Saab 97 sonett, 1971, ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kõik, mis mäda oli kukkus ise välja, kui pealepenadud tsinkplekk ära sai võetud; ylejäänud mäda sai välja lõigatud, siis ääred puhtaks käiatud, siis ueed karbid tehtud ja kylge keevitatud. nii lihtne see ongi!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tänasega sai proovisõitki tehtud. Pärnu- Tyri- Jõgeva- Põltsamaa- Vändra- Pärnu. distants yle 200 miili.Ja ei saa öelda, et igav oli. KUi linnavahel kipub mootor katkuma, siis maanteel, kus pöörded tavaliselt 3000 st ylessepoole, seda muret pole. Ja eriti yle 6500 ka ei lasknud. Vaid korra sai sinnani aga tundub, et läheb veel. Väga huvitav dynaamika. Seda muidugi 3 käiguga. MUidugi tean, et kraburaatori hoovastik ei lase teist kambrit ka päris lõpuni avada, seepärast kõike näha veel ei õnnestunud aga hoida tuleb autot ka, siis kestab!
Yks kiirem koht oli ka, kus ford foocus mõnusalt mööda sõitis ja siis sai talle sappa haagitud. 100 ni läheb mu väike auto ikka päris reipalt ja peale seda hakkab alles vaikselt kiirust koguma.igajuhul fookusele hakkas järele imema.:red:
Kokkuvõttes pidas kõik väga hästi vastu, miskit läbi ajama kuskilt ei haakand, puudutada midagi ei tulnud. Vaid see sõidu asend ei ole see kõige parem minu pikkusele; aga pole ka kõige hullem; kui saaks istet 2 cm allapoole ja ka samapalju tagasi, siis oleks täitsa bro.
Soe on auto ka mõnusalt, tuled näitavad ka vägagi hästi, vedrustus on väga jäik, kõik tee konarused on tunda, tagarattad käivad veidi koopasse suuremate hypete puhul aga kuidagi kummi välimist äärt pidi kuidagi liibuvalt,pehmelt, mis nagu midagi lagunema ei pane.
SPidomeetrit pea vaatama enam ei pea, sest igal kiirusel oma hääl ja toon. vaid seal kuskil 70 kantis kaob see kõik kuidagi kõvasti vaiksemaks, aga seda ka hetkesks, et taas uue tooniga pea välja tulla.
yhesõnaga suurt emotsiooni veel ei ole kohale jõudnud- auto nagu auto ikka.
Yks kiirem koht oli ka, kus ford foocus mõnusalt mööda sõitis ja siis sai talle sappa haagitud. 100 ni läheb mu väike auto ikka päris reipalt ja peale seda hakkab alles vaikselt kiirust koguma.igajuhul fookusele hakkas järele imema.:red:
Kokkuvõttes pidas kõik väga hästi vastu, miskit läbi ajama kuskilt ei haakand, puudutada midagi ei tulnud. Vaid see sõidu asend ei ole see kõige parem minu pikkusele; aga pole ka kõige hullem; kui saaks istet 2 cm allapoole ja ka samapalju tagasi, siis oleks täitsa bro.
Soe on auto ka mõnusalt, tuled näitavad ka vägagi hästi, vedrustus on väga jäik, kõik tee konarused on tunda, tagarattad käivad veidi koopasse suuremate hypete puhul aga kuidagi kummi välimist äärt pidi kuidagi liibuvalt,pehmelt, mis nagu midagi lagunema ei pane.
SPidomeetrit pea vaatama enam ei pea, sest igal kiirusel oma hääl ja toon. vaid seal kuskil 70 kantis kaob see kõik kuidagi kõvasti vaiksemaks, aga seda ka hetkesks, et taas uue tooniga pea välja tulla.
yhesõnaga suurt emotsiooni veel ei ole kohale jõudnud- auto nagu auto ikka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyydseks siis ka esimesed kilomeetrid ringrajal läbitud. mingi tunnike tagasi. Tunne pole veel paremaks läinud. ikka pea käib ringi ja veel oksendama ajab. aga muidu päris huvitav oli.
sellist tunnet nagu 9-3 aeroga ei olnud, et kylg ees libisedes kylili hakkab minema, ja yldse raske oli kylge ette saada. masin lendab kyll maalähedal. ilm oli selline kuivaks tõmbunud aga siiski niiske.
masin tundub olema pisut ylejuhitav. kuigi tagumised rehvid on pikkupidi pooleldi slikid. ja pidamist kurvides napib. ka 3 käiguga hakkab ratas tyhja lööma. aga tegelt olin elus teist korda vaid rajal. täiesti oskamatu on sõidutrajektoori valik.just selles suhtes , et kogu raja laiust ära kasutada ei oska. Pärnu rada selline suht kiire tunub ka olema.puha 3 käik ja 4 käik sirgetel. või ei oska mõnes kurvis 2-ga pööretel sõita. selline masina alalhoiu istinkt lööb välja. ja kuidagi kiirusega tuleb harjuda. aga harjutame.
edit: ega seal piirdeid ees ei ole ja yks osa yhtib maanteega.. lihtsalt väga ettevaatlik peab olema, äkki mõni teine ka kuskilt august tuleb tulistama. yks osa on selline, kust kyljepealt teine sisse tulla ei saa ja nähtavus täielik ja seda saab kenasti julgelt sõita
sellist tunnet nagu 9-3 aeroga ei olnud, et kylg ees libisedes kylili hakkab minema, ja yldse raske oli kylge ette saada. masin lendab kyll maalähedal. ilm oli selline kuivaks tõmbunud aga siiski niiske.
masin tundub olema pisut ylejuhitav. kuigi tagumised rehvid on pikkupidi pooleldi slikid. ja pidamist kurvides napib. ka 3 käiguga hakkab ratas tyhja lööma. aga tegelt olin elus teist korda vaid rajal. täiesti oskamatu on sõidutrajektoori valik.just selles suhtes , et kogu raja laiust ära kasutada ei oska. Pärnu rada selline suht kiire tunub ka olema.puha 3 käik ja 4 käik sirgetel. või ei oska mõnes kurvis 2-ga pööretel sõita. selline masina alalhoiu istinkt lööb välja. ja kuidagi kiirusega tuleb harjuda. aga harjutame.
edit: ega seal piirdeid ees ei ole ja yks osa yhtib maanteega.. lihtsalt väga ettevaatlik peab olema, äkki mõni teine ka kuskilt august tuleb tulistama. yks osa on selline, kust kyljepealt teine sisse tulla ei saa ja nähtavus täielik ja seda saab kenasti julgelt sõita
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
masin jonnib!
ei taha taas korralikult töötada yle 6000 pöörde!
sinnani töötas korralikult, siis hakkas yle 6000 puterdama, justkui yks kyynal kadus tagant ära. sai kyynlad vahetatud, juhtmed vahetatud- ei midagi. lõpuks said kontaktid yle viiltud ja asi läks paremaks. krt, kontaktid ikka ei sobi nii kõrgetele pööretele. ( samas räägitakse, et peaksid muretult töötama kuni 12000 p/min.? aga seda ei tea, kas tavalise syytesysteemiga, või mõne transistorsysteemiga)
eile leidsin lammarist mingi sierra või scorbi jagaja, mis kontaktivaba ja välimuselt 1:1 saabi omaga. lammari vend lubas sinna juurde kõik muu vajaliku kola ka otsida. eks täna näe, mis leidis. samas ei tea, kas see kontraktivaba jagaja peaks olema ilma vaakumregulaatorita, või sellega koos?
eks nuputada tuleb. no niikaugele asja ikka saab, et suurte pööretega sõita, aga linnavahel siis oi, oi milline piin, kui alla 3000 langevad. muudkui kakub.
saaks selle kontaktivaba systeemi peale, siis võiks taas segu rikkamaks hakata ajama, ikka niikaugele, et kuni 3000 pöördeni tagant tahma tuleks, et sinnani oleks segu mingi ylirikas ja peale seda jääks rikkaks. ehk yhesõnaga tuleb tyyse puurida suuremaks.
kogu info, kuidas karburaatorit reguleerida , et saada maksimaalne võimsus, on väga hästi kirjutatud mingis1959 aasta mootorratturi õpik-käsiraamatus. eriti 4 taktilistele mootoritele. aga kus olid sel ajal meiesuurel kodumaal rippuvate klappidega 4-taktilised tsiklid? vot seda ma ei tea??? :wall::wall:
ei taha taas korralikult töötada yle 6000 pöörde!
sinnani töötas korralikult, siis hakkas yle 6000 puterdama, justkui yks kyynal kadus tagant ära. sai kyynlad vahetatud, juhtmed vahetatud- ei midagi. lõpuks said kontaktid yle viiltud ja asi läks paremaks. krt, kontaktid ikka ei sobi nii kõrgetele pööretele. ( samas räägitakse, et peaksid muretult töötama kuni 12000 p/min.? aga seda ei tea, kas tavalise syytesysteemiga, või mõne transistorsysteemiga)
eile leidsin lammarist mingi sierra või scorbi jagaja, mis kontaktivaba ja välimuselt 1:1 saabi omaga. lammari vend lubas sinna juurde kõik muu vajaliku kola ka otsida. eks täna näe, mis leidis. samas ei tea, kas see kontraktivaba jagaja peaks olema ilma vaakumregulaatorita, või sellega koos?
eks nuputada tuleb. no niikaugele asja ikka saab, et suurte pööretega sõita, aga linnavahel siis oi, oi milline piin, kui alla 3000 langevad. muudkui kakub.
saaks selle kontaktivaba systeemi peale, siis võiks taas segu rikkamaks hakata ajama, ikka niikaugele, et kuni 3000 pöördeni tagant tahma tuleks, et sinnani oleks segu mingi ylirikas ja peale seda jääks rikkaks. ehk yhesõnaga tuleb tyyse puurida suuremaks.
kogu info, kuidas karburaatorit reguleerida , et saada maksimaalne võimsus, on väga hästi kirjutatud mingis1959 aasta mootorratturi õpik-käsiraamatus. eriti 4 taktilistele mootoritele. aga kus olid sel ajal meiesuurel kodumaal rippuvate klappidega 4-taktilised tsiklid? vot seda ma ei tea??? :wall::wall:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Pole ammu saanud siin käija....aga härra ivomets on vahepeal tublit tööd teinud:head: , kust sa selle aja küll võtad, et niimoodi tegeleda remondiga ?
Aga väga tubli:headbang: , käin Pärnus neljel päeval nädalas, et kui aega, tulen ka kaema, kui luba antakse;)
Aga väga tubli:headbang: , käin Pärnus neljel päeval nädalas, et kui aega, tulen ka kaema, kui luba antakse;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uhhh, nyyd sai siis taas pool päeva kapoti all oldud ja vist sai kõrvaldatud juba ammune viga, et vasakule järsku keerates hakkas masin puterdama ja ebayhtlaselt töötama.
sai proovitud vahetada tyyse--- ei midagi, sai loksutatud jagajat- ei midagi, lõpuks vahetasin ära ujuki ja.... asi toimib!
asi oli täpsemalt ujuki kujus :head:
enne oli peal selline poole tikutopsi suurune kandiline junn, nyydsest selline kokamytsitaoline ümmargune.
krt kyll, vot millistes pisikestes detailides on vahest kõik kinni. näe nädalaid vaeva ja ei midagi; ja siis järsku avastad; no ega mõtlemine muidugi pole ka minu tugevamaid kylgi.:thumb:
ja kuulda olla, et Eesti Sonetiklubi kokkutulek peaks varsti tulema :headbang:
sai proovitud vahetada tyyse--- ei midagi, sai loksutatud jagajat- ei midagi, lõpuks vahetasin ära ujuki ja.... asi toimib!
asi oli täpsemalt ujuki kujus :head:
enne oli peal selline poole tikutopsi suurune kandiline junn, nyydsest selline kokamytsitaoline ümmargune.
krt kyll, vot millistes pisikestes detailides on vahest kõik kinni. näe nädalaid vaeva ja ei midagi; ja siis järsku avastad; no ega mõtlemine muidugi pole ka minu tugevamaid kylgi.:thumb:
ja kuulda olla, et Eesti Sonetiklubi kokkutulek peaks varsti tulema :headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kurat, aina rohkem hakkab sonett meeldima, peaks ükskord Pärnus pilgu peale viskama..:poke:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna oli hea lugu: läkisn sauga ringrajale sõitu proovima, kui mingi soome numbriga masin tuli ka sinna raja äärde vaatama ja väga soliides vanuses härrasmees tuli muga lobisema. Vana ikka väga imestas-sonett ja Virossa!!;Teadis, et soomeski neid yhe käe näppudel lugeda. Ja ei mingit tavapärast kysimust, et mis auto jne... ta teadis! Siis tahtis ka kõrvale istuda ja autos rada läbida- ja seda ta ka sai. Ise olla vana 1970 aastail ka ringrada kimand ja praegugi vist pidi mingi haruldane BMW 1600 tal alles olema.
hiljem sai ka kahekesi autos olles telefoniga aega mõõdetud ja selleks ai 1.9.kopikatega.
hiljem sai ka kahekesi autos olles telefoniga aega mõõdetud ja selleks ai 1.9.kopikatega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
selgituseks:
to saabninethosand: ju tagumistest ridadest polnud näha ja ega kohalikud rääkisid kah, et 2 inimest viljandismaakonnast ei olevat tulla saanud, yhel ei olnd auto käima läind ja teisel... vot seda ei teatud.
to saabninethosand: ju tagumistest ridadest polnud näha ja ega kohalikud rääkisid kah, et 2 inimest viljandismaakonnast ei olevat tulla saanud, yhel ei olnd auto käima läind ja teisel... vot seda ei teatud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja teisepoole:
Tegelikult sai käidud mingil Baltimaade Retrosõidul. Ja ennem seda korra Türil motopoes ratast vaatamas.
Kohal oli veel üks punane saab 96 lätist koos tuttavate tõeliste saabifännidega, sealhulgas James Bondiga!
Ennem kui auto sinna tänavaäärde seisma sai päandus sai sõidetud läbi kogu selle tänava Tallinna poolt sisse, siis ots ümber ja tagasi! See oli tore presentatsioon koos häälega!
Tegelikult sai käidud mingil Baltimaade Retrosõidul. Ja ennem seda korra Türil motopoes ratast vaatamas.
Kohal oli veel üks punane saab 96 lätist koos tuttavate tõeliste saabifännidega, sealhulgas James Bondiga!
Ennem kui auto sinna tänavaäärde seisma sai päandus sai sõidetud läbi kogu selle tänava Tallinna poolt sisse, siis ots ümber ja tagasi! See oli tore presentatsioon koos häälega!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Viljandis Hansapäevade raamesse see vanade sõidukite näitamine sattus ka.Mina nägin neid vanu liikureid Rannus.Aga kuna plaan oli veidi Hansalinna peost osa saada,siis ei jäänud uudistama.Igatahes oli palju vanu tsikleid seal.