1. leht 3-st

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: L Juul 05, 2008 23:32
Postitas Rein

Lisatud failid

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: L Juul 05, 2008 23:47
Postitas Jürgen
OI OI OI, VÄGA ILUS AUTO TULEB SIIT! SUPER!!!

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: L Juul 05, 2008 23:56
Postitas TGB
Hea on näha et mõni vana auto põhjalikult korda ja ilusaks tehakse mitte ei näpita niisama kosusid!

Jõudu!!!

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: P Juul 06, 2008 0:04
Postitas IFF
Cool kollane. :headbang:

Edu kokku panemisel.

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: P Juul 06, 2008 10:16
Postitas TFK
Häid mõtteid ning palju närvirakke ka minupoolt :headbang:

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: P Juul 06, 2008 11:02
Postitas Cyber
Tsiteerides klassikat... Yellow means performance..:)

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: P Juul 06, 2008 20:13
Postitas Ryhkija
:thumb: Tore, et see kollane lõpeks siia kah välja ilmus, teadsime tema olemasolust juba mõnda aega, kui Veeriku Selveri juures auto omanikuga juhuslikult kohtusime. Jõudu ülesehituseks!

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 0:11
Postitas Rein
Terevitusi kõigile SAABilistele
Tegelekult see on habemega lugu.Antud 95 on minu käes 1997 aastast Mitte ühtegi meetrit taga sõita ei saanud-mootor oli paigutatud taha (saate aru-kepsud kottis) Muidugu hurraga kallale ja jõudsin 2 aastaga sellisesse seisu nagu ta praegu on.Aega auto jaoks enam ei jätkunud.Aga nüüd võtsin asja uuesti käsile Kahjuks puhkuse ajeg SAAB otsa-homme tööle.Kuna ajan taga kvaliteeti siis kiirustama ei hakka.Vahepeal sain Norras käies ühe vanema SAABi ära lammutatud,sealt sain tese armatuuri,originaal valukad,maski ja veel mõnda hääd niiet Opeli veljed alla ei jää .Tänase päeva seis on järgmine:

Lisatud failid

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 0:26
Postitas Rein
Veel üks pilt

EDIT: Pilt nüüd väiksem, Suur

Lisatud failid

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 0:28
Postitas Jürgen
Ma olen sõnatu, liiga sünge värk.:thumb:

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 0:42
Postitas ivomets
tegelt, kui ma esmakordselt kuulsin, et sul auto värvitud on, ja liistud vaid puudu, siis ma arvasin, et asi komplekteeritud ja koos... aga
kui 1997 sai 2008 ni asja juba niikaugele, siis loodame seda autot sõitmas näha Eesti Saabiklubi 10 aastapäevayritrustel!

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 0:47
Postitas S9K
Pohlad, peaasi, et valmis saab:P, tõesti sünge. Keep it up!!!

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 1:46
Postitas TGB
Tähtis ei ole see kui kiiresti projekt valmis saab vaid see mis ja kuidas valmis on tehtud!
Kas on plaanis taastada muutmata kujul või tuleb arendusi?

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 12:21
Postitas Lepa
Ma vaatasin kohe, et opläädi veljed all mingi valemiga - kas Senatori omad istuvad siis 1:1?

Sellise kollase all oleks Ronali tykkivanteet superluksid, eriti kui pill tiba madaldatud ka oleks :love:

Igatahes minupoolt jaksu ja kannatust, sel Kolgata rajal - tean omastkäest, kuidas kokkupanek võib venima jääda :)

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 12:59
Postitas Rein
Vastan küsimustele: suuri ümberehitusi ei kavatse-alguses oli plaan teha autost reklaamikahdja eelmise firma värvides.Saigi valitud mürkkollane ja must.Kuna olen aastaid unikutega tegelenud ja taastatud siis teadsin kui raske see restaureerimine on tahtsin proovida natuke tuuningut.Sellest ka Opeli veljed sai alla SOBITATUD (vahetükkidega-üks paistab pildi alumises vasakus nurgas).Õnneks niipalju taipu oli et ei hakkanud kered rikkuma, kere oli väga heas seisus,nii et muutub ainult sisu sest polstrid olid osaliselt väga kehvad pealegi minu maitse järgi vastikult sinised.Samuti ka vanem armatuur on palju lõbusam ja uuemad esiistmed mugavamad.Uhe sõnaga SAABI teemaline auto.

Kuna see 10 a juubel on?

Lisatud failid

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 13:09
Postitas suur
Algselt postitas: Rein
Kuna see 10 a juubel on?

9 aasta pärast:)

http://saabiklubi.ee/

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 13:29
Postitas ivomets
veel huvitaks millised tagaamordikad on ja mis korras?

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 22:00
Postitas Rein
Hea küsimus-kohe näha spets
Jah amordikad on orrriginaalid ja praegu tunduvad väga head,kuigi seda tüüpi amordikad teadagi ei ole mis asi,aga nende kinnitusplaate pean uued tegema.Kusagil pildi peal,vist Soomes,nägin all teleskoopi,kusjuures keresse auke tegemata,aga kuna õiged on olemas siis kasutan neid
Üks halb uudis-täna nägin et siduripeapump ikkagi lekib salongi siisse kuigi alguses oli kuiv ja mõlemad teised riiulist on päris kinni roostetanud,aga see on tehtav.Või jarsku on kellelgi pakuda?

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Juul 07, 2008 23:29
Postitas ivomets
võta mõlemad siduri silindrid lahti ja mansetid kaasa ja autopoodi. leiad õiget mõõtu mansette kyll.

isegi yhele 95 le teleskoop amordid taha vist pannud. zigulli esimesed.
veel proovi roolilati sisemiste otsade lõtkusid. praegu sul mootor maas , siis imelihtne neid peale keerata. hiljem on natuke tegu, et latti kätte saada.

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: T Juul 08, 2008 20:49
Postitas Rein
Tänan Ivomets tähelepanu eest
Nii ma muidugi teen gi,pump oli lahti ja kerge rooste silindris 0 paberiga maha nüühitud ja mansetid pehmed ja terved aga näe sa ikka vanad vast,eks ma lasen ta üle lihvida ja uus kolb teha ja sis juba uued mansetid-siis saab hea.Küsides abi lootsin ime peale et kellelgi on tehase pakendis UUS ülearune olemas.Roolilatt ka üle kontrollitud,uued lõõtsad ja rooliotsad jne, kui vähegi võimalik ei ma pane külge ühtegi asja milles kindel ei ole.Mil on ka kojameeste võllid uued ja roostevabast tehtud ja esipidurite sadulatega sama lugu-mõne aasta eest isa aitas,ikkagi treial elu aeg olnud.Nüüd on veidi keerulisem,isa peab pensiooni põlve.Nüüd lasin treida mootorile saaled-nukkvõlli ja tasakaalu omad ja valukad liivapritsi ja värvimisse jne.Edasi läheb veidi aeglasemalt-raha peab kah teenima
Nägudeni

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: T Apr 05, 2011 20:15
Postitas Ryhkija
Kas see oli Sinu "Kollane allveelaev", mis eile pärakäru peal Narva teed mööda Tartu poole vuras? Kui jah, siis mis teoksil?

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: T Apr 05, 2011 22:28
Postitas ivomets
arvata oli, et reinu oma.
juba jupp aega uurib ja puurib kõiksugu asjade kohta...

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: L Apr 09, 2011 21:06
Postitas Rein
No nii,ei saa SAABi nina välja pista kui juba terve maailm sellest teadlik.
Tunnistan end süüdi ja räägin kõik välja.
Seda projekti olen vaikselt ,vastavalt võimalustele ikkagi edasi ajanud.Eelmine aasta suurt midagi ei sündinud.Tänavu oligi plaanis mootorit kokku ehitada ja kere peale tõsta pluss polsterdus jne. Aga mu naise Griffin keeras asja tuksi,3 nädalat kulus pl.kaante peale ära,kuid jonni ma ei jätnud ja tegingi miinimum plaani teoks.Mootor sai kokku,ära katsetatud ja peale tõstetud(tänud minu heale sõbrale kelle töökoda kasutada sain).Midagi erilist see mootor ei ole,vaid 1,7 liitriseks saaanud ja Weber 32/36 peale ehitatud.Ah jah, veel jõudsin mingi väljalaske kokku keevitada,tõstuki peal oli see palju lihtsam.Tänasest auto oma garaazi Tartu viidud ja mina homsest mõneks ajaks pühin kodumaa tolmu jalgade pealt ära.:beer:





Lisatud failid

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: E Apr 11, 2011 10:05
Postitas Lepa
Väga lahe, et midagi kusagil ikka toimub ka :)

Mis mootoriga täpsemalt tegid, et nüüd 1.7?
Vaatan, et sumpal ainult üks otseläbi pütt? Mul suht sama, selle vahega, et kaks toru. Aga igal juhul jääb kole lärmakas nii... enda omale ka ühed vahepotid panema veel.

Ega sul juhuslikult karpast lähemalt pilti pole? Just hoovastiku osa lahendusest. Ootan praegu Soomest düüse ja rem. komplekti oma 32/36 DGAV'le, loodetavasti saab nädala lõpus juba peale aretama hakata. Kui tead düüside suuruseid, siis see oleks ka huvitav, lihtsalt võrdluseks.

SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

Postitatud: K Apr 13, 2011 11:34
Postitas Rein
Mul oli kunagi vanast fordist järgi jäänud 1,7 osad.Põhimõtteliselt on vaja ainult väntvõlli.Kolvid panin 2.0 OHC R4 vana Transiti omad,need mootorid olid madalamate kolvidega,mis on täpselt nagu originaalid ja std.mõõt on veidi suurem-90,8 mm.Kõik muu on 1,5 ja 1,7 sama.Sumpale panin ikka teise pütti kah,see pilt on tehtud poole tegemise pealt,vana originaali esialgu.Nii sain hääli kuulda,mis on täitsa rahuldavad.Paremait pilte karpast ei ole,aga hoovastik jäi nagu originaalis,veidi tuli pikkustega mängida.Nüüd on gaasipedaali käik jäänud kuidagi lühikeseks nagu tundub,aga võin eksida.Düüsid jäid nagu nad sellel karpal olid.Eks hiljem peab ta sättima nii kui nii ,CO jne.Muideks LADADE karpadel on samad düüsid ja mõned teised asjad kah,mõlemad on ju Weberid. Olen netist midagi leidnud,need variante on palju http://saabjournal.blogspot.com/2010/05/tech-tip-weber-3236-dgv5a-jetting.html
või kui vene keelt mõikad http://www.scribd.com/doc/2360817/Weber-DGAV-3236