehk paremini näha....samuti uurin mismoodi parem uks välja näeb.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tead, täna yhes meie kummitöökojas , sell rääkis, et nägi soomes kuskil väga häid 155 r15 naelrehve, aga ära ei toond. kõrgust ei mäleta...
äkki huvi ja kui kindel tahtja oleksid, siis annaks miskit kokku leppida...
äkki huvi ja kui kindel tahtja oleksid, siis annaks miskit kokku leppida...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
tead, täna yhes meie kummitöökojas , sell rääkis, et nägi soomes kuskil väga häid 155 r15 naelrehve, aga ära ei toond. kõrgust ei mäleta...
äkki huvi ja kui kindel tahtja oleksid, siis annaks miskit kokku leppida...
;) Vaata mõned postitused ülespoole-"postitati 11.12.2007 14:30"
Naastrehvid olemas.
Jõululaupäeva õhtust kuni esimese jõulupüha pealelõunani mõlgiti maja ees parem uks ja -esitiib sisse.Uks sai nii tugevalt kannatada, et hakkas kehvemini sulguma st. läks lühemaks.Õnneks sai seestpoolt rusikaga suuremad mõlgid välja lüüa ja ukse esialgne kuju taastus...niivõrd kuivõrd.
Vaatasin maja ees seisvad autod ka üle-esialgu pole kahjutegijat leidnud.
See jutt pole siin mitte hala mõttes vaid lihtsalt kui fakt ajaloos.
Vaatasin maja ees seisvad autod ka üle-esialgu pole kahjutegijat leidnud.
See jutt pole siin mitte hala mõttes vaid lihtsalt kui fakt ajaloos.