SAAB 95 Yellow Submarine, Rein

richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#51

E Juul 20, 2015 11:57

Kui see asi kunagi Tallinnasse peaks liikuma siis lõuga kõva häälega. Teeme linnahalli juures pilti!
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#52

E Juul 20, 2015 12:07

väga kena ja põhjalik! Niiet pmst esimest korda Su käes (ehk 18a jooksul) liikvel? :)
ma ei loe teemast välja - mis aastast konkreetne isend on? Valmistati wikipedia järgi '59..'78 (96 samas '60..'80).

akupurkide arv ei ole tuvastatav, aga generaator vihjab, et el süsteem on ikka 12V? Kas 95 /96 tehti ikka eri aegadel nii 6V kui 12V süsteemiga?

jõudu,
Teet

edit: ja kui "mustade ratastega tibude" pildistamiseks läheb, siis on minulgi üks taoline - küll idapoolt pärit, aga "värviskeemilt" suht sarnane :)
Rein
Postitusi: 75
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#53

E Juul 20, 2015 22:40

To 13piisab

Täpselt õieti-esimest korda liikvel,auto on ostetud 1997 aastal mittesõitvana.Auto seisis paar aastat vähemalt juba enne ostmist ühe koha peal ja ise on ta 1975 aastast.Nagu nimelt sai valmis juubeliks.
6V süsteem oli ainult kahetaktilistel,ei teagi täpselt mis ajani.

Täna siis rehvid vahetatud-seda kohe on tunda,piduriketas üle treitud-oligi kergelt kõver,kah kohe tunda.Ivometsa soovitusel paisupaagi korgile lisatihend tehtud ja peale 10 km kiiret sõitu maantel tosooli välja ei ajanud enam-kork peab survet aga otsin hiljem ikkagi uut.Ühesõnaga -sissesõit.

Kahjuks puhkus saab varsti läbi nii et sõita eriti ei õnnestu
Rein
Postitusi: 75
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#54

R Okt 16, 2015 22:11

Tere!
Kui ausalt kõik ära öelda,siis üle pikka aja võin endaga rahule jääda.Viimase nädalaga sain SAABiga kõvasti sõidetud.Sai tiirutatud Tartus ja siis esimene pikem tuur Mekkas (loe Ivometsa juures) probleemideta tehtud.Masin liigub iga päevaga üha paremini.On muidugi mida tahaks veel täiustada,aga see minule meeldib,protsess ise:drive:
Täna hommikul esiklaas oli jääs,sain veel fotosessil ära käidud ja õhtul lükkasin allveelaeva kuiva dokki sisse kevadeni.

Lisatud failid
Rein
Postitusi: 75
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#55

P Aug 27, 2017 23:36

Tere!
Üle pikka aja on mida teemasse kirjutada.Kuna mullu auto oli vaid paar päeva garaasist väljas,noh ei olnud üldse aega hobi jaoks.See kord võtsin asja taas tõsisemalt,nimelt sai Norras,täpsemalt Oslos(tööle) käidud.Kahe nädalane sõit siis.Sain siis meeldiva kasulikuga ühendada.Üks siht oli Norra SAAB klubi varuosaladu külastada,seal toimuvad sellised vabatahtlikud laokorda tegemise pühapaevikud.No see oli ikka elamus,nagu seks manjakk oleks sultani haremisse sattunud-kohe võtaks seda ja seda ja veel toda. Aga ei saa,ennem tuleb klubi liikmeks saada ja liikmemaksu tasuda.Aga vastuvõttoli küllalt positiivne,eks ka nende jaoks oli minu kohale ilmumine ootamatu ja meelt lahutav.
All on mõned pildid.See on lao eesine plats ja pealiku turbo kabrio on ikka nagu just salongist,arvasin et taastatud, aga ei ole, lihtsalt nii hästi hoitud originaalis 100%.
Allveelaevaga juhtus tee peal ikka kah väikseid äpardusi,nimelt juba tagasi sõites öösel pikkal tõusu l hakkas mootor välja surema,õnneks vaid bensufilter umbes.Aga ennem esimest korda minu praktikas hakkas mootorist õli lahmama ja kohe kõvasti ja kust kuradi kohast?Õlifiltri korpus lõhki nii umbes 2 sm pragu ja päris all.Väike ehmatus algul et mis nüüd saab?Laupäev ja varsti kõik on kinni.Õnneks Biltema ei ole kaugel ja õnneks sain sobiva umbes 10 min enne sulgemist.Ainult et palju suurem.Kojamehe mootor hakkas kriuksuma ,aga pidas koduni vastu.
Muide nüüd on autol jõudu sõita küll,ja sõidab igati hästi.Aga üks jama on ikka alles ja vist süveneb-see klõbin mootoris mida on kuulda vaid külma mootori sooendamisel kõrgendatutel pööretel ja ilma gasita sõidul noh kui mootor käib ilma koormuseta,Selline kerge aga hästi kuuldav.Ei teagi milles asi,tuleb mootorit lahata talvel.Praegu sõidan iga päev ringi-naudin lihtsalt.Ja remondin pere teise Saabi,aga see on hoopis teine lugu.





Rein
Postitusi: 75
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#56

L Jaan 22, 2022 14:28

Tere .
Üle hulga aja annan endast märku.Elus oleme me mõlemad,mina ja auto siis.Kooselu kah jätkab.Peale viimast postitust saigi mootorit üle remonditud,see kolin tuli sisse tänu isetehtud raamsaalele mis nihkus paigalt ja pani õlikanali kinni nii et kepsusaale jäi kuivaks.See sai korda.Kuna autot värviti 20 aasta eest ja mõnes kohas tekkisid praod ,siis võtsin ette kereparandust.K..t,värvikoodi mul ei ole ja see värv mis segati mitte ei lähe kokku vanaga.Aga ka ennem hea silmaga inimesed märkasid toonide erinevest kerel ja ustel.Ma arvnan,et tuleb tegelekult auto uuesti ülevärvida (kui väga hästi tahta ,siis ka kõik muu originaali juurde tagasi ).Aga salasoov oleks kahetaktiline musta numbri vääriline aastast 63... mmmmmm.
IMG_20211125_102614_2.jpg
IMG_20211125_102614_2.jpg (549.76 KiB) Vaadatud 2233 korda
Manused
IMG_20211211_164617_5.jpg
IMG_20211211_164617_5.jpg (322.81 KiB) Vaadatud 2233 korda
Vasta