Saab 97 sonett, 1971, ivomets
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Käisin ka mina seda paraadi Rannus kaemas. Sonett oli ikka äge See muidugi häbilugu, et küülikute perekonda esindas lätlane!
To ivomets - see lätlaste 96e esitiib oli vist ikka ise aretatud, mitte tehase toodang? Ja ilumeelega on mul nagu on aga triibulised veljed ei sobi sinna komplekti ka ikka teps mitte..
Tegin pilti kah http://bp1.blogger.com/_NODZmmhY25k/SE1kN_5LLcI/AAAAAAAADe4/L50ENSYIvRk/s1600-h/P1020553.JPG
To ivomets - see lätlaste 96e esitiib oli vist ikka ise aretatud, mitte tehase toodang? Ja ilumeelega on mul nagu on aga triibulised veljed ei sobi sinna komplekti ka ikka teps mitte..
Tegin pilti kah http://bp1.blogger.com/_NODZmmhY25k/SE1kN_5LLcI/AAAAAAAADe4/L50ENSYIvRk/s1600-h/P1020553.JPG
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see esitiib on ikka täiesti originaalasi; aga kas see konkreetne just orig. on, või järeletehtud, seda peab nende käest kysima.
sest need sommid, kelle käest ma soneti ostsin , tegelesidki vahepeal nende tiibade valmistamisega, ja vormi nägin isegi garaazis, ja ma tean, et lätlased on neid sealt ka ostnd.
edit: just seda alumist põlle ma mõtlengi
sest need sommid, kelle käest ma soneti ostsin , tegelesidki vahepeal nende tiibade valmistamisega, ja vormi nägin isegi garaazis, ja ma tean, et lätlased on neid sealt ka ostnd.
edit: just seda alumist põlle ma mõtlengi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Ma pidasin lätlaste küüliku esitiiba silmas..
OT:
Selles teemas on krss midagi küüliku tuuninguelementidest rääkinud
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5202
Sellist põlle, millele number külge käib, seal näha polnud.
Muidugi krssa jutt ei pruugi olla absoluutne tõde.
Selles teemas on krss midagi küüliku tuuninguelementidest rääkinud
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5202
Sellist põlle, millele number külge käib, seal näha polnud.
Muidugi krssa jutt ei pruugi olla absoluutne tõde.
Tänases Reporteris(11.06.08) sai siis Ivometsa sonett kah nähtud, ehkki vaid korraks, kuid siiski. Huvi pakkus ka see punane imeilus 96, mis kuulus vist lätlastele - kas herr Ivomets tutvust kah tegi.
OT:
Vägisi tekib tahtmine endale midagi rariteetset hankida, kuid rahakott ei luba hetkel väga suurt ehitust ette võtta. :wall:
OT:
Vägisi tekib tahtmine endale midagi rariteetset hankida, kuid rahakott ei luba hetkel väga suurt ehitust ette võtta. :wall:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
video ka:
http://www.reporter.ee/index.php/2008/06/12/james-bondi-teisik-tiirutas-uunikumiga-louna-eestis/
http://www.reporter.ee/index.php/2008/06/12/james-bondi-teisik-tiirutas-uunikumiga-louna-eestis/
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Mannapudru
Ma pidasin lätlaste küüliku esitiiba silmas..
kui sa pead seda punase eluka esispoilat silmas, siis jah selline oli ka originaalis olemas, aga arvatavasti pildilnäidatu on replika, mis on parem nii hinna kui materjali poolest, originaaliga võrreldes
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sonett andis saba.
nyyd asi lapitud ja pea taas lendamas.
aga asi ise nägi peale lahtivõtmnist välja selline: ( ka hammasratta sees on pool liistust- kogu pikkuses.)
nyyd asi lapitud ja pea taas lendamas.
aga asi ise nägi peale lahtivõtmnist välja selline: ( ka hammasratta sees on pool liistust- kogu pikkuses.)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis nagu mingi kiil on seal, mis seda hammakat võlli peal hoiab ja see oli pikuti pooleks? Eriti karm värk.
Aga nagu näha, siis polegi väga vaja neid esimest ja teist käiku..;) Kohalt saab edukalt ka kolmandaga..:D
Aga nagu näha, siis polegi väga vaja neid esimest ja teist käiku..;) Kohalt saab edukalt ka kolmandaga..:D
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
apelsini värvi peletis käis ka 1 miili kiirendusvõistlusel.
korraldajate ja ilma koosmõjul jäi vaid 1 katse, millega selleks korraka asi piirdus kahjuks.
Kiirust sai 179 km/h.
Peale katset tuli yks fotograaf kohe kiiresti infoga, et keegi teadjamees olla öelnud, et kui kere kinni teipida, pole 200 piir võimatu! ei tea kust kyll võttis suure rulli valget teipi ja teips auto nina kinni. Äkki tegi keegi ka piltigi?
siis tuli mulle ka meelde, et auto nina tagasi paneku aegu, jäi gaasihoovastiku kohapeale kysimärk, et kas gaasipedaali põhja surudes ka kraburaatori lõõrid lõpuni avanevad? ja nii oligi- teine kamber avanes vaid 70..80 % ulatuses.
aga seekord selleks.
ka jäi proovimata suurema läbimõõduga tyhikäigutyysi kasutamine. yhesõnaga 2 katse oleks huvitav olnd.
Aga kogu üritusest ikka väike huvi ikka tekkis, selle maagilise 200 koha pealt kyll.
Seepärast järgmiseks korraks võiks teha gaasihoovastiku korda, panna elektrilise vendi praeguse asemel, mis kogu aeg ringi uhab, teise -võimsama- tuuning- syytepooli koos juhtmetega, kontaktide juurde transistorsysteemi ja miks mitte ka el.benapumba. Ja uus syytesysteem peaks laskma ka bensiinityyse suurendada, mis praegusel juhul olid proovimise järgi max suured, et veel korralikult puterdamata mootor töötas.
korraldajate ja ilma koosmõjul jäi vaid 1 katse, millega selleks korraka asi piirdus kahjuks.
Kiirust sai 179 km/h.
Peale katset tuli yks fotograaf kohe kiiresti infoga, et keegi teadjamees olla öelnud, et kui kere kinni teipida, pole 200 piir võimatu! ei tea kust kyll võttis suure rulli valget teipi ja teips auto nina kinni. Äkki tegi keegi ka piltigi?
siis tuli mulle ka meelde, et auto nina tagasi paneku aegu, jäi gaasihoovastiku kohapeale kysimärk, et kas gaasipedaali põhja surudes ka kraburaatori lõõrid lõpuni avanevad? ja nii oligi- teine kamber avanes vaid 70..80 % ulatuses.
aga seekord selleks.
ka jäi proovimata suurema läbimõõduga tyhikäigutyysi kasutamine. yhesõnaga 2 katse oleks huvitav olnd.
Aga kogu üritusest ikka väike huvi ikka tekkis, selle maagilise 200 koha pealt kyll.
Seepärast järgmiseks korraks võiks teha gaasihoovastiku korda, panna elektrilise vendi praeguse asemel, mis kogu aeg ringi uhab, teise -võimsama- tuuning- syytepooli koos juhtmetega, kontaktide juurde transistorsysteemi ja miks mitte ka el.benapumba. Ja uus syytesysteem peaks laskma ka bensiinityyse suurendada, mis praegusel juhul olid proovimise järgi max suured, et veel korralikult puterdamata mootor töötas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
apelsini värvi peletis käis ka 1 miili kiirendusvõistlusel.
korraldajate ja ilma koosmõjul jäi vaid 1 katse, millega selleks korraka asi piirdus kahjuks.
Kiirust sai 179 km/h.
Peale katset tuli yks fotograaf kohe kiiresti infoga, et keegi teadjamees olla öelnud, et kui kere kinni teipida, pole 200 piir võimatu! ei tea kust kyll võttis suure rulli valget teipi ja teips auto nina kinni. Äkki tegi keegi ka piltigi?
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
meeldetuletus, et auto ikka alles ja kusjuurs täiesti sõidukorras! ;)
pärast talve läbi seismist oli isegi aku veel täis ja käivitus kohe, kui bena kraburaatorisse jõudis.
ainuke häda selles, et kylmalt paugub ja puterdab mis kole ja sinist suitsu ajab ka meeletult välja!!. :headbang:
aga see ongi niimoodi tehtud, et palju bensiini saaks :thumb:
pärast talve läbi seismist oli isegi aku veel täis ja käivitus kohe, kui bena kraburaatorisse jõudis.
ainuke häda selles, et kylmalt paugub ja puterdab mis kole ja sinist suitsu ajab ka meeletult välja!!. :headbang:
aga see ongi niimoodi tehtud, et palju bensiini saaks :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kuna paar korda olen pimeda peale jäänud ja need ameerika tyypi tuled ikka teed õigesti ei valgusta, siis vaatamata masule ostsin uued reflektorid ja sinna H4 blösserid megablau pirnid.
reflektorid peaks ikarusi omad olema ja paika läksid kenasti, just nagu loodud. praegu seinapeale näitavad kyll kenasti ja reflektoridki läigivad ja kriiskavad. eks õhtul saab tulevihud ka paika.
reflektorid peaks ikarusi omad olema ja paika läksid kenasti, just nagu loodud. praegu seinapeale näitavad kyll kenasti ja reflektoridki läigivad ja kriiskavad. eks õhtul saab tulevihud ka paika.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kuna auto vana lagi oli katuse küljest liimist lahti tulnud ja rippus koledalt siis otsustasin ta ühel päeval eemaldada, et siis poleks enam mingit võimalust, et uus tegemata jääks.
ja et auto välimusel nagu pole suurt viga, siis võiks ka seest selle salongi veidi kobedamaks teha.
nats kahju muidugi on seda olemasolevat muuta, aga mis siis. ja ma ikkagi ei tea kah, kas see oli originaal, või originaali järgi tehtud või mida iganes. neid mitmesuguseid nähtud.
kõige kehvem selle asja juures, et ei saanud autot tagurpidi keerata ja mõnusalt liimida, vaid tuli see kõik laeriie vastupidi maatungile sinna lakke ajada.
muidugi küsimus oli, et mida sinna liimida ja kuidas?
pärast mitmeid variante jäin lõpuks sellise lahenduse juurde, et sai ostetud fliisi kangast ja see triigitud liimiriide peale, mis andis sellele pehmele ja lodevale fliisile sellise tugevama ja konkreetsema aluse. tegelt jäi üle ootuste kõvasti kinni. siis katus kontaktliimiga kokku, samamoodi ka kangas ja siis lakke tõstmine. mängimist oli omajagu aga lõpptulemusel pole nagu vigagi.
ja et auto välimusel nagu pole suurt viga, siis võiks ka seest selle salongi veidi kobedamaks teha.
nats kahju muidugi on seda olemasolevat muuta, aga mis siis. ja ma ikkagi ei tea kah, kas see oli originaal, või originaali järgi tehtud või mida iganes. neid mitmesuguseid nähtud.
kõige kehvem selle asja juures, et ei saanud autot tagurpidi keerata ja mõnusalt liimida, vaid tuli see kõik laeriie vastupidi maatungile sinna lakke ajada.
muidugi küsimus oli, et mida sinna liimida ja kuidas?
pärast mitmeid variante jäin lõpuks sellise lahenduse juurde, et sai ostetud fliisi kangast ja see triigitud liimiriide peale, mis andis sellele pehmele ja lodevale fliisile sellise tugevama ja konkreetsema aluse. tegelt jäi üle ootuste kõvasti kinni. siis katus kontaktliimiga kokku, samamoodi ka kangas ja siis lakke tõstmine. mängimist oli omajagu aga lõpptulemusel pole nagu vigagi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.