Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)
hind 10000.- müün "nii nagu on": tagaluuk on pruun e. vaja üle värvida ja sidur on vaja vahetada, ketas on olemas. Auto on poolteist aastat ruumis seisnud, tolmune...
Tundub, et masin siis selleks korraks müüdud...
Autoks Saab 96 Super V4 aastast 79
Mis tehtud:
• Mootori ja kere kapremont
• Tiib tagant ära võetud
• Ise konstrueeritud four-to-two väljalase koos püttidega, tagarataste eest tulevad torud välja
• Tagumised koopad laiendatud
• 15" velg (4x100 augud), Eagle F1 kummid 205/50 (pole veel all)
• Metallik tumeroheline värv
• Tagavedrud tugevamad - sai pandud MB190 tagumised
• Väga tõhus heliisolatsioon: 5m² 4mm ja 3m² 2mm pigimatti.
• Uus heli isoleeriv sisu
• Korralik alarm
• 4x koaksiaalkõlarid ja stereo-, subwoofrivalmidus
• Klaasid pisut tumedamad
• Täiesti uus esiklaas sai Soomest tellitud ja peale pandud, nähtavus palju parem
• Sewrvendis paigaldatud alarm
Pildid:
Tehtud on veel palju-palju asju mida pole vist mõtet üles lugedagi... kes kunagi projektikat teinud see teab ise kui palju tööd ja vaeva kulub.
Üldiselt on peale kõiki neid tegemisi masin ainult 600km sõitnud.
Momendil on probleemid siduriga (kasti ei haagi üldse mootori taha) ja tagumine luuk vaja värvida, sai ju tiib maha võetud.
Kui keegi oskab nõu või jõuga abiks olla siis kirjutage siia... ma kahjuks ei leia enam jõudu selle projektiga edasi tegeleda.
Tundub, et masin siis selleks korraks müüdud...
Autoks Saab 96 Super V4 aastast 79
Mis tehtud:
• Mootori ja kere kapremont
• Tiib tagant ära võetud
• Ise konstrueeritud four-to-two väljalase koos püttidega, tagarataste eest tulevad torud välja
• Tagumised koopad laiendatud
• 15" velg (4x100 augud), Eagle F1 kummid 205/50 (pole veel all)
• Metallik tumeroheline värv
• Tagavedrud tugevamad - sai pandud MB190 tagumised
• Väga tõhus heliisolatsioon: 5m² 4mm ja 3m² 2mm pigimatti.
• Uus heli isoleeriv sisu
• Korralik alarm
• 4x koaksiaalkõlarid ja stereo-, subwoofrivalmidus
• Klaasid pisut tumedamad
• Täiesti uus esiklaas sai Soomest tellitud ja peale pandud, nähtavus palju parem
• Sewrvendis paigaldatud alarm
Pildid:
Tehtud on veel palju-palju asju mida pole vist mõtet üles lugedagi... kes kunagi projektikat teinud see teab ise kui palju tööd ja vaeva kulub.
Üldiselt on peale kõiki neid tegemisi masin ainult 600km sõitnud.
Momendil on probleemid siduriga (kasti ei haagi üldse mootori taha) ja tagumine luuk vaja värvida, sai ju tiib maha võetud.
Kui keegi oskab nõu või jõuga abiks olla siis kirjutage siia... ma kahjuks ei leia enam jõudu selle projektiga edasi tegeleda.
eeeee..... oehhhh....
*Ay teeb teeb tummaks lööduna sügava kniksu ja loodab kokkutulekul rohelist kaunitari näpuga ka katsuda*
*Ay teeb teeb tummaks lööduna sügava kniksu ja loodab kokkutulekul rohelist kaunitari näpuga ka katsuda*
Mida Sa küll esisillaga oled teinud, et need rattad nii palju pöörama said? Endal sama aastakäigu masin, aga nii välja neid rattaid küll pöörata "ei oska". Jääb veel mulje, nagu Sul kallutaks samaaegselt ka rattaid väljapoole, nagu bemmidel-mersudel...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui 96 le panna laiad kummid ette ja autoga ikka sõita kah, siis iga poole aasta tagant remondi roolilatti latti ja vaheta sharniire.
auto mõeldud ikkagi kitsaste 165 kummide jaoks.
siis jõuab rooli keerata ka.
ja laiemad kummid/ veljed viivad ju rataste kalded ka valeks
auto mõeldud ikkagi kitsaste 165 kummide jaoks.
siis jõuab rooli keerata ka.
ja laiemad kummid/ veljed viivad ju rataste kalded ka valeks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
kui 96 le panna laiad kummid ette ja autoga ikka sõita kah, siis iga poole aasta tagant remondi roolilatti latti ja vaheta sharniire.
auto mõeldud ikkagi kitsaste 165 kummide jaoks.
siis jõuab rooli keerata ka.
ja laiemad kummid/ veljed viivad ju rataste kalded ka valeks
Kõik oleneb ikkagi offsetist ka - kui enamvähem samaks jääb, siis ei hakka midagi nii väga sharniire sööma. Ise plaanin lisaks tagumistele olemasolevatele, ka ette laiaks keevitatud veljed panna. 7" velg ja 185 kumm - jõuab keerata küll Samas igapäevaseid sõite nii raske rooliga vast teha ei viitsiks Õnneks tuleb minu 96-st vaid pühapäeva auto suvekuudeks, seega seda muret pole.
Njah, tuleb tõdeda, et tänu sellele pisikesele laiendusele esi-/tagasillas on rooli ikka raske keerata küll - samas jõusaali pole sellise masina juhil kah asja enam...
Ma nüüd täpselt ei mäleta aga minuarust on kõikidel ratastel audi piduriketastest tehtud vahetükid vahel > 75mm koos veljekinnitusega. Offset peab olema nii palju väljas pool, et need 205 kummid seest poolt keerates vastu ei hakkaks käima.
Esirataste nurk on ebaharilik ka sellest, et rattad ei keera enam über vertikaalse kesktelje vaid keeravad pigem sisemise alumise ääre lähedalt.
Üldiselt igapäevaseks ja mahukaks sõitmiseks on mõtekas endale ford escort vms osta sest milline tibi see ikka pesu pesemiseks näo ära värvib ...
Ma nüüd täpselt ei mäleta aga minuarust on kõikidel ratastel audi piduriketastest tehtud vahetükid vahel > 75mm koos veljekinnitusega. Offset peab olema nii palju väljas pool, et need 205 kummid seest poolt keerates vastu ei hakkaks käima.
Esirataste nurk on ebaharilik ka sellest, et rattad ei keera enam über vertikaalse kesktelje vaid keeravad pigem sisemise alumise ääre lähedalt.
Üldiselt igapäevaseks ja mahukaks sõitmiseks on mõtekas endale ford escort vms osta sest milline tibi see ikka pesu pesemiseks näo ära värvib ...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
hei!
kust maalt siis audi asjad tulevad??
audi laagrid kah?
või on pid ketas ja rumm ikka saabi omad?
segadus mus , sest saabil vaid ees yks laager.
kust maalt siis audi asjad tulevad??
audi laagrid kah?
või on pid ketas ja rumm ikka saabi omad?
segadus mus , sest saabil vaid ees yks laager.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ku kellelgi on huvi siis autot saab osta, muidu läheb veel garaashis seistes rooste.
Tagant tiib ära võetud, luuk värvimises ja sidur korda tegemisel.
Hinda võite vabalt pakkuda, mõistlikuse piires muidugi - sellised autod on väärt täpselt nii palju kui palju raha välja käiakse. Mõnda asja ei müüa vaid ostetakse...
Tagant tiib ära võetud, luuk värvimises ja sidur korda tegemisel.
Hinda võite vabalt pakkuda, mõistlikuse piires muidugi - sellised autod on väärt täpselt nii palju kui palju raha välja käiakse. Mõnda asja ei müüa vaid ostetakse...
Millises ulatuses Sa mootorile oled kapremondi teinud?
Kas keret keevitasid palju ? Kas oli enne Sind juba ka keevitatud?
Mis vahemikku Sinu enda nägemus hinnast jääb (ilma velje ja soundita)? 10-20? 20-30? 30-40?
Selliseid apparatuseid on tegelikult raske müüa - Tartus 1 tegelane müüb oma originaali (korralik kere ainult jäle neooniks võõbatud) juba aasta mingi 17K-ga
Kas keret keevitasid palju ? Kas oli enne Sind juba ka keevitatud?
Mis vahemikku Sinu enda nägemus hinnast jääb (ilma velje ja soundita)? 10-20? 20-30? 30-40?
Selliseid apparatuseid on tegelikult raske müüa - Tartus 1 tegelane müüb oma originaali (korralik kere ainult jäle neooniks võõbatud) juba aasta mingi 17K-ga
Mootorisse ma ise kätt sisse ei toppinud aga täiesti lahti ta võetud oli ja vahetamist vajavad jupid vahetatud said.
Keret enne uue elu andmist keevitatud ei olnud, ja õnneks polnud eriti palju vaja keevitada kah.
Aparaadi uueks müügihinnaks on selle õppeaasta õppelaenu maksimaalmäär aga siis tuleb sidur ja tagumine luuk ise korda teha (sidurile on uus ketas olemas ja tagumine luuk vajab üle värvimist) Orjenteeruvalt peaks 2000.- eest masin jälle viimasepeal olema...
Keret enne uue elu andmist keevitatud ei olnud, ja õnneks polnud eriti palju vaja keevitada kah.
Aparaadi uueks müügihinnaks on selle õppeaasta õppelaenu maksimaalmäär aga siis tuleb sidur ja tagumine luuk ise korda teha (sidurile on uus ketas olemas ja tagumine luuk vajab üle värvimist) Orjenteeruvalt peaks 2000.- eest masin jälle viimasepeal olema...
Oi pagan, see meeldib mulle liiga Nagu tumedamat sorti maipõrnikas värvi poolest. Hästi vahva elukas. Kas seda kusagil elusuuruses kah näha saab?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
:love::love::love::love::love:
10000.- ja kõik ülejäänud kulutused tuleb ostjal katta - sellise hinnaga ei ole mingit kauplemist kah
Märgin siis ära et sidur on kulunud aga uus ketas on olemas ja pagasiluuk tuleks ülevärvida kuna vahetasin tiivaga tagaluugi ilma tiivata tagaluugi vastu
See masin on kogu oma projektielu jooksul alla 1000km`i sõitnud ja spidokas näitab 64000 (vist)
Serwendis on lastud alarm panna jne.
... parem annan mõne saabifänni kui rullnoka kätte.
tonis@autonomicum.com vastan meilidele ja asun Tartus endiselt.
Märgin siis ära et sidur on kulunud aga uus ketas on olemas ja pagasiluuk tuleks ülevärvida kuna vahetasin tiivaga tagaluugi ilma tiivata tagaluugi vastu
See masin on kogu oma projektielu jooksul alla 1000km`i sõitnud ja spidokas näitab 64000 (vist)
Serwendis on lastud alarm panna jne.
... parem annan mõne saabifänni kui rullnoka kätte.
tonis@autonomicum.com vastan meilidele ja asun Tartus endiselt.