Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nüüdseks peale 3 päeva sai kraburaatori lõpuks peale pandud.
edasised 3 päeva lähevad regullerimiseks.
odavam oleks olnud uus osta, kui vanast si..st saia teha. aitas muidugi väga palju see, et sain remondikomplekti; aga sealt oli ikkagi üks membraan puudu.
samas kõige rohkem vaeva sai nähtud kiirenduspumba kanalite avamisega. 2 kanalit ja mõlemad täitsa umbes. ei aitand leotamione erinevate asjadega ega ka õhk. läksid skalpelli alla. pagan, mis imemögin see tekib, kui bensiin jääb sisse ja aurustub aja jooksul? boorne ja kõva ja millegiga peale viili teda kätte ei saa.
aga nüüd on kasu segukellast täiega! :headbang:
edasised 3 päeva lähevad regullerimiseks.
odavam oleks olnud uus osta, kui vanast si..st saia teha. aitas muidugi väga palju see, et sain remondikomplekti; aga sealt oli ikkagi üks membraan puudu.
samas kõige rohkem vaeva sai nähtud kiirenduspumba kanalite avamisega. 2 kanalit ja mõlemad täitsa umbes. ei aitand leotamione erinevate asjadega ega ka õhk. läksid skalpelli alla. pagan, mis imemögin see tekib, kui bensiin jääb sisse ja aurustub aja jooksul? boorne ja kõva ja millegiga peale viili teda kätte ei saa.
aga nüüd on kasu segukellast täiega! :headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
krt, vaatasin seda paganama boori ja kahtlane tundus... aga ära ei arvanud, et pooriga tegu .
samas kes seda teab, mis seal se on;
samas kes seda teab, mis seal se on;
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
suur nüüd vähemalt tegi kindlaks, millega tegu; mina vähemalt ei teadnud. Tänud!
samas sonett kah ilma filtrita, sinna lihtsalt ei mahu midagi peale; siia peaks sobiliku leidma, kui leiab. muidu tahaks ikka filtrit küll.
aga kõiksugu takistused sisselaskes on kiiruse surm.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Palju seal kapoti alla filtri jaoks ruumi on ka?
Ehk sobiks miski HD filter, need tunduvad suht õhukesed (4...5 cm) ja HD mootoril on litraazi ka natuke.
http://www.knfilters.com/harley_custom.htm
Ehk sobiks miski HD filter, need tunduvad suht õhukesed (4...5 cm) ja HD mootoril on litraazi ka natuke.
http://www.knfilters.com/harley_custom.htm
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
96 puhul pole probleemi, samas sonetil pole 2 sendimeetritki.
siia weberile pole lihtsalt leidnud veel; aga praegu proovin saabi originaali sinna peale istutada, et midagi näha ei oleks...
siia weberile pole lihtsalt leidnud veel; aga praegu proovin saabi originaali sinna peale istutada, et midagi näha ei oleks...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pärast mitut nädalat sai täna taas hing sisse puhutud.
vahepeal sai auto endale uued tagumised jäigemad vedrud. sai ka uued suured ameerikamaa amordikad, aga neid praegu ei vaheta.
auto käitumine kurvides muutus soovitud suunas- jäigemaks ja ei lähe kurvis enam niipalju kreeni.
homme peaks rehvid kah saama, siis veel naelad sisse vaja panna, äkki sedakorda saab liimiga!?
vahepeal sai auto endale uued tagumised jäigemad vedrud. sai ka uued suured ameerikamaa amordikad, aga neid praegu ei vaheta.
auto käitumine kurvides muutus soovitud suunas- jäigemaks ja ei lähe kurvis enam niipalju kreeni.
homme peaks rehvid kah saama, siis veel naelad sisse vaja panna, äkki sedakorda saab liimiga!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
liimitud nael ei tule nii kergesti välja kui liimimata nael, sellest sain sotti. ja vahe on ikka päris suur; seega kui võimalus rehve naelutada, siis ikka liimiga.
veel lähevad tagumised pidurid ümberehitamisele: pidurdus jõudu liiga vähe!
esmalt tulevad 15,.. silindrite asemele 19.. silindrid; ja kui neist veel vähe, siis suuremad. näiteks lada 20,6... omad, ja neil veel see kah hea, et hoiavad klotsid alati trumli lähedal...
muidu nagu vajadust ei tunne aga jääpeal esimestega piiripeal pidurdades tagumised vabalt veerevad või väga vähe võtavad.
samas kõige effektiivsem pidurdus praegusel hetkel vasaku jalaga, gaasi maha võtmata!
veel andis vemsi laiariba saba: peale mingist suurest teeaugust läbisõitmist hakkas näitama väga imelikke numbreid. samas vahepeal nagu normaalseid kah. krt ma ei tea, mis sellega teha.... vahepeal näitab ka mingieid 38 ja 40 ja.... ühesõnaga nagu ei reageeri alati gaasimuutustele. rsk!
sumps ise terve ja masina sõiduomadused ei muutunud
veel lähevad tagumised pidurid ümberehitamisele: pidurdus jõudu liiga vähe!
esmalt tulevad 15,.. silindrite asemele 19.. silindrid; ja kui neist veel vähe, siis suuremad. näiteks lada 20,6... omad, ja neil veel see kah hea, et hoiavad klotsid alati trumli lähedal...
muidu nagu vajadust ei tunne aga jääpeal esimestega piiripeal pidurdades tagumised vabalt veerevad või väga vähe võtavad.
samas kõige effektiivsem pidurdus praegusel hetkel vasaku jalaga, gaasi maha võtmata!
veel andis vemsi laiariba saba: peale mingist suurest teeaugust läbisõitmist hakkas näitama väga imelikke numbreid. samas vahepeal nagu normaalseid kah. krt ma ei tea, mis sellega teha.... vahepeal näitab ka mingieid 38 ja 40 ja.... ühesõnaga nagu ei reageeri alati gaasimuutustele. rsk!
sumps ise terve ja masina sõiduomadused ei muutunud
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: ivomets
veel andis vemsi laiariba saba: peale mingist suurest teeaugust läbisõitmist hakkas näitama väga imelikke numbreid. samas vahepeal nagu normaalseid kah. krt ma ei tea, mis sellega teha.... vahepeal näitab ka mingieid 38 ja 40 ja.... ühesõnaga nagu ei reageeri alati gaasimuutustele. rsk!
sumps ise terve ja masina sõiduomadused ei muutunud
Äkki põrutas kusagilt mõne juhtme lahti lihtsalt. Väheke testriga torkida vaja ehk?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siin üks stiilinäide kah, kus peal kogu 2 sõit.
http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc
nii palju lohutuseks võin öelda, et sõit oleks nagunii pesse läind, sest lipumees oli lipuga teeääres ja üks oli vallis ja lasin kiiruse maha.
http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc
nii palju lohutuseks võin öelda, et sõit oleks nagunii pesse läind, sest lipumees oli lipuga teeääres ja üks oli vallis ja lasin kiiruse maha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegu tegelt fotokaga. ja pärnakate kombel ikka teibika salongi peegli ümber.
see variant päris hea; eelmine kord panin kõrvalistuja iste peatoe kohapeale. sedakorda ei sobinud see koht- koha lendas minema, mingi esimese hüppe järel ;)
see variant päris hea; eelmine kord panin kõrvalistuja iste peatoe kohapeale. sedakorda ei sobinud see koht- koha lendas minema, mingi esimese hüppe järel ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kunagi kimasin ka Preludega lumeradadel. Pidurid olid super. Õppisin ka vasakuga pidurdama, a see oli raske. Vabalthingaval polnud see nii määrav, ei pea võimu hoidma. Võimsuse saabumise viivitus suht puudub. Vihastas vaid see, et paremat jalga veits vabastades, olid kohe rattad loha. Sidurgi vahest kärssas. Lõpuks sain selgeks, et lumerajal sõida suht sujuvalt, ilma kiirustamata ja ajad paranevad. Kuigi eelistaks lumerajal isegi veits paremaid tagapidureid, kui tehase omi. Valisin teised rehvid. Tagumised.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
enesele olen siiani leidnud 2 põhivärki, millest kinni püüaks pidada:
1. alati hakatakse pidurdama liiga vara. seega prooviks hiljem hakata.
2. ja kõige kiiremini saab edasi kui hoida rattad sirged ja gaas põhjas.
ja need on omavahel seotud.
tegelt 3 kah: valik: vaid gaas peal, või pidur peal, või mõlemad peal; mitte gaas maas ja pidur maas jne.. ühesõnaga peab olema koguaeg kiirendus, kas + või -
võimu puudus pole talvel nii määrav, pigem see, kuidas seda võimalikult paremini teele maha panna- seega libedal rajal vähemlibedate kohtade otsimine.
ja muidugi trenni teha kõvasti, et tekiks tunne, et oled autoga üks.
1. alati hakatakse pidurdama liiga vara. seega prooviks hiljem hakata.
2. ja kõige kiiremini saab edasi kui hoida rattad sirged ja gaas põhjas.
ja need on omavahel seotud.
tegelt 3 kah: valik: vaid gaas peal, või pidur peal, või mõlemad peal; mitte gaas maas ja pidur maas jne.. ühesõnaga peab olema koguaeg kiirendus, kas + või -
võimu puudus pole talvel nii määrav, pigem see, kuidas seda võimalikult paremini teele maha panna- seega libedal rajal vähemlibedate kohtade otsimine.
ja muidugi trenni teha kõvasti, et tekiks tunne, et oled autoga üks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: csn
Ivomets seljametsal on rada sees aga rööpas pidi olema ise pole veel katsetamas käinud. Nii et mis muud mul soovida kui, harjutamine teeb meistriks.
eh, ma olin üks esimesi, kes seal nüüd peal käis.neljapäev ja reede ja laupäev sai juba sõita
olin seal ennem seda kui tyybid piikidega laupäeval tulid.
ekstreemne nats on, linnavurled oma uhkete masinatega veel peale ei julge tulla, konakaid palju sõiduraja kõrval, vallid ka jäised ja mõnes kohas paksu lumekihi all on teine jää, mis vaid mõni cm paks ja selle all kuni 10 cm vett ja siis alles õige jää. seega täpselt sõita vaja :P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.